Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dere snakker til en vegg for brukeren er ikke ute etter å bli opplyst, men ute etter å egge dere opp.

Og samtlige her lar seg egge opp, han sier konebanker og dere egges. Han sier se og hør, og dere egges. Han sier ekkokammer, og dere egges. 

At dere ikke ser det selv begynner å virke mildt sagt litt banalt 🙄 det er dere som svarer personen som nå dummer dere ut.

Jeg skjønner ærlig talt ikke at dere gidder, med mindre dere kjeder dere og bare har lyst å krangle for krangelens skyld og da er dere like ille som brukeren som baiter dere gang på gang på gang.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Dere snakker til en vegg for brukeren er ikke ute etter å bli opplyst, men ute etter å egge dere opp.

Og samtlige her lar seg egge opp, han sier konebanker og dere egges. Han sier se og hør, og dere egges. Han sier ekkokammer, og dere egges. 

At dere ikke ser det selv begynner å virke mildt sagt litt banalt 🙄 det er dere som svarer personen som nå dummere dere ut. Jeg skjønner ærlig talt ikke at dere gidder, med mindre dere kjeder dere og bare har lyst å krangle for krangelens skyld og da er dere like ille som brukeren som baiter dere gang på gang på gang.

Enig. Er ingen vits i å gå i diskusjoner med denne brukeren.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (24 minutter siden):

hehe, ikke spesielt "egget opp."  Det kreves betydelig mer.  :) Ville bare komme med et innspill, (har ikke lest hele tråden), men hvis det er et troll, så avstår jeg fra videre diskusjon. (er mange troll på KG)

Endret av Folkflest1
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Har ikke giddet å følge med noe på dette, men typisk hollywoodpar å krangle om penger.. brad pitt og jennifer aniston og angelin jolie anyone?? money... rett og slett penger de er ute etter. Skilsmisse; selvfølgelig er det penger i dette. Tror all "kranglingen" mellom dem er overdrevet av media. Det er typisk hollywood med "sensasjonssaker." MEN: Faen, Amber Heard er så jævla deilig. Hadde jeg sittet på en nattklubb, eller i  en hollywood lounge.. og hun hadde kommet.. Jeg hadde så jævlig blitt med henne hjem. Depp har god smak, det må sies. Hvem som vil ha penger av hvem, hvem bryr seg? de er rike nok fra før.. Hvorfor han gjorde det  slutt er beyond me

Endret av Johan96
  • Liker 1
Skrevet
Hyningane skrev (På 27.5.2022 den 23.10):

Har aldri overvært en norsk rettssak. Holder man på på samme måten i retten, i Norge?

- "Protest, dommer. Mangelfullt grunnlag!"

- "Avslått!"

-"Protest, dommer! Spekulasjon!"

-"Godkjent. Fortsett uten å nevne.... bla,bla,bla"

Jeg ser ikke for meg at det foregår på denne måten i Norge?

Noen som vet? Hadde vært interessant å vite 

Gjest Sunfl0wer
Skrevet (endret)
Johan96 skrev (5 timer siden):

Har ikke giddet å følge med noe på dette, men typisk hollywoodpar å krangle om penger.. brad pitt og jennifer aniston og angelin jolie anyone?? money... rett og slett penger de er ute etter. Skilsmisse; selvfølgelig er det penger i dette. Tror all "kranglingen" mellom dem er overdrevet av media. Det er typisk hollywood med "sensasjonssaker." MEN: Faen, Amber Heard er så jævla deilig. Hadde jeg sittet på en nattklubb, eller i  en hollywood lounge.. og hun hadde kommet.. Jeg hadde så jævlig blitt med henne hjem. Depp har god smak, det må sies. Hvem som vil ha penger av hvem, hvem bryr seg? de er rike nok fra før.. Hvorfor han gjorde det  slutt er beyond me

Hun er en mishandler,driter i senga💩 ,lystløgner og er totalt ustabil. Ganske gode grunner til å dumpe henne...Så man kan være så pen man bare vil,men når innsiden ikke er like pent så burde man holde seg laangt unna🙈

Endret av Sunfl0wer
Skrevet
Johan96 skrev (5 timer siden):

Hjelper lite om hun er pen på utsiden når innsiden er pil råtten. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
PaperFlower skrev (8 timer siden):

Det jeg synes er så fint med denne saken er at selv om Depp skulle tape i retten, har han likevel vunnet på mange måter.

De aller, aller fleste ser ut til å tro på Depp og Heard har forhåpentligvis mistet all troverdighet og håp om en stor skuespillerkarriere. Hvem vil ansette noen som er så hatet som Heard? Jeg tror det vil ta mange år før folk slutter å hate Heard, og da er vel hennes kjendisstatus såpass lav og alderen hennes såpass høy, at hun ikke vil få noen særlig til roller.

Depp ønsket vel egentlig bare å få ut sannheten og reparere ryktet sitt. Det tror jeg han har fått til. Iallefall på internett, og internett er så mektig nå i dag at jeg kan ikke tenke meg et annet utfall - uavhengig hva juryen kommer frem til til slutt.

Enig! Depp har vunnet saken! Tror nok de fleste som har fulgt saken ser at han er uskyldig i det som saken her handler om. 
Når det gjelder AH så tror jeg nok hun er lite populær etter dette, men hun må jo være syk tenker jeg. Så jeg håper for hennes del at hun får hjelp for hva enn det måtte være hun sliter med.

• Liker 6
Gjest Muffin man
Skrevet
Hank Amarillo skrev (15 timer siden):

Det siste tror jeg ikke stemmer. Rotten...born sier jo det under sluttprosedyre

https://www.geo.tv/latest/419427-amber-heard-lawyer-elaine-spotted-crying-in-court-bathroom-after-brutal-closing-arguments

Beklager for at det blir mye moralisering fra min side for tiden, men  følte spydigheten din mot Rottenborn var en grei nok kontekst å poste dette på siden demoniseringen av Team Amber har blitt normen i tråden.. Før prøvde i hvert fall folket på å fremstå som objektive i forhold til hvordan man forhold seg til vitnene og bevisene er rettsaken..  Til slutt ble alt Team Depp presenterte bra, men alt team heard presenterte svada.

Jeg skjønner likevel at det er enkelt å la seg rive med i saker som dette.  Håper fortsatt Depp vinner ;) 

Skrevet

Jeg begynte å følge med på saken først etter flere uker og hadde som utgangspunkt at Amber Heard var utsatt for mishandling av Depp. Det var jo det jeg hadde lest, så jeg gikk egentlig bare ut ifra at det var riktig. Etter bare noen få minutter av hans forklaring begynte jeg å tvile, for det jeg så var en knust mann og et offer. Et lidende menneske og ikke en overgriper.

Jeg begynte derfor å se på Heards forklaring, og det jeg så gjorde meg fysisk dårlig. Jeg ser at flere her i tråden gjenkjenner sine voldelige ekser i hennes oppførsel, og det gjorde dessverre jeg også. Enda verre ble det selvfølgelig da jeg lyttet til opptakene av "samtalene" deres. 

Det spiller nesten ingen rolle om Johnny Depp ikke vinner denne rettssaken, for han har vunnet overfor hele verden. Og (så å si) alle ser hvor manipulerende og løgnaktig hun er og at han snakker sant. Det er helt ubegripelig at Heard ikke forstår hvordan hun fremstår, men det er jo slik det er med mishandlende mennesker, de tror de er uovervinnelige og ser bare sin egen fortreffelighet - og tror at alle andre vil se det samme. Det ble hennes bane.

• Liker 23
  • Hjerte 11
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Thildamor skrev (1 time siden):

Hjelper lite om hun er pen på utsiden når innsiden er pil råtten. 

Med det sagt er jeg enig i at hun er slående vakker. Jeg kan godt forstå at mennesker tiltrekkes henne simpelthen pga hennes utseendet. At hun er slående vakker er noe hun selv er veldig klar over, og hun har nok brukt det for hva det er verdt. Og det er helt greit det, problemet er bare at hun ser ut til å tro at hennes utseendet (og seksualitet?) kan dekke over hennes uholdbare oppførsel.

Flere har nevnt dokumentaren i to deler som handler om Johnny versus Amber, der del en tar for seg J.D sin side og del to A.H sin side.

Jeg anbefaler alle å se dokumentaren, jeg mener ikke den taler A.H sin sak særlig mye, heller tvert imot, så viser filmen flere årsaker til hvorfor J.D ente opp med å tape saken mot The Sun til tross for at han hadde en sterk sak.

Aller best (som jeg ikke har opplevd at kom like tydelig frem i rettsaken) - er båndopptak av A.H når hun selv oppsøker J.D etter å ha fått besøksforbud mot ham.

Kort oppsummert hører man at han ber henne slutte å ta på ham. Hun sutrer og bærer seg, spiller «offerrollen» og fremstår hengiven mot ham. Det er han som avviser henne. Hun går så langt som å legge seg i senga hans, hvorpå han blir rasende og ber henne ha seg ut.

At hun legger seg i senga til en mann som gjentatte gang har sagt «dont touch me» og avvist henne, vitner for meg om et overmot når det gjelder egen seksualitet. Bare forestill dere det motsatte: en mann som går inn i en kvinnes hotellrom og hun ber ham om å gå, ikke ta på henne, og til slutt legger han seg i senga hennes. Den eneste årsaken til at hun tenker hun kan slippe unna med dette er jo nettopp fordi hun er en slående vakker, ung kvinne! 

J.D oppdager at hun tar ham opp og spør: «are you taping this? - Are you taping this»??! (Mer irritert i det ser ut til å gå opp for ham at hun gjør det) - ja, bekrefter hun. Da svarer han med å henvende seg til foreldrene til A.H (sier hello og navnene deres) og «sorry it didnt work out. I love you guys» - (noe i den stil) 

Hele denne sekvensen fra start til slutt som man hører i båndopptaket forteller så mye om A.H og J.D sin karakter.

Dette er da etter hennes utsagn mannen som har voldtatt henne med en flaske, slått henne sanseløs, brukket nesen hennes ved to anledninger og bedriver psykisk og fysisk vold over en lav sko. Som hun har fått besøksforbud mot.

- Hvor hun oppsøker ham og legger seg i senga hans og tigger for oppmerksomhet.

Og tar selv alt opp på bånd! 

Det er fullstendig bat shit crazy oppførsel!!

Så ja; hun er slående vakker. Men det er åpenlyst ikke bare en positivt ting. 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (5 minutter siden):

Med det sagt er jeg enig i at hun er slående vakker. Jeg kan godt forstå at mennesker tiltrekkes henne simpelthen pga hennes utseendet.

Så utrolig forskjellig smak man kan ha, jeg synes knapt nok hun er gjennomsnittlig pen. Samtidig så visste jeg ikke hvem hun var engang før denne saken, så det kan godt hende jeg er litt farget av at det aller første jeg hører om henne er at hun er fullstendig sinnssyk.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Gjest Made4u
Skrevet

Personlig har jeg vanskelig for å forstå at flere her åpenlyst støtter en som ganske åpenbart må mistenkes å være en konebanker, jeg vil klassifisere det å støtte en voldsmann (som åpenbart angriper sitt offer, med ord i retten) og ikke evner å ta konsekvensen av egne handlinger, det er noe følelsesmessig avstumpet ved å støtte opp under at offeret i saken skal få skylden. Normaliteten er heller å støtte opp under et offer.

Ser man på bevisførselen fra Johnny Depp sin side, så er den latterlig patetisk for å uttrykke det mildt. Det gjøres store nummer av hans ringer, avføring i senga, at hun har vært urimelig og har utøvd vold mot han både psykisk og fysisk etc. "Blame the victim"-metoder av tåpeligste sort,

Jo da, hun har sikkert sagt sine dumme ting til han, nok vært fysisk også, men det skal hun ha at hun har da erkjent ting også. Det samme kan ikke sies om JD, da han ikke har vist noen vilje til å erkjenne noe som helst, bare bortforklare ting og klandre henne. At hun har vært både fysisk og mentalt angripende mot henne, betyr absolutt ikke at han ikke har vært voldelig mot henne, for det tyder det meste på at han har.

Flere av hans ekser har nevnt hans syklige sjalusi, den nevner også AH, og den syklige sjalusien i kombinasjon med at han beviselig og åpenbart har særs dårlig impulskontroll, det er mer enn skjellig grunn nok til å tenke at alle alarmbjeller burde ringe hva gjelder den tikkende bomben han må ansees å være.

Greit nok, de har nok begge vært både fysisk og psykisk ille mot hverandre, de har åpenbart hatt et dysfunksjonelt forhold, og som det pleier å være i enhver dysfunksjonelle forhold så er begge parter urimelig. Han er derimot henne fysisk overlegen, så hva kommer til den fysiske biten så må hun ansees å være et offer for han heller enn omvendt. Mulig hun har vært verre enn han hva gjelder det psykiske, men det gir han uansett ikke grunnlag for å utøve fysisk vold mot henne. dessuten vil jeg si, at hvordan han og hans forsvarerteam har angrepet henne i retten, det er vell så ille psykisk vold og det er veldig ugreit vil jeg hevde. Det er han som ville ha denne oppvasken, og det er særs umodent av han, en som har rundet 50 skal ikke ha en så svekket impulskontroll som han har (og den bekrefter videoer) og ta så åpenlyst elendige vurderinger som det han har gjort.

JD er en famlende stjerne som er sliten og har kjørt seg selv i grøfta, han har seg selv å takke for det og å forsøke å lempe alt over på henne (slik han gjør) blir for dumt, at mange lukker øynene for det og tror han der det meste skurrer og det er åpenlyst at her henges hun ut. Han er ikke det spor bedre enn henne for å uttrykke det forsiktig.

I denne sak har det blitt gjort store nummer av mang en tåpelig ting fra JD og hans side, summen av det hele bør være at han taper denne sak (noe jeg inderlig håper at han gjør). Så sant den mannen ikke tar seg sammen og får hjelp, så bør han være ferdig i Hollywood da han er en særs dårlig rollemodell med usunne verdier og en livsstil som bryter han ned ytterligere ved bruk av narkotiske stoffer og alkohol. Ingen burde bli overrasket dersom han er en av stjernene som dør tidlig, for som sagt kjører han seg selv i grøfta på mange måter og det gir konsekvenser for han - som blir feil å laste henne.

Mannen må se seg selv i speilet, det første burde være å erkjenne hvem han er og ta konsekvensen av egne handlinger. Men nei da, her skal det skje ansvarsfraskrivelse og ting skal lempes over på og skyldes på henne, at hun også har vært en del av dette og nok er urimelig overfor han, det forsvarer intet for hans del da han burde ta fatt i sitt eget og la henne ha sitt.

Skrevet
stolsokk skrev (1 time siden):

JD vil ikke gjort en flue fortred, verre med de som er ansatt på filmsett?  https://www.okayplayer.com/news/johnny-depp-sued-physical-assault-biggie-movie.html/amp

https://www.hollywoodreporter.com/business/business-news/city-lies-script-supervisor-defends-johnny-depp-lawsuit-alleged-set-attack-1137854/

Det søksmålet ble trukket. Flere vitner kom frem og vitnet om hva som egentlig skjedde. Men dette skriver få aviser om fordi på den tiden var alle opptatt med å male han som en skurk på grunn av Amber Heard. 

• Liker 10
  • Nyttig 11
Skrevet
Imsdalen skrev (8 minutter siden):

Så utrolig forskjellig smak man kan ha, jeg synes knapt nok hun er gjennomsnittlig pen. Samtidig så visste jeg ikke hvem hun var engang før denne saken, så det kan godt hende jeg er litt farget av at det aller første jeg hører om henne er at hun er fullstendig sinnssyk.

Jeg syns hun er vakker, men i rettsaken har hun ikke vært den samme og jeg har sett og sett på henne gjennom alle dagene jeg satt og så på rettsaken og tenkt at det er så rart at hun er så vanvittig forandret på bare 6 år, hun ser jo ut som en helt annen person.

Jeg hadde heller ikke hørt noe særlig om henne før denne saken. Jeg hadde hørt navnet hennes, sikkert pga. Aquaman (en film jeg ikke har sett), men ellers hadde jeg ikke fått med meg noe særlig om henne. 

Så gikk jeg inn på imdb for å sjekke om jeg har sett henne i noe og hun spilte i serien "The Stand" med Alexander Skarsgård, Whoopie Goldberg +andre. Og jeg husket karakteren Nadine, men jeg hadde ikke fått med meg at det var Amber Heard. Så for meg var hun en relativt ukjent person i filmverdenen. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjente godt til henne fra Rum Diaries, og de fleste vil nok mene hun objektivt sett, før dette, var slående vakker.
Men det er ikke den første ekstremt vakre kvinnen jeg har møtt som har tatt skade på sjelen av det. En del slike kvinner blir så vant til den ytre bekreftelsen hele tiden at de faktisk tror de er helt spesielle og hevet over sosiale regler og høflighet vi andre forholder oss til.
Men skjønnhet er forgjengelig, så plutselig sitter de der, gamle, eller tykke eller bare mindre pene med den samme personligheten. For karakter forandrer seg ikke på samme måten. Det er ganske trist, men jeg må også si at jeg har humret litt av "skolens vakreste",  som plutselig ikke er det lenger, men egler og ekstremflørter med mennene på akkurat samme måte, fordi de er blitt vant til at alle liker det. Minner meg veldig om Heards oppførsel.
(Ikke til forkleinelse for veldig pene OG snille mennesker, de finnes også!)

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Tror vi kommer til å høre mer om Elon Musk. 

chrome_skjermdump_1653816362502.png

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Made4u said:

Personlig har jeg vanskelig for å forstå 

🤣

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Made4u skrev (1 time siden):

Personlig har jeg vanskelig for å forstå at flere her åpenlyst støtter en som ganske åpenbart må mistenkes å være en konebanker, jeg vil klassifisere det å støtte en voldsmann (som åpenbart angriper sitt offer, med ord i retten) og ikke evner å ta konsekvensen av egne handlinger, det er noe følelsesmessig avstumpet ved å støtte opp under at offeret i saken skal få skylden.

(osv...)

yay-help.gif

;)

• Liker 11
  • Nyttig 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...