Gjest Berping Skrevet 28. mai 2022 #4421 Skrevet 28. mai 2022 (endret) Hehe Dr spiegel ass…. Han prøver å diagnostisere depp med NPD uten å kvalificere for det eller å ha snakket med Depp. Det går emot etiske regler innen psykologin. Han prøver hardt og det er ganska morsomt å se på. 😂 Og beste av alt er at han selv bekrefter at amber har borderline/ historionic personlighetsforstyrele… hehe lurer veldig på om han vet om det selv. dr spiegel : ”1 i Don’t expect perfection of my victims and 2 absolutly there are cluster b traits with amber.” Han sier det til og med en gang til etter det. ABSOLUTLY! wooow ass. Ambers egna vittne sier på en måte at han holder med dr shannon curry og ikke dawn hughes… betyr ikke at man er abusive om man har borderline eller historionic personlighetsforstyrelse. MEN det kan ligge bak for ambers beteende. Og har betydning for denne rettegangen! her er info om cluster B traits og er vanligt blandt borderline / historionic personlighetsforstyrelser: https://www.webmd.com/mental-health/what-are-cluster-b-personality-disorders Endret 28. mai 2022 av Berping
Flettfrid Skrevet 28. mai 2022 #4422 Skrevet 28. mai 2022 ~ Ada ~ skrev (5 timer siden): Tror heller ikke hunder brer dyna over etterpå, selv om de kan gi noen heller komiske fraspark ute for å «rydde», som aldri treffer😅 I følge ene vitnet til AH/eks venn, så var hundene så små at de ikke klart gå trappetrinn. Hvordan skal de da ha klart å komme seg opp i en seng av seg selv? 🤔🙈😜 Så små hunder driter vel hundebæsj på str med max en dumle bit. Ikke ei stor ruke som det var under dyna til JD. 12
Hatsumomo Skrevet 28. mai 2022 #4423 Skrevet 28. mai 2022 Flettfrid skrev (6 minutter siden): I følge ene vitnet til AH/eks venn, så var hundene så små at de ikke klart gå trappetrinn. Hvordan skal de da ha klart å komme seg opp i en seng av seg selv? 🤔🙈😜 Så små hunder driter vel hundebæsj på str med max en dumle bit. Ikke ei stor ruke som det var under dyna til JD. Hehe, en Dumle bit 😂 5
Gjest Berping Skrevet 28. mai 2022 #4424 Skrevet 28. mai 2022 (endret) Paperwall skrev (19 minutter siden): Det er jo ingen som motsier deg her, de fleste er klar over dette, men her diskuterer vi denne spesifikke saken og her er det mange bevis som taler imot det Heard hevder. Etter å ha hørt flere av opptakene og sett hvordan Amber vrir og vender på ting og forsøker å villede med svarene sine, er det vanskelig å tro på henne. Forskning viser vel at mange kvinner bruker verbal og psykisk vold. Og det er minst like alvorlig som fysisk. Endret 28. mai 2022 av Berping
Flettfrid Skrevet 28. mai 2022 #4425 Skrevet 28. mai 2022 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Hehe, en Dumle bit 😂 Sleit litt med å finne noe bra å sammenligne det med 🙈😜 dumle blir aldri det samme igjen 🤣😎 3 2
FruR Skrevet 28. mai 2022 #4426 Skrevet 28. mai 2022 Flettfrid skrev (13 minutter siden): I følge ene vitnet til AH/eks venn, så var hundene så små at de ikke klart gå trappetrinn. Hvordan skal de da ha klart å komme seg opp i en seng av seg selv? 🤔🙈😜 Så små hunder driter vel hundebæsj på str med max en dumle bit. Ikke ei stor ruke som det var under dyna til JD. Vi vet at den var under dyna og ja ? 😂isåfall er det hvertfall ikke hunden. 1
Gjest Ambeh Skrevet 28. mai 2022 #4427 Skrevet 28. mai 2022 (endret) Hver og en kan jo spørre seg om det er et menneske, eller en hund på denne størrelsen: Som har etterlatt seg denne bæsjen: Spoiler f https://pagesix.com/2020/07/14/the-poop-that-ruined-johnny-depp-and-amber-heards-marriage/ Endret 28. mai 2022 av Ambeh
Drizzt Skrevet 28. mai 2022 #4428 Skrevet 28. mai 2022 Hyningane skrev (5 timer siden): Heldigvis ligger alt av rettssaken ute på youtube, + alle lydklippene av kranglene til AH og JD. Vi hadde nok sett langt mer av dette hadde det ikke vært fordi det er så enkelt å sette seg inn i saken og bevisføringen. Hadde rettssaken gått for lukkede dører, og det ikke lå lydklipp av diskusjonene/kranglene ute, tror jeg AH hadde sittet med veldig stor støtte. Hun startet jo med stor støtte, fordi alle trodde hun var ekte offer for domestic violence. Men så kom bevisene og vinden snudde for henne. Når det gjelder ''hundeavføringen'' i sengen, så er det nok ikke en hundeavføring dette der. Han burde tatt den med til en laboratorie og testet for å bevise at det er eksen sin. 12 2
Emmelise Skrevet 28. mai 2022 #4429 Skrevet 28. mai 2022 Hver gang dr. Spiegel nevnes begynner jeg å humre. For han sitter og kaller Goldwater Rule for "guidelines". Og hjernen min koblet det umiddelbart med: 21 2 1
Gjest Made4u Skrevet 28. mai 2022 #4430 Skrevet 28. mai 2022 Paperwall skrev (Akkurat nå): Det er jo ingen som motsier deg her, de fleste er klar over dette, men her diskuterer vi denne spesifikke saken og her er det mange bevis som taler imot det Heard hevder. Etter å ha hørt flere av opptakene og sett hvordan Amber vrir og vender på ting og forsøker å villede med svarene sine, er det vanskelig å tro på henne. Og min mening om saken er at JD bør tape saken, dessverre er ikke dette en straffesak da jeg skulle sett han fengslet en periode også, konebankere står ikke høyt i kurs hos meg.
~ Ada ~ Skrevet 28. mai 2022 #4431 Skrevet 28. mai 2022 Berping skrev (1 time siden): Hehe Dr spiegel ass…. Han prøver å diagnostisere depp med NPD uten å kvalificere for det eller å ha snakket med Depp. Det går emot etiske regler innen psykologin. Han prøver hardt og det er ganska morsomt å se på. 😂 Og beste av alt er at han selv bekrefter at amber har borderline/ historionic personlighetsforstyrele… hehe lurer veldig på om han vet om det selv. dr spiegel : ”1 i Don’t expect perfection of my victims and 2 absolutly there are cluster b traits with amber.” Han sier det til og med en gang til etter det. ABSOLUTLY! wooow ass. Ambers egna vittne sier på en måte at han holder med dr shannon curry og ikke dawn hughes… betyr ikke at man er abusive om man har borderline eller historionic personlighetsforstyrelse. MEN det kan ligge bak for ambers beteende. Og har betydning for denne rettegangen! her er info om cluster B traits og er vanligt blandt borderline / historionic personlighetsforstyrelser: https://www.webmd.com/mental-health/what-are-cluster-b-personality-disorders Emmelise skrev (28 minutter siden): Hver gang dr. Spiegel nevnes begynner jeg å humre. For han sitter og kaller Goldwater Rule for "guidelines". Og hjernen min koblet det umiddelbart med: Han der hadde jeg fortrengt et øyeblikk. Mange gullkorn blant vitnene hennes. Må ikke glemme JDs egen psykiater, som viste at JD hadde stor innsikt i og ydmykhet for egne utfordringer og forbedringsområder😅. Fantastisk. 7 2
Duraton Skrevet 28. mai 2022 #4432 Skrevet 28. mai 2022 37 minutter siden, Emmelise said: Hver gang dr. Spiegel nevnes begynner jeg å humre. For han sitter og kaller Goldwater Rule for "guidelines". Og hjernen min koblet det umiddelbart med: Tenkte det samme selv 😂 1
Folkflest1 Skrevet 28. mai 2022 #4433 Skrevet 28. mai 2022 (endret) Made4u skrev (14 minutter siden): Og min mening om saken er at JD bør tape saken, dessverre er ikke dette en straffesak da jeg skulle sett han fengslet en periode også, konebankere står ikke høyt i kurs hos meg. Alt av rettssaken ligger ute på youtube. Alt annet, som ikke har blitt brukt i retten, ligger også ute. Bare å gå gjennom. Ta deg tid. Flere dager. Litt og litt. Ikke alt på en gang. Bygg ditt syn over tid. Synes det mest "redelige" er å gå gjennom bevisføringen fra begge parter. Medias transkripsjon av rettergangen kan aldri erstatte det som fremkommer i retten, altså direkte video, da media tolker nettopp bevisføringen i retten (i varierende grad). og velger hva de vil rapportere og vinkle. Hvis du, på bakgrunn av alt dette, fortsatt mener det du gjør, så aksepterer jeg meningen din, selv om jeg er uenig med deg. Sjekk også lydklippene, for å få en viss forståelse av dynamikken. *merk her: ingen av partene har bedrevet skjulte opptak, bortsett fra opptaket AH foretok der JD slo med skapdørene på kjøkkenet og var sint. det var et ledd av parterapien å ta opp samtalene for å kunne ettergå uenighetene, men samtalene ballet på seg og eskalerte. Vi får en unik mulighet i å være flue på veggen. Endret 28. mai 2022 av Folkflest1 14 3
PaperFlower Skrevet 28. mai 2022 #4434 Skrevet 28. mai 2022 Det jeg synes er så fint med denne saken er at selv om Depp skulle tape i retten, har han likevel vunnet på mange måter. De aller, aller fleste ser ut til å tro på Depp og Heard har forhåpentligvis mistet all troverdighet og håp om en stor skuespillerkarriere. Hvem vil ansette noen som er så hatet som Heard? Jeg tror det vil ta mange år før folk slutter å hate Heard, og da er vel hennes kjendisstatus såpass lav og alderen hennes såpass høy, at hun ikke vil få noen særlig til roller. Depp ønsket vel egentlig bare å få ut sannheten og reparere ryktet sitt. Det tror jeg han har fått til. Iallefall på internett, og internett er så mektig nå i dag at jeg kan ikke tenke meg et annet utfall - uavhengig hva juryen kommer frem til til slutt. 19 7 1
Gjest Made4u Skrevet 28. mai 2022 #4435 Skrevet 28. mai 2022 Paperwall skrev (Akkurat nå): Det er jo ingen som motsier deg her, de fleste er klar over dette, men her diskuterer vi denne spesifikke saken og her er det mange bevis som taler imot det Heard hevder. Etter å ha hørt flere av opptakene og sett hvordan Amber vrir og vender på ting og forsøker å villede med svarene sine, er det vanskelig å tro på henne. At hun har sagt ting som kan skade hennes troverdighet, betyr ikke at hun ikke er slått av Johnny Depp, Flere av hans ekser har snakket om hans syklige sjalusi, AH sin historie om hans sjalusi er således troverdig og slik jeg ser det finner jeg hennes historie og hva som har skjedd i saken å være troveridg. Jeg anser JD helt klart som en umoden konebanker, og hans umodenhet har også kommet frem i rettsaken. Så både håper og tror at han går på et nederlag her også, slik han gjorde det mot media.
Gjest Made4u Skrevet 28. mai 2022 #4436 Skrevet 28. mai 2022 Folkflest1 skrev (Akkurat nå): *merk her: ingen av partene har bedrevet skjulte opptak, bortsett fra opptaket AH foretok der JD slo med skapdørene på kjøkkenet og var sint. Og det bekrefter bare ytterligere hans manglende impulskontroll, mangel på dette er det som sees igjen hos voldelige personer som bedriver partnervold.
Hank Amarillo Skrevet 28. mai 2022 #4437 Skrevet 28. mai 2022 Made4u skrev (18 minutter siden): Og min mening om saken er at JD bør tape saken, dessverre er ikke dette en straffesak da jeg skulle sett han fengslet en periode også, konebankere står ikke høyt i kurs hos meg. Man trenger altså ikke argumentere for at de faktisk er konebankere, det er tilstrekkelig at det foreligger en anklage. ok 24 2
charactouy Skrevet 28. mai 2022 #4438 Skrevet 28. mai 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Man trenger altså ikke argumentere for at de faktisk er konebankere, det er tilstrekkelig at det foreligger en anklage. ok Ikke trenger man bevis heller, så lenge det står i The Sun (som ble store vha lettkledde damer på side 3) eller VG. 18
Valyria83 Skrevet 28. mai 2022 #4439 Skrevet 28. mai 2022 Anbefaler folk å se denne. Forklarer tekstmeldingene hans litt. 6
Tabris Skrevet 28. mai 2022 #4440 Skrevet 28. mai 2022 Jeg minner om nedenfor - vedkommende er nok her mest for å provosere, ikke for en saklig debatt. 32 1 7
Fremhevede innlegg