Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4321 Skrevet 27. mai 2022 Jegkommerikkepåno skrev (1 minutt siden): Kan dommen kommer når som helst?? Trodde det tok noen uker jeg. Er det slik at juryen holder på nå, og at vi får vite dommen snart? Juryen diskuterer nå, og kan sitte til langt utover kvelden. I helgen er det fri, samme på mandag fordi det er helligdag der borte. Juryen fortsetter på tirsdag dersom de ikke kommer frem til noe i dag. Vi vet ikke nå når de blir ferdige, det kan være om to timer, to dager, en uke..
Hyningane Skrevet 27. mai 2022 #4322 Skrevet 27. mai 2022 Har aldri overvært en norsk rettssak. Holder man på på samme måten i retten, i Norge? - "Protest, dommer. Mangelfullt grunnlag!" - "Avslått!" -"Protest, dommer! Spekulasjon!" -"Godkjent. Fortsett uten å nevne.... bla,bla,bla" Jeg ser ikke for meg at det foregår på denne måten i Norge? 3
charactouy Skrevet 27. mai 2022 #4323 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (3 minutter siden): Juryen diskuterer nå, og kan sitte til langt utover kvelden. I helgen er det fri, samme på mandag fordi det er helligdag der borte. Juryen fortsetter på tirsdag dersom de ikke kommer frem til noe i dag. Vi vet ikke nå når de blir ferdige, det kan være om to timer, to dager, en uke.. The suspense is killing me! 2
Jegkommerikkepåno Skrevet 27. mai 2022 #4324 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Juryen diskuterer nå, og kan sitte til langt utover kvelden. I helgen er det fri, samme på mandag fordi det er helligdag der borte. Juryen fortsetter på tirsdag dersom de ikke kommer frem til noe i dag. Vi vet ikke nå når de blir ferdige, det kan være om to timer, to dager, en uke.. Aha, ok. I overkant spennende dette😬 hvem tror dere vinner? Krysser alt jeg har for JD🙏 1 1
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4325 Skrevet 27. mai 2022 Rapporteres at juryen går hjem nå, så ingen verdict idag. 5 4
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4326 Skrevet 27. mai 2022 Depp_Is_Innocent skrev (22 minutter siden): To av jurymedlemmene som virket å være mest pro-Depp - juror 2 og 3 - er utelatt, mens juror 3 og 5 fortsatt er med. Så det kan ta lang tid før de kommer til en kjennelse. Ser man det, ja...🙄
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4327 Skrevet 27. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Rapporteres at juryen går hjem nå, så ingen verdict idag. Men veldig greit å vite da, takk, kan legge meg nå og vi vet at de neste tre dagene skjer det ingenting.
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4328 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Men veldig greit å vite da, takk, kan legge meg nå og vi vet at de neste tre dagene skjer det ingenting. hehe, nå skal det slappes av de neste dagene 😴
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4329 Skrevet 27. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Rapporteres at juryen går hjem nå, så ingen verdict idag. Sjokk😊
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4330 Skrevet 27. mai 2022 Hyningane skrev (9 minutter siden): Har aldri overvært en norsk rettssak. Holder man på på samme måten i retten, i Norge? - "Protest, dommer. Mangelfullt grunnlag!" - "Avslått!" -"Protest, dommer! Spekulasjon!" -"Godkjent. Fortsett uten å nevne.... bla,bla,bla" Jeg ser ikke for meg at det foregår på denne måten i Norge? Vinner Amber, blir det objecton, lack of foundation fra meg😊 4 2 1
Sinsiew Skrevet 27. mai 2022 #4332 Skrevet 27. mai 2022 Jeg kan ingen ting om dette, så vær så snill og hjelp meg ; hvorfor er to av jurymedlemmene ikke med lenger?
Hank Amarillo Skrevet 27. mai 2022 #4333 Skrevet 27. mai 2022 Sinsiew skrev (1 minutt siden): Jeg kan ingen ting om dette, så vær så snill og hjelp meg ; hvorfor er to av jurymedlemmene ikke med lenger? Samme prinsippet som overbooking på fly. Det vil alltid være frafall, av diverse årsaker, så da har kaller man inn flere til å sitte i juryen enn nødvendig, men det skal være 7 i juryen, så når det var 9 igjen så trekker man lodd om hvem som skal være med. 6 1
Gjest Made4u Skrevet 27. mai 2022 #4334 Skrevet 27. mai 2022 Tvillingsjel skrev (På 26.5.2022 den 21.06): Men en kvinne skal da for faen ikke utøve vold mot en mann heller! Fatter ikke hvorfor du synes det er greit? Anser det som mindre alvorlig enn omvendt, og statistikkene viser jo også at vold rettet mot menn er mindre alvorlig enn vold rettet mot kvinner, de fleste partnerdrap er kvinner som blir drept av menn. Ser man på alvorlige skader så er kvinner også overrepresentert her. Altså kan man konkludere med at partnervolden mot kvinner, den er mer alvorlig enn den rettet mot menn, statistikken viser det... Men igjen, der skade eller drap skjer, jeg har aldri sagt at slik er noe jeg synes er greit.
Paperwall Skrevet 27. mai 2022 #4335 Skrevet 27. mai 2022 Jeg har lest transkripsjon av et opptak som varte i flere timer, hvor de diskuterer/krangler om konfliktene de opplevde i forholdet deres, hvor Amber gjentatt ganger anklager Johnny for å ødelegge ekteskapet deres ved å flykte når konfliktene eskalerer. I hennes øyne er han ikke «a man, but a baby» når han flykter. Hun innrømmer også for å ha slått han flere ganger og dette antar jeg ikke har vært i selvforsvar siden hun ikke nevner at hun slo tilbake men i stedet hevdet Johnny var baby som ikke tålte at hun var fysisk utagerende. Når de sitter og diskuterer om vold i forholdet er det rart at Amber ikke nevner at Johnny har vært voldelig. Det handlet om at hun slo og kastet ting på Johnny når hun var sint og frustrert. Et lite utdrag: Amber: "That's the difference between me and you. You're a f**king baby." Johnny: "Because you start physical fights?" Amber: "You are such a baby! Grow the f**k up!" Johnny: "Because you start physical fights?" Amber Heard: "I did start a physical fight." Johnny: "Yeah, you did. So I had to get f**k out of there.» Hun hevder også i dette opptaket at hun føler seg utrygg når tar avstand under konfliktene og påstår at han ikke kjemper for ekteskapet deres ved å rømme. Amber: "I feel like all the trust is gone. All the f**king trust. It's is gone in the relationship because you keep splitting. We fight together. But you're the only one who splits and I want that back." Amber: every time you don't like what I say, and you f**king run away, we never work out anything. You can't run away every fight. You can't. It's easy. It's not brave. It's not strong." Amber: "I never feel that safe. I constantly feel like you're about to f**king split." Her har hun innrømmet at hun utøvde vold uprovosert kvelden før og hun hevdet årsaken til at hun var fysisk var fordi han rømte/«split» Amber: "You always split. So that's, why wouldn't I? I do blame myself for my actions yesterday, but I also don't think" Johnny: "I was laying in bed watching television, man. I was laying in bed watching television." Amber: "I f**ked up last night. I'm not going to defend myself, but I also can't blame me going to the finish line. . ." Going to the finish line, ja… En meldingen Depp skrev til svigermoren sin: "My sincere apologies, darling Paige ... But, today/tonight she threw a fit, which I could feel coming ... apologized to her 1,000 times because I ruined her night by hiding in the only place she can't get to me, my bathroom... Because she was hateful, hurt and treated me like scum of the earth ... As I walked out of the door, she burst out and began her hugely insulting TIRADE by throwing a full bottle of iced tea at the back of my head ... ! have now left ... ! actually had to ask Security to come in and intercede, just like I did the last time she punched me in the jaw a couple of times (which has happened on numerous occasions) .... " Tilbake til opptaket hvor hun igjen hevder at Depp «bails on it.» Johnny: But just try. Let's both try. If there's anger. If there's something really f**king poking us in the ass, let's try. Try not to f**king fight. Try to address it without jumping down each other's throats. Amber:. . .I'm speaking specifically about I don't trust the marriage. I don't trust you. I don't feel safe with it because you always f**king bail on it. Johnny: I'm telling you, as much as you don't like that sh*t in your marriage, I don't like the guff that you put on me in our marriage. And, if it causes distrust in me, it causes distrust in me. Sometimes I don't, I don't want to f**king be there and go through the sh*t. I don't, man. I don't. Because I don't want to f**king fight. Her sier Depp at de må ha time-out, mens Heard sier at ingen av dem fortjener å være sammen med noen som «walks away» under opphetede diskusjoner: Johnny: if things Get phyical, we gave to separate. We have to be apart from one another. Whether it’s for f**king an goit or 10 hours or f**king a day, we must. There van be no physical violence. Amber: I agree about the physical violence, but separating for a day or night, taking a night off from our marriage. That just means it opens up. And a few minutes later: Johnny:. . .What we could do is just try to be f**king calm and say, "Look, this is getting somewhere I don't like. Please, let's take an hour, max." I'll go in and f**king write, and try and figure it out. Get it out. Whatever. I'm just making suggestions to try and f**kingsave us. Amber: We need to honor our promises. I cannot. Nor can you. You don't deserve to be in a relationship that is walked away from all the time. I would never want you to do that. I never want you to be there. You deserve better. So do I. Amber innrømmer at hun kaster gjenstander på Johnny: Amber: "You never are the one to come and knock on my door. You take me for granted." Johnny: "It's not true. It's not true. I'm not the one who f**king throws f**king pots, and whatever the f**king everything else at me." Amber: "That's different. That's. One does not negate the other. That's irrelevant. It's a complete non sequitur. Just because I've thrown pots and pans does not mean that you come and knock on the door. . . ." Johnny: "Really, I should just let you throw? . . . you seem to think that there's this cowardice in me that runs away and I don't fight for you. . . Because that is a f**king irrational and violent f**king maneuver. So a man would want to get out of that area so that he doesn't get so f**king angry that he actually does pop the f**king wife." Amber: "How does one inform the other?" Dette opptaker sier vel alt…. 17 15
Rybka Skrevet 27. mai 2022 #4336 Skrevet 27. mai 2022 Paperwall skrev (22 minutter siden): Just because I've thrown pots and pans does not mean that you come and knock on the door. . . ." Herregud for et resonnement. 6
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4337 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Camille sa i dag at han har stått for alt han har gjort (rus, stygge sms osv., men altså ikke vold) og da datt haka til Elaine ned vantroisk og indignert, og Amber «smirket» hoverende. Antakelig fordi det var noen meldinger han nylig benektet for å ha sendt. Jeg synes det er noe ganske forstyrra over Amber som ler av dette, når hun selv har gjort alt hun har gjort mot Johnny. Samme skjedde da Camille snakket om pocket knife i senga. Johnny eide slik kniv. Hadde hun nå bare vært ok selv. Men å være som henne, og likevel gå etter Johnny som hun har gjort og gjør, i tillegg være offentlig talsperson for voldsutsatte, deretter sitte og smirke i retten over Camilles «bommerter», det er så sjukt. Hun virker helt frakobla seg selv. Null selvinnsikt og null forståelse for omgivelsene. Realitetsbrist eller pur manipulasjon, hvem vet.. Endret 28. mai 2022 av ~ Ada ~ 11 2
Doctor Proctor Skrevet 27. mai 2022 #4338 Skrevet 27. mai 2022 Kanskje Heard og gjengen smiler og ler fordi Musk har gitt dem alle en god bonus som plaster på såret tipper han tar hele regningen til Heard pluss pluss - er ikke barnet hennes hans? Får for guds skyld ikke håpe at de har klart å "forpeste" juryen med bribes 6
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4339 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Doctor Proctor skrev (23 minutter siden): Kanskje Heard og gjengen smiler og ler fordi Musk har gitt dem alle en god bonus som plaster på såret tipper han tar hele regningen til Heard pluss pluss - er ikke barnet hennes hans? Får for guds skyld ikke håpe at de har klart å "forpeste" juryen med bribes Nja😊. Jeg tror advokatene smilte pga juridiske poeng og AH fordi hun er alvorlig syk eller personlighetsforstyrret. Forøvrig hadde dr. Hughes et poeng ved at man ikke nødvendigvis er totalt inkapabel hva angår funksjonsnivå ved PTSD, men det står likevel ikke forholdsmessig til resten av AHs historie i denne saken. Den matcher bedre dr. Currys vurderinger av henne som en med personlighetsbrister. Endret 27. mai 2022 av ~ Ada ~ 9 1
~ Ada ~ Skrevet 28. mai 2022 #4340 Skrevet 28. mai 2022 Vet ikke om andre la merke til det, og tror heller ikke jeg klarer å gjengi det spesielt forståelig, men i går, da AH svarte på hvordan det har vært for henne å gå gjennom denne rettssaken, sa hun blant annet «I'm a human being» og at det har vært ufattelig smertefullt og skamfullt. Husker ikke nøyaktig hvor i det momentet det skjedde, men på et eller annet tidspunkt her responderte JD bekreftende. Ikke bare på egne vegne, det var en slags signatur til henne også. Det var noe med måten han gjorde det på. Blikket, smilet, hele ansiktsuttrykket. Det viste en form for empati, på tross av. Nå er jeg på detaljene, men jeg legger merke til sånt og jeg synes det viser JDs sanne jeg. 7 8
Fremhevede innlegg