Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Writer_1981 skrev (3 minutter siden):

Har ikke fulgt med på hele saken, men hvordan skal Amber ha mulighet til å betale om hun taper? Hun er jo en mye mindre stjerne enn hva Depp er….

Det er gjerne Heards problem 😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gneldrende Kråke skrev (19 minutter siden):

Ut i fra det jeg har sett de fleste advokatene og @Jamesfromcourt (som har vært i retten og studert juryen) si på Twitter, så er det den "hvite dama på 50" som virker å være mest sympatisk mot Heard. Det at hun ikke er i avgjørende jury tror jeg er meget positivt for Depp.

Det er bekreftet at det er hun dama i 50-årene og en ung asiatisk fyr i 20-ene som er ekskludert. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Wow, jeg fikk akkurat vite av Ms Vasquez at Ben King har jobbet for Dronning Elizabeth 😳 Ikke rart fyren har klasse 😅

• Liker 4
Gjest Ambeh
Skrevet

Til dere som er på twitter, følg denne kontoen

Slå på varsler fra denne kontoen.

De skal skrive en tweet når dommen er klar, sånn at du blir varslet kun når dommen er klar.

Skrevet

Er det noen som er på twitter som er villig til å love å løpe rett hit med store bokstaver når juryen er klar? 😅

• Liker 4
Skrevet
loffen skrev (Akkurat nå):

Jeg :vinke: 

Jeg også :vinke: 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
loffen skrev (Akkurat nå):

Jeg :vinke: 

Tuuusen takk!❤

• Hjerte 2
Gjest Ambeh
Skrevet
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

Jeg også :vinke: 

Jeg også :vinke: (Men hvis jeg sover er det ikke sikkert jeg våkner, så godt vi er flere)

Skrevet

Whoop whoop, da slipper jeg å bli twitrer i denne omgang, takk takk 😊

• Liker 1
Skrevet
Ambeh skrev (2 minutter siden):

Jeg også :vinke: (Men hvis jeg sover er det ikke sikkert jeg våkner, så godt vi er flere)

Åh, filler'n.. tenk om den kommer på nattestid og vi ligger og sover ... *grøss* 

Kan'ke sove før de kommer med avgjørelsen da. LOL

• Hjerte 1
Skrevet
Polly Ester skrev (23 minutter siden):

Det er bekreftet at det er hun dama i 50-årene og en ung asiatisk fyr i 20-ene som er ekskludert. 

Strålende!

Skrevet (endret)

Sånn bare for å forstå det HELT klart.. Verdict reach betyr at dommen er klar? 

Edit: Nei, nå surra jeg.. Ble litt for glad og glemte at det sto andre navn der 😅

Endret av Kratt_
Gjest Ambeh
Skrevet
Kratt_ skrev (Akkurat nå):

Sånn bare for å forstå det HELT klart.. Verdict reach betyr at dommen er klar? 

Ja, da har de kommet fram til noe.

Og så er det sånn at det blir sagt ifra minst 1 time før. Mener dommeren sa at dommen vil bli avsagt en time etter neste hele time som juryen sier ifra. Hvis juryen sier fra kl. 10:20 at de har kommet frem til en dom, så får vi vite det klokka 12.

Skrevet
Ambeh skrev (4 minutter siden):

Ja, da har de kommet fram til noe.

Og så er det sånn at det blir sagt ifra minst 1 time før. Mener dommeren sa at dommen vil bli avsagt en time etter neste hele time som juryen sier ifra. Hvis juryen sier fra kl. 10:20 at de har kommet frem til en dom, så får vi vite det klokka 12.

Tusen takk! 🤩

Skrevet
Depp_Is_Innocent skrev (På 26.5.2022 den 20.13):

Her er jurysammensetningen:

jury.thumb.png.943544aa069c92bbc2218daa4bec1394.png

7 av disse 9 ville bli valgt ut i morgen til å sitte i den endelige juryen.

Ifølge de som følger saken, og som har vært i salen under rettsaken (DUI guy, mfl.), er dette hvilken retning hver av jurymedlemmene lener seg mot (basert på reaksjoner og kroppsspråk de har observert):

• Juror 1: Depp
  • Juror 2: Depp
  • Juror 3: 50/50
  • Juror 4: Likely Depp
  • Juror 5: Heard
  • Juror 6: Likely Depp
  • Juror 7: Likely Depp
  • Juror 8: Depp
  • Juror 9: Depp

To av jurymedlemmene som virket å være mest pro-Depp - juror 2 og 3 - er utelatt, mens juror 3 og 5 fortsatt er med. Så det kan ta lang tid før de kommer til en kjennelse.

Skrevet
Polly Ester skrev (3 minutter siden):

FTyaOyEWUAEK5tx?format=jpg&name=small

😂

• Liker 3
Skrevet

Etter å ha sett alle bevisene og vitnemålene, så skal Amber Heard være glad hvis hun ikke blir tiltalt for mened. Her i Norge har vi nettopp hatt en dom, hvor en person forfalsket en email som ble lagt ved som bevis i en sak som ikke engang kom for retten. Til sammenligning har Amber Heard levert identiske bilder til retten ved minst to anledninger, og hevdet at bildene viste forskjellige episoder. Det er dokumentforfalskning. I tillegg er hun tatt i løgn igjen og igjen.

Jeg har faktisk ikke sett noen komme med så åpenbare løgner siden Trump var president. Problemet er at store deler av Amerika faktisk tror på Trump. Det er surrealistisk for oss som står utenfor å ser inn, men å gjenta løgner så mange ganger at det blir en sannhet, ser ut til å fungere der borte. Jeg håper det ikke gjelder juryen. 

Og så må jeg bare få si at som et ekte offer for Metoo blir jeg utrolig provosert over at min manglende støtte til Amber Heard blir tolket som manglende støtte til Metoo, i følge teamet til AH.

• Liker 29
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan dommen kommer når som helst?? Trodde det tok noen uker jeg. Er det slik at juryen holder på nå, og at vi får vite dommen snart? 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...