Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

🐫🐫🐫🐫🐫🐫🐫

🐫 

🐫.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ambeh
Skrevet
Koskos skrev (Akkurat nå):

🐫🐫🐫🐫🐫🐫🐫

🐫

🐫.

Hvorfor måtte den ene stå alene så langt fra de andre?

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Emily D Baker tror ikke AH vinner motsøksmålet, men at det enten går mot Depp vinner eller ingen vinner. 

Ser at det er flere som har sagt det samme.

Men jeg har fantasier om at Amber har fått Elon til å bestikke juryen. 🙈

Tror jeg må komme meg ut av denne boblen her snart! For dette begynner å bli litt flaut. 🤭

• Liker 1
Skrevet
Valyria83 skrev (Akkurat nå):

Tror jeg må komme meg ut av denne boblen her snart! For dette begynner å bli litt flaut. 🤭

:fnise:

• Liker 2
Skrevet
Ambeh skrev (1 minutt siden):

Tilfeldig

Skrevet

Jeg synes ikke det er flaut, jeg er faktisk glad og takknemlig for at mange mennesker støtter og tror på JD.

Jo mer kunnskap vi får om p/n misbruk jo mer begrenser vi deres spillrom.

Spread the word, say NO to abuse.

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
Valyria83 skrev (3 minutter siden):

Det var mye ekle smil og hoveringer av både Heard og advokatene hennes under closing, det gjør at jeg har en ekkel følelse. 

Av hva, vet jeg ikke.  Men som om det er noe som henger i luften som AH og hennes team vet som vil få følger for Depps team.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Nibben skrev (2 timer siden):

Ligner ikke Camille Vasquez fryktelig på Marion Ravn?

Meghan Markle! 

• Liker 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Det var mye ekle smil og hoveringer av både Heard og advokatene hennes under closing, det gjør at jeg har en ekkel følelse. 

Av hva, vet jeg ikke.  Men som om det er noe som henger i luften som AH og hennes team vet som vil få følger for Depps team.

Jeg fikk og en ekkel følelse. 😬 Håper vi tar feil. 

• Liker 3
Skrevet
Ambeh skrev (7 minutter siden):

Beste innlegget på hele KG! 😂

• Liker 8
Gjest Ambeh
Skrevet (endret)
Valyria83 skrev (7 minutter siden):

I går snakka DUI guy med Elaine og sa at han hadde vært i rettssalen hver dag, Elaine sa "Ahh, better be careful you might have just cursed it, now you may not get in tomorrow". I dag ble han kasta ut av køen og slapp ikke inn, selv om han ikke snek og hadde en som skulle bytte plass med ham. Ser ikke for meg at Elaine hadde noe med dette å gjøre altså, men begynte å tenke litt sånn når jeg leser innleggene deres nå. Som om Elaine og co drar i tråder både her og der. :P

Endret av Ambeh
Skrevet
Kratt_ skrev (Akkurat nå):

Beste innlegget på hele KG! 😂

Du kan jo prøve selv, jeg kom ikke så langt til 300 millioner av dem, vært en travel natt.

Skrevet
Koskos skrev (16 minutter siden):

Jeg tror ikke han vil tilbake, lage så mange geniale filmer og så mye fine opplevelser det har skapt for både barn&voksne, og så boikotte han på den måten (?) vel. det høres veldig suspekt ut og dypt urettferdig fra Disney, trodde bedre om dem!

Pirates blir ingenting uten Johnny Depp❤️ ev nye filmer uten hans tilstedeværelse blir ikke sett, jeg vil faktisk bevare de gode minnene.

Har en nevø som elsker pirates. Han har skapt fine opplevelser for store og små. ❤️

• Hjerte 3
Skrevet
Ambeh skrev (21 minutter siden):

I følge hun fra CourtTV er dette juryen:

Asian man, 20s-30s

Asian man, 20s-30s

Black woman, 40s

Asian woman, 20s

White man, 60s

White man, 20s-30s

Asian man, 40s

Alternativene er:

Asian man, 20s

White woman, 50s

Ut i fra det jeg har sett de fleste advokatene og @Jamesfromcourt (som har vært i retten og studert juryen) si på Twitter, så er det den "hvite dama på 50" som virker å være mest sympatisk mot Heard. Det at hun ikke er i avgjørende jury tror jeg er meget positivt for Depp.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Valyria83 skrev (8 minutter siden):

Jeg og, dere. Sikkert derfor jeg ble stressa på slutten

• Liker 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (5 minutter siden):

Jeg og, dere. Sikkert derfor jeg ble stressa på slutten

Jeg har også en dårlig følelse, har hatt det de siste par dagene. Vet ikke hvorfor jeg har det, den følelsen bare er der.. 

• Hjerte 1
Skrevet
Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Jeg har også en dårlig følelse, har hatt det de siste par dagene. Vet ikke hvorfor jeg har det, den følelsen bare er der.. 

Det er de siste dagene Amber plutselig endret uttrykk fra ganske monotont der hun satt, til å prate med advokatene, smile og smirke. Akkurat det kulminerte litt i dag, synes jeg. Det kan være så enkelt som en forsvarsmekanisme, men er veldig ubehagelig å se på (synes jeg)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke fulgt med på hele saken, men hvordan skal Amber ha mulighet til å betale om hun taper? Hun er jo en mye mindre stjerne enn hva Depp er….

• Liker 2
Skrevet

Vet at Amber får hjelp av mektige personer. Husker at det var noen  aviser som skrev om at Amber ble etterforsket for perjury i Australia. Så ble det stilt. 

The Umbrella Guy sa at han hadde fått info fra kilder at medier hadde fått beskjed om å ikke skrive om dette. 

Noen drar inn tjenester der de kan. 

• Liker 3
Skrevet
Writer_1981 skrev (3 minutter siden):

Har ikke fulgt med på hele saken, men hvordan skal Amber ha mulighet til å betale om hun taper? Hun er jo en mye mindre stjerne enn hva Depp er….

ELON MUSK 

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...