Lillemor_Meg Skrevet 27. mai 2022 #4261 Skrevet 27. mai 2022 Jeg har ikke fulgt med på rettsaken, men jeg har fulgt med på denne tråden. Jeg vil bare si: Takk for alle referater, meninger, og refleksjoner dere har delt. Det har vært interessant å lese det dere har kommet med. 😊 18 8
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4262 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (11 minutter siden): Mens Ian Runkle sa det motsatte. Det er ingen av dem som vet hvem som var #3 og #14 siden de har delt inn juryen på en annen måte enn retten delte de inn. 1
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4263 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Mens Ian Runkle sa det motsatte. Det er ingen av dem som vet hvem som var #3 og #14 siden de har delt inn juryen på en annen måte enn retten delte de inn. Ja, så det. Juryen har visst sittet med seter mellom seg, så også tomme seter har vært nummeret.
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4265 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Chanley Shá Painter @ChanleyCourtTV · 3m JURY CONFIRMED: the #DeppvsHeard deliberating jury includes -5 men -2 women Alternates are juror #2 (officially #3) and #8 (officially #14) on the graph below, still on standby if needed... Endret 27. mai 2022 av Hatsumomo
Nibben Skrevet 27. mai 2022 #4266 Skrevet 27. mai 2022 Denne Martha Gill går jo her implisitt ut med at man automatisk må tro kvinnen for at #metoo skal bestå. 4
charactouy Skrevet 27. mai 2022 #4267 Skrevet 27. mai 2022 Er kommet til Ms Bredehoft nå. Hun prater så fort! 1
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4268 Skrevet 27. mai 2022 Juryen har fri etter kl 23 i kveld og til tirsdag?
Koskos Skrevet 27. mai 2022 #4269 Skrevet 27. mai 2022 🔺Amber Heard:🔺 " Tell the world Johnny, tell them Johnny Depp, I am Johnny Depp, a man," I am a victim too of domestic violence" "you re going to get up on the stand, Johnny, and say, she started it? Really?🔺 🔺And see how many people believe or side with you 🔺 🔺 Hun er et HÅN mot alle mennesker gjort til objekter fra n/p, som lever i dette hver dag, som ikke tør å bryte ut, som er ensomme, de som ikke tør å fortelle fordi de er redd de ikke blir trodd.. listen er lang.... Når hun beskriver "misbruk" så beskriver hun seg selv. Johnny Depp har gjort noe svært viktig her, dette gir også håp for menn utsatt for n/p misbruk. 21 1
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4270 Skrevet 27. mai 2022 (endret) ~ Ada ~ skrev (19 minutter siden): Følge med videre på you tube i en uke til?🙄. Kan noen i stedet ringe meg 5 min før?😅 hehehe klart det... bare å skrive opp nummeret ditt her 😁 Sikkert flere enn meg som kommer til å oppdatere i tråden her i hvert fall. Ambeh skrev (6 minutter siden): Ja, så det. Juryen har visst sittet med seter mellom seg, så også tomme seter har vært nummeret. Og i det jurykartet som har blitt postet på Twitter så var det ingen som hadde sete #14 i det hele tatt, så da blir det vanskelig å vite hvordan retten har bestemt seg for hvem som er hvem. Sies at på det kartet på Twitter så er det visst han 20'åringen i sete 2 og dama på sete nr 8 som ble borte. ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Juryen har fri etter kl 23 i kveld og til tirsdag? Ja Endret 27. mai 2022 av Polly Ester
charactouy Skrevet 27. mai 2022 #4271 Skrevet 27. mai 2022 Hvorfor gjør Ms Bredehoft et poeng ut av at Depp liksom burde ha kommet over hearsay-bæsjen etter en mnd? Det skulle jammen tatt meg lengre tid enn som så 🤔 2 1
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4272 Skrevet 27. mai 2022 I følge hun fra CourtTV er dette juryen: Asian man, 20s-30s Asian man, 20s-30s Black woman, 40s Asian woman, 20s White man, 60s White man, 20s-30s Asian man, 40s Alternativene er: Asian man, 20s White woman, 50s
Drizzt Skrevet 27. mai 2022 #4273 Skrevet 27. mai 2022 Koskos skrev (1 minutt siden): 🔺Amber Heard:🔺 " Tell the world Johnny, tell them Johnny Depp, I am Johnny Depp, a man," I am a victim too of domestic violence" "you re going to get up on the stand, Johnny, and say, she started it? Really?🔺 🔺And see how many people believe or side with you 🔺 🔺 Hun er et HÅN mot alle mennesker gjort til objekter fra n/p, som lever i dette hver dag, som ikke tør å bryte ut, som er ensomme, de som ikke tør å fortelle fordi de er redd de ikke blir trodd.. listen er lang.... Når hun beskriver "misbruk" så beskriver hun seg selv. Johnny Depp har gjort noe svært viktig her, dette gir også håp for menn utsatt for n/p misbruk. Ja, hun virkelig dummet seg ut med dette. Jeg blir svært overrasket hvis hun vinner rettssaken. Og jeg boikotter neste Piratene film hvis de ikke tar JD tilbake. 4 2 1
Koskos Skrevet 27. mai 2022 #4274 Skrevet 27. mai 2022 Drizzt skrev (Akkurat nå): Ja, hun virkelig dummet seg ut med dette. Jeg blir svært overrasket hvis hun vinner rettssaken. Og jeg boikotter neste Piratene film hvis de ikke tar JD tilbake. Jeg tror ikke han vil tilbake, lage så mange geniale filmer og så mye fine opplevelser det har skapt for både barn&voksne, og så boikotte han på den måten (?) vel. det høres veldig suspekt ut og dypt urettferdig fra Disney, trodde bedre om dem! Pirates blir ingenting uten Johnny Depp❤️ ev nye filmer uten hans tilstedeværelse blir ikke sett, jeg vil faktisk bevare de gode minnene. 7
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4275 Skrevet 27. mai 2022 Emily D Baker tror ikke AH vinner motsøksmålet, men at det enten går mot Depp vinner eller ingen vinner. 2
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4276 Skrevet 27. mai 2022 Drizzt skrev (3 minutter siden): Ja, hun virkelig dummet seg ut med dette. Jeg blir svært overrasket hvis hun vinner rettssaken. Og jeg boikotter neste Piratene film hvis de ikke tar JD tilbake. Var det ikke sånn at Johnny ikke ville ha rollen tilbake? 5 1
charactouy Skrevet 27. mai 2022 #4277 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (2 minutter siden): Var det ikke sånn at Johnny ikke ville ha rollen tilbake? Ikke for 300 millioner dollar og en million alpakkaer. Jeg tror ham. 6 3
Koskos Skrevet 27. mai 2022 #4278 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (1 minutt siden): Var det ikke sånn at Johnny ikke ville ha rollen tilbake? Han vil ikke ha rollen selv om han ble tilbudt 300mill dollar og tusenvis av alpakkaer ( husker ikke antallet ) men forstår han veeeeldig GODT. 5
Drizzt Skrevet 27. mai 2022 #4279 Skrevet 27. mai 2022 Koskos skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke han vil tilbake, lage så mange geniale filmer og så mye fine opplevelser det har skapt for både barn&voksne, og så boikotte han på den måten (?) vel. det høres veldig suspekt ut og dypt urettferdig fra Disney, trodde bedre om dem! Pirates blir ingenting uten Johnny Depp❤️ ev nye filmer uten hans tilstedeværelse blir ikke sett, jeg vil faktisk bevare de gode minnene. Pirates ER JD. Det er han som gjør filmene verdt å se. Det er selvfølgelig veldig urettferdig fra Disney. Her handlet de litt for raskt og dømte ham på forhånd. JD vil for alltid være den ekte kaptein JS. Ingen andre kan spille rollen som han. Det er hans rolle, en del av ham, man må være JD selv for å spille kaptein JS. Men litt morsomt med ''amber alert'' i rettssalen 😂 Virkelig Amber-alert ... 4 4
Drizzt Skrevet 27. mai 2022 #4280 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (4 minutter siden): Var det ikke sånn at Johnny ikke ville ha rollen tilbake? Han sa noe sånt, men jeg håper virkelig han kommer tilbake. Selv om forholdet med filmskaperne er ødelagt. 1
Fremhevede innlegg