Koskos Skrevet 27. mai 2022 #4241 Skrevet 27. mai 2022 Aquarius04 skrev (1 minutt siden): Som en ekte narsissist. Hun er slettes ikke «lei seg, fornedret og ydmyket», slik hun «gråtende» påstår, men nyter å se Johnny Depp pint og plaget. Og måten hun sutret og bar seg da hennes egen advokat spurte henne ut, mot den iskalde offensive oppførselen mot Depps advokat…? Dama er jo klin gæren! 👏👏👏👏👏👏 1
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4242 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (7 minutter siden): Syns hun gjorde det bra. NÅ er det 3 minutter igjen av Rotten...born, så er det over. Bra du sier det. Sikkert bare jeg som fikk økt stress av at det gikk mot slutten. Det tar på. Puh!😅
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4243 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): Hvor mange har sittet i juryen, siden nr. 9 og 14 ble valgt vekk? Jeg trodde det bare satt 9 der og så skulle 7 av dem diskutere. Det trodde jeg og?
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4245 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Hvor mange har sittet i juryen, siden nr. 9 og 14 ble valgt vekk? Jeg trodde det bare satt 9 der og så skulle 7 av dem diskutere. Der fikk jaggu dommeren applaus Det var vel nr. 3 og 14 som ble valgt bort, var det ikke? Det har vært 9 der og nå er det sju igjen, ja.
Gjest Muffin man Skrevet 27. mai 2022 #4246 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (10 minutter siden): NÅ er det 3 minutter igjen av Rotten...born, så er det over. Kom igjen...
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4247 Skrevet 27. mai 2022 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Det trodde jeg og? Var det ikke 3 og 14, eller hørte jeg feil? Tror noen spurte om det før, men fikk ikke med meg svaret. Hvordan i huleste skal vi vite når avgjørelsen kommer, så vi får den med oss?
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4248 Skrevet 27. mai 2022 (endret) De siste tretti sekundene oppsummert: Dommeren sier Judy (stenografen) is a rockstar, Elaine roser dommeren (?), men glemte å slå på mikrofonen så ingen egentlig hører det, men alle klapper, Ben skal si seg enig med Elaine, men stokker ordene og sier først at han ikke er enig, dommeren er glad de endelig på denne siste dag er enig om noe. Endret 27. mai 2022 av Ambeh
Noomie Skrevet 27. mai 2022 #4249 Skrevet 27. mai 2022 Noen som vet når juryen kommer med avgjørelsen? Har de noe tidsbegresning? Er det satt en fast tidspunkt til når vi får vite det? Finner ingen info. Nå står det bare at de har en pause i streamen.
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4250 Skrevet 27. mai 2022 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Var det ikke 3 og 14, eller hørte jeg feil? Tror noen spurte om det før, men fikk ikke med meg svaret. Hvordan i huleste skal vi vite når avgjørelsen kommer, så vi får den med oss? Kanskje de var mange flere til å begynne med, og da fikk sine tall, så når noen har falt fra, så har de opprinnelige beholdt sine tall selv om tallet på noen av dem er høyere enn antallet som faktisk sitter der?
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4251 Skrevet 27. mai 2022 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Var det ikke 3 og 14, eller hørte jeg feil? Tror noen spurte om det før, men fikk ikke med meg svaret. Hvordan i huleste skal vi vite når avgjørelsen kommer, så vi får den med oss? En måte å få vite det på her er nok muligens å følge med på Twitter eller Youtube - enten Emily Baker, DUI Guy+, Ian Runkle eller noen av de andre som følger med. Noomie skrev (1 minutt siden): Noen som vet når juryen kommer med avgjørelsen? Har de noe tidsbegresning? Er det satt en fast tidspunkt til når vi får vite det? Finner ingen info. Nå står det bare at de har en pause i streamen. Ingen som vet når juryen er tilbake. De har ingen tidsbegrensning, men kan nok hende de blir spurt etter en stund... noen dager eller uker. 1
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4253 Skrevet 27. mai 2022 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Digger dommeren!😍 Samme her. Og det gjorde alle som har vært i galleriet, advokatene osv, siden de ga henne stående applaus da det var slutt. 5 1
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4254 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Samme her. Og det gjorde alle som har vært i galleriet, advokatene osv, siden de ga henne stående applaus da det var slutt. Ja, jeg så det. Det fortjente hun. Makan til ryddig, dyktig og morsom dame! 10
Henikka Skrevet 27. mai 2022 #4255 Skrevet 27. mai 2022 Valyria83 skrev (4 minutter siden): Håper Johnny vinner 🙏🙏🙏 Enig! Men jeg blir så lei meg når jeg ser folk jeg kjenner dele dette på instastory: Kjenner bare at jeg orker ikke å gå inn i enda en diskusjon med en som ikke følger med på annet enn overskrifter. 17 3 1
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4256 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (3 minutter siden): En måte å få vite det på her er nok muligens å følge med på Twitter eller Youtube - enten Emily Baker, DUI Guy+, Ian Runkle eller noen av de andre som følger med. Ingen som vet når juryen er tilbake. De har ingen tidsbegrensning, men kan nok hende de blir spurt etter en stund... noen dager eller uker. Følge med videre på you tube i en uke til?🙄. Kan noen i stedet ringe meg 5 min før?😅 1
Valyria83 Skrevet 27. mai 2022 #4258 Skrevet 27. mai 2022 Henikka skrev (4 minutter siden): Enig! Men jeg blir så lei meg når jeg ser folk jeg kjenner dele dette på instastory: Kjenner bare at jeg orker ikke å gå inn i enda en diskusjon med en som ikke følger med på annet enn overskrifter. Kjempe irriterende.! Send denne personen lydopptakene og Jennifer Howells vitnemål. 5 1
loffen Skrevet 27. mai 2022 #4259 Skrevet 27. mai 2022 Da er det bare å vente da.. Og livet mitt blir sånn som før. Her har jeg sett på mens jeg lager middag, bretter klær, spiser kveldsmat og ser film med mannen på TV (har propp i øret og PC åpen). Uff, jeg håper sannheten vinner. 🏴☠️ 5 1
Drizzt Skrevet 27. mai 2022 #4260 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (14 minutter siden): De siste tretti sekundene oppsummert: Dommeren sier Judy (stenografen) is a rockstar, Elaine roser dommeren (?), men glemte å slå på mikrofonen så ingen egentlig hører det, men alle klapper, Ben skal si seg enig med Elaine, men stokker ordene og sier først at han ikke er enig, dommeren er glad de endelig på denne siste dag er enig om noe. Takk. Jeg fikk ikke med meg de siste sekundene for streamingen hakket litt.
Fremhevede innlegg