Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Og da vinner han, og ikke AH. Han trenger kun å vinne denne ene ifølge de som kan dette.

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Riktig.

😍

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takknemlig for dere som informerer om vurderinger fra de som kan dette. Jeg har ikke kapasitet til å følge alt det i tillegg til sendingen

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Takknemlig for dere som informerer om vurderinger fra de som kan dette. Jeg har ikke kapasitet til å følge alt det i tillegg til sendingen

Nei asså her har både mann og datter 17 år blitt hektet(de hadde vel ikke noe valg til slutt...). Sitter klistret alle 3 vi nå 😂😂🙈

Endret av Henikka
Endret setningsoppbygging
  • Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Henikka skrev (1 minutt siden):

Nei asså her har både mann og datter 17 år blitt hektet... sitter klistret alle 3 vi nå 😂😂🙈

😂

• Hjerte 2
Skrevet
Henikka skrev (3 minutter siden):

Nei asså her har både mann og datter 17 år blitt hektet(de hadde vel ikke noe valg til slutt...). Sitter klistret alle 3 vi nå 😂😂🙈

😅

• Hjerte 1
Skrevet
Henikka skrev (9 minutter siden):

Kunne vært myyye verre 😅 11-åringen gidder ikke, men hun har fått med seg hovedtrekkene 😅

Skrevet
charactouy skrev (3 minutter siden):

Kunne vært myyye verre 😅 11-åringen gidder ikke, men hun har fått med seg hovedtrekkene 😅

Ha ha ha ❤❤❤

Skrevet

Er dette lurt av Camille nå? Burde hun ikke gå dem i sømmene på hva de nettopp har lagt fram, fremfor en ny runde på saken...?

• Liker 1
Skrevet

Gudbedre, jeg er kommet til Rottenborns første runde, Hicksville. Han er ikke helt god han der.

Gjest Ambeh
Skrevet

Nå satt faktisk AH og nikket lett med hodet når Camille sa at enten må dere tro på alt hun sier, eller ingenting av det hun sier.

Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (4 minutter siden):

Gudbedre, jeg er kommet til Rottenborns første runde, Hicksville. Han er ikke helt god han der.

Lurer på hva du sier når du kommer til Elaine. 😬

Skrevet

Blir så provosert av den fliringa hennes, blant annet over hans grove språk! Engelen selv, som selv har sagt så sjukt syke ting til ham

• Liker 4
Skrevet
Ambeh skrev (2 minutter siden):

Lurer på hva du sier når du kommer til Elaine. 😬

Jeg henger 2.5t etter, så jeg kan hoppe over hele dama 😂

Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Blir så provosert av den fliringa hennes, blant annet over hans grove språk! Engelen selv, som selv har sagt så sjukt syke ting til ham

Og den fliringen kommer hver gang det nevnes noe som har med abuse å gjøre. Når det er snakk om hva hun har gjort mot han. 

Gjest Ambeh
Skrevet

To ganger nå, når Camille har nevnt Keenan Wyatt (eller hvordan det skrives,  han lydmannen), har AH og advokatene kikket på hverandre med disse halvsmilene sine. I stad kikket hun og Elaine på hverandre og smilte, akkurat nå så kikket AH bakover og smilte til Rottenborn.

Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Og den fliringen kommer hver gang det nevnes noe som har med abuse å gjøre. Når det er snakk om hva hun har gjort mot han. 

Ambeh skrev (Akkurat nå):

To ganger nå, når Camille har nevnt Keenan Wyatt (eller hvordan det skrives,  han lydmannen), har AH og advokatene kikket på hverandre med disse halvsmilene sine. I stad kikket hun og Elaine på hverandre og smilte, akkurat nå så kikket AH bakover og smilte til Rottenborn.

😷

Skrevet

Nei, nå synes jeg Camille gjentar seg selv. Blir stressa. Var jo knallbra i stad, ikke rot det til

• Liker 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

Nei, nå synes jeg Camille gjentar seg selv. Blir stressa. Var jo knallbra i stad, ikke rot det til

Syns hun gjorde det bra.

NÅ er det 3 minutter igjen av Rotten...born, så er det over. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Polly Ester skrev (15 minutter siden):

Som en ekte narsissist. 
Hun er slettes ikke «lei seg, fornedret og ydmyket», slik hun «gråtende» påstår, men nyter å se Johnny Depp pint og plaget. Hun nyter denne rettssaken der hun kan leke offeret og få oppmerksomhet.
Og måten hun sutret og bar seg da hennes egen advokat spurte henne ut, mot den iskalde offensive oppførselen mot Depps advokat…? Dama er jo klin gæren!

Endret av Aquarius04
  • Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Gjest Ambeh
Skrevet (endret)

Hvor mange har sittet i juryen, siden nr. 3 og 14 ble valgt vekk? Jeg trodde det bare satt 9 der og så skulle 7 av dem diskutere.

Endret av Ambeh
Feil tall
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...