Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4181 Skrevet 27. mai 2022 Elaine har tatt helt av. Ble stoppet litt av Ben og dommeren, men så satte hun i gang igjen. Hun er som The Tazmanian Devil som noen sa i chatten til Emily Baker. 5 3
Nibben Skrevet 27. mai 2022 #4182 Skrevet 27. mai 2022 Vi har ikke hørt noe fra Elon Musk i denne saken. Er ikke han og AH veldig gode venner? Trodde kanskje han skulle støtte henne. 1
Henikka Skrevet 27. mai 2022 #4183 Skrevet 27. mai 2022 vintage skrev (1 minutt siden): Jeg blir helt tullete i hodet av å høre på - og se på gestikuleringen - til den dama. Hun har så mange innskutte bisetninger at det blir ingen skikkelig sammenheng. Hun veier opp for Rotternborn 😂😂. Han var så roooolig, og hun tar helt av. Siste mulighet nå... 😂 4
Henikka Skrevet 27. mai 2022 #4184 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (2 minutter siden): Elaine har tatt helt av. Ble stoppet litt av Ben og dommeren, men så satte hun i gang igjen. Hun er som The Tazmanian Devil som noen sa i chatten til Emily Baker. Ha ha, ja 😂😂
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4185 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Nibben skrev (4 minutter siden): Vi har ikke hørt noe fra Elon Musk i denne saken. Er ikke han og AH veldig gode venner? Trodde kanskje han skulle støtte henne. Tror ingen har lyst til å stikke hånda i det vepsebolet av en rettsak. Endret 27. mai 2022 av Hatsumomo 15 2
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4186 Skrevet 27. mai 2022 hahahaha hun tok opp Dr.Spiegel Jeg tror Amber Heard har ødelagt sin egen sak, men jeg tror Elaine er den som begravet henne totalt i dag. 5 2 2
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4187 Skrevet 27. mai 2022 (endret) "Elaine is very clearly crossing a line with misstating evidence", hører på Emily D Baker. Elaine har allerede blitt irettesatt av dommeren en gang. "I don't know if the jury knows how bad this is" Endret 27. mai 2022 av Ambeh
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4188 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): "Elaine is very clearly crossing a line with misstating evidence", hører på Emily D Baker. Elaine har allerede blitt irettesatt av dommeren en gang. Og det at de var oppe hos dommeren så lenge. Og nå enda en gang ble de avbrutt og det virker som dommeren må forklare Elaine hva hun ikke kan si. 1
Jadaomatte Skrevet 27. mai 2022 #4189 Skrevet 27. mai 2022 Er ett slag abuse? Det er vel forskjell på å få ett slag og det å ha bli mishandlet? Om de klarer å bevise at han har vært voldelig en gang, så er det vel ikke mishandling, som hun skriver, eller? Det er vel «bare» ett tilfelle av vold? 3
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4190 Skrevet 27. mai 2022 Jadaomatte skrev (Akkurat nå): Er ett slag abuse? Det er vel forskjell på å få ett slag og det å ha bli mishandlet? Om de klarer å bevise at han har vært voldelig en gang, så er det vel ikke mishandling, som hun skriver, eller? Det er vel «bare» ett tilfelle av vold? Tror det er opptil juryen hvordan de definerer og bedømmer dette.
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4191 Skrevet 27. mai 2022 Nå har AHs side bare ca. 15 minutter igjen, JD har ca 45 minutter igjen.
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4192 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): Tror det er opptil juryen hvordan de definerer og bedømmer dette. Tror kanskje det kom fram i jury description eller hva det nå heter, som dommeren leste opp på morgenen?
Ardwinna Skrevet 27. mai 2022 #4193 Skrevet 27. mai 2022 Elaine ramser jo bare opp en masse påstander og anklager, uten å stoppe opp og vise til tidligere bevis, mens Camille faktisk underbygde det hun sa med å stadig vise til bevis de har brukt tidligere i rettssaken. Hadde jeg sittet i juryen tror jeg faktisk at jeg hadde stusset litt på dette. 10 1
Thildamor Skrevet 27. mai 2022 #4194 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (3 minutter siden): Nå har AHs side bare ca. 15 minutter igjen, JD har ca 45 minutter igjen. Akkurat hva jeg skulle spørre om! Tusen takk! 1
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4195 Skrevet 27. mai 2022 Og så får de ikke tid til rebuttle, og da kommer Depp sin side til å ha fordelen av å være siste til å snakke med juryen og de har god tid. Så dette går Depp sin vei. 2 2 2
Valyria83 Skrevet 27. mai 2022 #4196 Skrevet 27. mai 2022 Helne90 skrev (5 timer siden): Jeg jobbet med Heard på en filmproduksjon i 2013. Jobbet i film i 5 år etter det, og hverken før eller etter har jeg noen gang jobbet med en så ufin person. Hun var manipulerende og nedlatende - og på dette punktet var hun såvidt kjent, og det kun som Depps kjæreste. (Det har jo strengt tatt ikke noe å si - kjente folk har ikke mer grunn til å ikke oppføre seg, men hun oppførte seg som en skikkelig ufin diva mot alle andre enn de andre skuespillerne og department heads. Hun fikk den assisterende kostymedesigneren til å gråte i sinne og fortvilelse nesten hver dag pga ufinheter). Selv var jeg i props-avdelingen. En jobb er såklart ikke nok til å dømme noen, men for å si det sånn er jeg IKKE overrasker over a hun er en psycho, hverken basert på egen erfaring, og historier hørt fra kolleger som har jobbet med henne. Depp var også på sett noen ganger. Han var mild og høffelig, men hadde åpenbart problemer med alkohol. Noe han forsåvidt alltid har vært åpen om. Dette stemmer veldig overens med hva andre har sagt om henne på twitter.!! Hun skal være veldig glad i å smiske med regissøren. En stuntmann skrev på twitter at han hadde jobbet med begge 2. Han sa at Johnny var rolig, høflig og grei med alle på settet. Amber derimot var frekk, nedlatende og behandlet folk som dritt. 7 3
Nibben Skrevet 27. mai 2022 #4197 Skrevet 27. mai 2022 Ligner ikke Camille Vasquez fryktelig på Marion Ravn? 1 3
Gjest Muffin man Skrevet 27. mai 2022 #4198 Skrevet 27. mai 2022 Da hopper vi på livestreamen for å se hva den siste dagen bringer 🤔 "Gal Gadell" Skal si forsvarsadvokaten til Heard er stresset for å skviset frem det hun kan klare å få ut av tiden som er igjen. Blir vanskelig for juryen og fordøye det som blir sagt i dette tempoet her.
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4199 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Polly Ester skrev (4 minutter siden): Og så får de ikke tid til rebuttle, og da kommer Depp sin side til å ha fordelen av å være siste til å snakke med juryen og de har god tid. Så dette går Depp sin vei. Begynner å lure på om de har misforstått hvor mye tid de får, de kunne jo hatt siste ord om de hadde spart litt tid. Eller om hun stopper nå, så har de noen få minutter igjen. Endret 27. mai 2022 av Ambeh
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4200 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Ambeh skrev (1 minutt siden): Begynner å lure på om de har misforstått hvor mye tid de får, de kunne jo hatt siste ord om de hadde spart litt tid. Vet ikke. Jeg har sett at de har sett på klokka si innimellom. Vet ikke hvor lang tid hver av dem har igjen. 39 til Depp og 6 minutter til Heard sa dommeren akkurat nå. Endret 27. mai 2022 av Polly Ester la til noe
Fremhevede innlegg