Gneldrende Kråke Skrevet 27. mai 2022 #4161 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (8 minutter siden): Må ikke juryen også vurdere om AHs retweet er å anse som "republication"? Og om de mener det er det, så er hun automatisk også ansvarlig for overskriften og anklagen om seksuell vold fra JD? Jo, dette stemmer. Dommeren viker å mene at dette er rebulikasjon ut i fra det jeg har sett og hørt hun sagt i rettsaken, hva juryen mener er derimot opp til dem. Hun innrømmet i går at op-eden delvis omhandlet Depp. "Thats why i wrote the op-ed about him". Hun torpederte seg selv der, og derfor tror jeg også at hun taper denne saken. 4
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4162 Skrevet 27. mai 2022 (endret) For et tidspunkt å få en AMBER alert (varsel om bortført barn) på, telefonen til flere i publikum begynte å pipe på grunn av det! Endret 27. mai 2022 av Ambeh
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4163 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): For et tidspunkt å få en AMBER alert på, telefonen til flere i publikum begynte å pipe på grunn av det! Det var sprøtt 😂 4
MalloryK Skrevet 27. mai 2022 #4164 Skrevet 27. mai 2022 Så hva kan slutten bli? En av de fengslet? Bøter? Gapestokk? Jeg skjønner ingenting
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4165 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (6 minutter siden): For et tidspunkt å få en AMBER alert (varsel om bortført barn) på, telefonen til flere i publikum begynte å pipe på grunn av det! Det var vel en varsel om tornado og så var det dommeren som sa feil da hun meldte om at det var en Amber-alert.
Ardwinna Skrevet 27. mai 2022 #4166 Skrevet 27. mai 2022 Tvillingsjel skrev (4 timer siden): Én ting jeg stusser på er at Johnny virker helt uanfektet og stabil gjennom AHs vitneutsagn. Hvis jeg hadde blitt feilaktig anklaget for mishandling og voldtekt, mens det egentlig var jeg som var voldsofferet, så hadde jeg ikke klart å holde maska. Jeg hadde strigrått og vært vettskremt. Hadde mistet det helt. Hvordan klarer han å sitte så rolig å høre på? Tror de blir instruert til å ikke vise for mye følelser i rettssalen. I tillegg har han jo hørt dette i flere år nå, så han begynner vel å bli litt nummen. Ambeh skrev (4 timer siden): Siden du setter et spørsmålstegn der velger jeg å svare, selv om det ikke har så mye å si for helheten av innlegget ditt. AH har grått uten å hverken skjelve i stemmen eller produsere tårer. Eller, jeg mener jeg så én tåre en gang, og da mener jeg bokstavelig talt kun én tåre. Ellers har hun ikke grått , selv om hun tilsynelatende har prøvd hardt. (I følge acting coachen hennes, har ikke AH problemer med å gråte naturlig, men når hun skal spille at hun gråter, klarer hun det ikke.) I tillegg svelget hun vel ikke en eneste gang. Siden tårekanalene, nesen og svelget henger sammen, vil naturlig gråt med tårer gjøre at man tvinges til å svelge. Det går såpass automatisk at man kanskje ikke tenker over det. Dette "glemte" Amber da hun prøvde å spille oppløst i tårer. I følge en eller annen på nett (husker ikke hvem og hvor) er dette en klassisk feil når man skal late som om man gråter. Hatsumomo skrev (2 timer siden): Lurer på hvorfor AH fortsatt skriver små notater.. har hun tenkt å skrive bok, skrive artikler som skal ut i aviser, å saksøke om noe annet på et tidspunkt og skriver for å notere ned alt som trengs å "rettes i".🤔 Jeg så under Camilles closing argument at Amber smilende leverte en lapp bak til ene advokaten sin (Rottenborn?), men fikk den i retur igjen og så nesten litt irritert ut. Lurer på om hun faktisk prøver å komme med innspill til det de senere skal si. Jordbærkake34532 skrev (1 time siden): Elaine sitter utrolig, flakker med blikket og tar seg masse i ansiktet. I ett tilfelle trodde jeg hun gapte av overraskelse/sjokk av Camilles uttalelser, men det viste seg bare å være et gjesp Jeg tror Elaine trenger mye søvn og hvile etter at denne rettssaken er over. 6
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4167 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Ardwinna skrev (3 minutter siden): Jeg så under Camilles closing argument at Amber smilende leverte en lapp bak til ene advokaten sin (Rottenborn?), men fikk den i retur igjen og så nesten litt irritert ut. Lurer på om hun faktisk prøver å komme med innspill til det de senere skal si. Det kan godt være hun prøver å få inn noe hun vil de skal si, men det hjelper ikke. Closing arguments er skrevet, hun kan ikke påvirket det på noe som helst måte selv om hun nok gjerne vil kontrollere det hvis hun kan. Rottenborn maser i vei og jeg merker jeg begynner å falle av her.. 🥱 Endret 27. mai 2022 av Hatsumomo 2
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4168 Skrevet 27. mai 2022 Ardwinna skrev (2 minutter siden): I ett tilfelle trodde jeg hun gapte av overraskelse/sjokk av Camilles uttalelser, men det viste seg bare å være et gjesp Jeg tror Elaine trenger mye søvn og hvile etter at denne rettssaken er over.
Kid Cox Skrevet 27. mai 2022 #4169 Skrevet 27. mai 2022 Og nå sitter hun (AH) og ser trist og sjokkert ut igjen.... 3
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4170 Skrevet 27. mai 2022 Polly Ester skrev (5 minutter siden): Det var vel en varsel om tornado og så var det dommeren som sa feil da hun meldte om at det var en Amber-alert. Åja, det fikk jeg ikke med meg, bare at dommeren sa det var Amber alert og det var litt gøy.
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4171 Skrevet 27. mai 2022 Gneldrende Kråke skrev (19 minutter siden): Spiller ingen rolle, hun har selv sagt at dette er det sterkeste punktet Depp har. "Abuse" er ikke bare "abuse". Stor forskjell på anklager om seksuell vold og emosjonell vold. Op-eden insinuerer klart og tydelig at seksuell mishandling har funnet sted. Dersom de finner bevis på at han har mishandlet henne emosjonelt taper han på dette punktet. Op-eden er fremdeles æreskrenkende på grunnlag av å bli kalt en seksualmisbruker. Så lenge de finner sannsynlig grunn mellom Heard og anklagene om seksuell vold, kan hun dømmes for æreskrenkelse. Court TV Retweeted Julie Grant @JulieCourtTV CRITICAL POINT! Benjamin Rottenborn explains to the jury that if they believe #JohnnyDepp hit #AmberHeard once, he can’t win his claim! That’s true. Only one incident would make her op-ed true. Truth is a defense to defamation. 1
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4172 Skrevet 27. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Det kan godt være hun prøver å få inn noe hun vil de skal si, men det hjelper ikke. Closing arguments er skrevet, hun kan ikke påvirket det på noe som helst måte selv om hun nok gjerne vil kontrollere det hvis hun kan. Rottenborn maser i vei og jeg merker jeg begynner å falle av her.. 🥱 Jeg også... og så håper jeg han glemmer tiden. Har vel brukt ca. 1 time og 5 minutter.
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4174 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Hatsumomo skrev (8 minutter siden): Court TV Retweeted Julie Grant @JulieCourtTV CRITICAL POINT! Benjamin Rottenborn explains to the jury that if they believe #JohnnyDepp hit #AmberHeard once, he can’t win his claim! That’s true. Only one incident would make her op-ed true. Truth is a defense to defamation. Jeg forstår ikke helt dette. Dersom det ikke er presisert i jury instructions at ett slag automatisk er abuse, så er det vel opptil juryen å velge hvordan de vil definere det. Om det er to stykker som har mishandlet hverandre, om JD har vært offeret som har forsvart seg selv, om AH har vært offeret som har forsvart seg selv, eller hva. AH kunne jo ikke skrevet op ed-en og kommet unna med det dersom det hadde vært bevist at JD hadde slått henne én gang for å komme seg unna, etter å beviselig ha blitt banket opp hver dag i fem år. Endret 27. mai 2022 av Ambeh
Henikka Skrevet 27. mai 2022 #4175 Skrevet 27. mai 2022 Kid Cox skrev (10 minutter siden): Og nå sitter hun (AH) og ser trist og sjokkert ut igjen.... Ser liksom trist og sjokkert ut ja. Men etter 6 uker, fremdeles ikke en tåre felt. 🤷♀️ 1
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4176 Skrevet 27. mai 2022 Nå har han snakket 1 time og 15 minutter, og så skal Elaine på. De bruker opp mye av tiden på denne første runden.
Henikka Skrevet 27. mai 2022 #4177 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): Nå har han snakket 1 time og 15 minutter, og så skal Elaine på. De bruker opp mye av tiden på denne første runden. Det er så bra!! Beste er hvis de bruker opp all sin tid, sånn at Chew og co får avslutningen 🙏 4
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4178 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Nå har han snakket 1 time og 15 minutter, og så skal Elaine på. De bruker opp mye av tiden på denne første runden. Emily D. Baker sa at hun ikke skjønner hvorfor ikke de har gått inn på "counter claim" enda, etter så lang tid med å snakke. Men, så sa hun at det kan hende det er fordi de vet at de har en veldig tynn sak. Hun har 45 minutter på seg til å si hva som helst da. 2
Ardwinna Skrevet 27. mai 2022 #4179 Skrevet 27. mai 2022 Jeg kjenner jeg blir litt provosert når Elaine sier at Johnny aldri tar ansvar for sine handlinger, og alltid legger skylden på andre. Håper juryen husker Ambers hysteriske forsøk på å diskreditere vitner og påstå at de lyver eller ikke vet hva de snakker om, og ikke minst hennes totale mangel på selvinnsikt og selvkritikk gjennom hele saken. 17 2 3
vintage Skrevet 27. mai 2022 #4180 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Jeg blir helt tullete i hodet av å høre på - og se på gestikuleringen - til den dama. Hun har så mange innskutte bisetninger at det blir ingen skikkelig sammenheng. Endret 27. mai 2022 av vintage 7 2
Fremhevede innlegg