Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter på et tog og får ikke sett live. Har ikke ørepropper med 🤦‍♀️

Får ta igjen senere. Tror ikke jeg kommer til å klare å høre på advokatene til Amber. 😵 Kommer bare til å bli sur. 

Setter pris på dere som poster her.🙏 Leser her og på twitter. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi det noen mnd eller 1 år så blir det noe dritt mot Elon Musk, eller hun vil ha penger til barnet...

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (9 minutter siden):

På Twitter antar de at det er 80% sjanse for at det blir dom på tirsdag. Det er ikke nødvendig at Depp og Heard er tilstede i rettsalen da, men det skulle ikke forundre meg at Heard velger å troppe opp i tro på at hun vinner og prkåt som hun er.

Jeg tror hun møter opp. Hun har jo gjort et poeng av at JD ikke kan se på henne osv. Er helt sikker på at hun kommer fordi JD kanskje ikke møter opp, og da skal hun liksom ha det til at "han ikke greier å komme", "jeg er sterkest som kan møte opp" osv. Og hvis siden hennes vinner, da blir det vel "of course, he couldn't face it" blablabla 

• Liker 7
Gjest Ambeh
Skrevet

Ben Chew blir rørt når han snakker, skjønner ham godt.

Skrevet

Er det lang pause nå? Skulle bare fikse en blings og kaffe så jeg fikk ikke med meg nå da…

Gjest Ambeh
Skrevet
Thildamor skrev (2 minutter siden):

Er det lang pause nå? Skulle bare fikse en blings og kaffe så jeg fikk ikke med meg nå da…

Bare en liten pause til 17:05.

Gjest Ambeh
Skrevet (endret)

Så JD ber ikke om en konkret sum, lar det hele være opp til juryen. Spent på hva AH ber om eller om de også sier at det er opp til juryen.

Endret av Ambeh
Gjest Raffalayla
Skrevet

Sluttprosedyren til Johnny Depps advokater var ren kunst. Godt at miss Vasquez påpekte det jeg selv skrev i et innlegg et par sider tilbake; ikke velg og plukk i hvilke historier fra Amber en skal velge å tro på.. fra en som påstår at hun har blitt voldtatt med en whiskeyflaske er det enten alt eller ingenting.

Skrevet
Ambeh skrev (9 minutter siden):

Bare en liten pause til 17:05.

Takk! 

Skrevet

Hvorfor alle de lappene hennes til adv nå?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett hele enda, kom hjem en time etter at det startet så har foreløpig bare fått med meg den første delen til Camille og hører nå på Ben Chew.

Bare tenkte å si noe om noe som kom opp tidligere her i dag, om AH eller Johnny kommer til å være der når dommen faller og fant dette på Twitter:

Skrevet
Dævendøtte skrev (1 time siden):

Enig. Bare lydopptakene hvor Amber selv medvirker, sier vel det meste. 

De opptakene gir meg klump i magen hver gang, hun høres akkurat ut som min ekssvigerinne 😔😖 hun var både psykisk og fysisk voldelig med min svoger og mange år. Brutal vold som ga varige menn. Lydopptakene er som å høre diskusjonene og kranglene jeg måtte ha med henne innimellom for og forsvare/beskytte andre medlemmer i familien/slekten til min mann. 

• Liker 7
  • Hjerte 6
Skrevet (endret)
Valyria83 skrev (42 minutter siden):

Sitter på et tog og får ikke sett live. Har ikke ørepropper med 🤦‍♀️

Får ta igjen senere. Tror ikke jeg kommer til å klare å høre på advokatene til Amber. 😵 Kommer bare til å bli sur. 

Setter pris på dere som poster her.🙏 Leser her og på twitter. 

Jeg syns det ble veldig tamt å høre Rottenborn etter Vasquez. Han ble så spak etter å ha hørt på Camille som er så klar og tydelig. 

(Fikk ikke hørt Ben Chew, må se og høre etterpå) 😊

Endret av Henikka
  • Liker 2
Gjest Ambeh
Skrevet

Fakta er på Depps side, loven på AHs, sier Emily D. Baker.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Flettfrid skrev (4 minutter siden):

De opptakene gir meg klump i magen hver gang, hun høres akkurat ut som min ekssvigerinne 😔😖 hun var både psykisk og fysisk voldelig med min svoger og mange år. Brutal vold som ga varige menn. Lydopptakene er som å høre diskusjonene og kranglene jeg måtte ha med henne innimellom for og forsvare/beskytte andre medlemmer i familien/slekten til min mann. 

Jeg har også vært fanget i klørne til en narsissist et par år. Og det var et helvete uten like. Nå er jeg fri og det føles nesten som å bli født på nytt. 

Amber sin stemme minner meg om den tiden og jeg også får en klump i magen. Jeg forstår deg så godt ❤️ 

Skrevet (endret)

Merker jeg blir forbanna av å høre på advokaten til Heard nå.

Han sier at alle som støtter Depp er tilhengere av vold. Og at alle som støtter Depp, sier til kvinner at det ikke er greit å si ifra.

Også ranter han videre om hvordan Amber er et offer. Som ikke blir trodd.

Advokaten går så langt som å hevde at alle tilhengere av Depp har disse verdiene: «har du ikke tatt bilder ble du ikke voldtatt» «fortalte du ingen om overgripet, skjedde det aldri» og «forteller du ingen om overgrepet, skjedde det ikke».

Synes måten Advokaten tillegger alle i salen verdier de ikke har, fordi Amber mangler beviser, synes det er manipulerende og liker dårlig hvordan advokatene til Heard benytter skam og hersketeknikker i et forsøk på å manipulere juryen til å dømme Depp.

Synes retorikken til Amber sin advokat er smålig. Advokaten til Amber går altfor langt når han slenger ut anklager mot alle i salen, og tillegg alle menneskene i salen grusomme verdier de ikke engang har.

Synes advokaten som snakker nå virker like koko som Heard.

Kvalmeste er at advokaten sier at det er «Depp som har kommet med grusomme anklager mot Heard», og at «Depp aldri tar ansvar for de grusomme anklagene han har hatt mot Heard», og at «Depp prøver å ødelegge omdømmet til Heard på falsk grunnlag». Unnskyld meg, men hva faen, det er Heard som har kommet med grusomme anklager mot Depp, ikke motsatt. 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Osberget skrev (9 minutter siden):

Lov å bli litt rørt?

2022-05-27.png

Johnny har i hele sitt liv vært opptatt av å verne opp privatlivet. Dette må være grusomt, jeg føler så med han. ALT har blitt brettet ut på det groveste, Amber har gjort alt hun kunne for å knuse ham og han ville aldri gått til dette skrittet om det var et snev av sannhet i beskyldningene fra Amber. Han hadde ikke noe valg denne gangen, Amber hadde aldri gitt seg uansett. Håper dette stopper henne, en gang for alle! 

Gjest Ambeh
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

Advokaten går så langt som å hevde at alle tilhengere av Depp har disse verdiene: «har du ikke tatt bilder ble du ikke voldtatt» «fortalte du ingen om overgripet, skjedde det aldri» og «forteller du ingen om overgrepet, skjedde det ikke».

Og "oppsøker du hjelp for skadene er du gal". :klo:

Skrevet
Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden):

Merker jeg blir forbanna av å høre på advokaten til Heard nå.

Han sier at alle som støtter Depp er tilhengere av vold. Og at alle som støtter Depp, sier til kvinner at det ikke er greit å si ifra.

Også ranter han videre om hvordan Amber er et offer. Som ikke blir trodd.

Synes måten Advokaten tillegger alle andre verdier de ikke har, fordi Amber mangler beviser, synes det er manipulerende og liker dårlig hvordan advokatene til Heard benytter skam og hersketeknikker i et forsøk på å manipulere juryen til å dømme Depp.

Synes retorikken til Amber sin advokat er smålig. Advokaten til Amber går altfor langt når han slenger ut anklager mot alle i salen, og tillegg alle menneskene i salen grusomme verdier de ikke engang har.

Synes advokaten som snakker nå virker like koko som Heard.

Det er vondt å se på!

Han har ingenting konkret å komme med, så han babler... Jeg får liksom ikke tak i det han sier, så lite håndfast.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...