Purple Basil Skrevet 27. mai 2022 #4101 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Osberget skrev (6 minutter siden): De burde spilt mer audio. Forstår at det er jævlig for JD å sitte der og høre det, men det er helt nødvendig å få frem alt sammen. Ser han reagerte på noe av det, og det skjønner jeg godt. Fy faen. At noen fremdeles kan påstå at Amber er et voldsoffer, de som gjør det bør gå inn i seg selv. Endret 27. mai 2022 av Purple Basil 6 3 1
Gneldrende Kråke Skrevet 27. mai 2022 #4102 Skrevet 27. mai 2022 Hahaha, "kjærringa kan ikke gråte på kommando, dere har sett det". Fint lite stikk der. 7
Felis Skrevet 27. mai 2022 #4103 Skrevet 27. mai 2022 Hatsumomo skrev (13 minutter siden): Lurer på hvorfor AH fortsatt skriver små notater.. har hun tenkt å skrive bok, skrive artikler som skal ut i aviser, å saksøke om noe annet på et tidspunkt og skriver for å notere ned alt som trengs å "rettes i".🤔 Tror de begge har fått beskjed om å skrive notater når de blir følelsesmessig berørt. Dette for å ikke avsløre sine følelser for juryen. De konsentrerer seg om penn og papir, og da blir det lettere å holde maska. Hva som står på de papirlappene aner jeg ikke, men innbiller meg at det er mye kruseduller. 9
Blueberrymuffin Skrevet 27. mai 2022 #4104 Skrevet 27. mai 2022 (endret) For de som ikke følger saken direkte. Nå legger Camille Vasquez frem beviser på at Heard aldri har vært utsatt for fysisk skade. Blir nevnt en del vitner og personer, men alle vitnene peker samme vei, at Heard aldri var utsatt for fysisk skade, og flere av vitnene Camille drar frem nå beviser at den som har utdøvet vold er Amber mot Johnny. Til og med Heard sin personlige lege blir brukt som bevis, på at Heard aldri har hatt fysiske skader, eller skader som krever medisinsk behandling. Hun drar også frem at Heard har photoshoppet bildene. Noe Heard har nektet på, men som Camille sier, det er umulig å ta to uavhengig bilder hvor alle hårstrå er nøyaktig på samme sted. Camille er on fire, spitting facts. Begynner å bli ganske overbevist når jeg følger saken nå at Heard vil bli dømt. Jeg begynner å tro at det muligens blir dom i dag, fordi, alle beviser som legges frem nå er klar tale på at «monsteret» (som Camille kaller hun) er Heard. Vasquez sier «either you believe all of it or none of it», så Camille mener at Heard med vilje har villedet og løyet til juryen, og at man derfor ikke kan stole på noe av det som blir fortalt av Heard under ed. Tror dette blir dom, blir sjokkert om noe annet. Får inntrykk av at advokatene (og muligens jury) deler samme syn som oss. Ben Chew sa nå at «We got to see the real face of Amber Heard.» Og Chew med «This is MeToo without MeToo» også drar han inn Kate Moss, og drar frem hvordan Amber løy både om Kate Moss, og i flere tilfeller. Håper dommen faller i dag, lyst å se ansiktet på Amber når hun blir dømt. Endret 27. mai 2022 av Blueberrymuffin 10 1 7
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. mai 2022 #4105 Skrevet 27. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): For de som ikke følger saken direkte. Nå legger Camille Vasquez frem beviser på at Heard aldri har vært utsatt for fysisk skade. Blir nevnt en del vitner og personer, men alle vitnene peker samme vei, at Heard aldri var utsatt for fysisk skade, og flere av vitnene Camille drar frem nå beviser at den som har utdøvet vold er Amber mot Johnny. Til og med Heard sin personlige lege blir brukt som bevis, på at Heard aldri har hatt fysiske skader, eller skader som krever medisinsk behandling. Camille er on fire, spitting facts. Begynner å bli ganske overbevist når jeg følger saken nå at Heard vil bli dømt. Enig. Bare lydopptakene hvor Amber selv medvirker, sier vel det meste.
Henikka Skrevet 27. mai 2022 #4106 Skrevet 27. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): For de som ikke følger saken direkte. Nå legger Camille Vasquez frem beviser på at Heard aldri har vært utsatt for fysisk skade. Blir nevnt en del vitner og personer, men alle vitnene peker samme vei, at Heard aldri var utsatt for fysisk skade, og flere av vitnene Camille drar frem nå beviser at den som har utdøvet vold er Amber mot Johnny. Til og med Heard sin personlige lege blir brukt som bevis, på at Heard aldri har hatt fysiske skader, eller skader som krever medisinsk behandling. Camille er on fire, spitting facts. Begynner å bli ganske overbevist når jeg følger saken nå at Heard vil bli dømt. Fantastisk avslutningsprosedyre av Queen Camille 🙌🙌 9 4 1
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4107 Skrevet 27. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (11 minutter siden): Jeg begynner å tro at det muligens blir dom i dag, fordi, alle beviser som legges frem nå er klar tale på at «monsteret» (som Camille kaller hun) er Heard. Tror ikke det blir dom idag, de har et HAV av beviser de skal igjennom. Og husk, at dersom bare 1 er uenig så må de finne ut av ting. 2
Hallepalle2 Skrevet 27. mai 2022 #4108 Skrevet 27. mai 2022 RockOn skrev (1 time siden): Jeg tror uavhengig av dommen så har JD vunnet. Alle har sett hvordan hun oppfører seg, juger under ed og anklager alle andre for å juge. Så tror ikke hennes ord veier så tungt lenger. Dette er jeg enig i. Det er uansett kommet frem at Depp ikke er et mishandlende monster og Heard et skjelvende offer. 6 1
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4109 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Kommer overhodet ikke til å savne Rottenborns "ehh..." og pusting inn i mikrofonen når han ikke får det som han vil. Endret 27. mai 2022 av Ambeh
Blueberrymuffin Skrevet 27. mai 2022 #4110 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Tror ikke det blir dom idag, de har et HAV av beviser de skal igjennom. Og husk, at dersom bare 1 er uenig så må de finne ut av ting. Klarer ikke å forstå hvordan noen av Juryen kan være uenige, med så mange beviser. Er det rettferdighet i verden, blir hun dømt. Jeg mener det knapt burde vært et spørsmål om Heard er skyldig, etter alt som har kommet frem. Selv om det ikke er så usannsynlig at du har rett, og vi må vente litt lengre 😕 Endret 27. mai 2022 av Blueberrymuffin 2
Tullball Skrevet 27. mai 2022 #4111 Skrevet 27. mai 2022 Jeg har akkurat begynt å se på (i dag), er det noen som vet hvor lang tid partene får hver til avslutningen?
Polly Ester Skrevet 27. mai 2022 #4112 Skrevet 27. mai 2022 Tullball skrev (1 minutt siden): Jeg har akkurat begynt å se på (i dag), er det noen som vet hvor lang tid partene får hver til avslutningen? 2 timer hver Først Depp sin side og så Heard og deretter det samme etter lunsj. 1
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4113 Skrevet 27. mai 2022 Tullball skrev (1 minutt siden): Jeg har akkurat begynt å se på (i dag), er det noen som vet hvor lang tid partene får hver til avslutningen? De har to timer hver totalt. De kan fordele tiden som de vil.
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4114 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden): Klarer ikke å forstå hvordan noen av Juryen kan være uenige, med så mange beviser. Er det rettferdighet i verden, blir hun dømt. Jeg mener det knapt burde vært et spørsmål om Heard er skyldig, etter alt som har kommet frem. Selv om det ikke er så usannsynlig at du har rett 😕 Det er ikke slik at man kan sitte å høre på andre fortelle om bevisene, og det vet vi jo, de må gå igjennom alle bilder, alle audioklipp, alle vitnemålene, alle dokumenter, alle påstander. Det er litt av en liste (hvis du hørte når dommeren leste opp hva juyren skulle ta hensyn til når de skal avgjøre saken da de åpnet rettsaken idag) med påstander de skal forholde seg til mens de går gjennom bevisene sammen. Juryen har ikke fått snakket om saken med hverandre disse 6 ukene, det er først etterpå de nå får snakke sammen om alt. Og som sagt, er det 1 eller flere som er uenige, så tar dette tid. Endret 27. mai 2022 av Hatsumomo
Tullball Skrevet 27. mai 2022 #4115 Skrevet 27. mai 2022 (endret) 1 minutt siden, Polly Ester said: 2 timer hver Først Depp sin side og så Heard og deretter det samme etter lunsj. Takk! 😁 Veldig spent på når avgjørelsen kommer. Om ikke Depp får medhold så er det veldig rart, men likevel har hvertfall hele verden sett hvordan Heard egentlig er. 🙂 Endret 27. mai 2022 av Tullball 1
Blueberrymuffin Skrevet 27. mai 2022 #4117 Skrevet 27. mai 2022 Elsker Ben Chew her. »This is not MeToo» «Ms heard is not a victime, and Mr Depp is clearly not an abuser». 9 1 1
Blueberrymuffin Skrevet 27. mai 2022 #4118 Skrevet 27. mai 2022 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Det er ikke slik at man kan sitte å høre på andre fortelle om bevisene, og det vet vi jo, de må gå igjennom alle bilder, alle audioklipp, alle vitnemålene, alle dokumenter, alle påstander. Det er litt av en liste (hvis du hørte når dommeren leste opp hva juyren skulle ta hensyn til når de skal avgjøre saken da de åpnet rettsaken idag) med påstander de skal forholde seg til mens de går gjennom bevisene sammen. Juryen har ikke fått snakket om saken med hverandre disse 6 ukene, det er først etterpå de nå får snakke sammen om alt. Og som sagt, er det 1 eller flere som er uenige, så tar dette tid. Var ganske lang liste ja. Vi får tåle å vente, jeg er fornøyd så lenge Amber får sin dom 😊 1
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4119 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Var ganske lang liste ja. Vi får tåle å vente, jeg er fornøyd så lenge Amber får sin dom 😊 På Twitter antar de at det er 80% sjanse for at det blir dom på onsdag. Det er ikke nødvendig at Depp og Heard er tilstede i rettsalen da, men det skulle ikke forundre meg at Heard velger å troppe opp i tro på at hun vinner og prkåt som hun er. Endret 27. mai 2022 av Hatsumomo skrev feil dag 3
Jordbærkake34532 Skrevet 27. mai 2022 #4120 Skrevet 27. mai 2022 Elaine sitter utrolig, flakker med blikket og tar seg masse i ansiktet. 4 1
Fremhevede innlegg