Gjest RockOn Skrevet 27. mai 2022 #4081 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): Jeg tror det enten blir tap for begge eller seier til JD. Tror null prosent sjanse for at AH vinner sitt søksmål, og jeg tror de blir enige om et eller annet heller enn å ikke klare å bli enige. Jeg tror uavhengig av dommen så har JD vunnet. Alle har sett hvordan hun oppfører seg, juger under ed og anklager alle andre for å juge. Så tror ikke hennes ord veier så tungt lenger.
Miranda16 Skrevet 27. mai 2022 #4082 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Thildamor skrev (20 minutter siden): Om det finnes snev av rettferdighet i verden, så bør det jo gå i Depps favør. Jeg står egentlig ikke på noens side. Depp er en av de beste skuespillere av vår tid og veldig trist hvis den siste rest er ødelagt. Denne saken er bare en del som har bidratt til hans fall. Kan ikke tenke meg at han ikke fremdeles doper seg og drikker. Ser i vitneboksen at han har ekstreme vanskeligheter med å ordlegge seg. Regner med det er rusmisbruket som har tatt han igjen. Heard har også store problemer og tror at det hun som mest tok initiativ til disse kranglene som er ute av denne verden. Hun tok aldri initiativ til å oppsøke lege etter disse kranglene som i følge henne var ut av denne verden og kan ikke dokumentere noe som helst. Om Depp har mange sider ved ham som er gode, ville jeg aldri datet ham etter det jeg har hørt. Han er farlig når han er ruset Endret 27. mai 2022 av Miranda16 2
Rosol Skrevet 27. mai 2022 #4083 Skrevet 27. mai 2022 Hvorfor skriver norske medier som om de er på Herds side og som at Depp er den skyldige som har greid å lure en hel verden? Tenker spesielt på den videoen på VG der det står "Slik har Depp vunnet: – Spiller en rolle i retten". Tenker at er det noen som har spilt en rolle i retten så er det vel Amber Heard? Bryr VG seg null og niks om hva som har kommet frem gjennom rettsaken? Har de ikke fulgt med? 21 2
Gjest inakristine Skrevet 27. mai 2022 #4084 Skrevet 27. mai 2022 (endret) . Endret 28. mai 2022 av inakristine
Miranda16 Skrevet 27. mai 2022 #4085 Skrevet 27. mai 2022 (endret) ....Følg Court Tv nå! Endret 27. mai 2022 av Miranda16
Blueberrymuffin Skrevet 27. mai 2022 #4086 Skrevet 27. mai 2022 Miranda16 skrev (6 minutter siden): Jeg står egentlig ikke på noens side. Depp er en av de beste skuespillere av vår tid og veldig trist hvis den siste rest er ødelagt. Denne saken er bare en del som har bidratt til hans fall. Kan ikke tenke meg at han ikke fremdeles doper seg og drikker. Ser i vitneboksen at han har ekstreme vanskeligheter med å ordlegge seg. Regner med det er rusmisbruket som har tatt han igjen. Heard har også store problemer og tror at det hun som mest tok initiativ til disse kranglene som er ute av denne verden. Hun tok aldri initiativ til å oppsøke lege etter disse kranglene som i følge henne var ut av denne verden og kan ikke dokumentere noe som helst. Om Depp har mange sider ved ham som er gode, ville jeg aldri datet ham etter det jeg har hørt. Han er farlig. Nå må det ta slutt med disse mannefiendtlige holdningene. Dritt lei alle brukere som skal snike inn at Depp må jo være farlig, fordi han er mann. Nei, Depp er ikke farlig. Ingenting tilsier at Depp er farlig. Depp har aldri utdøvet vold, og beviselig i retten aldri vært voldelig. Bevismateriale og rettsaken viser derfor at Depp ikke er farlig. Man blir ikke farlig kun fordi man ruser seg. At man bruker rus, er ingen indikasjon på at man må være voldelig. 11 1 2
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4087 Skrevet 27. mai 2022 Mulig det er meg som er litt rar her, men jeg hadde aldri i verden giddet å stå linet langs fortauet for å få et glimt av en kjendis i en bil.. jeg fatter ikke hva poenget med det skal være. 6
Miranda16 Skrevet 27. mai 2022 #4088 Skrevet 27. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (17 minutter siden): Nå må det ta slutt med disse mannefiendtlige holdningene. Dritt lei alle brukere som skal snike inn at Depp må jo være farlig, fordi han er mann. Nei, Depp er ikke farlig. Ingenting tilsier at Depp er farlig. Depp har aldri utdøvet vold, og beviselig i retten aldri vært voldelig. Bevismateriale og rettsaken viser derfor at Depp ikke er farlig. Man blir ikke farlig kun fordi man ruser seg. At man bruker rus, er ingen indikasjon på at man må være voldelig. Nå snakker jeg ikke om ALLE menn, men i ruset tilstand har HAN smashed x antall ting. Det er en person jeg ikke ville vært i samme rom som. De fleste ville vært kjemperedde å være i samme rom som han. Ikke si du ikke hadde forlatt et rom hvor sånne ting skjedde 4 2 1
Henikka Skrevet 27. mai 2022 #4089 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Polly Ester skrev (2 timer siden): Og noe av det som står i artikkelen får meg til å skumme av raseri og jeg tror det er best for meg å slutte å lese noe i norsk media om dette her. Er så enig med deg! Her inne, derimot, er det mange som har kommet med gode argumenter, forklaringer osv. Burde vært skrevet en kronikk herfra faktisk, og sendt inn til et av de største norske mediehusene. 😚 "Norske journalister holder med Amber Heard kun fordi hun er kvinne" eller... "Norske journalister skriver om "Heard/Depp" saken uten å ha satt seg inn i bevisene" Kunne kommet med mange flere forslag til overskrift på en kronikk😅 Endret 27. mai 2022 av Henikka Forslag til overskrifter satt inn 9
Gjest Ambeh Skrevet 27. mai 2022 #4090 Skrevet 27. mai 2022 Tenk hvis alle jurymedlemmene hadde kledd seg ut i piratkostyme i dag. Lurer på om det hadde vært lov.
lillevill Skrevet 27. mai 2022 #4091 Skrevet 27. mai 2022 Miranda16 skrev (31 minutter siden): ....Følg Court Tv nå! Nå er det bare å vente da : )
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2022 #4092 Skrevet 27. mai 2022 Ambeh skrev (8 minutter siden): Tenk hvis alle jurymedlemmene hadde kledd seg ut i piratkostyme i dag. Lurer på om det hadde vært lov. 😂 1 1
ops2 Skrevet 27. mai 2022 #4093 Skrevet 27. mai 2022 (endret) 59 minutter siden, Rosol said: Hvorfor skriver norske medier som om de er på Herds side og som at Depp er den skyldige som har greid å lure en hel verden? Tenker spesielt på den videoen på VG der det står "Slik har Depp vunnet: – Spiller en rolle i retten". Tenker at er det noen som har spilt en rolle i retten så er det vel Amber Heard? Bryr VG seg null og niks om hva som har kommet frem gjennom rettsaken? Har de ikke fulgt med? Det er slik det fungerer. Vinkling for å passe medias synspunkter, slik at vi skal tro på det samme. Man får utrolig mye mer inn ved å lese en avis som New York Post (må ikke forveksles med New York Times) og de åpne artiklene i Wall Street Journal. Ikke minst om amerikansk politikk. Det er lite Fake News i forhold til Selective News, at deler av en historie blir utelatt, omskrevet og tolket til fordel for en side. Jeg er egentlig ikke JD fan. Jeg kan bare huske litt om Pirates filmene, og de syntes jeg var ganske hyped. Kan ikke huske om jeg har sett de andre, eller bare trailere. AH hadde jeg aldri hørt om før Aquaman, og jeg mener det var bare en sånn passe film. Jason Momoa har bare et eneste uttrykk og ser ut som den samme i hver film og serie. Gjesp. Men jeg kom ikke til saken som en fangirl, og hadde ikke giddet å stå og vinke. Jeg hadde ikke datet han heller. Jeg tror han har problemer med rus fremdeles. Men jeg merker at det er utrolig mye som ikke stemmer med AH's vitnemål, hennes vitner og beviser. Så jeg tror hun i det minste overdriver så det holder, og virker falsk. Jeg blir mer "team Johnny" jo mer som kommer fram. Jeg blir irritert på løgnartikler som skriver om bevisene og tar med bare noen vitner. Jeg blir mer kvass mot AH. Fremdeles ser jeg ikke på JD som noe forbilde, og er sjokkert over mengden rus og hvor lenge han har ruset seg. Men han har ikke løyet og sagt at han ikke drikker eller putter hva som helst av substanser i kroppen. Han sier bare at han ikke har gjort alt det groteske av vold og mishandling. Det er det AH skal bevise at han har gjort, og der kommer hun til kort. Ingen skal dømmes for noe annet enn fakta, og ingen følelser kan trumfe bevis. Endret 27. mai 2022 av ops2 La til en setning etter "Aquaman" 10
Paperwall Skrevet 27. mai 2022 #4094 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Felis skrev (5 timer siden): Jeg har nå sett kryssforhøret av Amber Heard, og må bare si igjen at den dama fascinerer meg veldig. Jeg skjønner hvorfor Camille gikk på så hardt, for da får juryen se et snev av Ambers sanne ansikt. Hun starter med å hevde at alle lyver. TMZ-fyren, manageren på trailerparken, lydgubben, hun hevder at de alle er villige til å gå i fengsel for mened fordi Johnny er så mektig. Det faller på sin egen urimelighet, for takket være henne er ikke Johnny Depp en mektig mann i Hollywood lenger. Tvert imot, han har vært pariakaste siden hun hevdet han mishandlet henne. Men disse menneskene skal likevel være villige til å gå i fengsel for han, i følge Amber Heard. Hun husker heller ikke hva hun selv har sagt, og gjør et stort nummer av å lese sin egen forklaring, uten at det tilsynelatende frisker opp hukommelsen. Hvordan er det å leve med dette mennesket? Hvordan forholder man seg til et menneske som lyver om alt? Hvordan argumenterer man mot et menneske som avsporer konstant, i stedet for å diskutere sak? Hvordan skal man forstå ordsalaten som kommer ut av munnen hennes? Det er ingen tvil om at hun er et forferdelig menneske å leve med. Hun og vennene hennes har vært parasitter som har levd på pengene til Depp. Alt som nå har kommet fram, blant annet om bilderedigeringen og om TMZ forteller mye om Heard og det er vanskelig å tro på henne. Jeg har forsøkt å ikke ta parti, men det er ingen tvil om at hun lyver. Hun har utsatt andre for mye lidelse pga løgnene sine samtidig som hun hevder at hun er et offer når løgnene hennes blir avslørt og folk reagerer på det. Det er ikke rart at folk reagerer nå hun har hevdet at hun har vært offer i et voldelig forhold og gjort seg selv til talsperson for kvinner som har vært utsatt for vold, så kommer det fram at hun selv har utøvd vold, ikke bare fysisk men også psykisk. I lydopptakene som er tatt etter at hun har vært utsatt for «tortur i tre dager» hører man Heard gjenta at hun er lei seg og at hun ikke mente å skade ham og at hun bare vil være med ham. De snakker om skadene som er påført gjenstandene og man hører at hun spør «did I do that?» samtidig hører man helsepersonellet si at «this is guilt» når Amber gråter i bakgrunnen. Litt rart at fokuset ligger på å finne fingertuppen til Depp om Heard har blitt utsatt for den volden hun hevder å ha blitt utsatt for, og så er det ingen som kommenterer noe om dette? I lydopptaket hvor hun tvinger Depp til å bli og roper «Don’t leave me, you’re killing me, you’re killing me! Stop POKING ME. STOP PUSHING Me. STOP poking me with a stick!» I rettssaken hevdet hun at han var på vei inn til studioet sitt for å dope seg, og så kommer det fram i lydopptaket at Depp er utenfor huset sitt og skal inn for å se datteren sin… Endret 27. mai 2022 av Paperwall 14 2
Rosatoast Skrevet 27. mai 2022 #4095 Skrevet 27. mai 2022 Paperwall skrev (5 minutter siden): Det er ingen tvil om at hun er et forferdelig menneske å leve med. Hun og vennene hennes har vært parasitter som har levd på pengene til Depp. Alt som nå har kommet fram, blant annet om bilderedigeringen og om TMZ forteller mye om Heard og det er vanskelig å tro på henne. Jeg har forsøkt å ikke ta parti, men det er ingen tvil om at hun lyver. Hun har utsatt andre for mye lidelse pga løgnene sine samtidig som hun hevder at hun er et offer når løgnene hennes blir avslørt og folk reagerer på det. Det er ikke rart at folk reagerer nå hun har hevdet at hun har vært offer i et voldelig forhold og gjort seg selv til talsperson for kvinner som har vært utsatt for vold, så kommer det fram at hun selv har utøvd vold, ikke bare fysisk men også psykisk. I lydopptakene som er tatt etter at hun har vært utsatt for «tortur i tre dager» hører man Heard gjenta at hun er lei seg og at hun ikke mente å skade ham og at hun bare vil være med ham. De snakker om skadene som er oppført gjenstandene og man hører at hun spør «did I do that?» samtidig hører man helsepersonellet si at «this is guilt» når Amber gråter i bakgrunnen. Litt rart at fokuset ligger på å finne fingertuppen til Depp om Heard har blitt utsatt for den volden hun hevder å ha blitt utsatt for, og så er det ingen som kommenterer noe om dette? I lydopptaket hvor hun tvinger Depp til å bli og roper «Don’t leave me, you’re killing me, you’re killing me! Stop POKING ME. STOP PUSHING Me. STOP poking me with a stick!» I rettssaken hevdet hun at han var på vei inn til studioet sitt for å dope seg, og så kommer det fram i lydopptaket at Depp er utenfor huset sitt og skal inn for å se datteren sin… Stop poking me with a stick 😂😂 Det har jeg hørt et sted før, trolig fra en Hollywood film 🧐 3
Rosatoast Skrevet 27. mai 2022 #4096 Skrevet 27. mai 2022 Hvis noen har fulgt rettssaken syntes jeg de personene skal sende mail til VG, evt journalistene som dekker saken - hvor de tydelig prøver å vinkle frem at JD har løyet for hele verden. Seriøse aviser skal levere oss i samfunnet ekte nyheter, så det at en seriøs medieaktør etterligner Se og Hør er ikke greit. 9
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2022 #4098 Skrevet 27. mai 2022 (endret) Lurer på hvorfor AH fortsatt skriver små notater.. har hun tenkt å skrive bok, skrive artikler som skal ut i aviser, å saksøke om noe annet på et tidspunkt og skriver for å notere ned alt som trengs å "rettes i".🤔 Endret 27. mai 2022 av Hatsumomo 4
Osberget Skrevet 27. mai 2022 #4099 Skrevet 27. mai 2022 De burde spilt mer audio. Forstår at det er jævlig for JD å sitte der og høre det, men det er helt nødvendig å få frem alt sammen. 1
ops2 Skrevet 27. mai 2022 #4100 Skrevet 27. mai 2022 En annen "tro på alle kvinner" var når Christine Blasey Ford beskyldte dommer Brett Kavanaugh for å ha forsøkt å voldta henne. Hun kunne ikke fortelle hvor selskapet var og hvordan hun kom seg dit eller hvordan hun dro. Men hun var edru selv om hun ikke husket noe, sa hun. Hun hadde ingen vitner, ikke engang venninnen som var med henne i selskapet støttet hennes forklaring. Venninnen innrømte i ettertid at hun ble hardt presset til å støtte forklaringen, men hun gjorde heldigvis ikke det. Blasey Ford løy om mye, at hun var så redd at hun ikke kunne ta fly (men reiste på ferie med fly hele tiden) at hun måtte ha en ekstra dør i huset som rømningsvei. (Døren gikk til en utleieleilighet og ikke delen hun bodde i). To andre menn sto fram og sa det var de som forsøkte å presse Blasey Ford til sex på en fest. En hel rekke vitnet til fordel for Kavanaugh. Hennes ex vitnet om at Blasey Fords FBI venninne forberedte henne i hvordan hun skulle ta en løgndetektor test. (med kun 2 spørsmål). Et par andre sto fram og sa han hadde voldtatt de, av de en kvinne som brukte en annens voldtektshistorie og omskrev det til at Kavanaugh voldtok henne. Noe som hun tilsto etter en stund. Kavanaugh drakk mye øl og festet i ungdommen, det var det eneste som kunne bevises. Men han ble forhåndsdømt i media så det holdt. Dagbladets Marie Simonsen gikk ut og satte alt av inkonsistenser, løgn og manglende bevis til siden fordi hun avskydde Kavanaugh og politikken hans. Drit i om mannen var uskyldig. Tro på kvinnene. 3 1
Fremhevede innlegg