Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

Tipper Heard kommer til å saumfare sosiale medier og være klar for at å ha et ganske så trist utseende for siste dag imorgen.

Ja, men nå har TurD en grunn til å være trist da. JD får massiv støtte fra kreti og pleti mens hun blir omtalt som løgner +++ mye annet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Koskos said:

❤️JD er en fantastisk skuespiller❤️

👏❤️👏👏👏:klappe::klappe:

Dette er jo det som gjør det ekstra vanskelig for meg. Jeg har vokst opp med Johnny Depp. Fra Gilbert Grape til Pirates - og alt i mellom. Veldig lenge har jeg ansett ham som en av de beste skuespillerne jeg noensinne har sett, for hans evne til å helt forsvinne inn i de rollene han tar. I tillegg til å være en av de peneste menn Hollywood noengang har fremvist.

Det gjør selvfølgelig noe med min oppfatning av denne saken. Jeg er fortsatt der at jeg er åpen for at han kan ha gjort vold i ruset tilstand som han rett og slett ikke husker, og jeg kunne vært (motvillig) åpen for mer hadde det vært ordentlige bevis for det. 

Men jeg tror det er flere som er i tilsvarende situasjon som meg. Når det er sagt, så beskrives juryen som "ung", så de har kanskje ikke det historiske forholdet til Johnny Depp som jeg og andre har. De kjenner ham kanskje først og fremst fra Pirates. Som egentlig er bra, for da kan de være litt mer nøytral enn hva jeg kan.

• Liker 11
Skrevet

Et sirkus ble det ja, uansett hvem en velger å tro på. 

• Liker 1
Skrevet

Synes hun kopierte Depp igjen I dag. «...jeg ønsket aldri dette...jeg ønsker bare å få være i fred....barnet mitt også...ønsker at min stemme endelig skal bli hørt...» 

Hm...aldri snakket før?🙄 

• Liker 3
Skrevet
herremann skrev (54 minutter siden):

Videoen fra rettsalen av en profesjonell som ble spurt om bildet sa noe annet. Det er samme bildet bare amber har redigert det. 

Det er dermed ikke brukende som bevis. 

Du tok ikke ironien?

• Liker 6
Skrevet
Tabris skrev (22 minutter siden):

Dette er jo det som gjør det ekstra vanskelig for meg. Jeg har vokst opp med Johnny Depp. Fra Gilbert Grape til Pirates - og alt i mellom. Veldig lenge har jeg ansett ham som en av de beste skuespillerne jeg noensinne har sett, for hans evne til å helt forsvinne inn i de rollene han tar. I tillegg til å være en av de peneste menn Hollywood noengang har fremvist.

Det gjør selvfølgelig noe med min oppfatning av denne saken. Jeg er fortsatt der at jeg er åpen for at han kan ha gjort vold i ruset tilstand som han rett og slett ikke husker, og jeg kunne vært (motvillig) åpen for mer hadde det vært ordentlige bevis for det. 

Men jeg tror det er flere som er i tilsvarende situasjon som meg. Når det er sagt, så beskrives juryen som "ung", så de har kanskje ikke det historiske forholdet til Johnny Depp som jeg og andre har. De kjenner ham kanskje først og fremst fra Pirates. Som egentlig er bra, for da kan de være litt mer nøytral enn hva jeg kan.

Det er akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Vi er nok i samme aldersgruppe.

Jeg er veldig åpen for at jeg vil se det positive i JD, og derfor ikke ser på alle bevis i nøytrale toner. Ved å tidligere kun lese i norsk media så ble jeg nødt til å innse at kanskje mannen jeg hadde plakat av på veggen på jenterommet var voldelig.

Etter å ha fått med meg mer av rettssaken og fakta, så tror jeg på JD når han sier at den eneste han noengang har skadet med sitt alkoholforbruk og rusmisbruk, er seg selv.

• Liker 12
  • Hjerte 2
Skrevet
Tabris skrev (30 minutter siden):

Jeg har aldri tenkt noe særlig over Depp, annet enn at jeg har kjent igjen navnet og mannen når det har ramlet forbi. Det er DiCaprio som er min greie. Jeg har jo alltid hatt et godt inntrykk av fyren og hadde i utgangspunktet vanskelig for å tro at han skulle være voldelig.

Jeg begynte å følge rettssaken tett først etter at han hadde vitnet, og gikk i utgangspunktet inn med et åpent sinn. 

Etter hvert som saken er blitt presentert, har jeg fått mindre og mindre tiltro til Heards forklaring. De objektive fakta som er blitt presentert passer rett og slett ikke hennes narrativ. 

Jeg innbiller meg ikke at jeg vet hva som har foregått mellom dem, jeg var ikke tilstede. Han kan ha slått/fiket henne og dermed skapt de merkene hun har lagt frem foto av. Dessverre for henne, beskriver hun scenarier som ikke reflekteres i bildene hun legger frem. 

Min konklusjon (og nå er den ganske endelig ettersom alle vitnemål og bevis er presentert), er at det er mer sannsynlig at Heard har fysisk, psykisk, emosjonelt, sosialt og juridisk mishandlet Depp samt grovt utnyttet ham økonomisk, enn det er at Depp har fysisk, psykisk, emosjonelt og seksuelt mishandlet Heard. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
Skrevet
charactouy skrev (3 timer siden):

Men... Hva skal jeg finne på resten av kvelden nå da? 😅

Kom meg aldri av pc'en her, og sitter å ser på Legal Bytes sine kommentarer av rettsaken som var idag 😌

• Hjerte 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Kom meg aldri av pc'en her, og sitter å ser på Legal Bytes sine kommentarer av rettsaken som var idag 😌

Jeg maktet ikke mer rettssak, så jeg endte med hjernedød underholdning. Tar på å skulle tenke 😅

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, charactouy said:

Jeg har aldri tenkt noe særlig over Depp, annet enn at jeg har kjent igjen navnet og mannen når det har ramlet forbi. Det er DiCaprio som er min greie. 

(En av DiCaprios første roller var i Gilbert Grape. Just saying).

Ellers enig i det du skriver. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Duraton skrev (1 time siden):

Men det er veldig effektivt mot narsissister, kan være derfor hun gjør det.

Jeg tror Ms Vasquez var riktig person til å kryssforhøre Heard.

Ms Vasquez er intelligent, skarp, ung og vakker, med en behagelig stemme og profesjonell fremtoning. Hun fremstår ikke som truende - med mindre man er en kvinne med et noe skjørt ego og selvbilde. Hun, mer enn de andre på Depps team, var i posisjon til å kunne vippe Heard av pinnen og få henne til å avsløre seg.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

😅

Skrevet
charactouy skrev (3 minutter siden):

Ms Vasquez er intelligent, skarp, ung og vakker, med en behagelig stemme og profesjonell fremtoning. Hun fremstår ikke som truende - med mindre man er en kvinne med et noe skjørt ego og selvbilde. Hun, mer enn de andre på Depps team, var i posisjon til å kunne vippe Heard av pinnen og få henne til å avsløre seg.

Du skriver og forklarer så bra! 100% enig!! 🙏

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Måne, admin. 

• Liker 2
Skrevet
charactouy skrev (5 minutter siden):

Dette! 

• Liker 1
Skrevet
Tabris skrev (3 minutter siden):

(En av DiCaprios første roller var i Gilbert Grape. Just saying).

Ellers enig i det du skriver. 

En av DiCaprios beste rolletolkninger, Arnie Grape. En flott og vond historie.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Henikka skrev (5 minutter siden):

Du skriver og forklarer så bra! 100% enig!! 🙏

Åh, takk 😊

Skrevet

Herrejemini hvor mye Amber lyver. I kryssforhørene blir hun konfrontert med ulike ting som er bevist. "That’s incorrect", sier hun. Men det er jo bevist. Eller hun har fortalt det før, men endret forklaring 😂😂

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har aldri noensinne vært så aktiv på kg som her, enda mindre brukt brukernavnet. Det positive er at jeg nå har blitt oppmerksom på at jeg vil ha bort de tre ett-tallene, så nå har jeg nettopp sendt forespørsel om å få endret brukernavnet😁. Jeg bare sier det, denne tråden er så nyttig😂

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet
Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Herrejemini hvor mye Amber lyver. I kryssforhørene blir hun konfrontert med ulike ting som er bevist. "That’s incorrect", sier hun. Men det er jo bevist. Eller hun har fortalt det før, men endret forklaring 😂😂

Ja, var ekstremt mye av det i dag. Urk.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...