Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare jeg som har høy puls? Jeg er klar for å bryte sammen og tilstå overfor Ms Vasquez at jeg har gitt TMZ videoen 😅

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
fotballjenta skrev (7 minutter siden):

At folk truer henne, datteren og familie/venner er helt forjævlig, men det er hennes egen skyld. Ikke Depp. Det håper jeg juryen også vet. 

Nei vet du hva!! 

Det er IKKE Amber Heard sin skyld at folk er noen psykoer som truer datteren hennes, familien eller vennene hennes. Samme hva hun har gjort mot JD, så er hun kun ansvarlig for det hun har gjort mot ham, ikke hva andre nå velger å gjøre mot hennes kjære. Det er heller i JD sin skyld (med mindre han skulle ha bedt noen om å gjøre det). Det ligger KUN på de psyke menneskene som velger å true dem. 

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet

Å krangle med, snakke i munnen på, eller hovere over den part eller det vitnet man eksaminerer anses normalt som en nybegynnerfeil i advokatbransjen. Vasquez gjør det igjen og igjen.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Bare jeg som har høy puls? Jeg er klar for å bryte sammen og tilstå overfor Ms Vasquez at jeg har gitt TMZ videoen 😅

Ikke bare du nei 😂

Skrevet
Ambeh skrev (3 minutter siden):

Etter min mening trenger ikke Camille å være såå på som hun er nå, kunne roet ned et halvt hakk.

Hun er ikke verre enn Rottenborn er 

• Liker 4
Skrevet

Hvor ser dere dette live?

Skrevet
Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Hvor ser dere dette live?

• Liker 2
Gjest Ambeh
Skrevet
Jordbærkake34532 skrev (1 minutt siden):

Det er jeg enig i.

Skrevet
Hank Amarillo skrev (12 minutter siden):

Hva er oddsen for at det er reelt?

Hvorfor skulle ikke det være reelt? USA har nettopp opplevd skoleskyting. Igjen. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Ambeh skrev (5 minutter siden):

Etter min mening trenger ikke Camille å være såå på som hun er nå, kunne roet ned et halvt hakk.

Hun er genuint forbanna. Dette er ikke Advokatstrategi... Er nok mye adrenalin i bildet hos henne også nå. Møkk lei alle løgnene. Dette får også en eller sliten jury til å våke og følge med. Liker det jeg ser jeg, få henne til å boble over.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Gjest Ambeh
Skrevet

Nå skal de konfrontere henne med at hun har brukt samme bilde som bevis for to forskjellige hendelser.

Skrevet
Jordbærkake34532 skrev (1 minutt siden):

Jo, hun er langt mer ukontrollert aggressiv enn Rottenborn, men det er selvsagt ikke helt fair å sammenligne en ung advokatfullmektig med en erfaren skrankeadvokat.

• Liker 1
Gjest Ambeh
Skrevet
Caniggia skrev (Akkurat nå):

Jo, hun er langt mer ukontrollert aggressiv enn Rottenborn, men det er selvsagt ikke helt fair å sammenligne en ung advokatfullmektig med en erfaren skrankeadvokat.

Hun er ikke uredelig som Rottenborn er.

Skrevet
Gneldrende Kråke skrev (Akkurat nå):

Hun er genuint forbanna. Dette er ikke Advokatstrategi... Er nok mye adrenalin i bildet hos henne også nå. Møkk lei alle løgnene. Dette får også en eller sliten jury til å våke og følge med. Liker det jeg ser jeg, få henne til å boble over.

Jeg tror også hun bevisst provoserer Heard for å vise juryen sider av Heards personlighet som de ikke ellers får se, i tillegg til hyppig humørskifte etc som viser et reaksjonsmønster utenfor normalvinduet.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Gjest Ambeh
Skrevet (endret)

Nå forbereder hun seg på å måtte forklare hvorfor hun har brukt samme bilde/scene til å beskrive to forskjellige hendelser. Hvordan skal hun komme unna det?

Endret av Ambeh
Skrevet
Salmonella skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle ikke det være reelt? USA har nettopp opplevd skoleskyting. Igjen. 

Fordi hun er tatt i løgn etter løgn. Jeg trenger noe mer enn at hun bare sier det for å finne det troverdig.

• Liker 3
Skrevet
Hank Amarillo skrev (Akkurat nå):

Fordi hun er tatt i løgn etter løgn. Jeg trenger noe mer enn at hun bare sier det for å finne det troverdig.

Selv et gåent urverk viser rett tid to ganger i døgnet 🤔

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som Miss Heard er i ferd med å miste det stakkars-meg inntrykket hun vil vise juryen og verden :fnise: 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hook.,,Line...Sinker... Hun har gitt samme bevismateriale for 2 forskjellige hendelser... Dette er definisjonen på perjury. Hun kan umulig vinne denne saken nå eller?

• Liker 18
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...