Valyria83 Skrevet 26. mai 2022 #3821 Skrevet 26. mai 2022 Folk er gale. Viste hun kom til å bruke datteren på et eller annet tidspunkt. 9
Silva Pluvialis Skrevet 26. mai 2022 #3822 Skrevet 26. mai 2022 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Garantert at hun får drapstrusler, folk har jo gått amok på nettet mot ekspertene AH sitt team har hatt, ved å dynge nettsteder hvor man kan legge anmeldelser ang ekspertene med tusenvis av dårlige anmeldelser kun basert på deres vitnemål. HELLER IKKE OK. Folk må for pokker oppføre seg! Hva? Hvorfor gi anmeldelser, positive eller negative, til eksperter de aldri selv har vært i kontakt med? Gud så dumme enkelte mennesker er 😂 8
Purple Basil Skrevet 26. mai 2022 #3823 Skrevet 26. mai 2022 Dævendøtte skrev (Akkurat nå): Det tror jeg ikke noe på enda jeg vet hvor mange motbydelige folk det er der ute. Har selv kjempet mot en narsissist i to år og det var et helvete. Amber er ganske lik denne personen og jeg vet de sier og gjør hva som helst for å vinne fram i sin sak. Hva som helst! Om det er sant så tenker jeg at Amber bør få anmeldt dette fort som faen, jeg håper at politi og rettsvesen vil ta det seriøst. Barnet er uskyldig uansett. Men jeg ser ikke hva disse drapstruslene har med Johnny å gjøre, for jeg håper ikke hun prøve å legge skylden for drapstruslene mot datteren på ham? 9
yamask Skrevet 26. mai 2022 #3824 Skrevet 26. mai 2022 At folk truer henne, datteren og familie/venner er helt forjævlig, men det er hennes egen skyld. Ikke Depp. Det håper jeg juryen også vet. 13
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3825 Skrevet 26. mai 2022 Purple Basil skrev (4 minutter siden): Men hvorfor skal hun ta opp datteren her, datteren har vel ingenting med Johnny Depp å gjøre? Det er stygt å dra inn datteren sin i dette her for å sanke sympati. Hvis det er slik at datteren faktisk blir drapstruet så må Amber kontakte politiet som kan sørge for å straffe de som gjør dette. Hun fikk spørsmål om hvordan ting hadde påvirket henne, så hun besvarte bare et spørsmål. Men jeg reagerer på at hun (sånn jeg forstod det) knytter alle negative opplevelser til Adam Waldmans uttalelser. Det er det hun må bevise, at folk reagerer negativt på henne etter at rettssaken begynte har ikke noe å si for hennes søksmål. Jeg ante hverken hvem Adam Waldman eller Amber Heard var i 2020, så hun kunne ikke brukt mine negative innlegg til å bevise sin sak. Og jeg er ikke akkurat alene om dette.
Gneldrende Kråke Skrevet 26. mai 2022 #3826 Skrevet 26. mai 2022 Purple Basil skrev (Akkurat nå): Om det er sant så tenker jeg at Amber bør få anmeldt dette fort som faen, jeg håper at politi og rettsvesen vil ta det seriøst. Barnet er uskyldig uansett. Men jeg ser ikke hva disse drapstruslene har med Johnny å gjøre, for jeg håper ikke hun prøve å legge skylden for drapstruslene mot datteren på ham? Det er jo det hun insinuerer, da denne rebutlen kun omhandlet hennes motsøksmål. I hennes hode er alt dette Depps skyld, da han faktisk hadde økonomi, vilje og mot nok til å faktisk stå imot henne. Dette liker hun jævlig dårlig tror jeg, og er villig til å si og gjøre alt for å dra han med i dragsuget. 7
charactouy Skrevet 26. mai 2022 #3827 Skrevet 26. mai 2022 Dævendøtte skrev (2 minutter siden): Det tror jeg ikke noe på enda jeg vet hvor mange motbydelige folk det er der ute. Har selv kjempet mot en narsissist i to år og det var et helvete. Amber er ganske lik denne personen og jeg vet de sier og gjør hva som helst for å vinne fram i sin sak. Hva som helst! Selv et gåent urverk viser rett tid to ganger i døgnet. Selvsagt benytter hun det bevisst i vitneboksen for å høste sympati, men det betyr ikke at det ikke kan ha skjedd. Purple Basil skrev (Akkurat nå): Om det er sant så tenker jeg at Amber bør få anmeldt dette fort som faen, jeg håper at politi og rettsvesen vil ta det seriøst. Barnet er uskyldig uansett. Men jeg ser ikke hva disse drapstruslene har med Johnny å gjøre, for jeg håper ikke hun prøve å legge skylden for drapstruslene mot datteren på ham? Hun prøver å linke truslene opp mot disse tre utsagnene av Waldman (var det ikke så han het) og dermed opp mot Depp. 2
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2022 #3828 Skrevet 26. mai 2022 Purple Basil skrev (2 minutter siden): Om det er sant så tenker jeg at Amber bør få anmeldt dette fort som faen, jeg håper at politi og rettsvesen vil ta det seriøst. Barnet er uskyldig uansett. Men jeg ser ikke hva disse drapstruslene har med Johnny å gjøre, for jeg håper ikke hun prøve å legge skylden for drapstruslene mot datteren på ham? Kanskje å få frem at Depp sin store fanbase (og folk som jobber for han) er villig til å gjøre hva som helst for å rive henne ned, som også går mot henne motsøksmål. 2
Silva Pluvialis Skrevet 26. mai 2022 #3829 Skrevet 26. mai 2022 fotballjenta skrev (1 minutt siden): At folk truer henne, datteren og familie/venner er helt forjævlig, men det er hennes egen skyld. Ikke Depp. Det håper jeg juryen også vet. Det finnes tydeligvis ekstremt mange psycho folk i verden. Jeg har sluttet å bli overrasket over hva folk kan finne på. Jeg er dessverre ikke sjokkert, men det er utrolig vanskelig å forstå at noen kan få seg til å drapstrue et nesten spedbarn. Forkastelig. 4
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3830 Skrevet 26. mai 2022 Kryssforhør allerede. Og det første AH sier er at hun ikke har ljugd om noe.
Hank Amarillo Skrevet 26. mai 2022 #3831 Skrevet 26. mai 2022 Hatsumomo skrev (12 minutter siden): Uansett ikke OK at man kommer med trusler ang hennes 1 år gamle barn. Forferdelig. Hva er oddsen for at det er reelt?
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. mai 2022 #3832 Skrevet 26. mai 2022 Purple Basil skrev (1 minutt siden): Om det er sant så tenker jeg at Amber bør få anmeldt dette fort som faen, jeg håper at politi og rettsvesen vil ta det seriøst. Barnet er uskyldig uansett. Men jeg ser ikke hva disse drapstruslene har med Johnny å gjøre, for jeg håper ikke hun prøve å legge skylden for drapstruslene mot datteren på ham? For all del, jeg skjønner jo at barnet (stakkars, mest fordi Amber er moren) er uskyldig oppi alt dette. Og det å vokse opp med en mor som heller mot å være en narsissist, er en svært slitsom og vond oppvekst. Man lærer seg fort å gå på nåler med en sånn mor. Er ikke Johnny sin feil at Amber er der hun er, det kan hun takke kun seg selv for! Ingen medfølelse fra meg. Jeg kan være preget av å ha en narsissist rundt meg et par år, så mulig jeg er litt vel kynisk og hard her.
Tabris Skrevet 26. mai 2022 #3833 Skrevet 26. mai 2022 1 minutt siden, fotballjenta said: At folk truer henne, datteren og familie/venner er helt forjævlig, men det er hennes egen skyld. Ikke Depp. Det håper jeg juryen også vet. Nei, det er ikke hennes skyld. Jeg har ingen tiltro til hennes forklaringer, men det betyr ikke at hun fortjener å bli truet og trakassert. Uansett utfall av denne rettsaken så håper jeg folk lar henne og hennes barn være i fred. Jeg har også hørt at Depps psykolog som vitnet, og ekspertvitner som vitnet for AH, har fått dårlige reviews av Depp-fans på nettet. Det synes jeg er forkastelig. 7 1
Kid Cox Skrevet 26. mai 2022 #3835 Skrevet 26. mai 2022 Jeg håper ikke at noen angriper henne. Det er absolutt ikke utenkelig at hun får drapstrusler, og at de drar inn datteren. Det må ikke skje. 3 1
Gneldrende Kråke Skrevet 26. mai 2022 #3836 Skrevet 26. mai 2022 Hun er ferdig... hun sitter å lyver juryen rett opp i trynet,,, Dette kommer de ikke til å overse. 11 2
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2022 #3837 Skrevet 26. mai 2022 Dette går ikke bra for Amber, ro ro til fiskeskjær. 1 2
Kid Cox Skrevet 26. mai 2022 #3838 Skrevet 26. mai 2022 Hør så aggressiv hun er i svarene, nå bobler sinnet. 10 2
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3839 Skrevet 26. mai 2022 Etter min mening trenger ikke Camille å være såå på som hun er nå, kunne roet ned et halvt hakk.
Magrat Skrevet 26. mai 2022 #3840 Skrevet 26. mai 2022 Tvillingsjel skrev (1 time siden): Jeg merket jeg synes veldig synd på barnet til Amber oppi dette. Stakkars unge som må leve med en så ustabil mor med masse rusproblemer, aggresjon, personlighetsforstyrrelser og mulig mishandling/vold. Det barnet kommer til å bli ødelagt hvis hun behandler det på samme måte som hun har behandlet Johnny. Hvor er barnevernet?? Jeg tenker Elon kommer til å komme på banen om det blir for ille. (Gitt at han er faren, som mange sier.) 1
Fremhevede innlegg