Purple Basil Skrevet 26. mai 2022 #3801 Skrevet 26. mai 2022 Den gråtingen er så fake, jeg håper virker juryen gjennomskuer dette skuespillet. 9
charactouy Skrevet 26. mai 2022 #3802 Skrevet 26. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): "I just want Johnny to leave me alone" Ja ikke sant... 2
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3803 Skrevet 26. mai 2022 "I hope to get my voice back". Mener hun at hun håper folk begynner å tro på løgnene hennes igjen?
Polly Ester Skrevet 26. mai 2022 #3804 Skrevet 26. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): "I just want Johnny to leave me alone" Og "I want to tell my truth" 2
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2022 #3805 Skrevet 26. mai 2022 (endret) Gneldrende Kråke skrev (8 minutter siden): Oh, we're reaching... Gud denne dama er forkastelig. Du blir ikke trakassert pga. Waldman sine uttalelser, du blir trakassert fordi du er et forferdelig, manipulerende og lyvende menneske, kun med øye for å ødelegge folk som setter grenser ovenfor deg selv. Uansett ikke OK at man kommer med trusler ang hennes 1 år gamle barn. Forferdelig. Endret 26. mai 2022 av Hatsumomo 7
Anonymous33 Skrevet 26. mai 2022 #3806 Skrevet 26. mai 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Jo, men innlegget fremstod ikke som et oppriktig spørsmål, men mer en konstatering av at "menn kan ikke utsettes for partnervold fordi kvinnen er det svake kjønn". Det er kvinnefiendtlig, men også mannefiendtlig. Det undergraver mannlige ofres historier, og unnskylder kvinnelige overgripere. Ikke rart menn ikke blir trodd når folk har holdninger som dette. Enig. Det er også svært enkelt å alvorlig skade noen som ikke er villig til å kjempe tilbake. Mange glemmer også at partnervold ikke kun handler om fysisk styrke. Å bli slått av noen som er fysisk svakere er ikke "ingenting", og spesielt ikke om det blir gjort av noen man elsker. 5
Kid Cox Skrevet 26. mai 2022 #3807 Skrevet 26. mai 2022 (endret) Miss perfect skrev (5 minutter siden): Nå er gråtefjeset på igjen ser jeg.. haha, etter å ha sittet å smilt i flere dager nå Hun er som natt og dag i forhold til i går kveld, da hun satt og smilte og himlet med øynene da JD forklarte seg. Endret 26. mai 2022 av Kid Cox 3
Gneldrende Kråke Skrevet 26. mai 2022 #3808 Skrevet 26. mai 2022 Er nesten fascinerende at en skuespiller i Hollywood kan være så utrolig rævva... Underbygger bare at Depp bidro sterkt til at hun fikk rollen sin i Aquaman. Det hjelper heller ikke at hun "bare vil at Johnny skal la henne være i fred", når hun på tape har sagt at "Johnny please come back" og at den "la meg være i fred" mentaliteten er standard for alle som blir beskylt for falske anklager. Det at hun heller ikke klarer å FAKTISK gråte er på en rar måte provoserende 😅 17
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3809 Skrevet 26. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Uansett ikke riktig at man kommer med trusler ang hennes 1 år gamle barn. Forferdelig. Helt enig, og jeg har ikke noen problem med å tro på at noen har gjort det heller.
Silva Pluvialis Skrevet 26. mai 2022 #3810 Skrevet 26. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Uansett ikke riktig at man kommer med trusler ang hennes 1 år gamle barn. Forferdelig. Hæ? Hva søren feiler folk? Truer folk med å skade barnet hennes? Folk er syke. Barnet er jo helt uskyldig! 5 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. mai 2022 #3811 Skrevet 26. mai 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Hæ? Hva søren feiler folk? Truer folk med å skade barnet hennes? Folk er syke. Barnet er jo helt uskyldig! Tror ikke på noe av det Amber sier.
Kalimeera Skrevet 26. mai 2022 #3812 Skrevet 26. mai 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Jo, men innlegget fremstod ikke som et oppriktig spørsmål, men mer en konstatering av at "menn kan ikke utsettes for partnervold fordi kvinnen er det svake kjønn". Det er kvinnefiendtlig, men også mannefiendtlig. Det undergraver mannlige ofres historier, og unnskylder kvinnelige overgripere. Ikke rart menn ikke blir trodd når folk har holdninger som dette. Da skjønner jeg. Og jeg er enig. Trodde først det var et oppriktig spørsmål. Så senere at jeg tok kraftig feil 🙄 2
charactouy Skrevet 26. mai 2022 #3813 Skrevet 26. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Uansett ikke riktig at man kommer med trusler ang hennes 1 år gamle barn. Forferdelig. Absolutt. Drapstrusler mot Heard og familien er fullstendig uakseptabelt. Alle former for trusler, mobbing og vond vilje er uakseptabelt. Å konkret uttale seg om at atferden hennes er forkastelig er nødvendig. Å boikotte henne er godt innafor. Og der stopper det. 14
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2022 #3814 Skrevet 26. mai 2022 Ambeh skrev (2 minutter siden): Helt enig, og jeg har ikke noen problem med å tro på at noen har gjort det heller. Garantert at hun får drapstrusler, folk har jo gått amok på nettet mot ekspertene AH sitt team har hatt, ved å dynge nettsteder hvor man kan legge anmeldelser ang ekspertene med tusenvis av dårlige anmeldelser kun basert på deres vitnemål. HELLER IKKE OK. Folk må for pokker oppføre seg! 12 1 3
Purple Basil Skrevet 26. mai 2022 #3815 Skrevet 26. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Uansett ikke OK at man kommer med trusler ang hennes 1 år gamle barn. Forferdelig. Men hvorfor skal hun ta opp datteren her, datteren har vel ingenting med Johnny Depp å gjøre? Det er stygt å dra inn datteren sin i dette her for å sanke sympati. Hvis det er slik at datteren faktisk blir drapstruet så må Amber kontakte politiet som kan sørge for å straffe de som gjør dette. 22 2
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3816 Skrevet 26. mai 2022 Jeg kan skjønne at de som tror på AH synes kommentarene som skrives her nå er helt forferdelige. Det er de jo også dersom hun faktisk er et offer som ikke blir trodd av noen, mens overgriperen blir hyllet. Men jeg tror ikke på henne, rett og slett, jeg får meg ikke til å tro på at hun har blitt utsatt for det hun hevder. Tatt alle beviser, dokumenter, lydopptak i betraktning. Og da sitter jeg igjen med oppfattelsen av at hun gjør den grusomme handlingen det er å beskylde noen for det hun beskylder JD for, uten at det er sant.
charactouy Skrevet 26. mai 2022 #3817 Skrevet 26. mai 2022 Dævendøtte skrev (2 minutter siden): Tror ikke på noe av det Amber sier. At noen har skrevet at de vil putte ungen hennes i mikroen kan du nok tro på - det finnes mange motbydelige folk der ute. 4
MAGEROST Skrevet 26. mai 2022 #3818 Skrevet 26. mai 2022 Ho er så dårlig til å late som ho griner at ho beviser at Depp skaffet ho de store jobbene. 9
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3819 Skrevet 26. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Garantert at hun får drapstrusler, folk har jo gått amok på nettet mot ekspertene AH sitt team har hatt, ved å dynge nettsteder hvor man kan legge anmeldelser ang ekspertene med tusenvis av dårlige anmeldelser kun basert på deres vitnemål. HELLER IKKE OK. Folk må for pokker oppføre seg! Ja, og det er ikke greit i det hele tatt. Synes heller ikke det er greit å gi gode anmeldelser til ekspertene man liker heller.
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. mai 2022 #3820 Skrevet 26. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): At noen har skrevet at de vil putte ungen hennes i mikroen kan du nok tro på - det finnes mange motbydelige folk der ute. Det tror jeg ikke noe på enda jeg vet hvor mange motbydelige folk det er der ute. Har selv kjempet mot en narsissist i to år og det var et helvete. Amber er ganske lik denne personen og jeg vet de sier og gjør hva som helst for å vinne fram i sin sak. Hva som helst!
Fremhevede innlegg