Kalimeera Skrevet 26. mai 2022 #3761 Skrevet 26. mai 2022 Sankt-Vinger skrev (1 minutt siden): hvordan kan en voksen mann bli styrt av ung kvinne på denne måten? Skjønner ikke.. hvorfor kunne han ikke bare dytte henne unna.. og hindre henne å angripe. Er jo bare å gå under krangler hvis han er lei.. han hadde jo hundre hus og eiendom Må jo ikke bo med kvinnen. En mann er jo sterkere enn en vanlig kvinne. og så slå hånden i bordet og rope nok nå eller noe slikt.. slik at hun roe seg ned Hva er problemet her? Det har ikke noe med fysisk styrke. Etter 6 år med psysisk og fysisk mishandling er man rimelig nedkjørt og kuet. Han prøvde å rømme unna krangler men hun fulgte etter han som en blodhund. Han fikk vel aldri tid til å samle tankene og hente seg inn. 17
Hank Amarillo Skrevet 26. mai 2022 #3762 Skrevet 26. mai 2022 Ambeh skrev (32 minutter siden): Ja, det er jo lov til å håpe på et kjempelangt kryssforhør av AH som varer resten av dagen. Og tenk at det er det aller siste juryen får høre også. (Utenom sluttprosedyrene). Heard som siste vitne med 18 min direct og 6 timer kryssforhør av Camille er avslutningen denne rettsaken fortjener. 5 3
Valyria83 Skrevet 26. mai 2022 #3763 Skrevet 26. mai 2022 Sankt-Vinger skrev (3 minutter siden): hvordan kan en voksen mann bli styrt av ung kvinne på denne måten? Skjønner ikke.. hvorfor kunne han ikke bare dytte henne unna.. og hindre henne å angripe. Er jo bare å gå under krangler hvis han er lei.. han hadde jo hundre hus og eiendom Må jo ikke bo med kvinnen. En mann er jo sterkere enn en vanlig kvinne. og så slå hånden i bordet og rope nok nå eller noe slikt.. slik at hun roe seg ned Hva er problemet her? Viss du har fulgt litt med i rettsaken så er det lett å se at Amber er en person som liker å ta styringen. Ser hvordan hun rabler i vei slenger ut post it lapper til advokatene sine. 6
~ Ada ~ Skrevet 26. mai 2022 #3764 Skrevet 26. mai 2022 Jif skrev (1 minutt siden): Hvorfor har dagbladet en overskrift om at bildene er ekte? Er det en påstand eller er det slått fast i dag? I går var det vel snskk om at de kunne være manipulert? Du burde ikke lese Dagbladet som sannhetskilde 15 1
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2022 #3765 Skrevet 26. mai 2022 Helt greit om de blir ferdig tidlig idag, klager ikke på det. 1
Silva Pluvialis Skrevet 26. mai 2022 #3766 Skrevet 26. mai 2022 Sankt-Vinger skrev (7 minutter siden): hvordan kan en voksen mann bli styrt av ung kvinne på denne måten? Skjønner ikke.. hvorfor kunne han ikke bare dytte henne unna.. og hindre henne å angripe. Er jo bare å gå under krangler hvis han er lei.. han hadde jo hundre hus og eiendom Må jo ikke bo med kvinnen. En mann er jo sterkere enn en vanlig kvinne. og så slå hånden i bordet og rope nok nå eller noe slikt.. slik at hun roe seg ned Hva er problemet her? Snakk om victimblaming 22
charactouy Skrevet 26. mai 2022 #3767 Skrevet 26. mai 2022 Jif skrev (3 minutter siden): Hvorfor har dagbladet en overskrift om at bildene er ekte? Er det en påstand eller er det slått fast i dag? I går var det vel snskk om at de kunne være manipulert? Fordi Dagbladet ikke aner hva de snakker om. 11
charactouy Skrevet 26. mai 2022 #3768 Skrevet 26. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Helt greit om de blir ferdig tidlig idag, klager ikke på det. Egentlig helt greit ja, kjenner jeg begynner å bli mettet, men så er jeg litt 'fanget' i saken og vil ikke gå glipp av noe heller 😅 1
Polly Ester Skrevet 26. mai 2022 #3769 Skrevet 26. mai 2022 Ambeh skrev (11 minutter siden): Hører på Elaine at hun er stressa pga dårlig tid nå. Så noen skrev i chatten på youtube at hun har 18 minutter igjen. The DUI Guy+ skrev for 2 minutter siden på Twitter at AH har ca 34 minutter igjen. 1 1
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2022 #3770 Skrevet 26. mai 2022 charactouy skrev (2 minutter siden): Fordi Dagbladet ikke aner hva de snakker om. Nok et eksempel på hva de norske mediene rapporterer. Derav, følg med på rettsaken. 4 2
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3771 Skrevet 26. mai 2022 Det er like mye hold i overskriftene til Dagbladet som det er hold i beskyldningene til AH.
Jif Skrevet 26. mai 2022 #3772 Skrevet 26. mai 2022 Ada111 skrev (3 minutter siden): Du burde ikke lese Dagbladet som sannhetskilde Jeg leser ikke dagbladet som sannhetskilde. Det stod ingenting annet en overskriften og link til live-sending. Lurte på om det var avklart noe om bildene. 2
Kalimeera Skrevet 26. mai 2022 #3773 Skrevet 26. mai 2022 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Snakk om victimblaming Det bør være greit å spørre hvis man oppriktig lurer. 1
Gjest Ambeh Skrevet 26. mai 2022 #3774 Skrevet 26. mai 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): The DUI Guy+ skrev for 2 minutter siden på Twitter at AH har ca 34 minutter igjen. Åh, ok. Da tror jeg de faktisk kommer til å ha AH som siste vitne.
Caniggia Skrevet 26. mai 2022 #3775 Skrevet 26. mai 2022 Overraskende svakt - og nesten parodisk formalistisk - av Denison. Det er dette som på norsk kalles «juristeri». Han styrket bare Hughes’ pondus og kredibilitet med disse spørsmålene, og hadde profittert på å droppe dem. Hughes gjorde etter min mening en solid performance i dag, og har nok langt på vei nøytralisert Currey. 2
Hatsumomo Skrevet 26. mai 2022 #3776 Skrevet 26. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Åh, ok. Da tror jeg de faktisk kommer til å ha AH som siste vitne. Og Depps team har jo et hav av timer å bruke, så de kan terpe i vei på Amber, det kan bli interessant.
Sankt-Vinger Skrevet 26. mai 2022 #3777 Skrevet 26. mai 2022 En kvinne kan ikke dominere en mann fysiks. når mannen og kvinnen vet dette så vet de også at hun ikke kan ha full kontroll. Tror begge to kjører dette dramaet nå for å få litt blest om seg selv igjen.. de har jo ikke vært i filmer på flere år, nå vet jo alle hvem de er igjen og alle snakker om dem.. Amrikanerne elsker jo show og drama. mye publisitet og penger i true crime og dramasaker Jeg tror begge to liker oppmerksomheten og at de er supernavn igjen som alle snakke om
charactouy Skrevet 26. mai 2022 #3778 Skrevet 26. mai 2022 Sankt-Vinger skrev (Akkurat nå): En kvinne kan ikke dominere en mann fysiks. når mannen og kvinnen vet dette så vet de også at hun ikke kan ha full kontroll. Tror begge to kjører dette dramaet nå for å få litt blest om seg selv igjen.. de har jo ikke vært i filmer på flere år, nå vet jo alle hvem de er igjen og alle snakker om dem.. Amrikanerne elsker jo show og drama. mye publisitet og penger i true crime og dramasaker Jeg tror begge to liker oppmerksomheten og at de er supernavn igjen som alle snakke om Tullpreik. 20
Polly Ester Skrevet 26. mai 2022 #3779 Skrevet 26. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Åh, ok. Da tror jeg de faktisk kommer til å ha AH som siste vitne. Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Og Depps team har jo et hav av timer å bruke, så de kan terpe i vei på Amber, det kan bli interessant. Det sto også på Twitter at det er bekreftet at AH skal vitne igjen i dag, men så har også Ian Runkle of the Bailyes skrevet nå nettopp at han begynner å lure på om de kommer til å si at "det var ikke nok tid" og så blir det ikke noe mer AH i vitneboksen.
Gjest Dævendøtte Skrevet 26. mai 2022 #3780 Skrevet 26. mai 2022 Sankt-Vinger skrev (3 minutter siden): En kvinne kan ikke dominere en mann fysiks. når mannen og kvinnen vet dette så vet de også at hun ikke kan ha full kontroll. Tror begge to kjører dette dramaet nå for å få litt blest om seg selv igjen.. de har jo ikke vært i filmer på flere år, nå vet jo alle hvem de er igjen og alle snakker om dem.. Amrikanerne elsker jo show og drama. mye publisitet og penger i true crime og dramasaker Jeg tror begge to liker oppmerksomheten og at de er supernavn igjen som alle snakke om Du tror mye du. Men du vet ikke noe som helst og er helt på jordet med antagelsene dine.
Fremhevede innlegg