Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet
Felis skrev (4 timer siden):

Og derfor er det veldig merkelig at Heard dro frem Kate Moss i utgangspunktet. Hun åpnet jo bare for å styrke Depps sak, ikke rart team Depp fistbumpet idet hun sa det. Jeg lurer derfor på om hun har drøftet forklaringen sin med egne advokater i det hele tatt før hun inntok vitneboksen. De MÅ jo ha fortalt henne hvilken elendig ide det hele var? 

For meg virker det som om AH kjører sitt eget løp i denne saken. Om hun får noen råd, lytter hun ikke til dem. Hun slår meg som typen som vet best fordi hun tror hun er hakket smartere enn resten av befolkningen. Når det er sagt hadde til og med jeg skjønt hva den Kate Moss-historien hadde gjort med saken min, og jeg er overrasket over at AH ikke selv klarer å trekke slike slutninger. Hun virker jo ikke dum, bare at ett eller annet oppi hjernen hennes kortslutter og at hun ikke har samme virkelighetsoppfatning enn alle andre. For henne var det viktigere å produsere en god grunn for å gi Depp en knyttneve i trappa, for å sette seg selv i et bedre lys, enn å innrømme at "jada, jeg var voldelig iblant, jeg også".

Jeg synes hun er en fascinerende person. De åpenbare logiske bristene og idiotiske løgnene er så ulikt noe jeg har opplevd i mitt eget liv. Jeg har hørt at slike personer finnes, men har aldri sett det utfolde seg slik det gjør i denne rettssaken. Hun er på mange måter et offer i denne saken, ikke bare har hun levd i et giftig forhold, men personligheten hindrer henne i å gjøre noe med det. Eietrangen hennes hindret henne i å gå. Hevnlysten hindret henne i å takle skilsmissen og arrogansen hennes kommer til å felle henne i retten. Som sagt, hun er sin egen største fiende, men jeg synes synd på henne... 

ja, fascinerende er det rette ordet, og skummelt at det finnes slike folk. Har vært bekjentskap med en dame med mild form for det samme, skremmende rett og slett.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hayday1 skrev (3 timer siden):

Jeg synes dere kvinner som støtter Depp har oppført dere usolidarisk mot kvinner som forsøker å fortelle sin historie om vold i hjemmet.  :( Vi kvinner må stå sammen mot vold fra menn. Dere gjør at kvinner vegrer seg fra å fortelle sin historie når dere skal angripe Amber Heard hele tiden.

Helt uenig i at vi har oppført oss usolidariske mot kvinner.

Enig i at kvinner må stå sammen mot vold fra menn.

Mener at både kvinner og menn må stå sammen mot vold fra kvinner og menn. 

Jeg håper at mishandlede kvinner blir hørt og tatt på alvor og at voldsmenn blir fengslet og tatt hånd om.
Jeg håper at mishandlede menn blir hørt og tatt på alvor og at voldskvinner blir fengslet og tatt hånd om. 

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Jeg merket jeg synes veldig synd på barnet til Amber oppi dette. Stakkars unge som må leve med en så ustabil mor med masse rusproblemer, aggresjon, personlighetsforstyrrelser og mulig mishandling/vold. Det barnet kommer til å bli ødelagt hvis hun behandler det på samme måte som hun har behandlet Johnny. Hvor er barnevernet??

Nå som Heards mentale helse er brettet ut over hele verden, blir det antagelig ikke lenge til de kommer på visitt.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Tvillingsjel skrev (5 minutter siden):

Jeg merket jeg synes veldig synd på barnet til Amber oppi dette. Stakkars unge som må leve med en så ustabil mor med masse rusproblemer, aggresjon, personlighetsforstyrrelser og mulig mishandling/vold. Det barnet kommer til å bli ødelagt hvis hun behandler det på samme måte som hun har behandlet Johnny. Hvor er barnevernet??

Helt enig med deg, med alt som er kommet frem i rettssaken så håper jeg virkelig at de rette instanser følger godt med på dette barnet :(

Endret av Purple Basil
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Helene1982 skrev (9 timer siden):

Det er ingen tvil om at Heard har blitt tatt i løgn.
Når jeg ser hvor mange som mener at hun ikke hadde blåmerker nok, eller ikke var skadet nok, forstår jeg hvorfor hun muligens redigerte bilder og sminket blåmerker. Kjempedårlig idé, ikke greit overhodet, men jeg forstår hvorfor hun gjorde det. En undersøkelse basert på én person som er deg selv er ikke fasit. Det betyr ikke at du ikke har verdifull innsikt og kunnnskap som vi andre burde lytte til, men det betyr ikke at du nødvendigvis har rett.

@ops2 forklarer godt hvorfor mange reagerer. Hun tok en en haug lydfiler, bilder og video. Men alt av bildebeviser vi sitter igjen med i retten er altså- redigerte bilder.. Ingen bilder av de grove voldsepisodene hun påstår skjedde. Hun mister i tillegg mye troverdighet når vitner har helt andre versjoner av hva som skjedde. Ja, kan nok være fristende å redigere bilder når det står om millioner av dollar.. 

• Liker 8
Gjest Ambeh
Skrevet

Håper juryen får vite at AH nektet å overlevere mobil og andre enheter til JDs ekspert.

Gjest Ambeh
Skrevet

Ser ut som vi får gjensyn med Dr. Hughes etterpå.

Skrevet

Så denne eksperten har hatt tilgang til telefon, iPad og mac - i flertall - fra Heard og analysert originalbildene, men disse er ikke gjort tilgjengelige for Depps ekspert. Interessant.

Og hvorfor kaller han henne Amber og ikke Ms Heard? Det høres svært uprofesjonelt ut.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Eksperten her snakker om "Ambers iphone X". Den var ikke ute engang da bildene ble tatt sigh... Loggen til Depps ekspert viste eksplisitt at det var en iphone 6 også. Dette lukter bullshit lang vei.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Valgte de virkelig å bruke så mye av den dyrebare tiden(1 time og 16 min) på han eksperten der 🤔

• Hjerte 1
Skrevet

Håper det er noen data nerder i juryen som gjennomskuer dette 🤞

Skrevet
Ada111 skrev (19 minutter siden):

Jeg får litt creeps av Ambers endrede uttrykk i går og i dag. Som om hun kopierer Johnnys stil. Er noe fullkonsum over det hele. Speiling, projeksjon, kopierer det «positive». Parasittisk oppførsel. . Vet det er nevnt før, dog...

Hun tar jo også til seg andres episoder, f.eks hun som ble seksuellt mishandlet, mener det var andre episoder også. Hvorfor ikke kopiere hans måte også? Er hun «ingenting» selv, at hun lærer seg måter å være på, for å fremstå som normal? Siden hun tydeligvis er blottet for samvittighet og ærlighet? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Heisann, to bilder som ser ulike ut, med eksakt samme motiv, med på sekundet samme tidsstempel. Som eksperten forsøker å bortforklare 🤔

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Ambeh
Skrevet

Min mening er at for å tro på Amber Heard må man også tro hun er utenomjordisk.

Skrevet
Valyria83 skrev (3 minutter siden):

Håper det er noen data nerder i juryen som gjennomskuer dette 🤞

Ja!

Skrevet
Jadaomatte skrev (2 minutter siden):

Hun tar jo også til seg andres episoder, f.eks hun som ble seksuellt mishandlet, mener det var andre episoder også. Hvorfor ikke kopiere hans måte også? Er hun «ingenting» selv, at hun lærer seg måter å være på, for å fremstå som normal? Siden hun tydeligvis er blottet for samvittighet og ærlighet? 

Jepp. Hun har også kopiert mye av det Rihanna sa angående volden med Chris Brown

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Ambeh skrev (Akkurat nå):

Min mening er at for å tro på Amber Heard må man også tro hun er utenomjordisk.

😂

Skrevet
charactouy skrev (2 minutter siden):

Heisann, to bilder som ser ulike ut, med eksakt samme motiv, med på sekundet samme tidsstempel. Som eksperten forsøker å bortforklare 🤔

Håpløst..

• Liker 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (25 minutter siden):

https://www.instagram.com/amberheard/

Hun har åpen instagramkonto med bilder av babyen.

• Liker 3
Skrevet

Tro om Dr Hughes har noe å komme med i dag 🤔

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...