~ Ada ~ Skrevet 25. mai 2022 #3501 Skrevet 25. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Puh, nå er jeg up to date 😅 Har alle Heards fotobevis vært gjennom redigeringsprogram tro? 😅 Bra jobba😅, bedre enn meg, men jeg skal ta igjen alt. Velger å følge direkte nå, så tar jeg igjen etterpå 1
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3502 Skrevet 25. mai 2022 Sh999 skrev (Akkurat nå): Jeg har bare fått med meg litt av denne saken, men ser ut som at JD og advokaten hans flørter åpenlyst? Eller tar jeg helt feil her? 😅 Du tar feil. For det første er hun forlovet, for det andre hadde det ødelagt Depps sak. 14
Hatsumomo Skrevet 25. mai 2022 #3503 Skrevet 25. mai 2022 Må si jeg ser frem til fredag og få "livet" tilbake 🤣
Gjest Ambeh Skrevet 25. mai 2022 #3505 Skrevet 25. mai 2022 Sh999 skrev (4 minutter siden): Jeg har bare fått med meg litt av denne saken, men ser ut som at JD og advokaten hans flørter åpenlyst? Eller tar jeg helt feil her? 😅 Du tar helt feil.
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3506 Skrevet 25. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Må si jeg ser frem til fredag og få "livet" tilbake 🤣 Kommer til å bli så antiklimaks 😅 1
Flettfrid Skrevet 25. mai 2022 #3508 Skrevet 25. mai 2022 🙈😜😎🤣 https://vm.tiktok.com/ZMLEkt77p/?k=1 1 1
Polly Ester Skrevet 25. mai 2022 #3509 Skrevet 25. mai 2022 FruR skrev (Akkurat nå): Når faller dom i saken? Etter at juryen har bestemt hvem de stoler på og hvem som har defamed hvem eller om ingen har defamed noen. Og juryen kan bruke så lang tid de vil eller så lang tid dommeren bestemmer. 3 1
Hatsumomo Skrevet 25. mai 2022 #3510 Skrevet 25. mai 2022 FruR skrev (1 minutt siden): Når faller dom i saken? Juyren samler seg 27 mai og det kan ta noen dager til noen uker før dommen kommer.
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3511 Skrevet 25. mai 2022 Oisann, har Heards bilder vært gjennom et redigeringsprogram? Hvem skulle trodd! 12
Mooza Skrevet 25. mai 2022 #3512 Skrevet 25. mai 2022 Ardwinna skrev (21 minutter siden): Ganske sikker på at Ambers advokater kommer til å argumentere for at bildene ikke trenger å faktisk være redigerte, for kaaaanskje har de bare blitt åpnet i redigeringsprogrammet og lagret som jpg uten å ha blitt endret på andre måter Men vitne sa noe om dette, gjorde han ikke? At bildene kunne ha ulik størrelse fordi de var forminsket da de ble sendt med en epost. Så sa han noe mer da han ble avbrutt av "objections". Kan Amber Heard ha beskjært bildene før hun sendte dem? Er det virkelig nødvendig med et apple-phone bildet? Det må jo fint gå an å sende uten at man bruker et annet redigeringssystem. Det høres helt vilt ut at et menneske kan sette seg ned og redigere blåmerker på seg selv. Jeg har jo vært skeptisk til Amber Heard, men bare tanken på at hun faktisk har gjort det...Når man kommer ned til selve handlingen. Det er nesten utenkelig for meg å forstille meg at et menneske kan gjøre noe slikt? ,,,og så bruke disse bildene i en rettsak?? Jeg hadde vel dødd på flekken av skam, redsel osv. 3
Gneldrende Kråke Skrevet 25. mai 2022 #3513 Skrevet 25. mai 2022 Så det redigerte bildet er det som er blitt angitt som bevis... Noe de også visste da Heard's "lag" er de som angivelig har bildene... Dette er æreskrenkelse på høyt plan. 6 1
~ Ada ~ Skrevet 25. mai 2022 #3514 Skrevet 25. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Oisann, har Heards bilder vært gjennom et redigeringsprogram? Hvem skulle trodd! Ja, det er altså helt uttolig! Til å bli målløs av. Hvem skulle trodd noe slikt 4
Zorbel Skrevet 25. mai 2022 #3515 Skrevet 25. mai 2022 Hvert eneste bilde har altså vært innom redigeringsprogrammet, og fargene på det ene er justert. 8 1
Gjest Ambeh Skrevet 25. mai 2022 #3516 Skrevet 25. mai 2022 Nå legger de de to like bildene oppå hverandre for å vise at AH har brukt to ulike bilder og utgitt dem for å være ett. AH henger med hodet, Elaine kikker tomt ut i lufta. (Og jeg ser frem til å få livet mitt tilbake akkurat som du gjør, @Hatsumomo 😅 )
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3517 Skrevet 25. mai 2022 Mooza skrev (Akkurat nå): Men vitne sa noe om dette, gjorde han ikke? At bildene kunne ha ulik størrelse fordi de var forminsket da de ble sendt med en epost. Så sa han noe mer da han ble avbrutt av "objections". Kan Amber Heard ha beskjært bildene før hun sendte dem? Er det virkelig nødvendig med et apple-phone bildet? Det må jo fint gå an å sende uten at man bruker et annet redigeringssystem. Det høres helt vilt ut at et menneske kan sette seg ned og redigere blåmerker på seg selv. Jeg har jo vært skeptisk til Amber Heard, men bare tanken på at hun faktisk har gjort det...Når man kommer ned til selve handlingen. Det er nesten utenkelig for meg å forstille meg at et menneske kan gjøre noe slikt? ,,,og så bruke disse bildene i en rettsak?? Jeg hadde vel dødd på flekken av skam, redsel osv. Mennesker med diagnoser og atferd Heard hevdes å ha, gjør sånt og verre. Pårørende har fortalt om opplevelser der de har sett manipulatoren skade seg selv på en slik måte at det ser ut som de er blitt fysisk mishandlet av offeret. De bokstavelig talt slår seg selv, bruker gjenstander, løper inn i dører, skaffer seg blåmerker for å lure omverdenen til å tro at partneren slår dem. 11 2
Silva Pluvialis Skrevet 25. mai 2022 #3518 Skrevet 25. mai 2022 Polly Ester skrev (På 24.5.2022 den 15.32): Det var akkurat dette AH var ute etter og det hun sa til Johnny også. Fordi hun er kvinne og han er mann og kun derfor, var hun helt sikker på at hun ville få all støtte og ingen kom til å tro på han. Det er det som er hele premisset hennes. Det argumentet holder jo overhodet ikke. Kvinner kan være overgripere de også. Vi er på en farlig sti om vi tenker at kvinner alltid er ofre og aldri overgripere. Man bør ikke kunne slippe unna med at man "er kvinne". Det holder aldeles ikke. 5 2
Gneldrende Kråke Skrevet 25. mai 2022 #3519 Skrevet 25. mai 2022 Kongen av å objecte seg selv... dette er rein komedie 🤣 4
Anbefalte innlegg