Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet
charactouy skrev (3 minutter siden):

Man skal kunne komme til start, men teknologi hikker av og til. 

Polly Ester skrev (3 minutter siden):

Ja, du kan spole så lite eller så mye du vil. Det går an å spole i direktesendingen også for å gå litt tilbake og så trykke der det står direkte, så kommer du til der de er nå.

👍😊

Skrevet

Bildene er redigert på ett eller annet vis. 

• Liker 7
Skrevet

Lukter bruise kit lang vei av disse blåmerkene, sammen med bevisene på redigering... Dette ser virkelig ikke bra ut.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Booooom!!!!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Kratt_ skrev (2 minutter siden):

Herregud, så flaut 😆

Ja, fy søren. 

Så ikke ut som Ms.Heard var så berørt. Hun tror kanskje at hennes magiske advokater skal få snudd dette. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå henger jeg bare 12 minutter etter, metadatafyren var langdryg før de kom til det spesifikke 😅

• Liker 3
Skrevet
Mooza skrev (5 minutter siden):

Bildene er redigert på ett eller annet vis. 

Ganske sikker på at Ambers advokater kommer til å argumentere for at bildene ikke trenger å faktisk være redigerte, for kaaaanskje har de bare blitt åpnet i redigeringsprogrammet og lagret som jpg uten å ha blitt endret på andre måter :P

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ardwinna skrev (Akkurat nå):

Ganske sikker på at Ambers advokater kommer til å argumentere for at bildene ikke trenger å faktisk være redigerte, for kaaaanskje har de bare blitt åpnet i redigeringsprogrammet og lagret som jpg uten å ha blitt endret på andre måter :P

Har de teknologisk innsikt til å foreslå det?

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som Twitter har fått med seg det om sms'ene. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Ambeh
Skrevet
Ardwinna skrev (Akkurat nå):

Ja, haha, satt og skrev et innlegg om det samme. :P 

Skrevet
charactouy skrev (2 minutter siden):

Har de teknologisk innsikt til å foreslå det?

Vil tro de har forhørt seg litt med eksperter (eller googlet litt) for å finne svakheter med disse bevisene :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (På 24.5.2022 den 0.08):

Du troller, fordi du ukritisk viser støtte til et menneske hvor alt skurrer. Du er et troll, fordi du nekter å sette deg inn i det du diskuterer. Er det en person det skurrer hos er det ikke Depp, men Amber.

Men du har vist både i denne tråden, og i andre tråder (tidligere) at du som regel aldri har interesse av å sette deg inn i de tingene du skal diskutere eller kommentere. Du skal som regel alltid synse og mene og komme med bastante meninger om ting du har null kunnskap eller peiling på.  

- Amber er tatt i løgn under ed, flere ganger.

- Bevisene viser falske og fabrikerte bilder av skade på Amber som aldri fant sted.

- Amber har ingen bilder som  kan bevise volden.

- Finnes flere bilder med bevis av fysisk skade hos Depp.

- Timesvis med lydklipp hvor Amber driver aktiv gaslighting, og flere klipp hvor Amber innrømmer å ha vært voldelig mot Depp.

Og du mener det skurrer hos Depp? Kan du si konkret hva det er som skurrer hos Depp? Utenom at han er en mann (argumentet ditt at Depp er en mann begynner å bli rimelig tynnslitt, for det er det eneste argumentet du har kommet med sålangt i tråden. Og at vi må tro på Heard fordi hun er en kvinne, og derfor etter ditt syn det svakere kjønn).

Eller er du her kun for å provosere som vanlig og skrive de mest useriøse og drøye kommentarene du klarer, i håp om at tråden skal bli stengt?

For måten du overser, og benekter alle fakta som taler imot Heard, og skisserer Depp som en voldsperson kun fordi han er mann er særdeles useriøs og drøyt.

Når skal det gå inn hos deg at man ikke automatisk er en voldspersoner dersom man er mann. Når skal det gå inn hos deg at kvinner også kan være mishandlere og at man ikke skal tro blindt på noen kun fordi de er kvinne.

Litt avsporing, eller ikke. Kan ikke Heard bli straffet for å lyve? Jeg kjenner ikke til det amerikanske rettssystemet, men i Norge er det straffbart å lyve som mistenkt eller vitne. Dette er riktignok ikke en straffesak i den forstand, selv om straffbare forhold diskuteres, men det er vel ikke lov å lyve? Kan hun ikke bli straffet for det i seg selv? Hvis hun beskylder Depp for noe som ikke har skjedd?

• Liker 5
Gjest Ambeh
Skrevet

Du vet ikke hva hun har gjort i redigeringsprogrammet?

Korrekt

Du vet heller ikke om hun har redigert blåmerker og sår mindre enn de i utgangspunktet var?

Korrekt

De kan jo prøve seg på denne vrien, for å forklare hvorfor bildebevisene hennes ikke samsvarer med volden beskrevet. 🤪

Skrevet

Puh, nå er jeg up to date 😅 Har alle Heards fotobevis vært gjennom redigeringsprogram tro? 😅

Skrevet

Jeg tenker at ingen av dem er ved sine fulle fem, og begge hadde en voldelig atferd i forholdet.

litt på siden, men: herregud så vakker og karismatisk Amber er (særlig på scener fra premierer, fester etc.) Hun har virkelig x-faktoren, ikke rart at han falt for henne. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Litt avsporing, eller ikke. Kan ikke Heard bli straffet for å lyve? Jeg kjenner ikke til det amerikanske rettssystemet, men i Norge er det straffbart å lyve som mistenkt eller vitne. Dette er riktignok ikke en straffesak i den forstand, selv om straffbare forhold diskuteres, men det er vel ikke lov å lyve? Kan hun ikke bli straffet for det i seg selv? Hvis hun beskylder Depp for noe som ikke har skjedd?

Hvis hun har løyet under ed, kan hun tiltales og evt straffes. Perjury - mened - behandles likt i Norge og USA såvidt jeg har forstått. Do you swear to tell the truth under penalty of law, spør de.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har bare fått med meg litt av denne saken, men ser ut som at JD og advokaten hans flørter åpenlyst? Eller tar jeg helt feil her? 😅

• Hjerte 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...