Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet
Koskos skrev (11 minutter siden):

Dessverre kjenner jeg igjen den type oppførsel som "smirk." I egne øyne har de alltid rett, alltid vunnet og alt er en konkurranse for dem.

Som en overlevende av narsissistisk misbruk er det dessverre MYE jeg kjenner igjen, og jeg kan godt forstå at JD sa at hun aldri ville se øynene hans igjen, en n/p bruker øynene helt bevisst for å fange objektet, og ikke minst skremme.

Hun bruker kortet alkohol/narkotikamisbruk helt bevisst, det er nemlig ikke mye annet hun kan ta han på.

Jeg har sett snipper av dette når Heard var i vitneboksen og kranglet med Depps advokat. Den totale overbevisningen om at det hun selv sa var sant, og at Ms Vasquez tok feil. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å leve med et slikt menneske.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker på det smilet til Heard... Kan det være at hun ikke har noe ess i ermet, men bare prøvde å psyke ut Depp? Utøve den lille snippen av kontrollmulighet hun har?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (12 minutter siden):

Det fikk jeg ikke med meg, men har ikke sett noe om at han er offisielt diagnostisert.

Da antar jeg det bare var en spøk jeg ikke tok. Ser noen har lagt ut klipp av det allerede

Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker på det smilet til Heard... Kan det være at hun ikke har noe ess i ermet, men bare prøvde å psyke ut Depp? Utøve den lille snippen av kontrollmulighet hun har?

Eventuelt en forsvarsmekanisme hun ikke fullt har kontroll over?

Skrevet
Ambeh skrev (Akkurat nå):

Da antar jeg det bare var en spøk jeg ikke tok. Ser noen har lagt ut klipp av det allerede

Det kan vel være han har Tourettes uten at det har blitt offentliggjort. Det har ikke akkurat vært mye fokus på at han har ADHD heller.

• Liker 3
Gjest Hoppetau
Skrevet

Syntes ikke Depp gjør en god figur i dag, og han kunne til nå kanskje lært seg å ikke uttale ting som er hersay. I starten var jo dette mer nytt for ham, og mer sjarmerende men til nå eg det ganske godt opplyst hva man ikke kan uttale seg om. 

Tror de burde latt være å tilbakekalle ham, eller forberedt ham bedre. Alle er så lei og mettet på informasjon nå at hans tempo og spilling bare fremstår som tidkrevende og unyttig. Eller enda verre, arogant

Gjest Ambeh
Skrevet
Hoppetau skrev (1 minutt siden):

Syntes ikke Depp gjør en god figur i dag, og han kunne til nå kanskje lært seg å ikke uttale ting som er hersay. I starten var jo dette mer nytt for ham, og mer sjarmerende men til nå eg det ganske godt opplyst hva man ikke kan uttale seg om. 

Tror de burde latt være å tilbakekalle ham, eller forberedt ham bedre. Alle er så lei og mettet på informasjon nå at hans tempo og spilling bare fremstår som tidkrevende og unyttig. Eller enda verre, arogant

Kan hende han hadde et ønske om det selv. Jeg synes han avsluttet bra.

Skrevet

Jeg håper for Ambers advokaters skyld at det ikke er beskjeder til dem hun sitter og skriver hele tiden. Det må jo bli litt av en bunke med postit-lapper å holde styr på. Eller kanskje hun skriver ned sine memoarer til sin nye bok?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Johnny Depp er en klassisk psykopat. Han lyver, manipulerer, og sjarmerer. Han har mishandlet kvinner i en årrekke, og han har et stort rusproblem samt et alvorlig sinneproblem. Han er sykelig sjalu, og veldig impulsiv. Alle tegnene er her, og klassisk er det at dumme naive idioter her inne går på hans spill😅 

Herregud, våkna da.. Fyren en en vandrende rusavhengig kvinnemishandler!

At exen er ustabil og har sine problemer er vi kjent med, men man må ikke ta henne for at han har et problem. 

Endret av SnartMammaLykke
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
charactouy skrev (10 minutter siden):

Det er et "smirk"

Gjest Ambeh
Skrevet

Oh, nå snakker de om han fra TMZ skal få lov til å vitne eller ikke. Er en advokat for TMZ (tror jeg?) som skal argumentere for at han fra TMZ ikke skal vitne.

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Polly Ester
slettet i stedet for å respondere
  • Liker 4
Skrevet
SnartMammaLykke skrev (1 minutt siden):

Johnny Depp er en klassisk psykopat. Han lyver, manipulerer, og sjarmerer. Han har mishandlet kvinner i en årrekke, og han har et stort rusproblem samt et alvorlig sinneproblem. Han er sykelig sjalu, og veldig impulsiv. Alle tegnene er her, og klassisk er det at dumme naive idioter her inne går på hans spill😅 

At exen er ustabil og har sine problemer er vi kjent med, men man må ikke ta henne for at han har et problem. 

Dette er helt feil.JD er ingen psykopat.

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Koskos skrev (Akkurat nå):

Nei , heller amber

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
SnartMammaLykke skrev (3 minutter siden):

Det største problemet Depp noen gang har hatt, er Heard.

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Annonse
Skrevet
cas12 skrev (Akkurat nå):

Nei , heller amber

Narsissist, er ikke i tvil.

• Liker 3
Skrevet
Koskos skrev (1 minutt siden):

Jo, det er han! 

• Liker 1
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Det største problemet Depp noen gang har hatt, er Heard.

Åja..😏😂

• Liker 1
Skrevet

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tabris skrev (1 time siden):

Dr. Spiegel var en klovn som vitne, men jeg må innrømme at Depp virker på grensen til "cognitively impaired". Han virker som om han tenker tregt, prater tregt, famler med ord og forstår ikke alltid spørsmål. Jeg vet ikke om det gir et godt inntrykk ovenfor juryen.

Synes Depp gjorde et godt vitnemål nå, føltes troverdig & genuint, som Emily D Baker også sa. Det ble et skikkelig øyeblikk der på slutten som gjorde inntrykk. Ellers er jeg enig i det Tabris skriver her, han høres utrolig treg og sliten ut. Det får meg personlig til å undre meg over om det er slik han har blitt etter årevis med narkotika-misbruk. Trist, for han fremstår som en person med både massivt kreativt talent & som har grunnleggende gode intensjoner, men han er et «skadet barn». Han har selvmedisinert seg med drugs & rock’n’roll (så å si), istedenfor å fikse emosjonell umodenhet & dritt fra barndommen i terapi.

Anonymous33 skrev (1 time siden):

Enig. Noe av det er bare måten han snakker på, som man kan se i gamle intervjuer. Men jeg vil tro at langvarig misbruk har gjort sitt. Nerver har nok også mye å si.

Nerver kan sikkert også ha noe å si.

Vedr. disse smilene til Heard så har jeg ikke sett så dem/lagt merke til dem slik, men jeg synes faktisk hun virker litt mer «menneskelig» nå, da det ikke er unormalt å hviske med advokatene sine, sende lapper og notere ned ting man reagerer på. Tror stramme smil evt kan være hennes reaksjon på noe hun mener han husker feil - noe jeg tenker at er ganske normalt, om man synes at motparten har feil, og man selv har rett.

Heard har vel ikke så mye mer å komme med her, så det blir spennende å se. Hun hadde noen øyeblikk da hun vitnet hvor hun virket troverdig (når hun tok det litt ned), og mange øyeblikk når hun fremstod som hun dro på altfor mye, som jeg tenker at spenner bein på hennes egen sak.

Når det er sagt så tenker jeg at begge disse to er skadete mennesker, og de har vært utrolig skadelige og giftige mot hverandre. Skikkelig grusomt togkrasj.

Håper at retten kan gi anbefaling om at de må komme seg i (videre) terapi (begge to), men jeg vet ikke om de gjør det eller kan det når det er slik at juryen avgjør saken. Vet at i sivile saker så kan dommeren gi slike anbefalinger.

Og! Synes også at JD må slutte å svare tilbake til Rottenborn, det tar seg faktisk ikke ut når han sitter i vitneboksen, og det kan slå tilbake på ham selv. Han bør virkelig prøve å holde tilbake at han blir lei/irritert.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...