Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Ambeh said:

JD burde stoppe å henge seg opp i Rottenborn og komme med de små stikkene, synes jeg.

Enig. Det var morsomt når Rottenborn spurte ham direkte og de hadde litt frem-og-tilbake, men han bør ikke gå for langt og bli spydig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ambeh skrev (1 minutt siden):

JD burde stoppe å henge seg opp i Rottenborn og komme med de små stikkene, synes jeg.

Ja. Det ligger antagelig ikke vond vilje bak, men det fremstår som useriøst og frekt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gikk tilbake og så Depps sin første gang i vitneboksen enda mer nøye, jammen godt jeg kunne ha talehastigheten på x2 da..😅

Det at AH smiler sånn får meg liksom til å føle at hun har ett eller annet "up her sleeve" som hun har tenkt å bruke mot han. At hun nå føler at "got him" på et eller annet.

• Liker 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Jeg gikk tilbake og så Depps sin første gang i vitneboksen enda mer nøye, jammen godt jeg kunne ha talehastigheten på x2 da..😅

Det at AH smiler sånn får meg liksom til å føle at hun har ett eller annet "up her sleeve" som hun har tenkt å bruke mot han. At hun nå føler at "got him" på et eller annet.

Det tror jeg også. Hun skal "ta han en gang for alle" nå, tror jeg. 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg og. Dessverre. Håper jeg tar feil

Skrevet

Det er meget mulig Heard tror hun har noe i ermet, men det kan være hun overvurderer styrken av hva det måtte være.

• Liker 2
Skrevet
Purple Basil skrev (2 minutter siden):

Det tror jeg og. Dessverre. Håper jeg tar feil

Interessant at i begge chattene og på twitter så er folk helt satt ut av at hun smiler sånn.

Lurer på hvordan juryen oppfatter smilene hennes.

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Interessant at i begge chattene og på twitter så er folk helt satt ut av at hun smiler sånn.

Lurer på hvordan juryen oppfatter smilene hennes.

Hun virker iallefall veldig fornøyd med seg selv. Lurer også på hva juryen tenker nå. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er usikker på hvor fruktbart dette er.

Gjest Ambeh
Skrevet

Av alle de folka på youtube som kommenterer og analyserer, finnes det ingen som kan lese på lepper? Hadde vært interessant å vite hva de forskjellige hvisker og tisker til hverandre.

Skrevet
charactouy skrev (12 minutter siden):

Det er meget mulig Heard tror hun har noe i ermet, men det kan være hun overvurderer styrken av hva det måtte være.

Dessverre kjenner jeg igjen den type oppførsel som "smirk." I egne øyne har de alltid rett, alltid vunnet og alt er en konkurranse for dem.

Som en overlevende av narsissistisk misbruk er det dessverre MYE jeg kjenner igjen, og jeg kan godt forstå at JD sa at hun aldri ville se øynene hans igjen, en n/p bruker øynene helt bevisst for å fange objektet, og ikke minst skremme.

Hun bruker kortet alkohol/narkotikamisbruk helt bevisst, det er nemlig ikke mye annet hun kan ta han på.

• Liker 7
  • Hjerte 4
Gjest Ambeh
Skrevet

Haha, kalte dommeren akkurat Depp for "Mr. Heard"??

Og han svarte med "sorry, tourettes"? Har han det, eller tulla han?

Skrevet

Hun ser forferdelig dominerende ut.

• Liker 4
Skrevet
Ambeh skrev (2 minutter siden):

Haha, kalte dommeren akkurat Depp for "Mr. Heard"??

Og han svarte med "sorry, tourettes"? Har han det, eller tulla han?

Det fikk jeg ikke med meg, men har ikke sett noe om at han er offisielt diagnostisert.

Gjest Littlethings
Skrevet
Valyria83 skrev (8 minutter siden):

Wtf….

Gjest Muffin man
Skrevet
Valyria83 skrev (5 minutter siden):

Huff..  Ser nok ikke ut som om det nye PR-teamet gjør situasjonen noe bedre for henne😅

Dette kan umulig hjelpe henne da hun har solgt seg selv som en traumatisert offer rundt alt som har blitt sagt i rettsaken tidligere. Merkelig om ikke juryen plukker opp at det har snudd så drastisk. Hmm...

Gjest Ambeh
Skrevet

"Mr. Depp, what has it been like for you to listen to Ms Heard's testimony at this trial?"

"(...) insane (...)  cruel (...) "

Så kommer vel Rottenborn og bare "Mr. Depp, you said you feel insane and cruel, ISN'T THAT RIGHT!?"

Skrevet

Lurer på hva som diskuteres nå. 

Skrevet

Mr Rotten ... ... ... ... Born

Gleder meg til kryss

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...