Tabris Skrevet 25. mai 2022 #3321 Skrevet 25. mai 2022 1 minutt siden, Ambeh said: JD burde stoppe å henge seg opp i Rottenborn og komme med de små stikkene, synes jeg. Enig. Det var morsomt når Rottenborn spurte ham direkte og de hadde litt frem-og-tilbake, men han bør ikke gå for langt og bli spydig. 1 1
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3322 Skrevet 25. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): JD burde stoppe å henge seg opp i Rottenborn og komme med de små stikkene, synes jeg. Ja. Det ligger antagelig ikke vond vilje bak, men det fremstår som useriøst og frekt. 1 1
Hatsumomo Skrevet 25. mai 2022 #3323 Skrevet 25. mai 2022 Jeg gikk tilbake og så Depps sin første gang i vitneboksen enda mer nøye, jammen godt jeg kunne ha talehastigheten på x2 da..😅 Det at AH smiler sånn får meg liksom til å føle at hun har ett eller annet "up her sleeve" som hun har tenkt å bruke mot han. At hun nå føler at "got him" på et eller annet. 4
Polly Ester Skrevet 25. mai 2022 #3324 Skrevet 25. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Jeg gikk tilbake og så Depps sin første gang i vitneboksen enda mer nøye, jammen godt jeg kunne ha talehastigheten på x2 da..😅 Det at AH smiler sånn får meg liksom til å føle at hun har ett eller annet "up her sleeve" som hun har tenkt å bruke mot han. At hun nå føler at "got him" på et eller annet. Det tror jeg også. Hun skal "ta han en gang for alle" nå, tror jeg. 2
Purple Basil Skrevet 25. mai 2022 #3325 Skrevet 25. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Jeg gikk tilbake og så Depps sin første gang i vitneboksen enda mer nøye, jammen godt jeg kunne ha talehastigheten på x2 da..😅 Det at AH smiler sånn får meg liksom til å føle at hun har ett eller annet "up her sleeve" som hun har tenkt å bruke mot han. At hun nå føler at "got him" på et eller annet. Det tror jeg og. Dessverre. Håper jeg tar feil
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3326 Skrevet 25. mai 2022 Det er meget mulig Heard tror hun har noe i ermet, men det kan være hun overvurderer styrken av hva det måtte være. 2
Hatsumomo Skrevet 25. mai 2022 #3327 Skrevet 25. mai 2022 Purple Basil skrev (2 minutter siden): Det tror jeg og. Dessverre. Håper jeg tar feil Interessant at i begge chattene og på twitter så er folk helt satt ut av at hun smiler sånn. Lurer på hvordan juryen oppfatter smilene hennes. 2
Purple Basil Skrevet 25. mai 2022 #3328 Skrevet 25. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Interessant at i begge chattene og på twitter så er folk helt satt ut av at hun smiler sånn. Lurer på hvordan juryen oppfatter smilene hennes. Hun virker iallefall veldig fornøyd med seg selv. Lurer også på hva juryen tenker nå. 1
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3329 Skrevet 25. mai 2022 Jeg er usikker på hvor fruktbart dette er.
Gjest Ambeh Skrevet 25. mai 2022 #3330 Skrevet 25. mai 2022 Av alle de folka på youtube som kommenterer og analyserer, finnes det ingen som kan lese på lepper? Hadde vært interessant å vite hva de forskjellige hvisker og tisker til hverandre.
Koskos Skrevet 25. mai 2022 #3332 Skrevet 25. mai 2022 charactouy skrev (12 minutter siden): Det er meget mulig Heard tror hun har noe i ermet, men det kan være hun overvurderer styrken av hva det måtte være. Dessverre kjenner jeg igjen den type oppførsel som "smirk." I egne øyne har de alltid rett, alltid vunnet og alt er en konkurranse for dem. Som en overlevende av narsissistisk misbruk er det dessverre MYE jeg kjenner igjen, og jeg kan godt forstå at JD sa at hun aldri ville se øynene hans igjen, en n/p bruker øynene helt bevisst for å fange objektet, og ikke minst skremme. Hun bruker kortet alkohol/narkotikamisbruk helt bevisst, det er nemlig ikke mye annet hun kan ta han på. 7 4
Gjest Ambeh Skrevet 25. mai 2022 #3333 Skrevet 25. mai 2022 Haha, kalte dommeren akkurat Depp for "Mr. Heard"?? Og han svarte med "sorry, tourettes"? Har han det, eller tulla han?
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3335 Skrevet 25. mai 2022 Ambeh skrev (2 minutter siden): Haha, kalte dommeren akkurat Depp for "Mr. Heard"?? Og han svarte med "sorry, tourettes"? Har han det, eller tulla han? Det fikk jeg ikke med meg, men har ikke sett noe om at han er offisielt diagnostisert.
Gjest Littlethings Skrevet 25. mai 2022 #3336 Skrevet 25. mai 2022 Valyria83 skrev (8 minutter siden): Wtf….
Gjest Muffin man Skrevet 25. mai 2022 #3337 Skrevet 25. mai 2022 Valyria83 skrev (5 minutter siden): Huff.. Ser nok ikke ut som om det nye PR-teamet gjør situasjonen noe bedre for henne😅 Dette kan umulig hjelpe henne da hun har solgt seg selv som en traumatisert offer rundt alt som har blitt sagt i rettsaken tidligere. Merkelig om ikke juryen plukker opp at det har snudd så drastisk. Hmm...
Gjest Ambeh Skrevet 25. mai 2022 #3338 Skrevet 25. mai 2022 "Mr. Depp, what has it been like for you to listen to Ms Heard's testimony at this trial?" "(...) insane (...) cruel (...) " Så kommer vel Rottenborn og bare "Mr. Depp, you said you feel insane and cruel, ISN'T THAT RIGHT!?"
Hank Amarillo Skrevet 25. mai 2022 #3340 Skrevet 25. mai 2022 Mr Rotten ... ... ... ... Born Gleder meg til kryss 2
Anbefalte innlegg