Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt på siden, men... YouTubes undertekst av Mr. Depp er konsekvent Mr. Duck. 😄

• Liker 6
Skrevet
Tabris skrev (Akkurat nå):

Litt på siden, men... YouTubes undertekst av Mr. Depp er konsekvent Mr. Duck. 😄

Noen ganger er det Mr. Death og AH er misheard :fnise:

• Liker 10
Skrevet
Tabris skrev (2 minutter siden):

Dr. Spiegel var en klovn som vitne, men jeg må innrømme at Depp virker på grensen til "cognitively impaired". Han virker som om han tenker tregt, prater tregt, famler med ord og forstår ikke alltid spørsmål. Jeg vet ikke om det gir et godt inntrykk ovenfor juryen.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg tolker det annerledes. Jeg ser stamming og symptomer på ADHD i hvordan han leter etter riktig måte å ordlegge de flyktige tankene. Langvarig misbruk kan ha medført en viss kognitiv svikt, men jeg vet ikke om det vil være nok til å spille nevneverdig rolle.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Flere som ser på Law&crime eller andre sendinger med split-screen? Heard smilte når Depp sa han hadde vært død av 8-10 MDMA-tabletter og jeg synes det var et ubehagelig uttrykk i det smilet.

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, charactouy said:

Jeg skjønner hva du mener, men jeg tolker det annerledes. Jeg ser stamming og symptomer på ADHD i hvordan han leter etter riktig måte å ordlegge de flyktige tankene. Langvarig misbruk kan ha medført en viss kognitiv svikt, men jeg vet ikke om det vil være nok til å spille nevneverdig rolle.

Håper du har rett og at juryen ser det på samme måte.

• Liker 2
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Flere som ser på Law&crime eller andre sendinger med split-screen? Heard smilte når Depp sa han hadde vært død av 8-10 MDMA-tabletter og jeg synes det var et ubehagelig uttrykk i det smilet.

Ja, hun har smilt endel etter han kom i vitneboksen.

Vet ikke helt hvorfor hun smiler, men det gjør meg litt ille til mote av en eller annen grunn.

• Liker 9
Skrevet

Ja. 😳

Synes hun viser frem sitt sanne ansikt her. 

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg har to skjermer. En fra Law&Crime og en fra der Emily D. Baker ser. 

Og AH har et skikkelig ekkelt smil og ekkelt oppsyn ift hva Johnny sier. Hun er skikkelig arrogant og smiler på en hoverende måte. 

• Liker 9
Skrevet
Tabris skrev (1 minutt siden):

Håper du har rett og at juryen ser det på samme måte.

Eventuelt at det ikke spiller noen rolle for juryen all den tid Depps kognitive evner ikke er annet enn dårlige indisier i retning konemishandling og han andre psykiateren avviste Dr Spiegels vurderinger så tydelig.

• Liker 3
Skrevet

Ian Runkle sier at dette ikke er bra.

Skrevet
Just now, Hatsumomo said:

Hva er ikke bra - og hvem er det ikke bra for?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Ja, hun har smilt endel etter han kom i vitneboksen.

Vet ikke helt hvorfor hun smiler, men det gjør meg litt ille til mote av en eller annen grunn.

Valyria83 skrev (3 minutter siden):

Ja. 😳

Synes hun viser frem sitt sanne ansikt her. 

Polly Ester skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg har to skjermer. En fra Law&Crime og en fra der Emily D. Baker ser. 

Og AH har et skikkelig ekkelt smil og ekkelt oppsyn ift hva Johnny sier. Hun er skikkelig arrogant og smiler på en hoverende måte. 

Jeg synes det er skikkelig ubehagelig å se henne oppføre seg annerledes når Depp er i vitneboksen enn noen av de andre som vitner. Det kan være mitt eget bekreftelsesbias som kicker inn all den tid jeg pr nå tror på Depp, men jeg vet oppriktig ikke hvorfor og det plager meg 😅

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Hva er det som ikke er bra? 

• Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet

Venter på at Kate Moss skal dukke opp.

Skrevet
Ghostface skrev (1 minutt siden):

Hun har vært.

• Liker 1
Skrevet
Ghostface skrev (Akkurat nå):

Hun var først, kanskje 10-15 minutter etter sendestart.

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Hun var først, kanskje 10-15 minutter etter sendestart.

Jeg vet det. Det var en kødd.

Gjest Ambeh
Skrevet

JD burde stoppe å henge seg opp i Rottenborn og komme med de små stikkene, synes jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...