Blueblizz Skrevet 25. mai 2022 #3281 Skrevet 25. mai 2022 Tror dere advokaten til Amber (Elaine) gjør en dårligere Jobb enn hun kunne gjort, fordi Amber viser sitt sanne jeg på tomannshånd? Altså, enten at hun er redd for Amber, eller at hun ikke gjør sitt beste fordi hun vil at hun skal tape? 2
~ Ada ~ Skrevet 25. mai 2022 #3282 Skrevet 25. mai 2022 Tabris skrev (Akkurat nå): Det skal sies at hun har en svak sak og særdeles dårlig tid akkurat nå. Det er begrenset hvor mye gull man kan lage av gråstein på begrenset tid. Ja, det var hastverk med Curry
Hatsumomo Skrevet 25. mai 2022 #3283 Skrevet 25. mai 2022 Blueblizz skrev (1 minutt siden): Tror dere advokaten til Amber (Elaine) gjør en dårligere Jobb enn hun kunne gjort, fordi Amber viser sitt sanne jeg på tomannshånd? Altså, enten at hun er redd for Amber, eller at hun ikke gjør sitt beste fordi hun vil at hun skal tape? Nei, jeg tror Elaine gjør det hun kan med en shitty sak. Kan ikke tenke meg at profesjonelle advokater skal gjøre en dårligere jobb fordi de ikke liker vitnet sitt. Men jeg kan ta feil. 15 3
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3285 Skrevet 25. mai 2022 Blueblizz skrev (1 minutt siden): Tror dere advokaten til Amber (Elaine) gjør en dårligere Jobb enn hun kunne gjort, fordi Amber viser sitt sanne jeg på tomannshånd? Altså, enten at hun er redd for Amber, eller at hun ikke gjør sitt beste fordi hun vil at hun skal tape? Nei. Jeg tror hun er for ærekjær til å tape med vilje. Men dersom antagelsene rundt Heards væremåte stemmer, har hun det nok såpass tøft på bakrommet at det kan påvirke selvtillit, evne til å tenke raskt og generell yrkesutøvelse. Hun ser sliten ut. 16
Gjest Ambeh Skrevet 25. mai 2022 #3287 Skrevet 25. mai 2022 Nå har de vært fryktelig lenge i sidebar, lurer på hva de snakker om. 👀
Polly Ester Skrevet 25. mai 2022 #3288 Skrevet 25. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): Nå har de vært fryktelig lenge i sidebar, lurer på hva de snakker om. 👀 Ene advokaten til AH gikk ut av rettsalen også. 1
Imsdalen Skrevet 25. mai 2022 #3289 Skrevet 25. mai 2022 Tabris skrev (11 minutter siden): Det skal sies at hun har en svak sak og særdeles dårlig tid akkurat nå. Det er begrenset hvor mye gull man kan lage av gråstein på begrenset tid. Ja det stemmer helt sikkert. Jeg har ikke fulgt saken noe særlig tidligere, men i dag ville jeg se Kate Moss. Men så ble jeg nå sittende her da 😅
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3291 Skrevet 25. mai 2022 Ambeh skrev (Akkurat nå): Nå skal Johnny Depp vitne igjen! Dette blir spennende.
Hank Amarillo Skrevet 25. mai 2022 #3293 Skrevet 25. mai 2022 Hatsumomo skrev (21 minutter siden): Flere jurymedlemmer smilte når de så Dr Curry. Hele verden smiler når de ser Dr Curry 💕❤️💕 4 6
Gjest Ambeh Skrevet 25. mai 2022 #3294 Skrevet 25. mai 2022 Måten AH kikker i kameraet på gir meg lyst til å vinke til henne, uten at jeg vet helt hvorfor.
hufsaaaaa Skrevet 25. mai 2022 #3295 Skrevet 25. mai 2022 Får ikke fulgt med akkurat nå. Er det noen som kan slenge ut noen ord om hva Johnny sier og hva som skjer, så er jeg evig takknemlig. 1
Anonymous33 Skrevet 25. mai 2022 #3296 Skrevet 25. mai 2022 charactouy skrev (9 minutter siden): Nei. Jeg tror hun er for ærekjær til å tape med vilje. Men dersom antagelsene rundt Heards væremåte stemmer, har hun det nok såpass tøft på bakrommet at det kan påvirke selvtillit, evne til å tenke raskt og generell yrkesutøvelse. Hun ser sliten ut. Det er ikke enkelt å lage en sak når klienten lyver til deg. Om Heard hadde vært totalt ærlig med advokatene sine, så kunne de ha valgt å kjøre en helt annen taktikk. De gikk nok ut i fra at Heard var ærlig om det meste, men har så fått slag etter slag i løpet av rettssaken. Det vil ikke forundre meg om Heard har fortsatt å stå på sitt selv når noe har blitt motbevist, som bare har gjort ting enda vanskeligere. Elaine har oppført seg uprofesjonelt flere ganger under rettssaken. Jeg kan dog sympatisere for presset hun har vært under, og jeg synes ikke noe om all hatet hun får rettet mot seg på sosiale medier. 16 4
Tabris Skrevet 25. mai 2022 #3297 Skrevet 25. mai 2022 Dr. Spiegel var en klovn som vitne, men jeg må innrømme at Depp virker på grensen til "cognitively impaired". Han virker som om han tenker tregt, prater tregt, famler med ord og forstår ikke alltid spørsmål. Jeg vet ikke om det gir et godt inntrykk ovenfor juryen. 2 5
Tabris Skrevet 25. mai 2022 #3298 Skrevet 25. mai 2022 Just now, hufsaaaaa said: Får ikke fulgt med akkurat nå. Er det noen som kan slenge ut noen ord om hva Johnny sier og hva som skjer, så er jeg evig takknemlig. De fikk frem at han ikke så Waldman's utsagn før august 2021, når AH kom med sitt motsøksmål. Nå legger de frem hvordan han hjalp AH med å få Aquaman-rollen. 1 2
Polly Ester Skrevet 25. mai 2022 #3299 Skrevet 25. mai 2022 hufsaaaaa skrev (Akkurat nå): Får ikke fulgt med akkurat nå. Er det noen som kan slenge ut noen ord om hva Johnny sier og hva som skjer, så er jeg evig takknemlig. Nå snakker han om når AH hadde audition for Warner Bro. og at det var når de var i Rio og hadde gig med "Hollywood Wampires" 1
Anonymous33 Skrevet 25. mai 2022 #3300 Skrevet 25. mai 2022 Tabris skrev (Akkurat nå): Dr. Spiegel var en klovn som vitne, men jeg må innrømme at Depp virker på grensen til "cognitively impaired". Han virker som om han tenker tregt, prater tregt, famler med ord og forstår ikke alltid spørsmål. Jeg vet ikke om det gir et godt inntrykk ovenfor juryen. Enig. Noe av det er bare måten han snakker på, som man kan se i gamle intervjuer. Men jeg vil tro at langvarig misbruk har gjort sitt. Nerver har nok også mye å si. 10
Anbefalte innlegg