Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dr Curry!❤👏👏❤. Bravo!👏

Og tussete Elaine😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonymous33 said:

Hun sitter nå

Ja, jeg ser på. Mente at jeg håper hun kommer tilbake enda en gang 😄

Skrevet

Og så kommer det noen som skal vitne i TMZ-saken også visstnok.

• Nyttig 1
Skrevet
Tullball skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg ikke Ms Bredehoft hadde taklet 😳

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det 15 min pausen de har nå eller lengre?

Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (24 minutter siden):

Dr Curry;

image.jpeg.a3b9c67b47c1187e8cd60dbbe0aae5cb.jpeg

😁👌

• Liker 1
Skrevet
Ada111 skrev (Akkurat nå):

Er det 15 min pausen de har nå eller lengre?

Ja, bare en liten pause på et kvarter. 12 minutter igjen i skrivende stund.

Skrevet
Tullball skrev (Akkurat nå):

Ah 😅

Elaine virker forvirret, uorganisert og svært lite kunnskapsrik i hva et ekspertvitne skal vitne om og ikke. Det at hun harpet på at Dr. Curry ikke hadde kommentert på forholdet mellom Heard og Depp, vil ikke imponere juryen. Det samme gjelder denne middagen Elaine tydeligvis ikke har klart å legge bak seg.

• Liker 1
Skrevet
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

Ja, bare en liten pause på et kvarter. 12 minutter igjen i skrivende stund.

Takk😊

Skrevet
hvalstad45 skrev (1 time siden):

Tror kanskje aldri jeg har hørt henne snakke før, engelsk er så kult sammenlignet med amerikansk :)
Ellers litt nedtur, hadde trodd det skulle vært mye lenger!

Kjempebra at det var kort og konsist knyttet til det Amber dro ho inn i

• Liker 1
Skrevet
Anonymous33 skrev (1 minutt siden):

Ah 😅

Elaine virker forvirret, uorganisert og svært lite kunnskapsrik i hva et ekspertvitne skal vitne om og ikke. Det at hun harpet på at Dr. Curry ikke hadde kommentert på forholdet mellom Heard og Depp, vil ikke imponere juryen. Det samme gjelder denne middagen Elaine tydeligvis ikke har klart å legge bak seg.

Hun har ikke annet å komme med enn å forsøke å så tvil hos juryen om Dr Currys kvalifikasjoner, mulig bias eller mened. Og hun må forsøke, ellers har hun ikke gjort jobben sin.

• Liker 4
Skrevet

Jeg føler at de fleste spørsmål Elaine spør Dr. Curry om har hun spurt om før, i sin første krysseksaminering.

• Liker 3
Skrevet
Tabris skrev (2 minutter siden):

Jeg føler at de fleste spørsmål Elaine spør Dr. Curry om har hun spurt om før, i sin første krysseksaminering.

Jeg tror det også, og hun viste jo til flere spm som hun hadde i avhøret fra før. Ta fram side det og det og linje den og den og hva svarte du da... osv. 

• Liker 1
Skrevet

Flere jurymedlemmer smilte når de så Dr Curry. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tabris skrev (2 minutter siden):

Hvis det stemmer at Heard har borderline og histrionisk PF og driver med eksternalisering av skyld, gaslighting og manipulasjon, har nok Ms Bredehoft førstehåndskunnskap om hvordan det er å være offer for henne. Hun har ingenting annet enn teknikaliteter som bias, hukommelsesfeil eller mened å ta Curry på 

• Liker 8
Skrevet
Anonymous33 skrev (11 minutter siden):

Ah 😅

Veldig enig

• Liker 1
Skrevet

"Vær så god, narssister!" :nori:

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Elaine minner meg om en rørlegger jeg hadde i leiligheten en gang. Han gjorde en så dårlig jobb at alle som så arbeidet lurte på om han var ufaglært :fnise:

• Liker 3
Skrevet
Just now, Imsdalen said:

Elaine minner meg om en rørlegger jeg hadde i leiligheten en gang. Han gjorde en så dårlig jobb at alle som så arbeidet lurte på om han var ufaglært :fnise:

Det skal sies at hun har en svak sak og særdeles dårlig tid akkurat nå. Det er begrenset hvor mye gull man kan lage av gråstein på begrenset tid.

• Liker 11
  • Hjerte 2
Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

"Vær så god, narssister!" :nori:

tenor.gif

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...