Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvalstad45 skrev (2 minutter siden):

Skulle så gjerne ønske de kunne ha brukt henne mer som karaktervitne. Usle to-tre minutter, jo! Men skjønner det ikke er innafor reglene.

Tror det egentlig var nok. 

Hun sa klart at "nei, Johnny dyttet meg ikke, han hjalp meg da jeg skled på den glatte trappa" og det betyr at Amber ikke har noen sak om at Johnny har dyttet noen ned trappa før. Det betyr at Amber aldri hadde noen grunn til å dra Moss inn i saken, og det viser at hun selv klarte å ødelegge sin egen sak. 

Siden AH-teamet ikke hadde noen spm i kryssforhør så viser det nok at det ikke var noe å motstride.

• Liker 18
Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Tror det egentlig var nok. 

Hun sa klart at "nei, Johnny dyttet meg ikke, han hjalp meg da jeg skled på den glatte trappa" og det betyr at Amber ikke har noen sak om at Johnny har dyttet noen ned trappa før. Det betyr at Amber aldri hadde noen grunn til å dra Moss inn i saken, og det viser at hun selv klarte å ødelegge sin egen sak. 

Siden AH-teamet ikke hadde noen spm i kryssforhør så viser det nok at det ikke var noe å motstride.

Sier vel egentlig alt at de ikke ville kryssforhøre henne.!! 

Ansiktet til Amber når Kate Moss vitnet 😳

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Valyria83 skrev (Akkurat nå):

Sier vel egentlig alt at de ikke ville kryssforhøre henne.!! 

Ansiktet til Amber når Kate Moss vitnet 😳

Fikk ikke med meg det, men skal se på det på nytt senere. Emily D. Baker hadde ikke split screen så gikk glipp av Ambers reaksjon.

Ser nå når Dr. Curry snakker så sitter AH og skriver og skriver og skriver og snakker med advokaten sin osv. 

• Liker 1
Skrevet

Sa Dr. Curry nå at Amber scoret SÅ høyt på "later som hun har PTSD" eller misforsod jeg hva hun snakket om?

• Liker 3
Skrevet

Dr Curry skuffer ikke, hun er helt klart svært dyktig innen sitt fagfelt! Hvis jeg skal pirke på noe, kunne hun vært litt mer folkelig i språket så det var lettere å forstå hva hun mener var feil med Dr Hughes vurderinger.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Sa Dr. Curry nå at Amber scoret SÅ høyt på "later som hun har PTSD" eller misforsod jeg hva hun snakket om?

Det gjorde hun 😳

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Det gjorde hun 😳

Jaggu!

Og AH fortsetter å skrive på de rosa lappene... 

• Liker 2
Skrevet

Jeg henger et par minutter etter, men sa Dr Curry nå at først diagnostiserte Dr Hughes Heard mef PTSD, så gjorde Dr Curry gullstandardundersøkelsen, og fem dager senere, på kort varsel, gjennomførte Dr Hughes gullstandardtesten?! Dvs at Heard hadde muligheten til å lære testen, undersøke hvilke svar som ville gi PTSD-diagnose og tok den på nytt hos Hughes?!

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, Polly Ester said:

Ja. Dr. Curry sa det sist hun vitnet også :)

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
10 minutter siden, charactouy said:

Dr Curry skuffer ikke, hun er helt klart svært dyktig innen sitt fagfelt! Hvis jeg skal pirke på noe, kunne hun vært litt mer folkelig i språket så det var lettere å forstå hva hun mener var feil med Dr Hughes vurderinger.

Jeg synes faglig språk er bra, det forsterker inntrykket at hun vet hva hun prater om. Om ikke juryen sovner.. 😅

• Liker 5
Skrevet
Tullball skrev (2 minutter siden):

Det hadde jeg glemt, det var bra hun kom inn som rebuttal på Dr Hughes. 

• Liker 1
Skrevet
Tullball skrev (Akkurat nå):

Jeg synes faglig språk er bra, det forsterker inntrykket at hun vet hva hun prater om. Om ikke juryen sovner.. 😅

Jo, men det er litt viktig at juryen forstår både at og hvorfor Dr Curry er uenig med Dr Hughes 😅

• Liker 1
Skrevet
Tullball skrev (4 minutter siden):

Tror ikke jeg fikk med meg så mye av hva hun sa sist. Jeg detter litt av innimellom og jeg husker ikke hva som ble sagt for uker siden når det er så mye nytt. 

Jeg tror ikke juryen sovner av Dr. Curry, for hun er så klar og tydelig og snakker ganske forståelig og selv om det er medisinsk så er det lett å forstå. 

• Liker 3
Skrevet

Stakkars Ms Bredehoft, prøver desperat å berge et synkende skip motstrøms i en foss med Heard ved roret.

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Stakkars Ms Bredehoft, prøver desperat å berge et synkende skip motstrøms i en foss med Heard ved roret.

:plystre:

• Hjerte 1
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Og Dr. Curry sitter og småsmiler som om hun tenker "så ... du tror at du kan si noe som kan vippe meg av pinnen eller?"

• Hjerte 2
Skrevet

Dr Curry;

image.jpeg.a3b9c67b47c1187e8cd60dbbe0aae5cb.jpeg

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet
5 minutter siden, Polly Ester said:

Tror ikke jeg fikk med meg så mye av hva hun sa sist. Jeg detter litt av innimellom og jeg husker ikke hva som ble sagt for uker siden når det er så mye nytt. 

Jeg tror ikke juryen sovner av Dr. Curry, for hun er så klar og tydelig og snakker ganske forståelig og selv om det er medisinsk så er det lett å forstå. 

Jeg hadde også glemt det litt, selv om jeg fulgte med hele den dagen (også) 😀 Det er så mye informasjon hver dag, så man faller jo litt av. Jeg husker hvertfall at Dr. Curry sa at AH scoret høyt på overdriving av symptomer. Og at AH hadde 19 av 20 symptomer på den ene testen, noe som ikke engang er typisk for mennesker som sliter ekstremt med PTSD. Håper Dr. Curry kommer tilbake, veldig interessant å høre på henne 🙂

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Og Dr. Curry sitter og småsmiler som om hun tenker "så ... du tror at du kan si noe som kan vippe meg av pinnen eller?"

Jeg begynner oppriktig å synes synd i Ms Bredehoft. Hun fører en sak som synes umulig å vinne og må klamre seg til halmstrå og semantikk. For Amber Heard. Dersom Heard faktisk har en slik fremferd som vitnemål og lydklipp antyder, tenk hva Ms Bredehoft gjennomgår på bakrommet på daglig basis.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tullball skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde også glemt det litt, selv om jeg fulgte med hele den dagen (også) 😀 Det er så mye informasjon hver dag, så man faller jo litt av. Jeg husker hvertfall at Dr. Curry sa at AH scoret høyt på overdriving av symptomer. Og at AH hadde 19 av 20 symptomer på den ene testen, noe som ikke engang er typisk for mennesker som sliter ekstremt med PTSD. Håper Dr. Curry kommer tilbake, veldig interessant å høre på henne 🙂

Hun sitter nå

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...