Ardwinna Skrevet 25. mai 2022 #3221 Skrevet 25. mai 2022 Ambeh skrev (2 timer siden): Andrea Burkhart har en teori om hvorfor de ikke viste mer av Jennifer Howells deposition. Hun sier at kanskje de ikke fikk lov til å vise mer av den fordi advokaten som kryssforhørte Whitney ikke spurte henne nok ut. Advokaten fikk Whitney til å nevne Jennifer Howell, si at hun bodde der, de var som søstre, osv. Men hun lot ikke Whitney få sjansen til å kommentere det hun angivelig skal ha sagt til Jennifer Howell om at AHs versjon av trappe-hendelsen ikke er sann, og siden hun ikke fikk kommentere det, kan ikke Jennifer Howells deposition brukes for å bevise at Whitney tidligere har gitt en annen versjon enn den hun gav nå under rettssaken. Andrea Burkhart understreker at dette bare er hennes teori, inntil vi vet mer om hvorfor det ble som det ble. Men dersom dette stemmer, er det en kjempefeil av JDs advokater at de ikke gjorde dette riktig. Er det ikke fordi mye av det hun har å bidra med, handler om hva Whitney har fortalt henne? Er ikke det hearsay å videreformidle hva andre har sagt når de ikke har vært under ed når det ble sagt?
Valyria83 Skrevet 25. mai 2022 #3222 Skrevet 25. mai 2022 The Umbrella Guy som ble nevnt i retten. Har selv chattet med han. Amber hater han 😆 hun vil ha han vekk. Lurer på hvorfor? 5 1
Gjest Ambeh Skrevet 25. mai 2022 #3224 Skrevet 25. mai 2022 Tenk om Kate Moss nå bare "he pushed me down the stairs!!"
vintage Skrevet 25. mai 2022 #3227 Skrevet 25. mai 2022 Der oppklarte Kate Moss greit den episoden med trappa 14
Hatsumomo Skrevet 25. mai 2022 #3228 Skrevet 25. mai 2022 Kate Moss bare; nei han verken dyttet eller sparket meg ned trappen. DONE, FERDIG ARBEID!. 9
hvalstad45 Skrevet 25. mai 2022 #3229 Skrevet 25. mai 2022 Tror kanskje aldri jeg har hørt henne snakke før, engelsk er så kult sammenlignet med amerikansk Ellers litt nedtur, hadde trodd det skulle vært mye lenger! 4
Anonymous33 Skrevet 25. mai 2022 #3230 Skrevet 25. mai 2022 vintage skrev (Akkurat nå): Der oppklarte Kate Moss greit den episoden med trappa Det var unnagjort på 1-2-3 😅 4
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3231 Skrevet 25. mai 2022 Jeg henger litt etter - av alle tidspunkt å måtte i møte 😤 Logget nettopp på og har spolt meg tilbake for å se Kate Moss. 3
Hatsumomo Skrevet 25. mai 2022 #3232 Skrevet 25. mai 2022 Det var dent eneste de trengte å høre. Amber Heard påsto at Depp hadde sparket Moss ned trappen. Moss kommer og sier at nei, det var ikke tilfellet. Enkelt og greit. 7 2 5
Raven.Writingdesk Skrevet 25. mai 2022 #3233 Skrevet 25. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Kate Moss bare; nei han verken dyttet eller sparket meg ned trappen. DONE, FERDIG ARBEID!. Men hun viser jo mye av hans ekte karakter: «jeg ropte, han løp og bar meg til rommet» 11 3
hvalstad45 Skrevet 25. mai 2022 #3234 Skrevet 25. mai 2022 Just now, Raven.Writingdesk said: Men hun viser jo mye av hans ekte karakter: «jeg ropte, han løp og bar meg til rommet» Smart å få med hvis hun er på hans side, hvilket hun åpenbart er. Også veldig godt poeng å få med det om at det hadde regnet, ergo glatt trapp. Gjøre det hele veldig troverdig. Depp forsvarte jo også henne da det kom til kokainskandalen med Pete Doherty, kan tenke meg hun var glad for å hjelpe tilbake. 5 2
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3236 Skrevet 25. mai 2022 hvalstad45 skrev (1 minutt siden): Smart å få med hvis hun er på hans side, hvilket hun åpenbart er. Også veldig godt poeng å få med det om at det hadde regnet, ergo glatt trapp. Gjøre det hele veldig troverdig. Depp forsvarte jo også henne da det kom til kokainskandalen med Pete Doherty, kan tenke meg hun var glad for å hjelpe tilbake. Blikket hennes når hun sa 'no' om han hadde dyttet henne ned trappa 😳 4
Hallepalle2 Skrevet 25. mai 2022 #3237 Skrevet 25. mai 2022 Er det noe sted man kan se kun Kate Moss sitt vitnemål? Og har AH sagt at Depp dyttet henne ned trappen?
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3238 Skrevet 25. mai 2022 Hallepalle2 skrev (Akkurat nå): Er det noe sted man kan se kun Kate Moss sitt vitnemål? Og har AH sagt at Depp dyttet henne ned trappen? Klippet dukker nok snart opp rundt omkring. Heard sa 'Kate Moss and the stairs' når hun snakket om at hun var redd Depp skulle dytte søsteren ned trappen, og mer enn antydet dermed at det var hold i et gammelt rykte om at Depp skal ga gjort det. 9
hvalstad45 Skrevet 25. mai 2022 #3239 Skrevet 25. mai 2022 2 minutter siden, charactouy said: Klippet dukker nok snart opp rundt omkring. Heard sa 'Kate Moss and the stairs' når hun snakket om at hun var redd Depp skulle dytte søsteren ned trappen, og mer enn antydet dermed at det var hold i et gammelt rykte om at Depp skal ga gjort det. Skulle så gjerne ønske de kunne ha brukt henne mer som karaktervitne. Usle to-tre minutter, jo! Men skjønner det ikke er innafor reglene. 1
charactouy Skrevet 25. mai 2022 #3240 Skrevet 25. mai 2022 hvalstad45 skrev (Akkurat nå): Skulle så gjerne ønske de kunne ha brukt henne mer som karaktervitne. Usle to-tre minutter, jo! Men skjønner det ikke er innafor reglene. Ja, hun kan kun gi motsvar til akkurat den antydningen fra Heard. Jeg synes Moss virkelig gjorde det meste ut av de få minuttene hun fikk. Hun fremsto som profesjonell, hun var tydelig i svarene sine, utbroderte ikke mer enn nødvendig og fikk sneket inn en empatisk handling fra Depp i farten. 14 1 5
Anbefalte innlegg