Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3161 Skrevet 24. mai 2022 Jeg fulgte ikke med på Jennifer Howell, plutselig var det slutt. Sa hun ingenting om hva Whitney skal ha sagt til henne om trappe-hendelsen?
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3163 Skrevet 24. mai 2022 Var ikke mye kjøtt på beina Howell kunne komme med, dessverre.
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3164 Skrevet 24. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Jeg fulgte ikke med på Jennifer Howell, plutselig var det slutt. Sa hun ingenting om hva Whitney skal ha sagt til henne om trappe-hendelsen? Det hadde vært hearsay. Det jeg bet meg merke i at hun sa, var at hun sendte en mail fordi noen hun var veldig glad i gjorde noe veldig dumt for å beskytte søsteren sin, og at hun burde si sannheten fordi det var den eneste måten å gjøre denne situaskjonen riktig for alle parter. 11 4
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3165 Skrevet 24. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Det hadde vært hearsay. Det jeg bet meg merke i at hun sa, var at hun sendte en mail fordi noen hun var veldig glad i gjorde noe veldig dumt for å beskytte søsteren sin, og at hun burde si sannheten fordi det var den eneste måten å gjøre denne situaskjonen riktig for alle parter. Er du sikker på det hadde vært hearsay? Er det ikke sånn at når noe ikke er "offered for the truth of the matter" (eller hva de sier), altså at det ikke hadde vært for å bevise hva som angivelig skal ha skjedd, så er det et unntak fra hearsay-regelen? For dette hadde i så fall vært for å motbevise tidligere vitnemål. Jeg må se dette igjen senere, fikk ikke med meg noe som helst av det hun sa.
Hatsumomo Skrevet 24. mai 2022 #3166 Skrevet 24. mai 2022 OK, jeg måtte tilbake å se det om igjen. Slik jeg forstår det så er brevet hun skrev til søsteren til Heard nå i bevismengden, så juryen får uansett lest brevet når de skal gå igjennom alle bevisene når de trekker seg tilbake. De har nok også kuttet ned på på selve videoen pga tidsbruk. 6 5
kokkos Skrevet 24. mai 2022 #3167 Skrevet 24. mai 2022 Henikka skrev (46 minutter siden): Sengelektyre: 157 sider om rettssaken her inne nå 😂 Jeg syns vi her inne har vært bedre på å dekke rettssaken enn norske medier faktisk 😂😂 Helt klart! Jeg leser bare her 🙂 1 1
Valyria83 Skrevet 24. mai 2022 #3168 Skrevet 24. mai 2022 charactouy skrev (2 minutter siden): Var ikke mye kjøtt på beina Howell kunne komme med, dessverre. Hadde en sterk mistanke om at mye måtte klippes vekk. Jennifer Howell sitter på masse informasjon. Hun vet også om hvor mye Elon Musk er involvert. Folk sier at Johnny Depp er en rik og mektig person. Han er en liten flis i forhold til Musk. Tror ikke folk i tråden aner hvor mye Musk har hjulpet Heard. Han er nok far til barnet hennes derfor beskytter han henne. Legger ved vitnemålet hennes. 2 1 3
Paperwall Skrevet 24. mai 2022 #3169 Skrevet 24. mai 2022 Syns reaksjonen til Ben Chew var litt morsom her😄 4 1
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3170 Skrevet 24. mai 2022 Hva handler det om nå, hvorfor snakker han så mye?
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3171 Skrevet 24. mai 2022 Nå er det veldig greit å følge med på Emily D Bakers live stream. Advokaten til AH leser opp fra en perm med masse som jeg ikke får med meg, tror det er vitneutsagn. Får ikke med meg hvem eller hva og ... de går for evidence som har vært utelatt sa Emily akkurat nå, så etterpå skal hun summere opp... han kommer sikkert til å snakke den siste halvtimen de har igjen. 1
Raven.Writingdesk Skrevet 24. mai 2022 #3172 Skrevet 24. mai 2022 Hva skjer nå?? Hvorfor leser han opp alt dette? Er det klage ? 1
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3173 Skrevet 24. mai 2022 Ambeh skrev (4 minutter siden): Hva handler det om nå, hvorfor snakker han så mye? Dette er visst utenfor juryen, de hører ikke dette. De skal bare ha det med "in the record".
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3174 Skrevet 24. mai 2022 Det er ting som har blitt over-ruled og tatt ut, og nå AH-temaet ha det tilbake.
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3177 Skrevet 24. mai 2022 AH har ca 2 timer, 55 min igjen Depp har ca 10 timer igjen sies det her. 1 1
Duraton Skrevet 24. mai 2022 #3178 Skrevet 24. mai 2022 54 minutter siden, Hatsumomo said: Det går i ulike live youtubekanaler og twitter samtidig hvor flere som er i selve rettsalen rapporterer direkte. Trodde dommeren hadde gitt forbud mot å dele i formasjon ifra rettsalen mens man satt i retten? Hun ene ble jo utestengt ifra rettsalen fordi hun hadde brukt mobilen mens retten var satt. 3
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3179 Skrevet 24. mai 2022 Duraton skrev (1 minutt siden): Trodde dommeren hadde gitt forbud mot å dele i formasjon ifra rettsalen mens man satt i retten? Hun ene ble jo utestengt ifra rettsalen fordi hun hadde brukt mobilen mens retten var satt. Ingen får bruke mobil eller nettbrett etc inne i salen. Vet ikke hvem som har kameraene inne i rettsalen som alle de forskjellige streamer fra. Court TV kanskje?
Fremhevede innlegg