Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daaaaamn! Dr Shaw sa nettopp at Dr Spiegel er utenfor sitt områdes ekspertise når han uttaler seg om kognitiv svikt - det ligger ikke under psykiatri, men psykologi!

• Liker 7
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Valyria83 skrev (3 minutter siden):

De poster mest pro Amber. 🙄Kopier mye fra utenlandske medier. Jeg har sjekket kommentarer på Facebook sidene til avisene. 70-80 % av kommentarene som støtter Johnny Depp har følgt med på saken. De som var negative har kun lest overskrifter. Sier vel alt. 

Amber ga jo sparken til sitt PRteam for 1-2 uke siden, det nye PRteamet jobber nok overtid. F.eks er det en utrolig mengde "meningers"artikler i New York Times de siste ukene - og flere lesere har reagert og lurer på hvorfor New York Times bare poster pro-Amber Heard artikler. Det er nok hennes PR team som jobber iherdig med å prøve og snu folkeopinionen.

Til liten nytte.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Daaaaamn! Dr Shaw sa nettopp at Dr Spiegel er utenfor sitt områdes ekspertise når han uttaler seg om kognitiv svikt - det ligger ikke under psykiatri, men psykologi!

Jeg hørte det samme, men kan lite om det fagfeltet så vet ikke om det faktisk stemmer.

Skrevet

Nå er Depp fokusert på vitnet 😳

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke fulgt saken så nøye som mange her, men prøver meg på et spørsmål likevel. Hvordan kan dere være så sikker på at JD ikke har vært voldelig? Jeg ser dokumentaren på Discovery, og der kommer det fram at det er mye mer bevis som støtter Heard enn motsatt. F. eks den flyturen, og episoden hvor han skallet henne i hodet. 

• Nyttig 2
Skrevet
Ambeh skrev (7 minutter siden):

Til 23:30 hver dag. Sånn ca. i alle fall.

Er Kr. Himmelfartsdag en helligdag på lik linje som i Norge der borte tro?

Må finne ut om rettssaken går på torsdag og😅

Gjest Ambeh
Skrevet

Han som vitnet i stad om det som skjedde i Hicksville, det nøytrale vitnet, har fått nesten 3000 nye følgere på twitter siden han satt i vitneboksen. 😅

Skrevet
Henikka skrev (1 minutt siden):

Rettsaken går frem til fredag,  27 mai er siste dag.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple Basil skrev (1 minutt siden):

Jeg hørte det samme, men kan lite om det fagfeltet så vet ikke om det faktisk stemmer.

I USA finnes det, slik jeg har forstått, ikke psykologer slik vi har i Norge. Det er psykiatere som jobber som terapeuter der. Psykolog-utdannelsen eksisterer ikke, og man får heller ikke jobbe som terapeut med en slik utdannelse der.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om jeg orker å høre fra AH sitt team nok en gang spørre et vitne ut i type 20 min om; "du snakker ikke som..., du snakker ikke på vegne av...., du snakker ikke om bla bla fordi du ikke bla bla" 

Skrevet
MFO skrev (2 minutter siden):

I USA finnes det, slik jeg har forstått, ikke psykologer slik vi har i Norge. Det er psykiatere som jobber som terapeuter der. Psykolog-utdannelsen eksisterer ikke, og man får heller ikke jobbe som terapeut med en slik utdannelse der.

Ah, det visste jeg ikke. Greit å vite! :) 

Skrevet
MFO skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt saken så nøye som mange her, men prøver meg på et spørsmål likevel. Hvordan kan dere være så sikker på at JD ikke har vært voldelig? Jeg ser dokumentaren på Discovery, og der kommer det fram at det er mye mer bevis som støtter Heard enn motsatt. F. eks den flyturen, og episoden hvor han skallet henne i hodet. 

Bevisene som er lagt frem i rettssalen viser det stikk motsatte. Fra side 146 og litt videre i denne tråden er nettopp validiteten av denne dokumentaren diskutert. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jennifer nå?

• Liker 2
Skrevet

Amber fortjener å bli avslørt. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Valyria83 skrev (1 minutt siden):

Amber fortjener å bli avslørt. 

😳 Jeg tror vi må få vite hvem som solgte den!

• Liker 2
Gjest Ambeh
Skrevet (endret)
Henikka skrev (11 minutter siden):

Dessverre, full rulle i retten resten av uka!

(Eller om det er "dessverre" kommer vel an på om du har planer for den dagen eller ei 😅 )

Endret av Ambeh
Gjest Muffin man
Skrevet (endret)
MFO skrev (17 minutter siden):

Sannsynligvis består dokumentaren av spekulasjoner. Gjennom rettsaken har Heard mistet veldig mye tillit i forhold til det som tilsier at hun er uskyldig. Det eksisterer heller ikke fellende bevis på at Depp har vært voldelig. Dette gelder i forhold til bilde -"bevisene" og i forhold til at han har hatt rusproblemer,

Endret av Muffin man
Skrevet
Ambeh skrev (3 minutter siden):

(Eller om det er "dessverre" kommer vel an på om du har planer for den dagen eller ei 😅 )

Jeg har planer - planer om å se rettssak 😁

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Ambeh skrev (3 minutter siden):

Tar fjellturen tidlig, og så blir det å sitte inne på hytta å se 🙋‍♀️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...