charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3121 Skrevet 24. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Ja, og så vidt jeg har forstått er det det eneste hun har lov til å vitne om også, da rebuttal vitnene vitner for å motbevise tidligere vitnemål. Blir interessant å se spesielt AHs reaksjon når Kate Moss vitner. Det er bra Depps team får henne inn for å oppklare det i alle fall, for slik det står etter Heards utsagn kan det være Juryen tror det er et faktum at Depp har gjort noe mot Moss i en trapp. 3
Blueblizz Skrevet 24. mai 2022 #3122 Skrevet 24. mai 2022 Henikka skrev (Akkurat nå): Sengelektyre: 157 sider om rettssaken her inne nå 😂 Jeg syns vi her inne har vært bedre på å dekke rettssaken enn norske medier faktisk 😂😂 Enig! 😁 1 1 1
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3123 Skrevet 24. mai 2022 Henikka skrev (Akkurat nå): Sengelektyre: 157 sider om rettssaken her inne nå 😂 Jeg syns vi her inne har vært bedre på å dekke rettssaken enn norske medier faktisk 😂😂 Mildt sagt. Husker ikke om det var VG eller Dagbladet som hadde en sak her for litt siden om at Depp hadde hatt på seg en ring med teksten 'truth' i rettssalen en dag 🙄 2 1
Lill3My Skrevet 24. mai 2022 #3124 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Ambeh skrev (På 13.5.2022 den 18.02): Endret 24. mai 2022 av Lill3My Får ikke postet noe.. dette tagg&feltet kommer opp hele tiden uten at jeg får sletta det eller skrevet noe. Så poster nå for å forhåpentligvis bli kvitt problemet. Beklager til deg jeg av en eller annen grunn tagger
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3125 Skrevet 24. mai 2022 Henikka skrev (Akkurat nå): Sengelektyre: 157 sider om rettssaken her inne nå 😂 Jeg syns vi her inne har vært bedre på å dekke rettssaken enn norske medier faktisk 😂😂 Nå har jeg ikke fulgt med på norske medier overhodet, fikk bare med meg et par overskrifter da jeg scrollet FB før i dag, men mitt inntrykk er at de belyser saken ensidig, at de holder med Heard? Jeg vet ikke, var bare inntrykket jeg fikk så vennligst rett på meg om jeg har tar feil. 5
Lill3My Skrevet 24. mai 2022 #3126 Skrevet 24. mai 2022 "what, if any, ... " Hvor mange ganger til får vi høre Elaine si dette mon tro?
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3127 Skrevet 24. mai 2022 hvalstad45 skrev (9 minutter siden): Aha, tusen takk! Vet dere ca når hun kommer på, eller blir det først klart i morgen? Umulig å si, vitnelisten antyder først, med Dr Shaw som vitner nå sto først i dag, så... 1
Henikka Skrevet 24. mai 2022 #3128 Skrevet 24. mai 2022 Ambeh skrev (4 minutter siden): Ja, og så vidt jeg har forstått er det det eneste hun har lov til å vitne om også, da rebuttal vitnene vitner for å motbevise tidligere vitnemål. Blir interessant å se spesielt AHs reaksjon når Kate Moss vitner. Blir også interessant å se på Johnny sin reaksjon/ansiktsuttrykk. Har forstått det som at de er gode venner enda, og jeg er spent på hvordan uttrykket og mimikken hans er når hun vitner. 😚 5
Gjest Muffin man Skrevet 24. mai 2022 #3129 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Polly Ester skrev (8 minutter siden): Nå har jeg ikke fulgt med på norske medier overhodet, fikk bare med meg et par overskrifter da jeg scrollet FB før i dag, men mitt inntrykk er at de belyser saken ensidig, at de holder med Heard? Jeg vet ikke, var bare inntrykket jeg fikk så vennligst rett på meg om jeg har tar feil. Du er ikke den eneste. Av det jeg har lest har f.eks vg kun referert til Ambers side av saken. Noe som gjør saken veldig ensidig for å si det mildt.. Endret 24. mai 2022 av Muffin man
Jordbærkake34532 Skrevet 24. mai 2022 #3130 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Polly Ester skrev (3 minutter siden): Nå har jeg ikke fulgt med på norske medier overhodet, fikk bare med meg et par overskrifter da jeg scrollet FB før i dag, men mitt inntrykk er at de belyser saken ensidig, at de holder med Heard? Jeg vet ikke, var bare inntrykket jeg fikk så vennligst rett på meg om jeg har tar feil. jo stemmer det. Har blitt skrevet egne artikler om de påstandene amber har kommet med, men lite om hvordan hun har vært mot depp og hva han opplevde under forholdet deres Endret 24. mai 2022 av Jordbærkake34532 4
Raven.Writingdesk Skrevet 24. mai 2022 #3131 Skrevet 24. mai 2022 Hvor lenge varer rettssaken idag ? Noen som vet?
hufsaaaaa Skrevet 24. mai 2022 #3132 Skrevet 24. mai 2022 (endret) Polly Ester skrev (4 minutter siden): Nå har jeg ikke fulgt med på norske medier overhodet, fikk bare med meg et par overskrifter da jeg scrollet FB før i dag, men mitt inntrykk er at de belyser saken ensidig, at de holder med Heard? Jeg vet ikke, var bare inntrykket jeg fikk så vennligst rett på meg om jeg har tar feil. Jeg har ikke lest så mange artikler jeg heller (fant raskt ut at jeg fikk så mye mer detaljert info her inne), men det er det inntrykket jeg sitter igjen med også. Veldig overfladisk = blir fort ensidig; at de henger igjen i meetoo, den forrige saken og at AH er offeret. Endret 24. mai 2022 av hufsaaaaa 8
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3133 Skrevet 24. mai 2022 Muffin man skrev (1 minutt siden): Du er ikke en eneste. Av det jeg har lest har f.eks kun referert til Ambers side av saken. Noe som gjør saken veldig ensidig for å si det mildt.. Jordbærkake34532 skrev (1 minutt siden): jo stemmer det. Har blitt skrevet egne artikler om de påstandene amber har kommet med, men lite om hvordan hun har vært mot depp og hva han opplevde hun forholdet deres Da håper jeg mange flere enn vi som er aktive her i tråden følger med her eller på saken i media, og ikke bare stoler på norske medier. 5
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3134 Skrevet 24. mai 2022 Lill3My skrev (1 minutt siden): "what, if any, ... " Hvor mange ganger til får vi høre Elaine si dette mon tro? At least once more, as always, Miss Swann... 5
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3135 Skrevet 24. mai 2022 Raven.Writingdesk skrev (Akkurat nå): Hvor lenge varer rettssaken idag ? Noen som vet? Til 23:30 hver dag. Sånn ca. i alle fall.
Hatsumomo Skrevet 24. mai 2022 #3136 Skrevet 24. mai 2022 Det går i ulike live youtubekanaler og twitter samtidig hvor flere som er i selve rettsalen rapporterer direkte.
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3138 Skrevet 24. mai 2022 Ada111 skrev (Akkurat nå): Er det pause? Akkurat tilbake. 1
Henikka Skrevet 24. mai 2022 #3139 Skrevet 24. mai 2022 Polly Ester skrev (5 minutter siden): Nå har jeg ikke fulgt med på norske medier overhodet, fikk bare med meg et par overskrifter da jeg scrollet FB før i dag, men mitt inntrykk er at de belyser saken ensidig, at de holder med Heard? Jeg vet ikke, var bare inntrykket jeg fikk så vennligst rett på meg om jeg har tar feil. Det har du helt rett i. Sluttet å lese om saken i norske medier jeg og... ble bare så irritert. Ensidig og veldig få detaljer🙈 3
Valyria83 Skrevet 24. mai 2022 #3140 Skrevet 24. mai 2022 Polly Ester skrev (5 minutter siden): Nå har jeg ikke fulgt med på norske medier overhodet, fikk bare med meg et par overskrifter da jeg scrollet FB før i dag, men mitt inntrykk er at de belyser saken ensidig, at de holder med Heard? Jeg vet ikke, var bare inntrykket jeg fikk så vennligst rett på meg om jeg har tar feil. De poster mest pro Amber. 🙄Kopier mye fra utenlandske medier. Jeg har sjekket kommentarer på Facebook sidene til avisene. 70-80 % av kommentarene som støtter Johnny Depp har følgt med på saken. De som var negative har kun lest overskrifter. Sier vel alt. 11
Anbefalte innlegg