Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra at han tar opp at man ikke skal diagnostisere mennesker man aldri har møtt.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Bra at han tar opp at man ikke skal diagnostisere mennesker man aldri har møtt.

Og redegjør for hvorfor. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Og redegjør for hvorfor. 

Ja, spesielt det! Veldig bra

• Liker 3
Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (24 minutter siden):

Hva i allverden har det med saken å gjøre om Hicksville-fyren har bannet om Elon Musk på twitter?

På grunn av Elons kobling til AH, tenkte jeg at Elaine skulle ha det til at et "angrep" på Elon var et angrep på AH, og på den måte si til juryen "se dere, dette vitnet er ikke nøytralt."

Skrevet

Heihei, informerte han nettopp om at somatiske leger ikke bør uttale seg om pasienter de ikke har møtt?! Slik som han kirurgen gjorde med hånden til Depp i går?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ambeh skrev (5 minutter siden):

På grunn av Elons kobling til AH, tenkte jeg at Elaine skulle ha det til at et "angrep" på Elon var et angrep på AH, og på den måte si til juryen "se dere, dette vitnet er ikke nøytralt."

Guilty by association ja 😅

• Liker 2
Skrevet
charactouy skrev (3 minutter siden):

Heihei, informerte han nettopp om at somatiske leger ikke bør uttale seg om pasienter de ikke har møtt?! Slik som han kirurgen gjorde med hånden til Depp i går?

Ja. Han sier at man ikke kan sette diagnose uten personlig å ha møtt personen og man må også ha tillatelse.

• Liker 5
Skrevet
Koskos skrev (38 minutter siden):

Spent på Kate Moss i morgen, har en anelse om at man ikke skal røre ved henne ustraffet..  Kanskje jeg tar feil, får se.

Har alltid hatt intrykk av at Kate Moss er en ganske tøff dame. 

• Liker 3
Skrevet
hufsaaaaa skrev (21 minutter siden):

Har tittet innom tråden her i ny og ne og lest, men ikke sett selve rettssaken. Nå måtte jeg gå inn og se live jeg også. Henger ikke helt med på alle hvem hva hvor, men det har vært interessant (og underholdende) å følge med på kommentarene deres i tråden her underveis.

Enig! Skulle ønske det kom frem flere detaljer i denne tråden om saken og vitnene. Kjempespennende, selv om jeg ikke følger med på annet enn norske nyheter og denne tråden. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Polly Ester said:

Ja. Han sier at man ikke kan sette diagnose uten personlig å ha møtt personen og man må også ha tillatelse.

Oi! Det må jeg se! Skal hun vitne om forholdet deres, hans team som har innkalt henne? Skal Vanessa Paradis vitne og, da?

Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Ja, det sa han om Goldwater-rule som gjelder for psykiatri, men jeg synes også han sa at somatiske leger (kroppsleger) i 2017 sa 'hei, vi bør heller ikke uttale oss om pasienter vi ikke har møtt', slik at kirurgen som uttalte seg om hvordan Depps finger ble skadet har trådt over en etisk grense.

• Liker 5
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 minutt siden):

Oi! Det må jeg se! Skal hun vitne om forholdet deres, hans team som har innkalt henne? Skal Vanessa Paradis vitne og, da?

Nei, Bare Kate Moss siden Heard dro henne inn i saken ved å si 'Kate Moss and the stairs'.

• Liker 4
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Ja, det sa han om Goldwater-rule som gjelder for psykiatri, men jeg synes også han sa at somatiske leger (kroppsleger) i 2017 sa 'hei, vi bør heller ikke uttale oss om pasienter vi ikke har møtt', slik at kirurgen som uttalte seg om hvordan Depps finger ble skadet har trådt over en etisk grense.

Ah, ok. Det gikk litt over hodet på meg. Jeg hørte han sa noe om 2017 ift til Goldwater, men fikk ikke med meg det. Takk for oppklaringen. :)

Skrevet
hvalstad45 skrev (Akkurat nå):

Hun skal nok iallfall vitne om det ryktet Amber Heard dro frem om at Johnny Depp dyttet Kate Moss ned en trapp.

Står litt mer om det her:

https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2022/05/23/kate-moss-will-testify-in-johnny-depp-amber-heard-trial/amp/

😊

• Nyttig 2
Skrevet
charactouy skrev (2 minutter siden):

👍

Skrevet
1 minutt siden, charactouy said:

Nei, Bare Kate Moss siden Heard dro henne inn i saken ved å si 'Kate Moss and the stairs'.

Aha, tusen takk! Vet dere ca når hun kommer på, eller blir det først klart i morgen?

Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Ah, ok. Det gikk litt over hodet på meg. Jeg hørte han sa noe om 2017 ift til Goldwater, men fikk ikke med meg det. Takk for oppklaringen. :)

Ja, jeg er litt usikker selv, men jeg forsto ham i alle fall slik.

• Liker 1
Skrevet
Ada111 skrev (42 minutter siden):

Ser jeg feil, eller er det et smirk eller smil hos Amber? Hvorfor denne endringen i så fall? (Jeg spør som uvitende om dagens hendelser)

Reagerte også på dette. Jeg tror hun igjen kopierer J.D sin adferd. Fordi når hun har hatt vitner i boksen har J.D og hans advokater holdt en lett og morsom tone, J.D har blant annet delt ut tegninger, de spiser smågodt og fniser litt når vitnene driter seg ut. Dette stjeler jo lyset fra AH sine vitner og gjør at J.D fremstår enda mer elskverdig. Så A.H prøver ny teknikk fra «sorgfjeset» sitt. Hun prøver å være den «kule morsomme» for å stjele oppmerksomheten bort fra vitnet. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest Ambeh
Skrevet
Henikka skrev (1 minutt siden):

Hun skal nok iallfall vitne om det ryktet Amber Heard dro frem om at Johnny Depp dyttet Kate Moss ned en trapp.

Står litt mer om det her:

https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2022/05/23/kate-moss-will-testify-in-johnny-depp-amber-heard-trial/amp/

😊

Ja, og så vidt jeg har forstått er det det eneste hun har lov til å vitne om også, da rebuttal vitnene vitner for å motbevise tidligere vitnemål.

Blir interessant å se spesielt AHs reaksjon når Kate Moss vitner.

Skrevet
Blueblizz skrev (10 minutter siden):

Enig! Skulle ønske det kom frem flere detaljer i denne tråden om saken og vitnene. Kjempespennende, selv om jeg ikke følger med på annet enn norske nyheter og denne tråden. 

Sengelektyre: 157 sider om rettssaken her inne nå 😂

Jeg syns vi her inne har vært bedre på å dekke rettssaken enn norske medier faktisk 😂😂

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...