Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jordbærkake34532 skrev (1 minutt siden):

og han har skrevet slemme tweets med banneord 

Til Elon Musk av alle. :fnise:

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Jordbærkake34532 skrev (1 minutt siden):

og han har skrevet slemme tweets med banneord 

Ha ha 🙈

Får nesten litt vondt av Elaine. Hun er ikke så veldig god... de burde brukt han andre mer. Husker ikke navnet...

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Made4u said:

Men igjen... Basert på opplevd troverdighet, så kan man ikke glorifisere han og demonisere motparten, det vil ikke være å se denne saken objektivt.

Huske at de begge var en del av dette destruktive forholdet, begge parter har vært både ufornuftig og fornuftig, tatt feil og hatt rett, vært urimelig og rimelig etc.... Det er to parter her, hvor begge virker å ha skyld i hvordan forholdet har vært og hvordan det er nå...

At jeg ikke har særlig mye fint å si om han, det er jo fordi mye tyder sterkt på at han er en sjalu og voldelig mann. (og det baserer jeg ikke på hennes utsagn, at han er over det normale sjalu har blitt bekreftet av andre enn AH, eks av JD bl.a. Og hans voldelighet bekreftes jo også av vitner, bilder etc.

Dessuten viser han mange umodne tendenser, å saksøke henne som han har gjort, ikke la henne få se hans øyne etc., det kunne blitt nevnt flere ting som viser hans umodenhet og at han neppe er helt i vater.

Han har også et bedre forsvarer-team enn henne, og har nok fått desto bedre råd fra dem enn hva hun har fått fra sine, og mitt inntrykk er at han således nok fremstår mer troverdig enn henne (hun har sågar klusset ting litt til for seg selv)... Men altså, det alene danner ikke grunnlag til å kunne si at han er uskyldig, langt mindre å demonisere henne og å glorifisere han.

De har vært et helvete for hverandre begge to i dette forholdet, og skulle strengt tatt aldri ha vært sammen, men når de ble så måtte det gå som det gikk.... Begge skulle ha lagt det hele bak seg, men virker for meg som om ingen av dem evner det, for det blir jo en offentlig skittentøysvask dette og i denne saken er de BEGGE urimelige.

Hvis du leser innleggene mine i denne tråden, så vil du se at jeg ikke glorifiserer Depp og demoniserer Heard. Jeg har flere ganger sagt at Depp må ha vært svært vanskelig å leve med, at han er en rusmisbruker og har sagt mye stygt. Jeg har skrevet at jeg faktisk har vondt av Heard, at jeg ikke tror hun har det bra og at de begge har vært destruktive og fått frem det verste i hverandre.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan tenke meg at AH holder på gå i taket over å ikke ha mulighet til å gaslighte den situasjonen 🤐

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Ser jeg feil, eller er det et smirk eller smil hos Amber? Hvorfor denne endringen i så fall? (Jeg spør som uvitende om dagens hendelser)

• Liker 1
Skrevet
Ada111 skrev (1 minutt siden):

Ser jeg feil, eller er det et smirk eller smil hos Amber? Hvorfor denne endringen i så fall? (Jeg spør som uvitende om dagens hendelser)

Hun "smirked" da det var snakk om at det ikke var så mye skader på den traileren som det har blitt vitnet om tidligere. Og etterpå har hun ikke helt klart å få tilbake steinmasken sin. 

• Liker 4
Skrevet

Richard Shaw nå, men når skal de få tid til Jennifer da? Føler at hun er ganske viktig her for å svare mot søsteren.

• Hjerte 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Kan tenke meg at AH holder på gå i taket over å ikke ha mulighet til å gaslighte den situasjonen 🤐

Det er nok ikke en urimelig antagelse 😬

• Liker 1
Skrevet
Ada111 skrev (2 minutter siden):

Hun driver stadig å gliser til kamera. 

• Nyttig 1
Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Hun "smirked" da det var snakk om at det ikke var så mye skader på den traileren som det har blitt vitnet om tidligere. Og etterpå har hun ikke helt klart å få tilbake steinmasken sin. 

Okey😅😇

Skrevet

Dr Shaw har behagelig stemme og dialekt, spent på hva han har å bidra med.

• Liker 3
Skrevet

Syntes denne bakgrunnsrunden de har med alle eksperter er UTROLIG kjedelig å høre på.

'Jeg skjønner de må gjøre det, for å stadfeste kredibilitet og ekspertise, men det tar så mye av tiden.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Har tittet innom tråden her i ny og ne og lest, men ikke sett selve rettssaken. Nå måtte jeg gå inn og se live jeg også. Henger ikke helt med på alle hvem hva hvor, men det har vært interessant (og underholdende) å følge med på kommentarene deres i tråden her underveis.

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Syntes denne bakgrunnsrunden de har med alle eksperter er UTROLIG kjedelig å høre på.

'Jeg skjønner de må gjøre det, for å stadfeste kredibilitet og ekspertise, men det tar så mye av tiden.

Det er ekstra viktig nå, han skal si hva han mener om Dr Spiegel fra i går 😁

• Liker 4
Skrevet

DAMN!! Psykolog eksperten igår = Rusten Lada.

Psykolog eksperten i dag = 

Rolls Royces! 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (Akkurat nå):

Rolls Royces! 

Åh yes!! 😁

• Nyttig 2
Skrevet

De tåler ikke at han sier det som det er nei 😛

Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (1 minutt siden):

Rolls Royces! 

Får vi høre litt proper british disdain, tro?

• Nyttig 1
Gjest Made4u
Skrevet
Tabris skrev (Akkurat nå):

Hvis du leser innleggene mine i denne tråden, så vil du se at jeg ikke glorifiserer Depp og demoniserer Heard. Jeg har flere ganger sagt at Depp må ha vært svært vanskelig å leve med, at han er en rusmisbruker og har sagt mye stygt. Jeg har skrevet at jeg faktisk har vondt av Heard, at jeg ikke tror hun har det bra og at de begge har vært destruktive og fått frem det verste i hverandre.

Å se det slik er jo forniftig, for man må aldri glemme at det alltid er to om et forhold (i noen kompliserte tilfeller også flere)... Nå er jeg ikke i posisjon til å skulle uttale meg om noen, men er åpenlyst at de begge har sine problemer og utfordringer, bl.a. et forhold til rus som ikke er sunt (for å uttrykke det mildt). Jeg tror det kan ligge noen diagnoser i bakgrunnen, hos dem begge...

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Måne, admin.

• Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...