Gjest Made4u Skrevet 24. mai 2022 #3061 Skrevet 24. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Han fremstår som troverdig og ærlig foreløpig. Troverdig kan du oppfatte han som, men hvorvidt han er ærlig eller ikke har du få forutsetninger for å skulle vurdere, om du forsøker det så kan du ta grundig feil. Det er. vil jeg hevde, veldig sannsynlig at han har utøvd vold mot henne (og det baserer jeg ikke på hennes ord). Sier ikke med det at hun var ok i forholdet, men ingen dame fortjener en mann som er voldelig, og i mine øyne er en som er det en som har mistet all ære... Skyldige kan godt folk som oppleves troverdige være, sier ikke mer...
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3062 Skrevet 24. mai 2022 Made4u skrev (1 minutt siden): Troverdig kan du oppfatte han som, men hvorvidt han er ærlig eller ikke har du få forutsetninger for å skulle vurdere, om du forsøker det så kan du ta grundig feil. Det er. vil jeg hevde, veldig sannsynlig at han har utøvd vold mot henne (og det baserer jeg ikke på hennes ord). Sier ikke med det at hun var ok i forholdet, men ingen dame fortjener en mann som er voldelig, og i mine øyne er en som er det en som har mistet all ære... Skyldige kan godt folk som oppleves troverdige være, sier ikke mer... Jeg tviler på at eieren av trailerparken der Depp og Heard var på ferie har utøvet vold mot Heard. Det er han som fremstår som troverdig og ærlig. Frasen 'fremstår som' indikerer at det etterfølgende er skribentens egen mening. 5 4
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3063 Skrevet 24. mai 2022 Det er godt de har deposition av hun Jennifer Howell.
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3064 Skrevet 24. mai 2022 Jeg heier forresten på JD nå, men skal prøve å ikke bli helt fotballsupporter.
~ Ada ~ Skrevet 24. mai 2022 #3065 Skrevet 24. mai 2022 Jeg logga meg på nå. Hvem er han som vitner nå?
Jordbærkake34532 Skrevet 24. mai 2022 #3066 Skrevet 24. mai 2022 amber som stadig gliser til kamera. wtf 1
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3067 Skrevet 24. mai 2022 Ada111 skrev (Akkurat nå): Jeg logga meg på nå. Hvem er han som vitner nå? Det er en som jobbet (eieren) av Hicksville Trailer Palace der det har vært vitnet om at Depp hadde kjeftet på Heard og at de hadde ødelagt en trailer, og nå sier han at det er motsatt. 2
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3068 Skrevet 24. mai 2022 Så den JD i følge AH skal ha nærmest totalt smadret hadde skader til kun 62 dollar?
Hatsumomo Skrevet 24. mai 2022 #3069 Skrevet 24. mai 2022 Ambeh skrev (4 minutter siden): Jeg heier forresten på JD nå, men skal prøve å ikke bli helt fotballsupporter. Heier på ingen, men syntes det er utrolig spennende!
~ Ada ~ Skrevet 24. mai 2022 #3070 Skrevet 24. mai 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Det er en som jobbet (eieren) av Hicksville Trailer Palace der det har vært vitnet om at Depp hadde kjeftet på Heard og at de hadde ødelagt en trailer, og nå sier han at det er motsatt. Takk!😊
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3071 Skrevet 24. mai 2022 Nå har Elaine den stemmen sin som sier "Nå skal jeg virkelig ta deg!"
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3072 Skrevet 24. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Heier på ingen, men syntes det er utrolig spennende! Jeg heier på JD fordi jeg tror på ham, og tror ikke på AH. Men uansett så er jeg enig i at det er veldig spennende, ja.
Tabris Skrevet 24. mai 2022 #3073 Skrevet 24. mai 2022 Hvem har sagt rettsaker ikke kan bli spennende? Jeg er trøtt og skulle egentlig legge meg tidlig, men dette må jeg få med meg. 1 1
Polly Ester Skrevet 24. mai 2022 #3074 Skrevet 24. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Jeg heier på JD fordi jeg tror på ham, og tror ikke på AH. Men uansett så er jeg enig i at det er veldig spennende, ja. Jeg også. OMG dette er så ... kan man bruke ordet "gøy", tro? Dette er så utrolig spennende å følge med på. Lurer på om Elaine klarer å senke denne fyren eller om Camille får "plukket han opp" etterpå. 2
Koskos Skrevet 24. mai 2022 #3075 Skrevet 24. mai 2022 Spent på Kate Moss i morgen, har en anelse om at man ikke skal røre ved henne ustraffet.. Kanskje jeg tar feil, får se. 2
Gjest Made4u Skrevet 24. mai 2022 #3076 Skrevet 24. mai 2022 Tabris skrev (Akkurat nå): Når jeg sier at han fremstår mer troverdig så inkluderer det også dokumentasjon, vitner, utsagn, argumenter og beviser på begges sider. Men jeg ser at jeg ikke er den eneste som kan bli rammet av confirmation bias. Men igjen... Basert på opplevd troverdighet, så kan man ikke glorifisere han og demonisere motparten, det vil ikke være å se denne saken objektivt. Huske at de begge var en del av dette destruktive forholdet, begge parter har vært både ufornuftig og fornuftig, tatt feil og hatt rett, vært urimelig og rimelig etc.... Det er to parter her, hvor begge virker å ha skyld i hvordan forholdet har vært og hvordan det er nå... At jeg ikke har særlig mye fint å si om han, det er jo fordi mye tyder sterkt på at han er en sjalu og voldelig mann. (og det baserer jeg ikke på hennes utsagn, at han er over det normale sjalu har blitt bekreftet av andre enn AH, eks av JD bl.a. Og hans voldelighet bekreftes jo også av vitner, bilder etc. Dessuten viser han mange umodne tendenser, å saksøke henne som han har gjort, ikke la henne få se hans øyne etc., det kunne blitt nevnt flere ting som viser hans umodenhet og at han neppe er helt i vater. Han har også et bedre forsvarer-team enn henne, og har nok fått desto bedre råd fra dem enn hva hun har fått fra sine, og mitt inntrykk er at han således nok fremstår mer troverdig enn henne (hun har sågar klusset ting litt til for seg selv)... Men altså, det alene danner ikke grunnlag til å kunne si at han er uskyldig, langt mindre å demonisere henne og å glorifisere han. De har vært et helvete for hverandre begge to i dette forholdet, og skulle strengt tatt aldri ha vært sammen, men når de ble så måtte det gå som det gikk.... Begge skulle ha lagt det hele bak seg, men virker for meg som om ingen av dem evner det, for det blir jo en offentlig skittentøysvask dette og i denne saken er de BEGGE urimelige.
Henikka Skrevet 24. mai 2022 #3077 Skrevet 24. mai 2022 Ambeh skrev (2 minutter siden): Nå har Elaine den stemmen sin som sier "Nå skal jeg virkelig ta deg!" Men hun kommer liksom ingen vei... foreløbig iallfall. Umbrella man... Umbrella guy... Elaine roter, og vitnet svarer på en måte troverdig. Må se litt mer 😅 2 1
Gjest Ambeh Skrevet 24. mai 2022 #3078 Skrevet 24. mai 2022 "Are you aware that Adam Waldman talks to ThatUmbrellaGuy?" "I had no idea, honestly that sounds like schizophrenia." Haha
Jordbærkake34532 Skrevet 24. mai 2022 #3079 Skrevet 24. mai 2022 Henikka skrev (Akkurat nå): Men hun kommer liksom ingen vei... foreløbig iallfall. Umbrella man... Umbrella guy... Elaine roter, og vitnet svarer på en måte troverdig. Må se litt mer 😅 og han har skrevet slemme tweets med banneord 3
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #3080 Skrevet 24. mai 2022 Hva i allverden har det med saken å gjøre om Hicksville-fyren har bannet om Elon Musk på twitter? 2 2
Fremhevede innlegg