Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stilig dress i dag i Johnny

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
charactouy skrev (14 minutter siden):

Enda verre 😳 Er ikke plass til alpakkaer i den! 

Hva er dette snakket om alpakkaer🙈har ikke fått med meg det. 

Skrevet
6 hours ago, charactouy said:

En psykiaters refleksjoner rundt Dr Spiegels vitnemål:

Jeg liker ham og har sett mange av hans videoer. Han har verdens tørreste humor. 😄

• Liker 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Sikkert noen som kan rette på meg om jeg har misforstått, men det var snakk om at Johnny hadde sagt at han ikke ville kommet tilbake til Disney om de så hadde tilbudt han 300 millioner og 1000 alpakkas.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Depp sa han ikke vil gå tilbake til Disney om han så blir tilbudt 300mill dollar og en million alpakkaer. Til overmål spurte Heards advokat Ms Bredehoft en representant fra Disney - under vitnemål - om de var villige til å tilby ham dette 😅

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Tabris skrev (2 minutter siden):

Jeg liker ham og har sett mange av hans videoer. Han har verdens tørreste humor. 😄

Så du videoen der han blant annet kommenterte fenomenet avføring i seng? Jeg har aldri hørt så mange sofistikerte bæsjevitser i mitt liv 😅

• Liker 1
Skrevet

En venn mener vi blir manipulert til å tro på Depp og at denne saken er ekstremt skadelig for metoo og blir brukt for å underminere kvinners troverdighet. Jeg heller mot Depps side, tror rett og slett mer på ham (fordi han ikke har kommet med ekstreme påstander som umulig kan være sanne, slik som Heard). Denne vennen min mener jeg er naiv og at jeg som kvinne MÅ støtte Amber. Denne vennen er ironisk nok hankjønn. Hva kan man si til sånt? Jeg kan liksom ikke vinne siden han har svaret om at jeg blir manipulert og lurt av Depps team fordi jeg som kvinne også har vært fan av ham og ikke henne...

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Ambeh
Skrevet
hvalstad45 skrev (Akkurat nå):

En venn mener vi blir manipulert til å tro på Depp og at denne saken er ekstremt skadelig for metoo og blir brukt for å underminere kvinners troverdighet. Jeg heller mot Depps side, tror rett og slett mer på ham (fordi han ikke har kommet med ekstreme påstander som umulig kan være sanne, slik som Heard). Denne vennen min mener jeg er naiv og at jeg som kvinne MÅ støtte Amber. Denne vennen er ironisk nok hankjønn. Hva kan man si til sånt? Jeg kan liksom ikke vinne siden han har svaret om at jeg blir manipulert og lurt av Depps team fordi jeg som kvinne også har vært fan av ham og ikke henne...

Det er dette AHs side og støttespillere prøver å manipulere oss til å tro.

Skrevet
Just now, Ambeh said:

Det er dette AHs side og støttespillere prøver å manipulere oss til å tro.

Good point! Jeg føler heller ikke at denne vennen har fulgt saken så tett som meg nå. Han bruker den engelske rettssaken som "bevis" og ser ut til å mene det er antifeministisk å tro hun lyver. Vel, som kvinne er jeg ganske vant til at kvinner kan lyve, syns ikke det er antifeministisk å mene kvinner kan lyve like mye som menn...

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
hvalstad45 skrev (7 minutter siden):

Vanvittig argument!

"Denne vennen min mener jeg er naiv og at jeg som kvinne MÅ støtte Amber"

Bare å si noe sånt, vitner om at sannheten ikke er viktigst. Du er en kvinne, derfor skal du støtte kvinnen. Uansett om hun lyver.

Tror han tuller med deg... håper det for din del. 😚

Endret av Henikka
La inn siste setning
  • Liker 11
Skrevet
Henikka skrev (2 minutter siden):

Vanvittig argument!

"Denne vennen min mener jeg er naiv og at jeg som kvinne MÅ støtte Amber"

Bare å si noe sånt, vitner om at sannheten ikke er viktigst. Du er en kvinne, derfor skal du støtte kvinnen. Uansett om hun lyver.

Tror han tuller med deg... håper det for din del. 😚

Det var akkurat dette AH var ute etter og det hun sa til Johnny også. Fordi hun er kvinne og han er mann og kun derfor, var hun helt sikker på at hun ville få all støtte og ingen kom til å tro på han. Det er det som er hele premisset hennes. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Det var akkurat dette AH var ute etter og det hun sa til Johnny også. Fordi hun er kvinne og han er mann og kun derfor, var hun helt sikker på at hun ville få all støtte og ingen kom til å tro på han. Det er det som er hele premisset hennes. 

Enig i dette.!! 

Skrevet (endret)

.

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 10
  • Hjerte 3
Skrevet
hvalstad45 skrev (23 minutter siden):

Still spørsmål. Mange spørsmål.

- Hvorfor mener du det?

- Hva tenker du om at: - Heard nektet Depp medisiner under avrusning, at det finnes flere bilder av ham med synlige skader tatt av tredjepart og ingen av henne, at det ikke finnes arr etter at hun ble slept over et gulv fullt av knust glass, at hun, hennes søster og minst tre av hennes venner bodde gratis i hans boliger?

- Kan ikke kvinner være voldelige?

Evt: 'Jeg har skjønt at du mener det, jeg er grunnleggende uenig, ferdig.'

• Liker 10
Skrevet

Hvem sitter i vitneboksen nå? 

Jeg sovnet fra starten på rettsdagen 🙈

Skrevet
Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Hvem sitter i vitneboksen nå? 

Jeg sovnet fra starten på rettsdagen 🙈

De er ikke begynt ennå. Motion to dismiss først, så en eviglang diskusjon hos dommeren. 

Skrevet

Hva er det de diskuterer? Kommer jo aldri igang igjen

Skrevet (endret)

.

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...