charactouy Skrevet 24. mai 2022 #2901 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (4 minutter siden): Har dere sett dokumentaren på Discovery +? De viser et lydopptak der Johnny Depp innrømmer å ha skallet til henne. Han mener det skjedde ved et uhell, men.. i tillegg lyver han om en flytur. Han sier ting var helt rolig og normalt, mens hans tekstmeldinger viser at han hadde drukket og stappet i seg ekstreme mengder dop. Jeg tror han har vært voldelig, men i hvilken grad er vanskelig å si. Hvilken flytur? Hvis det å drikke og stappe i seg dop er normalt for Depp, var det vel en normal flytur for ham? 11
Valyria83 Skrevet 24. mai 2022 #2902 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (1 minutt siden): Har dere sett dokumentaren på Discovery +? De viser et lydopptak der Johnny Depp innrømmer å ha skallet til henne. Han mener det skjedde ved et uhell, men.. i tillegg lyver han om en flytur. Han sier ting var helt rolig og normalt, mens hans tekstmeldinger viser at han hadde drukket og stappet i seg ekstreme mengder dop. Jeg tror han har vært voldelig, men i hvilken grad er vanskelig å si. Nekter å se den dokumentaren. Har sett noen klipp. Er nesten bare pro Amber. Viste svært lite fra Johnnys side. Nøytrale advokater har og reagert på den dokumentaren. De tekstmeldingene er allerede vært gått gjennom i rettsaken. Jeg har ikke sett bevis på at han har vært voldelig. 5 1 4
BuffyTheVampire Skrevet 24. mai 2022 #2903 Skrevet 24. mai 2022 charactouy skrev (4 minutter siden): Hvilken flytur? Hvis det å drikke og stappe i seg dop er normalt for Depp, var det vel en normal flytur for ham? I 2014 tror jeg? Husker ikke helt. Nei han mente ikke normal på den måten. Anbefaler å se dokumentaren selv. 1
BuffyTheVampire Skrevet 24. mai 2022 #2904 Skrevet 24. mai 2022 Valyria83 skrev (4 minutter siden): Nekter å se den dokumentaren. Har sett noen klipp. Er nesten bare pro Amber. Viste svært lite fra Johnnys side. Nøytrale advokater har og reagert på den dokumentaren. De tekstmeldingene er allerede vært gått gjennom i rettsaken. Jeg har ikke sett bevis på at han har vært voldelig. Jeg er uenig. En episode er dedikert Johnny, den andre Amber. Synes dokumentaren er nyansert, viser mye fra begges side. Som sagt, i dokumentaren er det LYDKLIPP der Johnny innrømmer å ha skallet til Amber. 3 3
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #2905 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (1 minutt siden): I 2014 tror jeg? Husker ikke helt. Nei han mente ikke normal på den måten. Anbefaler å se dokumentaren selv. Ellers takk, jeg foretrekker å forholde meg til sikre kilder - dvs bevis fremlagt i rettssalen i 2022 samt diskusjoner rundt disse. 3 3
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #2906 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (1 minutt siden): Jeg er uenig. En episode er dedikert Johnny, den andre Amber. Synes dokumentaren er nyansert, viser mye fra begges side. Som sagt, i dokumentaren er det LYDKLIPP der Johnny innrømmer å ha skallet til Amber. Og i rettssalen er det spilt av lydklipp der Heard innrømmer å ha slått Depp, og kalt ham en baby for å reagere på det. Hun minimerer til og med volden ved å si 'I didn't punch you, I hit you'. 6 2
Duraton Skrevet 24. mai 2022 #2907 Skrevet 24. mai 2022 13 minutter siden, BuffyTheVampire said: Har dere sett dokumentaren på Discovery +? De viser et lydopptak der Johnny Depp innrømmer å ha skallet til henne. Han mener det skjedde ved et uhell, men.. i tillegg lyver han om en flytur. Han sier ting var helt rolig og normalt, mens hans tekstmeldinger viser at han hadde drukket og stappet i seg ekstreme mengder dop. Jeg tror han har vært voldelig, men i hvilken grad er vanskelig å si. Jeg har blitt skallet og skallet mange ved uhell opp igjennom årene. Har også hatt hender i ansiktet og sikkert hatt mine hender i andre sine ansikter ved uhell også. Dem kunne fint ha definert det litt mer, synes jeg. Var det ett Glasgow kiss, eller bare bumping av skaller? 9 1
BuffyTheVampire Skrevet 24. mai 2022 #2908 Skrevet 24. mai 2022 charactouy skrev (5 minutter siden): Ellers takk, jeg foretrekker å forholde meg til sikre kilder - dvs bevis fremlagt i rettssalen i 2022 samt diskusjoner rundt disse. Er der ikke sikre kilder at Johnny innrømmer i en tekstmelding all alkoholen og dopet han stappet i seg, at han fikk blackout, og at resultatet av alkohol + dop fikk fram det verste i han? 2 2
BuffyTheVampire Skrevet 24. mai 2022 #2909 Skrevet 24. mai 2022 charactouy skrev (5 minutter siden): Og i rettssalen er det spilt av lydklipp der Heard innrømmer å ha slått Depp, og kalt ham en baby for å reagere på det. Hun minimerer til og med volden ved å si 'I didn't punch you, I hit you'. Ja det er forferdelig det også. Som nevnt tror jeg begge har vært voldelig mot hverandre, og oppførselen hennes virker jo helt syk. Jeg er altså ikke på Amber sin side, jeg tror som sagt at de begge har vært voldelige mot hverandre. Både fysisk og psykisk. 1 1
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #2910 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (Akkurat nå): Er der ikke sikre kilder at Johnny innrømmer i en tekstmelding all alkoholen og dopet han stappet i seg, at han fikk blackout, og at resultatet av alkohol + dop fikk fram det verste i han? Dette er kommet frem i rettssalen, jeg trenger ikke se en dokumentar for å finne ut det. Spørsmålet er hva 'det verste' er. Det er ikke nødvendigvis fysisk vold, det kan være manglende oppfylling av forpliktelser, generell likegyldighet, grovt språk, selvskading og mye mer som ikke innebærer å mishandle kona si. 8
Valyria83 Skrevet 24. mai 2022 #2911 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (12 minutter siden): Jeg er uenig. En episode er dedikert Johnny, den andre Amber. Synes dokumentaren er nyansert, viser mye fra begges side. Som sagt, i dokumentaren er det LYDKLIPP der Johnny innrømmer å ha skallet til Amber. Har blitt bevist at Amber har løyet under ed i rettsaken uk. Helt utrolig at hun ikke måtte legge frem skriftlig bevis på for eksempel donasjonene som hun påstod alt var donert. Nei de har ikke vist en brøkdel engang av Depp sin side. Ser og at han mangler flere viktige vitner på rebuttal vitne listen. Som for eksempel Kevin Murphy. De får jo ikke tid til å ta alle med. Har følgt med på saken i over 2 år. Følgte og med under UK saken. Amber blir etterforsket av myndighetene i Australia på grunn av løgn som kom frem under UK saken. Tror det eller ei jeg har prøvd å se ting litt fra Amber sin side i tilfelle jeg så meg litt blind på ting. Var spent på hva som skulle komme frem i rettsaken i tilfelle jeg har oversett noe. Ingenting fra hennes side har overbevist meg. Den dokumentaren der er helt meningsløs etter min mening. 5 3 5
Hank Amarillo Skrevet 24. mai 2022 #2912 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (1 time siden): Har dere sett dokumentaren på Discovery +? De viser et lydopptak der Johnny Depp innrømmer å ha skallet til henne. Han mener det skjedde ved et uhell, men.. i tillegg lyver han om en flytur. Han sier ting var helt rolig og normalt, mens hans tekstmeldinger viser at han hadde drukket og stappet i seg ekstreme mengder dop. Jeg tror han har vært voldelig, men i hvilken grad er vanskelig å si. Har ikke sett dokumentaren men det du viser til har vært tema i rettsaken. Headbuttingen har han forklaring jeg finner plausibel nok. Hun ble krakilsk og voldelig, han måtte restraine henne. I basketaket kakket hodene deres sammen. I den tekstmeldingen innrømmer han å ha bla drukket 1000 flasker Red Bull, så spørs hvor bokstavelig innholdet i meldingen skal tolkes. 13 5
Hank Amarillo Skrevet 24. mai 2022 #2913 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (45 minutter siden): Er der ikke sikre kilder at Johnny innrømmer i en tekstmelding all alkoholen og dopet han stappet i seg, at han fikk blackout, og at resultatet av alkohol + dop fikk fram det verste i han? Objection compound 5 4
Flettfrid Skrevet 24. mai 2022 #2914 Skrevet 24. mai 2022 BuffyTheVampire skrev (1 time siden): Har dere sett dokumentaren på Discovery +? De viser et lydopptak der Johnny Depp innrømmer å ha skallet til henne. Han mener det skjedde ved et uhell, men.. i tillegg lyver han om en flytur. Han sier ting var helt rolig og normalt, mens hans tekstmeldinger viser at han hadde drukket og stappet i seg ekstreme mengder dop. Jeg tror han har vært voldelig, men i hvilken grad er vanskelig å si. Om det var den flyturen det var spilt av lydklipp fra tidligere i rettsaken(som AH hadde tatt opp) så var det ikke annet å høre enn en overstadig full/ruset person. Ikke noe ekstraordinært slik hun fremstilte det FØR lydklippet ble avspilt. I følge henne satt han å ropte fult av dritt, hengte henne ut osv. Men lydklippet( hun ikke forventet skulle bli spilt av) ga ett helt annet bilde av det. Jeg har ikke sett noen dokumentar, følger rettsaken og all den dokumentasjonen som fremkommer der. Der er dokumentasjonen gått gjennom og godkjent som ekte. Det tror jeg er langt mer troverdig enn mye som har blitt lekket til pressen. Så klart kan JD ha skallet borti henne i kampens hete, på lik linje med at hun innrømmer å ha slått, skubbet osv han i kampens hete. Detter er 2 personer med psykisk sykdom/traumer,rusproblmer osv som har levd i mange år i ett dysfunksjonelt forhold. Så klart har det skjedd ting som ikke skulle skjedd begge veier. Det er ikke det saken handler om, den handler om at AH mener at hun har levd med mishandling, overgrep osv og har derfor skrevet en artikkel om det som har skadet JD sitt omdømme. Noe JD vil ha oppreisning for, da han selv har levd i ett voldelig forhold med henne. De levde under det samme begge to, ikke den ene som offer og den andre som overgriper. De begge er offer og begge overgripere. Da burde aldri AH skrevet og publisert en artikkel om dette, da hun selv er en voldsperson og overgriper. Enden på visa er nå at JD har fått fortalt verden sin versjon, blir trodd og får en massiv støtte verden over. Og AH har ødelagt karrieren sin for resten av livet. Uansett hvordan juryen dømmer dette, så er JD den vinnende parten totalt sett i saken. 11 8
Gjest ATLAS6 Skrevet 24. mai 2022 #2916 Skrevet 24. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (3 timer siden): Det vet jeg. Du må nok være ny i tråden, for Made4U er en bruker som flere ganger har innrømmet å ikke ha fulgt denne saken. Blar du deg bakover i tråden så ser du at alt jeg har skrevet om denne brukeren stemmer. Dette er en tullebruker, som ikke har lest seg opp på denne saken, og kun forsvarer Heard fordi Depp er en mann. Står svart-på-hvitt, bare å bla seg bakover i tråden. Skjønner. Jeg leste aktivt i tråden i begynnelsen men etter den bikket over 100 sider så har jeg kun lest et par bakover for hver dag og har nok gått glipp av mye av brukerdebatten i midten av tråden.
charactouy Skrevet 24. mai 2022 #2917 Skrevet 24. mai 2022 Valyria83 skrev (3 minutter siden): Lurer på om dette er ekte 👀!! Det kan man lure på! Er virkelig Bredehoft villig til å ofre karrieren ved å diskutere det åpent i salen? Jeg vet hun ikke fremstår som den skarpeste advokaten i salen, men dette virker usannsynlig! 3
Emmelise Skrevet 24. mai 2022 #2918 Skrevet 24. mai 2022 Valyria83 skrev (4 minutter siden): Lurer på om dette er ekte 👀!! Han kan like lett si "I'm relying on testimony". Rely og lie can høres veldig likt ut ved dårlig lyd og annet. Men om det er ekte? Aner ikke. 4 1
BuffyTheVampire Skrevet 24. mai 2022 #2919 Skrevet 24. mai 2022 Forstår ikke helt den ‘Ja men Amber har også vært voldelig’-argumentasjonen. Ja hun har jo det, men er det det rettssaken handler om? Depp mener han er ærekrenket på falskt grunnlag og sier Amber lyver. Dersom det kan bevises at han utsatte Amber for vold, vil den op-ed’en hun skrev være legitim, og han kan tape saken, er det ikke slik? Jeg tenker at de begge har behandlet hverandre svært dårlig. Amber fremstår ikke alltid genuin i måten hun forteller om alt hun har opplevd. Jeg tror ikke på alt hun sier. Tror ikke på den flaske-historien heller. Hun har sjokkert med lydopptak der hun latterliggjør Depp og ler av han. Men - dersom Depp har vært voldelig mot henne, spiller det vel ingen rolle om hun også har vært voldelig, for det er ikke det saken handler om. Eller har jeg misforstått? 1 3
Sigrid1 Skrevet 24. mai 2022 #2920 Skrevet 24. mai 2022 Hank Amarillo skrev (2 timer siden): I den tekstmeldingen Hva med tekstmeldingen han sendte til en av vennene sine, der han skrev at de skulle drukne henne, brenne henne og ha sex med liket etterpå for å forsikre seg om at hun var død? 1 2
Fremhevede innlegg