Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Depp har 15 timer igjen, Heard 4 😳

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og AH sin side har bare 4 timer og 9 min. Og Johnny har 15 timer og 51 min igjen. 

Hvis Johnny og gjengen kommer med noe som AH gjerne skulle protestert på så kan de ikke når tiden er over. Dette er gode nyheter for Johnny & Co.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Helt genialt at han fikk starte og får avslutte

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Polly Ester skrev (1 time siden):

Det kan jo hende, ja. Det er nok en påkjenning å stå der og kryssforhøre.

Åja, ja, det kan jo hende. Bare litt slitsomt å høre på den letingen etter ordene og stammingen etter en stund. 

Ambeh skrev (1 time siden):

Av og til ser man at Dennison har noen skjelvinger i kroppen, f.eks når de filmes når de har sidebar, så jeg har tenkt at det har sammenheng med stammingen, at han ikke kan noe for det. Tror ikke han later som.

Kan være så enkelt at han ticks/tourettes. 

Syns ikke man skal kritisere eller snakke ned en person fordi om man stammer,stottrer,har en lytte osv. Han gjør helt sikkert en veldig god jobb og har verdier Johnny setter høyt. Hvis ikke, hadde han ikke vært med i advokat teamet til Johnny.

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Og AH sin side har bare 4 timer og 9 min. Og Johnny har 15 timer og 51 min igjen. 

Hvis Johnny og gjengen kommer med noe som AH gjerne skulle protestert på så kan de ikke når tiden er over. Dette er gode nyheter for Johnny & Co.

Doc Brown tok vel over tre timer alene i dag.

• Liker 2
Skrevet
charactouy skrev (6 minutter siden):

Det er jo helt nyyydelig 😁🤩😍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tror team AH kan angre seg på noen av de godt betalte ekspertvitnene sine. De har rotet bort mye verdifull tid på de i dag. Koster flesk gjorde de 3 hver for seg også 🙈😜

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (15 minutter siden):

For en dag.. for noen vitner.

Herregud, den professoren : 😂😂😂

image.thumb.jpeg.a8c72062a5fae4c432e0ac8151b190e1.jpeg

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Ambeh skrev (1 time siden):

Ja, men herlig avbrekk  med den snakkesalige, indignerte, eksperten.

En dårlig kopi av «Doc» Emmet Brown (tilbake til fremtiden), eksentrisk og helt bisarr.

For et shitshow for A.H. 
For de som har bittelitt kunnskap om den kognitive testen så brukes denne også i Norge og det er blank løgn at man «ikke vet» om den som tar testen er sliten, rusa, full osv. Testen skal taes når pasienten er uthvilt og avslappet fordi hvis ikke er det risiko for feilmargin. Jeg har tatt testen i forbindelse med arbeid sammen med en hel haug kollegaer fordi vi skulle lære om testen, og det å glemme ordene var noe av det mest vanlige som man svikter på. Om J.D har vært deprimert (som også er notert av psykiateren/terapeuten han faktisk gikk til) - så vil også det påvirke resultatet da depresjon kan påvirke hukommelsen. Uansett så er det at han glemte to eller tre ord helt irrelevant. Det er vanlig. Det sier ingenting.

Den som fremsto å ha nedsatt kognisjon var jo heller denne professoren selv. Han virket jo halvgal! 

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (9 minutter siden):

En dårlig kopi av «Doc» Emmet Brown (tilbake til fremtiden), eksentrisk og helt bisarr.

For et shitshow for A.H. 
For de som har bittelitt kunnskap om den kognitive testen så brukes denne også i Norge og det er blank løgn at man «ikke vet» om den som tar testen er sliten, rusa, full osv. Testen skal taes når pasienten er uthvilt og avslappet fordi hvis ikke er det risiko for feilmargin. Jeg har tatt testen i forbindelse med arbeid sammen med en hel haug kollegaer fordi vi skulle lære om testen, og det å glemme ordene var noe av det mest vanlige som man svikter på. Om J.D har vært deprimert (som også er notert av psykiateren/terapeuten han faktisk gikk til) - så vil også det påvirke resultatet da depresjon kan påvirke hukommelsen. Uansett så er det at han glemte to eller tre ord helt irrelevant. Det er vanlig. Det sier ingenting.

Den som fremsto å ha nedsatt kognisjon var jo heller denne professoren selv. Han virket jo halvgal! 

Så enig, så enig

• Liker 1
Skrevet (endret)
Made4u skrev (46 minutter siden):

Fordi jeg ikke blindt og naivt støtter en det er mye som skurrer ved?

Beklager, men JD er absolutt ikke noen svigermors drøm, snarere tvert imot vil jeg hevde.

Du troller, fordi du ukritisk viser støtte til et menneske hvor alt skurrer. Du er et troll, fordi du nekter å sette deg inn i det du diskuterer. Er det en person det skurrer hos er det ikke Depp, men Amber.

Men du har vist både i denne tråden, og i andre tråder (tidligere) at du som regel aldri har interesse av å sette deg inn i de tingene du skal diskutere eller kommentere. Du skal som regel alltid synse og mene og komme med bastante meninger om ting du har null kunnskap eller peiling på.  

- Amber er tatt i løgn under ed, flere ganger.

- Bevisene viser falske og fabrikerte bilder av skade på Amber som aldri fant sted.

- Amber har ingen bilder som  kan bevise volden.

- Finnes flere bilder med bevis av fysisk skade hos Depp.

- Timesvis med lydklipp hvor Amber driver aktiv gaslighting, og flere klipp hvor Amber innrømmer å ha vært voldelig mot Depp.

Og du mener det skurrer hos Depp? Kan du si konkret hva det er som skurrer hos Depp? Utenom at han er en mann (argumentet ditt at Depp er en mann begynner å bli rimelig tynnslitt, for det er det eneste argumentet du har kommet med sålangt i tråden. Og at vi må tro på Heard fordi hun er en kvinne, og derfor etter ditt syn det svakere kjønn).

Eller er du her kun for å provosere som vanlig og skrive de mest useriøse og drøye kommentarene du klarer, i håp om at tråden skal bli stengt?

For måten du overser, og benekter alle fakta som taler imot Heard, og skisserer Depp som en voldsperson kun fordi han er mann er særdeles useriøs og drøyt.

Når skal det gå inn hos deg at man ikke automatisk er en voldspersoner dersom man er mann. Når skal det gå inn hos deg at kvinner også kan være mishandlere og at man ikke skal tro blindt på noen kun fordi de er kvinne.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig spent på Jennifer Howell i morgen!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Denne psykiateren er en av de mest kranglete og aggressive personene jeg har sett i en rettssak noensinne. Helt utrolig. Og dette er foran hele verden, foran jury og tilhørere. Bare å tenke seg hvordan han krangler og belærer pasientene bak lukkede dører. Ugh! Og det første vitnet som, etter å ha hevdet at fingeren ikke kunne blitt kuttet av pga en vodkaflaske, deretter blir presentert bilder av stedet fingeren ble funnet sammen med den knuste flasken...

I USA er det vanlig å selge sine "profesjonelle meninger", jeg begynner litt å lure på disse vitnene.

Endret av Boing
  • Liker 17
  • Hjerte 3
Skrevet
Boing skrev (6 timer siden):

Denne psykiateren er en av de mest kranglete og aggressive personene jeg har sett i en rettssak noensinne. Helt utrolig. Og dette er foran hele verden, foran jury og tilhørere. Bare å tenke seg hvordan han krangler og belærer pasientene bak lukkede dører. Ugh! Og det første vitnet som, etter å ha hevdet at fingeren ikke kunne blitt kuttet av pga en vodkaflaske, deretter blir presentert bilder av stedet fingeren ble funnet sammen med den knuste flasken...

I USA er det vanlig å selge sine "profesjonelle meninger", jeg begynner litt å lure på disse vitnene.

Veldig uetisk det de expertene farte med. 

• Liker 5
Skrevet
Ada111 skrev (6 timer siden):

Veldig spent på Jennifer Howell i morgen!

Jeg også. 

Er spendt på hvor mye de viser. Hun snakket også en del med mor til Amber og Whitney. Regner med det hun sa om henne blir klippet vekk siden moren er død. 

Jennifer Howell rapporterte om et innbrudd mens rettssaken har pågått. 

Tilfeldig? 🧐

chrome_skjermdump_1653368525221.png

chrome_skjermdump_1653368618667.png

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest ATLAS6
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (7 timer siden):

Du troller, fordi du ukritisk viser støtte til et menneske hvor alt skurrer. Du er et troll, fordi du nekter å sette deg inn i det du diskuterer. Er det en person det skurrer hos er det ikke Depp, men Amber.

Men du har vist både i denne tråden, og i andre tråder (tidligere) at du som regel aldri har interesse av å sette deg inn i de tingene du skal diskutere eller kommentere. Du skal som regel alltid synse og mene og komme med bastante meninger om ting du har null kunnskap eller peiling på.  

- Amber er tatt i løgn under ed, flere ganger.

- Bevisene viser falske og fabrikerte bilder av skade på Amber som aldri fant sted.

- Amber har ingen bilder som  kan bevise volden.

- Finnes flere bilder med bevis av fysisk skade hos Depp.

- Timesvis med lydklipp hvor Amber driver aktiv gaslighting, og flere klipp hvor Amber innrømmer å ha vært voldelig mot Depp.

Og du mener det skurrer hos Depp? Kan du si konkret hva det er som skurrer hos Depp? Utenom at han er en mann (argumentet ditt at Depp er en mann begynner å bli rimelig tynnslitt, for det er det eneste argumentet du har kommet med sålangt i tråden. Og at vi må tro på Heard fordi hun er en kvinne, og derfor etter ditt syn det svakere kjønn).

Eller er du her kun for å provosere som vanlig og skrive de mest useriøse og drøye kommentarene du klarer, i håp om at tråden skal bli stengt?

For måten du overser, og benekter alle fakta som taler imot Heard, og skisserer Depp som en voldsperson kun fordi han er mann er særdeles useriøs og drøyt.

Når skal det gå inn hos deg at man ikke automatisk er en voldspersoner dersom man er mann. Når skal det gå inn hos deg at kvinner også kan være mishandlere og at man ikke skal tro blindt på noen kun fordi de er kvinne.

Du vet at det et lov å være kritisk til begge, vise støtte til at begge, og uten at man har tatt en side i saken? Det betyr ikke at man tar AH sin side fordi JD er mann. 

Skrevet
ATLAS6 skrev (39 minutter siden):

Du vet at det et lov å være kritisk til begge, vise støtte til at begge, og uten at man har tatt en side i saken? Det betyr ikke at man tar AH sin side fordi JD er mann. 

Det vet jeg.

Du må nok være ny i tråden, for Made4U er en bruker som flere ganger har innrømmet å ikke ha fulgt denne saken.

Blar du deg bakover i tråden så ser du at alt jeg har skrevet om denne brukeren stemmer. Dette er en tullebruker, som ikke har lest seg opp på denne saken, og kun forsvarer Heard fordi Depp er en mann. Står svart-på-hvitt, bare å bla seg bakover i tråden.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
1 hour ago, ATLAS6 said:

Nå er ikke brukerdebatt tillatt, så jeg kan ikke trekke fram vedkommendes interessante syn på kvinner og menn, men jeg vil nå anta at hvis du kikker på hva vedkommende har respondert med her i tråden, så kan du gjøre opp din egen mening om vedkommende.

Jeg holder med det @Blueberrymuffin har skrevet og jeg har selv blokkert vedkommende for å slippe irrelevant gnål om utdatert syn på kjønn.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har dere sett dokumentaren på Discovery +? De viser et lydopptak der Johnny Depp innrømmer å ha skallet til henne. Han mener det skjedde ved et uhell, men.. i tillegg lyver han om en flytur. Han sier ting var helt rolig og normalt, mens hans tekstmeldinger viser at han hadde drukket og stappet i seg ekstreme mengder dop. Jeg tror han har vært voldelig, men i hvilken grad er vanskelig å si. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

En psykiaters refleksjoner rundt Dr Spiegels vitnemål:

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...