Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne kvelden har vært en tålmodighetsprøve...

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ambeh
Skrevet
Ada111 skrev (Akkurat nå):

Denne kvelden har vært en tålmodighetsprøve...

Ja, men herlig avbrekk  med den snakkesalige, indignerte, eksperten.

Skrevet
Ambeh skrev (1 minutt siden):

Ja, men herlig avbrekk  med den snakkesalige, indignerte, eksperten.

Psykiateren? Vel, gleden over komikken forsvant for min del i det langdryge

• Liker 2
Gjest Hoppetau
Skrevet

Brukes det av Depps tid når disse vitnene kryssforhøres? Syntes kryssforhørene blir langtekkelige, de kunne kommet mye kjappere til poenget og vi kunne da kanskje husket poenget også heller enn når de bruker såpass mye tid på å vri og vende på ting. 

Gjest Ambeh
Skrevet
Ada111 skrev (4 minutter siden):

Psykiateren? Vel, gleden over komikken forsvant for min del i det langdryge

Ja, var han jeg mente, for min del kunne kryssforhøret av ham gjerne fortsatt enda. Hun som vitner nå, derimot.

Skrevet
Hoppetau skrev (1 minutt siden):

Brukes det av Depps tid når disse vitnene kryssforhøres? Syntes kryssforhørene blir langtekkelige, de kunne kommet mye kjappere til poenget og vi kunne da kanskje husket poenget også heller enn når de bruker såpass mye tid på å vri og vende på ting. 

Ja. Når det er Depps advokat som snakker så tas det av tiden til Depp og omvendt. Så når Denison tværer og tværer med vitnet nå så går det ut over tiden de har igjen. 

Emily D. sitter og roper "ask about the audio" igjen og igjen.

Håper de kommer litt framover her snart nå, for dette er kjedelig å høre på.

• Liker 2
Gjest Hoppetau
Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Ja. Når det er Depps advokat som snakker så tas det av tiden til Depp og omvendt. Så når Denison tværer og tværer med vitnet nå så går det ut over tiden de har igjen. 

Emily D. sitter og roper "ask about the audio" igjen og igjen.

Håper de kommer litt framover her snart nå, for dette er kjedelig å høre på.

Hvilken audio siktes det til?

Skrevet
Ambeh skrev (4 minutter siden):

Ja, var han jeg mente, for min del kunne kryssforhøret av ham gjerne fortsatt enda. Hun som vitner nå, derimot.

Jo, alt er relativt, det er sant😅

• Liker 1
Skrevet
Made4u skrev (26 minutter siden):

Ingen av dem har vært ok i forholdet, men Depp er en mann som har vært voldelig mot en dame (dypere kan han ikke synke og han har derfor ingen sympati fra min side, dessuten uttaler jo en annen av hans ekser at han er sjalu på en paranoid måte og er ofte slik som resulterer i vold)... Han har ingen troverdighet hos meg i alle fall, så håper og tror også at han taper så det dundrer).

Trolle innlegg.

• Liker 5
Skrevet
Hoppetau skrev (Akkurat nå):

Hvilken audio siktes det til?

Er ikke helt sikker. Muligens audio av der AH erkjenner at hun har slått Johnny... eller, når jeg tenker meg om så tror jeg det var "gå ut i verden, Johnny, gå ut og si at du, en mann, har vært et offer for "domestic violence" og se om de tror på deg".

• Liker 4
Skrevet (endret)
PissiPus skrev (51 minutter siden):

Det er nok ingen av de som går seirende ut av dette som en helgen, nei.

For noe tull. Noen som ikke har fulgt med på rettsaken.

Etter at Camille Vasquez kom på banen, så blir det mer tydelig hvilke notorisk løgner og mishandler Heard er. Man må ha levd under en stein siste uka om man fremdeles mener at Heard og Depp er likestilt i skyld. Nei, all skyld ligger på Heard, som endelig har blitt avkledd og blir avslørt under kryssforhørene.

Depp går seirende ut av dette, det foreligger ingen valide beviser for at Depp har utdøvet vold.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

For noe tull. Noen som ikke har fulgt med på rettsaken.

Etter at Camille Vasquez kom på banen, så blir det mer tydelig hvilke notorisk løgner og mishandler Heard er. Man må ha levd under en stein siste uka om man mener Heard og Amber er likestilt i skyld. Nei, alt skyld ligger på Heard, som endelig har blitt avkledd og blir avslørt under kryssforhørene.

Depp går seirende ut av dette, ingen beviser for at Depp har utdøvet vold.

Unnskyld? Tror du misforstår meg.

Jeg sier ingenting om hvem som er voldelig eller ikke. Ingenting om hvem som lyver eller "går seirende ut av dette", som du sier. Jeg sier at ingen av de kommer ut av dette som en helgen.

Jeg mener at de begge to har hver sine problemer, åpenbart. Det være seg rus, sinneproblemer, misbruk, angst, abuse, depresjoner, lista er lang. Jeg sier ikke at den ene eller den andre "vinner" dette, men mener at ingen av disse to, Heard og Depp, er mennesker det ser ut til å være enkle å leve med, og det har kommet tydelig frem under rettsaken, som hele verden er vitne til.

Sitter forøvrig å ser på livesending nå, så jo, jeg følger med så langt jeg har kapasitet. 

Og å argumentere med "for noe tull" og "levd under en stein" kan vi kanskje holde oss for gode for, eller? Legger ikke akkurat til rette for en saklig diskusjon.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Deneson har ikke hastverk med å komme til poenget nei. 

Jeg ville gjort det enkelt:

-You said all the actors you compared Ms Heard with were talented actors, right?

-Thats correct!

-Is Ms Heard a talented actress?

-Yes!

-Please pull up exibit xxx

[viser klipp som viser Ms Heard spille i en film]

-Is it your testimony under oath that this is good acting?

-ehhhh ... yes...

-Your honor, I move to strike this witness, she just perjured herself.

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Gjest Made4u
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (31 minutter siden):

Trolle innlegg.

Fordi jeg ikke blindt og naivt støtter en det er mye som skurrer ved?

Beklager, men JD er absolutt ikke noen svigermors drøm, snarere tvert imot vil jeg hevde.

Skrevet

Jeg orker ikke å følge med på dette vitnet lenger. Noen som kan si om det har fremkommet noe som gir Depp trøbbel?

• Liker 2
Skrevet

For en dag.. for noen vitner.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Du store alpakka - eller en million av dem 😅

• Liker 1
Skrevet
Ada111 skrev (2 minutter siden):

Jeg orker ikke å følge med på dette vitnet lenger. Noen som kan si om det har fremkommet noe som gir Depp trøbbel?

Egentlig ikke, de bare kverulerer om hæsjtæggs, ærekrenkelser eller offentlig skittentøyvask har tapt noen av partene hvor mange dollar og/eller en million alpakkaer.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Egentlig ikke, de bare kverulerer om hæsjtæggs, ærekrenkelser eller offentlig skittentøyvask har tapt noen av partene hvor mange dollar og/eller en million alpakkaer.

Supert! Tusen takk❤

• Liker 1
Skrevet

Eeeeeeeendelig ferdig for i dag... pjewwwww

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...