charactouy Skrevet 23. mai 2022 #2841 Skrevet 23. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Aha, jeg går helt i surr når det kommer til ting som skla ha skjedd på flyturer. Jeg håper det er hun på flyet til Russland som skal vitne. Og kanskje det er det også, siden den andre historien allerede er tilbakevist? Ikke godt å si, vi får vente i spenning! Og det gjør ikke noe om du går i surr i Heards historier - det gjør hun selv også 😉 4 1 1
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2842 Skrevet 23. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Ikke godt å si, vi får vente i spenning! Og det gjør ikke noe om du går i surr i Heards historier - det gjør hun selv også 😉 Ja, sant nok.
Hatsumomo Skrevet 23. mai 2022 #2843 Skrevet 23. mai 2022 (endret) nv Endret 23. mai 2022 av Hatsumomo
PissiPus Skrevet 23. mai 2022 #2844 Skrevet 23. mai 2022 Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Man må jo bare le når man hører navnene Zendaya og Brie Larson opp mot Amber Heard. KJÆRE VENE. Se for deg Euphoria, bare med Amber Heard i rollen Zendaya har. Zendaya er i mine øyne en skuespiller i verdensklasse etter å ha sett den serien, Amber kan ikke måle seg i det heeele tatt! 5 2
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2845 Skrevet 23. mai 2022 charactouy skrev (26 minutter siden): Hang on, vitne til Hicksville-hendelsen står det. Var det der Depp visstnok raserte en camper og foretok en cavity search, men hevder han kun kverket en vegglampe på badet? Ja, det var vel den hendelsen med cavity search.
FruR Skrevet 23. mai 2022 #2846 Skrevet 23. mai 2022 PissiPus skrev (1 time siden): Det vet jeg ikke for sikkert. Poenget mitt var at Spiegel er innhentet av Heards team og snakker deres sak (om jeg ikke har misforstått fullstendig), og derfor var det da enda mindre poeng i å understreke at forbrytere ikke søker terapi, når de begge har gått i terapi. Da er ingen av de forbrytere, da ...? 🤷🏼♀️ Min teori er at begge eller ingen er forbryter her…De har vært begge vært fæle mot hverandre . 2
~ Ada ~ Skrevet 23. mai 2022 #2847 Skrevet 23. mai 2022 Spesielt hvordan samtlige vitner til Amber konsekvent ser på juryen når de svarer 3 2
Polly Ester Skrevet 23. mai 2022 #2848 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Virker som Depps team burde brukt Camille mer, hun leter ikke etter ord sånn som Denison gjør. Når han leter etter ord og stammer litt så virker han litt mindre proff, litt sånn som Elaine har opptrådt syns jeg. Edit: Virker sikrere og mindre stamming nå Endret 23. mai 2022 av Polly Ester 5
PissiPus Skrevet 23. mai 2022 #2849 Skrevet 23. mai 2022 FruR skrev (1 minutt siden): Min teori er at begge eller ingen er forbryter her…De har vært begge vært fæle mot hverandre . Det er nok ingen av de som går seirende ut av dette som en helgen, nei. 3
~ Ada ~ Skrevet 23. mai 2022 #2850 Skrevet 23. mai 2022 Polly Ester skrev (2 minutter siden): Virker som Depps team burde brukt Camille mer, hun leter ikke etter ord sånn som Denison gjør. Når han leter etter ord og stammer litt så virker han litt mindre proff, litt sånn som Elaine har opptrådt syns jeg. Hun slår nok til igjen når det virkelig gjelder for fullt mot slutten 3 1
Polly Ester Skrevet 23. mai 2022 #2851 Skrevet 23. mai 2022 Ada111 skrev (Akkurat nå): Hun slår nok til igjen når det virkelig gjelder for fullt mot slutten Ja, antakeligvis. Forhåpentligvis. 1 2
charactouy Skrevet 23. mai 2022 #2852 Skrevet 23. mai 2022 Polly Ester skrev (3 minutter siden): Virker som Depps team burde brukt Camille mer, hun leter ikke etter ord sånn som Denison gjør. Når han leter etter ord og stammer litt så virker han litt mindre proff, litt sånn som Elaine har opptrådt syns jeg. Edit: Virker sikrere og mindre stamming nå Kan ikke slite ut Vasquez heller. Jeg synes Denison jevnt over gjør en langt bedre jobb enn noen av Heards folk. 6 2 3
Hank Amarillo Skrevet 23. mai 2022 #2853 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Polly Ester skrev (9 minutter siden): Virker som Depps team burde brukt Camille mer, hun leter ikke etter ord sånn som Denison gjør. Når han leter etter ord og stammer litt så virker han litt mindre proff, litt sånn som Elaine har opptrådt syns jeg. Noen av disse lawtube-folka som spekulerte i om han gjorde det nærmest med vilje. Han fremstår litt som bondsk og enkel, åte for eksperter som tror han er dum og undervurderer han. Endret 23. mai 2022 av Hank Amarillo 6
~ Ada ~ Skrevet 23. mai 2022 #2854 Skrevet 23. mai 2022 Der sitter vitnet med et smirk on her face. Just like Amber. 3
Polly Ester Skrevet 23. mai 2022 #2855 Skrevet 23. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Kan ikke slite ut Vasquez heller. Jeg synes Denison jevnt over gjør en langt bedre jobb enn noen av Heards folk. Det kan jo hende, ja. Det er nok en påkjenning å stå der og kryssforhøre. Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Noen av disse lawtube-folka som spekulerte i om han gjorde det nærmest med vilje. Han fremstår litt som bondsk og enkel, åte for eksperter tror han er dum og undervurderer han. Åja, ja, det kan jo hende. Bare litt slitsomt å høre på den letingen etter ordene og stammingen etter en stund. 1
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2857 Skrevet 23. mai 2022 Av og til ser man at Dennison har noen skjelvinger i kroppen, f.eks når de filmes når de har sidebar, så jeg har tenkt at det har sammenheng med stammingen, at han ikke kan noe for det. Tror ikke han later som.
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2858 Skrevet 23. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Han dro fram hearsay-bæsjen 🤣 😅
Gjest Made4u Skrevet 23. mai 2022 #2859 Skrevet 23. mai 2022 PissiPus skrev (13 minutter siden): Det er nok ingen av de som går seirende ut av dette som en helgen, nei. Ingen av dem har vært ok i forholdet, men Depp er en mann som har vært voldelig mot en dame (dypere kan han ikke synke og han har derfor ingen sympati fra min side, dessuten uttaler jo en annen av hans ekser at han er sjalu på en paranoid måte og er ofte slik som resulterer i vold)... Han har ingen troverdighet hos meg i alle fall, så håper og tror også at han taper så det dundrer).
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2860 Skrevet 23. mai 2022 Håper vi rekker å begynne på et vitne til i kveld, ev. at AHs side er ferdige og JDs side kommer med motion to strike eller hva det heter. Virker som det er biiittelitt større sjanse for at dommeren kaster saken hennes, enn det var motsatt vei, selv om sjansen er minimal.
Fremhevede innlegg