Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjensyn med Dr Curry? Count me in!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onsdag blir det limt fast til pcen fra kl 15-23 ja 🤪

Får bare slå av mobilen!

• Hjerte 2
Skrevet
Ambeh skrev (Akkurat nå):

Takk

Onsdag blir en festdag.

Helt utrolig! Eneste senvakten jeg har denne uken er på onsdag 😭

Er det mulig?? Både Kate Moss og Johnny Depp og Lydia Fillip og Dr. Curry 😭

Vil seeeeee "live" 😂

• Liker 2
Skrevet
Purple Basil skrev (2 timer siden):

Det er kanskje like greit når du synes det høres fornuftig ut å diagnostisere folk man verken har snakket med eller møtt. 

Og attpåtil diagnotiserer basert på hvordan de spiller i spillefilmer hvor de ikle en gang er seg selv men spiller en karakter.. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Googler og googler Lydia Fillip, men klarer ikke å finne ut om hun er DEN flyvertinnen vi har hørt så mye om.

Noen som vet?

Gjest Hoppetau
Skrevet
Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

Dagene de ulike vitnene skal være:

Image

Vi får håpe de ikke trenger å bruke en time på å presentere cv da, så de får tid til alt dette. Tirsdagen ser veldig full ut, i alle fall om man sammenligner med hvor lang tid vitnene har brukt i dag.

Men på den andre siden er det kanskje ikke et poeng å dra ut tiden siden man ikke har annet å fylle den med slik det ser ut til å være for Amber i dag

Skrevet
Ambeh skrev (9 minutter siden):

Takk

Onsdag blir en festdag.

Ja! Men vil ha med meg Jennifer Howell i morgen men kan ikke😩

Gjest Ambeh
Skrevet
Henikka skrev (1 minutt siden):

Googler og googler Lydia Fillip, men klarer ikke å finne ut om hun er DEN flyvertinnen vi har hørt så mye om.

Noen som vet?

"A rebuttal witness is a witness who is called to rebut testimony already presented at trial."https://www.law.cornell.edu/wex/rebuttal_witness

Jeg tror det er hun AH sier at JD overtalte til å ta mdma, fordi det er vel ingen andre flyvertinner vi har hørt om? Tror derfor at hun skal vitne om den episoden som AH fortalte om, og da har en annen historie enn AH.

Skrevet
Ambeh skrev (2 minutter siden):

"A rebuttal witness is a witness who is called to rebut testimony already presented at trial."https://www.law.cornell.edu/wex/rebuttal_witness

Jeg tror det er hun AH sier at JD overtalte til å ta mdma, fordi det er vel ingen andre flyvertinner vi har hørt om? Tror derfor at hun skal vitne om den episoden som AH fortalte om, og da har en annen historie enn AH.

Hun kan kanskje ha vært på Boston-flyet og sett hvem som sparket hvem bak 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ambeh skrev (6 minutter siden):

Et kronvitne med andre ord!! Oi oi oi, utrolig spennende! Og hun vitnet vel ikke i UK saken heller, ettersom hun nesten er umulig å finne noe om på nett.

Endret av Henikka
Skrevet
Ambeh skrev (4 minutter siden):

Kan være flyvertinne som har jobbet på privatflyet til Depp, som var på jobb under hendelsen på flyet - som er blitt beskrevet i Ms Heards vitnemål.

IDK.

• Liker 2
Skrevet

Hang on, vitne til Hicksville-hendelsen står det. Var det der Depp visstnok raserte en camper og foretok en cavity search, men hevder han kun kverket en vegglampe på badet?

Skrevet
charactouy skrev (4 minutter siden):

Hang on, vitne til Hicksville-hendelsen står det. Var det der Depp visstnok raserte en camper og foretok en cavity search, men hevder han kun kverket en vegglampe på badet?

Jepp!

• Liker 1
Gjest Ambeh
Skrevet
Hank Amarillo skrev (7 minutter siden):

Kan være flyvertinne som har jobbet på privatflyet til Depp, som var på jobb under hendelsen på flyet - som er blitt beskrevet i Ms Heards vitnemål.

IDK.

Åja, kanskje det. Jeg husker ikke forskjell på flyhistoriene.

Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Jepp!

Interessant! Tro om det er eieren de har fått tak i for å vitne om skadeverket?

Satt ikke dette vitnet for en liten stund siden og sa at hun ikke kunne vitne noe tap for Depp på Pirates 6 siden den ikke er laget eller planlagt, men nå sitter hun og uttaler seg om hba Heard kunne tjent om fem år hvis ikke Depp/advokaten hadde skrevet de kommentarene?

• Liker 4
Skrevet
Depp_Is_Innocent skrev (På 6.5.2022 den 2.28):

Selv om jeg ikke liker Amber Heard eller dramaet hun har forårsaket, trenger hun definitivt profesjonell hjelp for sin mentale helse.

Hørt lite fra deg i det siste. 

Hva tenker du om slik saken har utviklet seg? 

• Hjerte 2
Skrevet
Ambeh skrev (Akkurat nå):

Åja, kanskje det. Jeg husker ikke forskjell på flyhistoriene.

Heard hevdet hun ble sparket i ryggen av Depp på fly fra Boston (allerede tilbakevist av minst to vitner), og at Depp overtalte en flyvertinne til å ta MDMA på vei til Russland.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud

Eksperten har sammenlignet hennes karriere med andre skuespillere i samme karrieresteg som var pene og hadde skuespillertalent og funnet ut at deres karriere gikk oppover mens hennes gikk i dass.

Hmm...nesten så man kunne konkludere med at for å bli en suksessfull skuespillerkarriere i Hollywood så er ikke utseende tilstrekkelig man trenger også talent...

• Liker 14
Gjest Ambeh
Skrevet (endret)
charactouy skrev (2 minutter siden):

Heard hevdet hun ble sparket i ryggen av Depp på fly fra Boston (allerede tilbakevist av minst to vitner), og at Depp overtalte en flyvertinne til å ta MDMA på vei til Russland.

Aha, jeg går helt i surr når det kommer til ting som skla ha skjedd på flyturer. Jeg håper det er hun på flyet til Russland som skal vitne. Og kanskje det er det også, siden den andre historien allerede er tilbakevist?

Endret av Ambeh
Skrevet

Man må jo bare le når man hører navnene Zendaya og Brie Larson opp mot Amber Heard. KJÆRE VENE.

• Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...