Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Doctor Proctor said:

Det var jo helt "rive seg i håret"-uprofft av han eksperten. Jeg reagerte med en gang på uttalelsene hans i retning Depp. Sofa-TV analyse deluxe. Som advokaten til Depp igjen og igjen referete til (Golden Rule xx), man gjør ikke en diagnose av enkeltpersoner fra tv-skjemen, hvor man har null kontroll på hva man har bedømt! En ekspert burde vite såpass. Det er derfor de blir eksperter, de er smart og gjør ikke sofanalyser. HVert fall ikke så åpenbart som dette, for det vitner om elendig dømmerkraft og kan antyde et litt vel stort ego.

Visst kan han prate om statistikk og sannysnligheter (han er ekspert i sitt fagfelt), men å slenge ut slike bastante karakteristikker om enkeltpersoner som han har et rystende skjelvende underlag for å hevde, var helt sprøtt å se på. "Trust me, I'm an expert". Herregud, han klarer ikke innrømme feil heller, han snakker i sirkler og prøver å vinne hver situasjon.

Fyren må være et mareritt å jobbe og bo med. "like I just told you" "As I said". Ekstremt belærende i tonen. Fikser og trikser med setningene sine ettersom han blir tatt i feil. Du ser at han bruser av stolthet når "ekspert"-tittelen dukker opp. 

Vel, en del av grunnlaget for analysen var jo at depp måtte få linjene servert med en ear piece på settet. Men når advokaten trakk fram at han hørte på musikk, ikke linjer, så sa eksperten seg enig i at det er imponerende fordi det er få folk som klarer å gjøre 2 ting samtidig. 
Mulig han må revaluere sin diagnose av depp

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Duraton skrev (2 minutter siden):

Vel, en del av grunnlaget for analysen var jo at depp måtte få linjene servert med en ear piece på settet. Men når advokaten trakk fram at han hørte på musikk, ikke linjer, så sa eksperten seg enig i at det er imponerende fordi det er få folk som klarer å gjøre 2 ting samtidig. 
Mulig han må revaluere sin diagnose av depp

Ha, ha😂

Skrevet

Er det redirect etter pausen?

Skrevet
Doctor Proctor skrev (15 minutter siden):

Visst kan han prate om statistikk og sannysnligheter (han er ekspert i sitt fagfelt),

Håper det er noen på juryen med forståelse av sannsynlighet og årsak/virkning som kan fortelle hvorfor og hvordan det denne psykiateren prater om vitner om en som ikke forstår årsak/virkning.

• Liker 4
Skrevet

Er det jeg som ser feil, eller holder samme fyren på ennå etter lunsjpausen deres? Skulle ikke Depp på nå, da?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Ada111 said:

Er det jeg som ser feil, eller holder samme fyren på ennå etter lunsjpausen deres? Skulle ikke Depp på nå, da?

Det hjertet er fylt med, renner munnen over med. 
Og det virker som han har mye på hjerte 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Å male på lampeskjermer er visst et sterkt indis om at maleren er voldelig.

"The violence comes through"

Jaja

Endret av Doctor Proctor
  • Liker 6
Skrevet
Duraton skrev (1 minutt siden):

Det hjertet er fylt med, renner munnen over med. 
Og det virker som han har mye på hjerte 🤣

Utrolig😂

• Liker 1
Gjest Ambeh
Skrevet
Doctor Proctor skrev (Akkurat nå):

Å male på lampeskjermer er visst sterkt indis om at maleren er voldelig.

Jaja

Og å spise godteri og tegne er visst tegn på narsissisme.

Skrevet
Ada111 skrev (6 minutter siden):

er samme fyr haha

Skrevet
Doctor Proctor skrev (Akkurat nå):

Jaja

Direkte skremmende, synes jeg. At han får holde på med dette her...Men supert om det setter Ambers team i ufordelaktig lys

• Liker 6
Skrevet
Ada111 skrev (7 minutter siden):

Det er samme fyren. Det er redirect for AH.

Skrevet
1 minutt siden, Doctor Proctor said:

Jaja

Johnny Depp er voldelig. Hvis inventar kunne ha saksøkt ham, så hadde han ligget tynt ann. 
Men det er en hvis forskjell i å ta ut frustrasjon på immaterielle ting og en annen person.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Spurte Elaine virkelig om det å sovne på gulvet er et tegn på IPV profil?

• Liker 6
Skrevet
Tabris skrev (Akkurat nå):

Spurte Elaine virkelig om det å sovne på gulvet er et tegn på IPV profil?

Ja, og Dr.S svarte at det var visst tegn på det, det er ingen som legger seg til å sove sånn uansett hvor trøtte de er og så sammenlignet han det med seg selv. Akkurat som da han sammenlignet med seg selv når det kom til dette med ear piece. 

• Liker 11
Skrevet

Dr. Curry, where are you📢

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
Duraton skrev (1 minutt siden):

Johnny Depp er voldelig. Hvis inventar kunne ha saksøkt ham, så hadde han ligget tynt ann. 
Men det er en hvis forskjell i å ta ut frustrasjon på immaterielle ting og en annen person.

Er ikke vold et begrep som kun gir mening blant dyr og mennesker?

Hvis ikke må jeg tilstå at jeg har halshugget og brent en rekke trær opp igjennom livet mitt:)

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Ja, og Dr.S svarte at det var visst tegn på det, det er ingen som legger seg til å sove sånn uansett hvor trøtte de er og så sammenlignet han det med seg selv. Akkurat som da han sammenlignet med seg selv når det kom til dette med ear piece. 

Du tuller? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Polly Ester said:

Er det mulig… tror jeg må lete opp ett diagram her.

Meget mulig at det er janteloven som gjør at jeg mister respekt for eksperten?

Dunning-Kruger effekten:

DBFFE103-1938-4A7D-B1AD-0A6532ED8AAD.png

Endret av Duraton
  • Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Doctor Proctor said:

Er ikke vold et begrep som kun gir mening blant dyr og mennesker?

Hvis ikke må jeg tilstå at jeg har halshugget og brent en rekke trær opp igjennom livet mitt:)

Blir vel mer rett av meg å si at han kan være voldsom av seg.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...