Hunter7 Skrevet 23. mai 2022 #2721 Skrevet 23. mai 2022 4 minutter siden, Polly Ester said: ...it's more a guideline... not a rule per se. (han virker skikkelig arrogant denne doktoren) Ja, men nå er han super forvirret og vet ikke hva han skal svare fordi han blir kryssforhørt. Priceless. Artig å høre Emily D. Baker sine kommentarer på sidelinjen. Jepp, og han fossror og fossror. Og nå mener han at advokaten til Depp driver å kløyver hår. 3
Henikka Skrevet 23. mai 2022 #2723 Skrevet 23. mai 2022 Håper dere ser på Law & Crime, for der er det 2 bilder hele veien. Johnny Depp i det ene, og Dr. Spiegel i andre. Artig å se Johnnys ansiktsuttrykk. Og Ben Chew sine reaksjoner 😅🙏 3
Gjest Lunaris Skrevet 23. mai 2022 #2725 Skrevet 23. mai 2022 Forestill deg å ha han der til onkel i middagsselskap….
Oktnxbye Skrevet 23. mai 2022 #2726 Skrevet 23. mai 2022 Dr. Spiegel må være fryktelig glad i egen stemme. 1
Henikka Skrevet 23. mai 2022 #2727 Skrevet 23. mai 2022 Polly Ester skrev (5 minutter siden): Og igjen har AHs team funnet et vitne som er helt feil for dem. Dennison river Dr. Spiegel i småbiter her. Så nå gikk det fra narsissime diagnose til narsissisme trekk... Dennison med hendene i lomma. Avslappet. Full kontroll. 🙏🙏🙏 3
~ Ada ~ Skrevet 23. mai 2022 #2728 Skrevet 23. mai 2022 Får ikke fulgt med nå, men han mener ikke for ramme alvor at Depp har narsissistisk pf eller trekk av det?
Polly Ester Skrevet 23. mai 2022 #2729 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Nå sitter alle bare og ler her... "har du sett Willy Wonka?" og Dr.Spiegel sitter bare og gaper og så spør dommeren om han må svare på det... hahahahahaha Endret 23. mai 2022 av Polly Ester 9 1
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2730 Skrevet 23. mai 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Nå sitter alle bare og ler her... "har du sett Willy Wonka?" Og så satt han i 10 sekunder og klødde seg på haka før han vendte seg til dommeren og spurte "må jeg svare på det...?" Haha
Polly Ester Skrevet 23. mai 2022 #2732 Skrevet 23. mai 2022 Ambeh skrev (2 minutter siden): Og så satt han i 10 sekunder og klødde seg på haka før han vendte seg til dommeren og spurte "må jeg svare på det...?" Haha hahaha ja Han hadde en baseline fra da Depp spilte piraten i Pirates of the Caribbian og han har også kalt Depp en idiot og han ror og ror og ror .... Dette gikk fra kjedelig til hysterisk morsomt på 1-2-3 hehehe 10 1
Henikka Skrevet 23. mai 2022 #2733 Skrevet 23. mai 2022 Spørs om ikke lisensen til Dr. Spiegel står i fare etter dette 😳 2 1
Tabris Skrevet 23. mai 2022 #2734 Skrevet 23. mai 2022 Johnny Depp ser ut som om han koser seg. 😄 1 5
Licorne Skrevet 23. mai 2022 #2735 Skrevet 23. mai 2022 4 minutter siden, Henikka said: Spørs om ikke lisensen til Dr. Spiegel står i fare etter dette 😳 Helt uenig. Han er aggressiv og svarer ikke på en perfekt måte, men det han forklarer og bekrefter basert på vitenskapen virker fullstendig legit. 2
Licorne Skrevet 23. mai 2022 #2736 Skrevet 23. mai 2022 Jeg synes advokaten til Depp er like slitsom å høre på egentlig, stammende og upresis. 1
~ Ada ~ Skrevet 23. mai 2022 #2737 Skrevet 23. mai 2022 Gud hjelpe meg, dette er flaut. Kanskje like greit jeg slapp unna med en time mindre 3 1
Kinder Skrevet 23. mai 2022 #2738 Skrevet 23. mai 2022 Polly Ester skrev (37 minutter siden): Dr.S fikk til og med spm om han visste hva gaslighting var. Han sjokkerte litt ved å si at hele denne rettsaken er et resultat av narsissisme. Men, han har jo aldri hatt Depp på sitt kontor eller snakket med han, så det er ganske utrolig at han kan sitte i time etter time å snakke om det han meker om nå. Blir sliten av å høre stemmen hans så jeg får ikke med meg alt, det suser i hodet, men han kan jo ikke være bra for AH sin side. Juryen sover vel snart? Emily D. Baker gjentar også igjen og igjen at hun er overrasket over dette her, og sa at "det bør bli et bra cross etterpå". Ser ikke på nå, men er der slik å forstå at han snakker om Depp (og til og med antar diagnoser) basert på hvordan andre har beskrevet han? At han aldri hverken har møtt eller snakket med Depp selv? Eller misforstår jeg nå? For i så fall er det vitner det om sjokkerende dårlig kompetanse hos denne doktoren. Det er en nybegynner-feil å gå i av en fagperson, om man gjør seg opp en mening om, og i verste fall antar diagnoser, på en person ene og alene basert på informasjon man får fra en 3. person. 3 2
Tabris Skrevet 23. mai 2022 #2739 Skrevet 23. mai 2022 (endret) 3 minutter siden, Kinder said: Ser ikke på nå, men er der slik å forstå at han snakker om Depp (og til og med antar diagnoser) basert på hvordan andre har beskrevet han? At han aldri hverken har møtt eller snakket med Depp selv? Eller misforstår jeg nå? For i så fall er det vitner det om sjokkerende dårlig kompetanse hos denne doktoren. Det er en nybegynner-feil å gå i av en fagperson, om man gjør seg opp en mening om, og i verste fall antar diagnoser, på en person ene og alene basert på informasjon man får fra en 3. person. Han har sett intervjuer, sett en film, en reklame Depp har spilt inn og lest rapporter. Basert på det har han kommet frem til at han har en profil som matcher IPV (Intim Partner Vold). Edit: Samt Substance Abuse Disorder og Narcissistic Traits. Endret 23. mai 2022 av Tabris 9 1
Hank Amarillo Skrevet 23. mai 2022 #2740 Skrevet 23. mai 2022 Morsom han her psykiateren. Alle Cluster B personlighetene korrelerer med vold i nære relasjoner, CLuster B inkluderer narsissisme og antisosial blant andre. Hmm, nevnte visst alle Cluster B personlighetene utenom borderline og histrionisk... 9 3
Fremhevede innlegg