Tabris Skrevet 23. mai 2022 #2681 Skrevet 23. mai 2022 1 minutt siden, Blueberrymuffin said: Her er jeg uenig, jeg fikk ikke samme inntrykk. På spørsmålet om han hadde vært i Australia da episoden oppsto svarte han nei. Og når Vasquez kom med oppfølgingsspørsmålet om han derfor ikke hadde sett skaden fysisk eller selv, så bekreftet Moore dette. Mitt inntrykk var derfor at Moore var lite troverdig, og viste seg som et vitne fra team Heard som hadde lite/ til ingen verdi. Slik jeg så kryssforhøret, var dette nok et poeng i favør team Depp. Det er iværtfall mitt inntrykk. Det var jo åpenbart at han ikke hadde vært i Australia. Hans analyse var basert på Depps forklaring, bilder og røntgenbilder av skaden. Det var ikke noe nytt eller avgjørende med at han ikke hadde vært i Australia eller behandlet skaden selv. 2
Blueberrymuffin Skrevet 23. mai 2022 #2682 Skrevet 23. mai 2022 Tabris skrev (1 minutt siden): Det var jo åpenbart at han ikke hadde vært i Australia. Hans analyse var basert på Depps forklaring, bilder og røntgenbilder av skaden. Det var ikke noe nytt eller avgjørende med at han ikke hadde vært i Australia eller behandlet skaden selv. Jeg mener fortsatt det er et godt argument for Heard sin mangel på troverdighet. Hadde Heard snakket sant, så ville hun ikke hatt noe problem med å få inn legen som behandlet skaden som vitne. At team Heard velger å heller få en sakkyndig vurdering fra en lege som ikke engang har behandlet skaden, viser i seg selv at team Heard kan ha noe å skjule. Jeg mener det er uheldig for team Heard å benytte Moore som vitne, det vitner om at de har en ganske svak sak. Når de må få en annen lege til å synse utifra vitneforklaringer og bilder, fremfor å få en skikkelig vurdering fra den som behandlet skaden. Derfor mener jeg det var viktig at Vaquez tok frem Australia, fordi det underbygger svakhetene med å kalle inn Moore som vitne. 10 4
Tabris Skrevet 23. mai 2022 #2683 Skrevet 23. mai 2022 2 minutter siden, Blueberrymuffin said: Jeg mener fortsatt det er et godt argument for Heard sin mangel på troverdighet. Hadde Heard snakket sant, så ville hun ikke hatt noe problem med å få inn legen som behandlet skaden som vitne. At team Heard velger å heller få en sakkyndig vurdering fra en lege som ikke engang har behandlet skaden, viser i seg selv at team Heard kan ha noe å skjule. Jeg mener det er uheldig for team Heard å benytte Moore som vitne, det vitner om at de har en ganske svak sak. Når de må få en annen lege til å synse utifra vitneforklaringer og bilder, fremfor å få en skikkelig vurdering fra den som behandlet skaden. Derfor mener jeg det var viktig at Vaquez tok frem Australia, fordi det underbygger svakhetene med å kalle inn Moore som vitne. Ja, det er faktisk et godt poeng. 5 1
PissiPus Skrevet 23. mai 2022 #2684 Skrevet 23. mai 2022 Det er nesten så jeg tror at psykiateren som vitner for Amber nå er betalt for å hale ut tiden når forsvaret til Depp spør han ut. Skikkelig kverulant 😅 *Mulig jeg henger litt etter og at de er gått videre fra han nå.* 4
Flettfrid Skrevet 23. mai 2022 #2686 Skrevet 23. mai 2022 Ada111 skrev (8 minutter siden): Tror dere det er en times lunsjpause snart?😛 Kvarters morgenspause 😊 1
charactouy Skrevet 23. mai 2022 #2687 Skrevet 23. mai 2022 Han eksperten på korrolasjon mellom rusmisbruk, traumer og partnervold er faktisk veldig interessant. Mye av det siste han kom med kan passe like godt på Heard som Depp, men han er helt klart dyktig innen sitt fagfelt. 4
~ Ada ~ Skrevet 23. mai 2022 #2688 Skrevet 23. mai 2022 Jeg synes det er sånn passe bra sykt at de kan bruke så jæskla mye tid på bakgrunn, utdanning, arbeidspraksis osv osv for å skape troverdighet på en mann-og generelt bruke så mye tid på en mann- en ekspert på håndskader som ikke er en av dem som faktisk var der og behandlet skaden. Gjesp 7 1
Polly Ester Skrevet 23. mai 2022 #2689 Skrevet 23. mai 2022 Han psykiateren som sitter og snakker nå, Dr. Spiegel, er søvndyssende. Han snakker og snakker og snakker og blir aldri ferdig. Og så snakker han om hukommelse og alkohol og stoff osv. Og han har nok rett i det han sier, men jeg lurer på om de har tatt hensyn til ADHD-diagnose? Jeg vet i hvert fall at jeg hadde feilet på flere av testene han snakket om i dag, men ikke pga alkohold eller narkotika, men pga ADHD. Og han snakker og snakker og snakker og ser ut som han bare eeeeelsker å snakke med juryen. Tidligere vekslet han mellom advokaten og juryen, men nå sitter han og ser på juryen hele tiden og har til og med snudd stolen mot juryboksen. 8 2
Valyria83 Skrevet 23. mai 2022 #2690 Skrevet 23. mai 2022 Leser litt på twitter. Noen påpekte at Amber drar inn lege eksperter for å snakke om johnny sine skader og ikke sine egne. Å så sies det at det er hun som ble mishandlet 🤷. 8 2
PissiPus Skrevet 23. mai 2022 #2691 Skrevet 23. mai 2022 Polly Ester skrev (1 minutt siden): Han psykiateren som sitter og snakker nå, Dr. Spiegel, er søvndyssende. Han snakker og snakker og snakker og blir aldri ferdig. Og så snakker han om hukommelse og alkohol og stoff osv. Og han har nok rett i det han sier, men jeg lurer på om de har tatt hensyn til ADHD-diagnose? Jeg vet i hvert fall at jeg hadde feilet på flere av testene han snakket om i dag, men ikke pga alkohold eller narkotika, men pga ADHD. Og han snakker og snakker og snakker og ser ut som han bare eeeeelsker å snakke med juryen. Tidligere vekslet han mellom advokaten og juryen, men nå sitter han og ser på juryen hele tiden og har til og med snudd stolen mot juryboksen. Enig. Og han uttaler seg om Johnny Depp og hans utdordringer/avhengighet av diverse stoffer - men han har jo ikke hatt Depp i hverken noe terapi eller intervju. Synes det er litt rart, men det er kanskje ikke det i en sånn sak..? Blir det ikke bare synsing og teorier når de ikke engang har snakket sammen? 8 1
Amyan1.522 Skrevet 23. mai 2022 #2692 Skrevet 23. mai 2022 Polly Ester skrev (7 minutter siden): Han psykiateren som sitter og snakker nå, Dr. Spiegel, Han er visstnok like gammel som Depp. Trodde han var over 70. 5
Henikka Skrevet 23. mai 2022 #2693 Skrevet 23. mai 2022 Amyan1.522 skrev (Akkurat nå): Han er visstnok like gammel som Depp. Trodde han var over 70. Nei du tuller😂😂 Nå fikk jeg litt sjokk her, ha ha 1
Jordbærkake34532 Skrevet 23. mai 2022 #2694 Skrevet 23. mai 2022 herr Angry bird spiser opp tiden til amber 🐦 3 1
Flettfrid Skrevet 23. mai 2022 #2695 Skrevet 23. mai 2022 Håndskadeeksperten får ikke skryt https://vm.tiktok.com/ZMLKkCkxv/?k=1 2
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2696 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Han har virkelig tatt det bokstavelig, det å henvende seg til juryen. Jeg synes det ekspertene til AH har til felles er at når de prøver å beskriver JD (enten de gjør det rett frem eller under dekke å snakke generelt), beskriver de enda bedre Amber. Endret 23. mai 2022 av Ambeh
Ardwinna Skrevet 23. mai 2022 #2697 Skrevet 23. mai 2022 Valyria83 skrev (11 minutter siden): Leser litt på twitter. Noen påpekte at Amber drar inn lege eksperter for å snakke om johnny sine skader og ikke sine egne. Å så sies det at det er hun som ble mishandlet 🤷. Han der håndspesialisten burde jo ha fått sett på dette bildet og uttalt seg om hva slike skader kan komme av Noen har forresten funnet et bilde av Amber og Elon Musk fra da de var sammen, og tilfeldigvis (?) har Elon et mystisk blåmerke i ansiktet... 9 1 3
PissiPus Skrevet 23. mai 2022 #2698 Skrevet 23. mai 2022 Psykiateren, Spiegel, snakker mye, så får nok ikke med meg halvparten, men nå sa han selv (på spørsmål fra Heards forsvar) at forbrytere (perpetrators) søker ikke og går ikke i terapi. I frykt for hva som kan komme ut. Det taler vel også litt Depp sin sak. Mener det er snakket mye om at Depp HAR gått (går?) i terapi? 7
Flettfrid Skrevet 23. mai 2022 #2699 Skrevet 23. mai 2022 Man er rimelig hardtslående for å få så såre knoker 😔🙄 5
Hatsumomo Skrevet 23. mai 2022 #2700 Skrevet 23. mai 2022 Det rapporteres om at Kate Moss skal vitne på onsdag. 8 1 4
Fremhevede innlegg