Hank Amarillo Skrevet 23. mai 2022 #2661 Skrevet 23. mai 2022 Sigrid1 skrev (30 minutter siden): Jeg synes mobbingen deres av Amber Heard er forferdelig trist å lese. Har sendt klage på denne tråden. Hun prøver å fortelle sin hisstorie, men blir ikke trodd. er dere klar over hvor fælt det må være? Hun har blitt trodd på løgnene sine i 6 år. At korthuset faller sammen når hele regla blir brettet ut oppleves sikkert som blåmandag, men kan ikke si jeg synes så synd på henne. 22 1 3
~ Ada ~ Skrevet 23. mai 2022 #2662 Skrevet 23. mai 2022 Kan man søke familen sin om fritak resten av uka med hotellopphold og skiltet «ikke forstyrr»?😁 10 2 1
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2663 Skrevet 23. mai 2022 charactouy skrev (20 minutter siden): Noen som vet hvilket klokkeslett norsk tid Depp skal vitne? Skulle gjerne fått med meg akkurat den. Tror ikke det er noen som vet det, har ikke sett det har blitt skrevet noe om. Nå er det en kirug (eller hva det var) som skal vitne, så JD skal i alle fall ikke først ut.
charactouy Skrevet 23. mai 2022 #2664 Skrevet 23. mai 2022 Ambeh skrev (2 minutter siden): Tror ikke det er noen som vet det, har ikke sett det har blitt skrevet noe om. Nå er det en kirug (eller hva det var) som skal vitne, så JD skal i alle fall ikke først ut. Ok, takker. Er kokt i hodet i dag så må prioritere hva som er mest interessant/viktig å få med seg live 😅 1
Blueberrymuffin Skrevet 23. mai 2022 #2665 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Sigrid1 skrev (1 time siden): Jeg synes mobbingen deres av Amber Heard er forferdelig trist å lese. Har sendt klage på denne tråden. Hun prøver å fortelle sin hisstorie, men blir ikke trodd. er dere klar over hvor fælt det må være? Vet du hva jeg synes er forferdelig trist å lese, slike uvitende innlegg som dette, som viser sympati for en overgriper. Slike uvitende innlegg som viser støtte til et menneske som undergraver alle kvinner som faktisk blir utsatt for vold. Slike mennesker som Heard, som gjør det vanskeligere for de som faktisk har blitt utsatt for vold å bli trodd. Jeg synes det er forferdelig trist lesing; at det faktisk finnes mennesker som kan sympatisere og vise støtte til dette monsteret. For Amber Heard er et monster. Hun lyver under ed, har beskyldt Depp for mishandling og overgrep, når realiteten er at det er Amber som har utsatt Depp for gaslighting, overgrep, psykisk og fysisk vold. Du har virkelig ikke fulgt med på saken, og forstår tydeligvis ikke hvilke verdier du støtter, når du kan vise støtte og sympati med et slikt forferdelig menneske. Det er ikke mobbing. All motbør Heard får nå er vel fortjent, og et resultat av Ambers egne handlinger. Heard fortjener å bli avkledd og avslørt for all faenskapet hun har utsatt Depp for. Bare se kryssforhør med Camille Vasquez, har du sett dette ville du aldri vist støtte til Heard. Heard klarer ikke svare på noen av spørsmålene hun blir stilt, fordi hun lyver. Noen av spørsmålene unngår hun til-og-med å svare på. Vasquez parkerer Amber så det holder, og viser under enhver tvil at monsteret i denne saken er utelukkende Heard og ikke Depp. Dette kryssforhøret beviser at alt Heard kommer med er renspikka løgn. Amber er veldig syk, og burde få tvungen psykiatrisk helsevern før hun skader flere mennesker. Heldigvis er nok karierren hennes historie etter dette, en lav pris å betale i forhold til alt det utigivelige hun har gjort. Endret 23. mai 2022 av Blueberrymuffin 22 2 8
Valyria83 Skrevet 23. mai 2022 #2666 Skrevet 23. mai 2022 Er på jobb og får ikke sett live. Følger litt med på twitter. Kan dere poste litt dere som følger med? 😊 4
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2667 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Husket feil. 😴 Endret 23. mai 2022 av Ambeh
Gjest Ambeh Skrevet 23. mai 2022 #2668 Skrevet 23. mai 2022 Får ikke med meg alt nå, bare hører innimellom at Camille er like på som hun var da hun kryssforhørte AH. 🔥
Henikka Skrevet 23. mai 2022 #2669 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Queen Camille klarer fint å plukke fra hverandre hele forklaringen til Dr. Moore 🙏 Endret 23. mai 2022 av Henikka 7 3
Valar Morghulis Skrevet 23. mai 2022 #2671 Skrevet 23. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis 6 1 6
Henikka Skrevet 23. mai 2022 #2672 Skrevet 23. mai 2022 Ambeh skrev (2 minutter siden): Får ikke med meg alt nå, bare hører innimellom at Camille er like på som hun var da hun kryssforhørte AH. 🔥 Ja! Blir neste flau på "ekspertvitnets" vegne 😂 7 3
Valyria83 Skrevet 23. mai 2022 #2673 Skrevet 23. mai 2022 Valar Morghulis skrev (7 minutter siden): Oh guuurl, kast opp i nærmeste papirkurv, vink adjø til sjefen og sleng deg på tlf, Camille is crushing Doc Dough 😂 Åhh... Jeg vil også se 😅 1 2
Flettfrid Skrevet 23. mai 2022 #2674 Skrevet 23. mai 2022 Hun er utrolig skarp 🙈 kan skremme de fleste hun der. Ville ikke blitt forhørt av henne 😆 5 1 3
Blueberrymuffin Skrevet 23. mai 2022 #2675 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Ambeh skrev (21 minutter siden): Får ikke med meg alt nå, bare hører innimellom at Camille er like på som hun var da hun kryssforhørte AH. 🔥 Camille gjør en fantastisk jobb. Dr. Moore svarer like unnlatende som Heard, han klarer jo ikke svare koherent, svarene hans gir virkelig ikke mening. Klarer ikke å se hvordan Depp skal kunne tape dette. Gjennom hele rettssaken har Heard mistet troverdighet for hver dag som går, Vasquez er et utrolig godt valg av team Depp, og tror kryssforhørene fra Vasquez kan være en avgjørende faktor for at Heard tilslutt blir dømt, og Depp frikjent. Er ganske sikkert på at hele juryen ser det samme som oss under disse kryssforhørene. Endret 23. mai 2022 av Blueberrymuffin 8 1
Tabris Skrevet 23. mai 2022 #2677 Skrevet 23. mai 2022 Camille er dyktig, men her synes jeg kryssforhøret ble litt tynt. Ikke fordi hun gjorde noe feil, men fordi de ikke hadde så mye å komme med. Det å få ham til å insistere på at han ikke kan være heeelt sikker på hva årsaken er sier jo egentlig ingenting. Når en erfaren lege sier at Depps forklaring ikke stemmer overens med den type kutt han fikk utfra bilder og røntgenbilder, så er det et ganske sterkt vitne. Ikke at jeg tror det kan velte juryen i seg selv, men her synes jeg AHs team fikk inn et poeng. 2 2
Valar Morghulis Skrevet 23. mai 2022 #2678 Skrevet 23. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis 1
Blueberrymuffin Skrevet 23. mai 2022 #2679 Skrevet 23. mai 2022 Tabris skrev (1 minutt siden): Camille er dyktig, men her synes jeg kryssforhøret ble litt tynt. Ikke fordi hun gjorde noe feil, men fordi de ikke hadde så mye å komme med. Det å få ham til å insistere på at han ikke kan være heeelt sikker på hva årsaken er sier jo egentlig ingenting. Når en erfaren lege sier at Depps forklaring ikke stemmer overens med den type kutt han fikk utfra bilder og røntgenbilder, så er det et ganske sterkt vitne. Ikke at jeg tror det kan velte juryen i seg selv, men her synes jeg AHs team fikk inn et poeng. Her er jeg uenig, jeg fikk ikke samme inntrykk. På spørsmålet om han hadde vært i Australia da episoden oppsto svarte han nei. Og når Vasquez kom med oppfølgingsspørsmålet om han derfor ikke hadde sett skaden fysisk eller selv, så bekreftet Moore dette. Mitt inntrykk var derfor at Moore var lite troverdig, og viste seg som et vitne fra team Heard som hadde lite/ til ingen verdi. Slik jeg så kryssforhøret, var dette nok et poeng i favør team Depp. Det er iværtfall mitt inntrykk. 11 3
PissiPus Skrevet 23. mai 2022 #2680 Skrevet 23. mai 2022 Tabris skrev (2 minutter siden): Camille er dyktig, men her synes jeg kryssforhøret ble litt tynt. Ikke fordi hun gjorde noe feil, men fordi de ikke hadde så mye å komme med. Det å få ham til å insistere på at han ikke kan være heeelt sikker på hva årsaken er sier jo egentlig ingenting. Når en erfaren lege sier at Depps forklaring ikke stemmer overens med den type kutt han fikk utfra bilder og røntgenbilder, så er det et ganske sterkt vitne. Ikke at jeg tror det kan velte juryen i seg selv, men her synes jeg AHs team fikk inn et poeng. Men hun fikk jo poengtert at kirurgen hadde to ulike forklaringer på noen ting, som kanskje er litt flisespikkeri for noen, men når det utgjør to forskjellige "sannheter" så er det jo viktig å få det frem i klartekst. Som at hvordan Depp hadde fingrene på flaten, og hvilken vinkel flasken ble kastet fra. Og det er jo ganske forbanna viktig å få frem at NEI han kan ikke være 100% sikker på at det IKKE var en flaske som ble kastet som utgjorde denne skaden, selv om han kanskje tviler på at det er slik skaden har skjedd 😃 12
Fremhevede innlegg