Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Gjest Ambeh
Skrevet

Jeg ser på Elaines opening statement igjen, hun snakker om alle bildene og sier at "we will have an IT expert who will testify that all of these are legitimate, authentic photographs."

Håper juryen sitter og venter på denne eksperten. Enten kommer den og bekrefter at AH har brukt samme bilde og fremstilt det som to forskjellige, eller så kommer eksperten ikke og juryen kan spørre seg selv (og forhåpentligvis finne svare på) hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
miss~Audrey skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at det er helt greit og som forventet at det skrives artikler også i Ambers favør, da begge sider fortjener å bli hørt.
Men, jeg er uenig i at dette handler om MeToo. Jeg er helt for å ta varsler om fysisk misbruk på alvor, uansett hvordan offeret fremstår og hvem vedkommende er. Men ut i fra det som har kommet frem i rettssaken, så mener jeg at dette ikke hører inn under MeToo-paraplyen. Jeg tolker det som at det er to personer som hadde et dysfunksjonelt forhold preget av rusmidler, sjalusi og mye krangling (og stygt språk), men at det er kun den ene parten som har tydd til fysisk vold; Amber. At hun blir latterliggjort handler om alle løgnene hennes (og historene som stadig endrer seg), det dramatiske skuespillet og den totale mangelen på selvkritikk og evne til å innrømme feil. Dette får folk med seg og reagerer på, helt uten hjelp fra PR-teamet til Johnny.

Uansett hvilken side man tar, risikerer man å bli kritisert for å være biased på en eller annen måte. Tar man Ambers side, støtter man henne bare fordi hun er kvinne og kvinnen alltid er offeret. Tar man Johnnys side, er man starstruck Depp-fan.
Jeg velger å forholde meg til de opplysningene og bevisene som kommer frem i rettssaken, og gjør meg opp en mening ut i fra det. Og så respekterer jeg at andre gjør seg opp andre meninger, så lenge de klarer å forholde seg saklige og uten å gå på person.

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Depp åpnet med at han er obsessed with the truth.

Håper sannheten seirer!

• Liker 3
Skrevet

Dette blir mikroanalysering og betyr kanskje ingenting, men jeg så nettopp en del av Heards vitnemål på nytt, der advokaten hennes spurte henne om 30-årsmiddagen hennes. 

Heard fortalte at Depp var forsinket, og hun var skuffet (som folk flest ville vært), og hun sendte ham meldinger for å gi ham intrykk av (give the impression that) han ikke var i trøbbel for å være sein. Ikke forsikre, fortelle, betrygge, men gi inntrykk av

Som sagt, det betyr kanskje ingenting, men hun har mange slike språklige nyanser som ikke står i sammenheng med å være den mishandlede.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg har ikke fått tid til å se alt av rettssaken, så jeg gikk tilbake til de tidlige vitneavhørene. Vitnemålet til Heards personlige assistent i 3 år, er ganske knusende saker for Heard. Hennes vitnemål forteller mye om personen Heard. 

Har nå også sett Sean Betts vitnemål om 21.mai, etter å ha hørt Ambers venner forklare hva som skjedde og hva politiet har sagt.

Det er til å bli kvalm av, hvordan de tilsynelatende ser ut til å ha konstruert en scene for å få besøksforbud, endre låsene på leilighetene...lage et grunnlag for en voldsdomtrussel mot Depp....alt for å sikre seg cash og eiebo. 

Virker da også som "medkonspiratørene" har sakte men sikkert trukket seg vekk fra Heard, nå som sannheten kommer for en dag.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Amber sa i retten hun var redd for Depp når han var full. Thanksgiving 2015:

"You're sober johnny, you're the opposite of cool, you're not cool, can't be here if you're not drunk"

Endret av Jordbærkake34532
  • Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Vitne den kvelden.

Har postet litt om henne før men dette klippet var bra satt sammen. 

• Liker 3
Skrevet
Ada111 skrev (8 timer siden):

Han følger jeg også med på i denne saken. Han virker til å ha god peiling på hva han snakker om ift kroppsspråk og han tar for seg både AH og Johnny. 

Jeg gleder meg til de starter opp igjen i ettermiddag. Lurer på hva AHs advokater skal grille Johnny i i dag. 

Skrevet
Jordbærkake34532 skrev (8 timer siden):

Amber sa i retten hun var redd for Depp når han var full. Thanksgiving 2015:

"You're sober johnny, you're the opposite of cool, you're not cool, can't be here if you're not drunk"

Hun svarte også "why would I be scared" når hun ble spurt hvordan hun kunne ta så masse bilder av han når han sov i lite flatterende stillinger. Så - hun var jo ikke redd han. Ikke var han kontrollerende som hun har påstått heller.

Hadde han vært fysisk voldelig og kontrollerende hadde hun vært redd for å ta de bildene. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Polly Ester skrev (56 minutter siden):

Hun svarte også "why would I be scared" når hun ble spurt hvordan hun kunne ta så masse bilder av han når han sov i lite flatterende stillinger. Så - hun var jo ikke redd han. Ikke var han kontrollerende som hun har påstått heller.

Hadde han vært fysisk voldelig og kontrollerende hadde hun vært redd for å ta de bildene. 

Hun hadde vennene sine lett tilgjengelig også +Besøk fra James Franco og Elon Musk. 🤨

Henger ikke på greip. Popcorned planet intervjuet en dame som bor i bygningen. 

Anbefales å se! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Valyria83 skrev (17 minutter siden):

Hun hadde vennene sine lett tilgjengelig også +Besøk fra James Franco og Elon Musk. 🤨

Henger ikke på greip. Popcorned planet intervjuet en dame som bor i bygningen. 

Anbefales å se! 

Tusen takk!! Veldig interessant!! Forklaringen om heissystemet og garasjen og alt! Gull!!

P.S.: Digresjon... virker interessant den bygningen der... stort sett skuespillere/musikere/kunstnere som bor der. Egen facebookgruppe for beboerne, og egen kaffe/vinbar for de som bor der. Ser forresten ut som Ami i videoen dater Anne Heche(om noen husker henne 😅)

Skrevet

Jeg synes mobbingen deres av Amber Heard er forferdelig trist å lese. Har sendt klage på denne tråden. :icon_frown: Hun prøver å fortelle sin hisstorie, men blir ikke trodd. er dere klar over hvor fælt det må være?

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Lunaris
Skrevet
Sigrid1 skrev (3 minutter siden):

Jeg synes mobbingen deres av Amber Heard er forferdelig trist å lese. Har sendt klage på denne tråden. :icon_frown: Hun prøver å fortelle sin hisstorie, men blir ikke trodd. er dere klar over hvor fælt det må være?

Har du i det hele tatt fulgt med på saken?

Skrevet (endret)
Sigrid1 skrev (7 minutter siden):

Vi kan snu på det utsagnet: Han (Depp) prøver å fortelle sin historie, men blir ikke trodd.

Jeg gikk inn i denne saken uten å ha lest noe om den først. Tenkte at det var en stor sjanse for at Depp faktisk var den voldelige i forholdet, men nå har det endret seg helt for meg. For meg virker det som det har vært et veldig dysfunksjonelt forhold, men det har ikke vært bevist at Depp har mishandlet Heard. Det har derimot vært bevist det motsatte.

Endret av Bøker
  • Liker 23
  • Nyttig 16
Skrevet
Lunaris skrev (5 minutter siden):

Har du i det hele tatt fulgt med på saken?

Selvfølgelig har hun ikke det, det er jo åpenbart. 

• Liker 26
Skrevet
Sigrid1 skrev (10 minutter siden):

Hvilken mobbing?

• Liker 19
Skrevet (endret)

Jeg tror noen prøver å få oss til å rapportere slik at tråden stenges mens rettssaken pågår idag...

Jeg gikk rett i fella sist, rapporterte og rapporterte en bruker, og tråden ble stengt i noen timer. Sorry🙈

Nå bruker jeg heller "ignorer" funksjonen på brukerne som åpenbart ikke er her for å diskutere.

Har ignorert en fra før, og nå gjør jeg det samme med en til.

Allright! Da er det snart tid for rettssak! Siste uke! Dette blir spennende 😊

Endret av Henikka
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Gjest Ambeh
Skrevet

Er veldig spent på hvordan det går med JD som vitne i dag, hva de spør om og hva og hvordan han svarer osv. Kommer AHs advokater til å prøve seg på noe lureri av noe slag?

Skrevet

Noen som vet hvilket klokkeslett norsk tid Depp skal vitne? Skulle gjerne fått med meg akkurat den.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...