Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ambeh skrev (19 timer siden):

I følge denne journalisten skal JD tilbake i vitneboksen på mandag. Nå var dette hun samme som rapporterte feil her om dagen om det andre greiene, men at JD skulle kalles inn som vitne av AH har andre journlister/kanaler skrevet om før, så antar at det stemmer da.

Håper han snakker så tregt at de bruker opp all tiden sin så de ikke kan kryssforhøre når JD starter med sine rebuttals.

Tror det er fordi de skal prøve å få han til å tilstå at han har fått advokaten Adam Waldman til å lekke negative opplysninger om henne i sosiale medier.

Trenger det til motsøksmålet. 

• Liker 2
Skrevet
miss~Audrey skrev (6 minutter siden):

Vil ikke kalle meg selv Depp fan men jeg håper han vinner.

Er vandt til at medier vrir og vender alt. Har gjort det i 6 år. Tror pr teamet hennes jobber på spreng for å skaffe støtte. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Gjest Ambeh
Skrevet
Valyria83 skrev (3 minutter siden):

Tror det er fordi de skal prøve å få han til å tilstå at han har fått advokaten Adam Waldman til å lekke negative opplysninger om henne i sosiale medier.

Trenger det til motsøksmålet. 

Ja, hørte at det er det eneste de kan spørre ham om.  Men hvis jeg har forstått det riktig så kommer ikke JD til å svare på alt de vil ha svar på, av samme grunn som Adam Waldman ikke svarte på alt.

Skrevet
Ambeh skrev (4 minutter siden):

Ja, hørte at det er det eneste de kan spørre ham om.  Men hvis jeg har forstått det riktig så kommer ikke JD til å svare på alt de vil ha svar på, av samme grunn som Adam Waldman ikke svarte på alt.

Viss det stemmer at Amber har kun 8 timer igjen så lurer jeg fryktelig på hvor mye tid de har tenkt å bruke på han.? 

• Liker 4
Gjest inakristine
Skrevet (endret)

.

Endret av inakristine
Skrevet
miss~Audrey skrev (1 time siden):

Som fan av sannheten tenker jeg at det er fryktelig dumt hvis kvinner (og menn) kommer med feilaktige påstander som øker risikoen for at kvinner (og menn) ikke blir trodd dersom de blir utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet, seksuell vold eller mishandling i hjemmet.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
Muffin man skrev (5 timer siden):

.. Selv om jeg personlig syntes at bruken av "dådyr" øynene  blir litt overdreven selv om hun prøver å selge seg selv som offeret for juryen. Spesielt når bevisene allerede peker mot at hun langt fra var en engel i dette forholdet selv.

Det er flaut å se på når de spiller lydopptakene hvor hun oppfører seg kvalmende, samtidig som hun sitter der med dådyrøyne og er på gråten. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Paperwall skrev (Akkurat nå):

Det er flaut å se på når de spiller lydopptakene hvor hun oppfører seg kvalmende, samtidig som hun sitter der med dådyrøyne og er på gråten. 

Enig. 
Det er patetisk og latterlig. Hun overdramatiserer og gråter uten tårer. Dama er ferdig uavhengig av resultatet da hun har vist sitt sanne jeg. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Valyria83 skrev (1 time siden):

Vil ikke kalle meg selv Depp fan men jeg håper han vinner.

Er vandt til at medier vrir og vender alt. Har gjort det i 6 år. Tror pr teamet hennes jobber på spreng for å skaffe støtte. 

Det er vel pr teamet hans som har jobbet mest i denne saken.. hele YouTube er full av dramatiske videoklipp som desperat prøver å framstille henne nedsettende 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
miss~Audrey skrev (3 minutter siden):

Det er vel pr teamet hans som har jobbet mest i denne saken.. hele YouTube er full av dramatiske videoklipp som desperat prøver å framstille henne nedsettende 

Har du fulgt sendingene fra rettssalen? 

• Liker 17
Skrevet
miss~Audrey skrev (3 minutter siden):

Er det pr-teamet hans som har laget de?

• Liker 7
Skrevet
Hank Amarillo skrev (Akkurat nå):

Er det pr-teamet hans som har laget de?

Ja det var nytt for meg. 

• Liker 4
Gjest Ambeh
Skrevet
miss~Audrey skrev (5 minutter siden):

PR-teamet hans har nok lite å gjøre om dagen, siden rettssaken sendes live.

Skrevet
3 minutter siden, miss~Audrey said:

Nåja, greit nok at han er rikere enn de fleste andre, men så god råd tror jeg ikke at han har til at alle på youtube som har laget mindre flatterende videoer om AH, er på hans lønningsliste.

Tror at Occam’s Razor er greiest å bruke her. 
Hun blir fremstilt i lite flatterende lys fordi hun har presentert seg slikt.

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
Ambeh skrev (Akkurat nå):

PR-teamet hans har nok lite å gjøre om dagen, siden rettssaken sendes live.

Pr-teamet hennes, derimot jobber nok overtid med skadebegrensende tiltak og 'tenk hvis'-artikler 🤔

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Nok et tilbakeblikk:

Elsker den tørre humoren hans. Synes det er den som gjenspeiles i rettssalen også.

Fine, gode Johnny❤ før denne dritten her. 

Håper og tror han har vunnet folkets hjerte, om ikke annet, ved ukas slutt

Endret av Ada111
  • Liker 6
  • Hjerte 6
Skrevet
1 hour ago, miss~Audrey said:

Kan jeg svare selv om jeg ikke er team depp/amber? 
takk på forhånd. 

I dette tilfellet så vil jeg si at den som skader metoo er AH selv. Metoo er ikke noe som skal bli utnyttet for egen vinning.

Hvis man skal tro på kvinner ene og alene fordi dem er kvinner, så kreves det at det fremstår som troverdig. 
Det er nok av beviser på at AH var voldelig mot JD, men ikke vice versa.

• Liker 22
  • Nyttig 10
Gjest Ambeh
Skrevet

Jeg kommer aldri til å tro på en kvinne kun fordi hun er kvinne.

Skrevet
miss~Audrey skrev (30 minutter siden):

Prøver å fremstille henne som nedsettende?? 
Hun har oppført seg på en måte som er særdeles kritikkverdig. 
Tenk å drite i senga og skylde på hunden.. Lyve under ed i retten gjør hun også. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...