Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
tinkaanonym skrev (10 minutter siden):

Ellen Barkin Clarifies That Relationship with Johnny Depp Was ‘Sexual,’ Not Romantic - YouTube

Jeg kan ikke huske akkurat når. Jeg synes jeg har sett det gjennom hele rettsaken. Der de filmer alle bortsett fra publikum

Jeg har også sett at han ler og humrer, og jeg tror det var flere enn han som lo av det Barkin sa i sitt vitnemål. Det var ikke skummelt, bare litt latterlig måten hun sa ting på. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ambeh
Skrevet

Har oppfattet det som at han enten ler når noe er morsomt, eller hvis han synes noe er rett og slett latterlig.

Skrevet
tinkaanonym skrev (26 minutter siden):

Jeg forstår at han ikke finner ord og ler nervøst når han selv vitner. Men det er en annen type latter, type mobbelatter. Jeg burde omformulert, det virker som han skremmer de som sitter i salen, advokatene og til og med dommeren. De fleste vitnene til Amber har ikke vært fysisk tilstede. Hvem ville ha turt det? 

Jeg har ikke hørt noe mobbelatter. Mange kan derimot le istedenfor å vise vanskelige følelser, som tristhet, skuffelse, sorg, frustrasjon og redsel. Som en beskyttelsesmekanisme, og/eller fordi dette er følelser man ikke har fått «lov» til å vise som barn. Nå skal ikke jeg spekulere i om det er tilfelle for Johnny, på samme måte som jeg syns det er unødvendig å tolke latteren hans som mobbelatter. 

Og hvilket belegg har du for å si at han skremmer vitner og folk i salen? Det er jo tross alt ingen Al Capone som sitter der. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Gjest Ambeh
Skrevet

I følge denne journalisten skal JD tilbake i vitneboksen på mandag. Nå var dette hun samme som rapporterte feil her om dagen om det andre greiene, men at JD skulle kalles inn som vitne av AH har andre journlister/kanaler skrevet om før, så antar at det stemmer da.

Håper han snakker så tregt at de bruker opp all tiden sin så de ikke kan kryssforhøre når JD starter med sine rebuttals.

Skrevet

Hvis JD hadde slått AH i rus uten å huske det, og så hardt som hun hevder, så burde han uansett ha våknet dagen etterpå med veldig såre knoker.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Tabris skrev (4 timer siden):

Hvis JD hadde slått AH i rus uten å huske det, og så hardt som hun hevder, så burde han uansett ha våknet dagen etterpå med veldig såre knoker.

Godt poeng 👍

• Liker 3
Skrevet (endret)
tinkaanonym skrev (8 timer siden):

Ellen Barkin Clarifies That Relationship with Johnny Depp Was ‘Sexual,’ Not Romantic - YouTube

Jeg kan ikke huske akkurat når. Jeg synes jeg har sett det gjennom hele rettsaken. Der de filmer alle bortsett fra publikum

Hva mener du med at de filmer alle bortsett fra publikum? Rettssaken handler ikke om publikum… så hvorfor skal de filme dem så mye? 

Endret av lemoncake
  • Liker 6
Skrevet (endret)

I følge Emiliy D. Baker skal Johnny i vitneboksen igjen mandag, det trenger ikke være positivt for Amber sin del. 

https://vm.tiktok.com/ZMLwgUYbd/?k=1

Endret av Flettfrid
La til tekst.
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest tinkaanonym
Skrevet
lemoncake skrev (2 timer siden):

Hva mener du med at de filmer alle bortsett fra publikum? Rettssaken handler ikke om publikum… så hvorfor skal de filme dem så mye? 

jeg mener i de klippene der hvor de filmer alle bortsett fra publikum synes jeg advokatene AH og dommeren ser redde ut i ansiktet. Særlig når JD ler

Skrevet
tinkaanonym skrev (3 minutter siden):

jeg mener i de klippene der hvor de filmer alle bortsett fra publikum synes jeg advokatene AH og dommeren ser redde ut i ansiktet. Særlig når JD ler

Tja, de har vel skjønt at de taper saken så det er vel derfor de er redde i såfall.

• Liker 12
  • Hjerte 3
Gjest tinkaanonym
Skrevet
Imsdalen skrev (33 minutter siden):

Tja, de har vel skjønt at de taper saken så det er vel derfor de er redde i såfall.

Det ser ikke sånn ut. Men det er bare min tolkning. En som latterliggjør høres ikke ut som en "mild" person 

Skrevet
tinkaanonym skrev (18 minutter siden):

Det ser ikke sånn ut. Men det er bare min tolkning. En som latterliggjør høres ikke ut som en "mild" person 

En som adopterer og flaskemater en foreldreløs flaggermusunge da? 

Alle mennesker har gode og dårlige sider, som vises i ulike situasjoner. En rettssak der du sitter og lufter alt du eier av skittentøy for å få renvasket deg som konemishandler er ikke akkurat optimal situasjon for å vise frem sine mildere sider - da må man være knallhard og kynisk.

• Liker 14
  • Hjerte 5
Skrevet
tinkaanonym skrev (41 minutter siden):

Sikker på du ikke mener Amber her?

Du er sikkert klar over at Johnny mener hun lyver om særdeles grove voldsforhold og dermed ikke, i hans øyne, er en sympatisk person som vekker hans respekt og omtanke, for å si det forsiktig.

• Liker 17
Skrevet (endret)
tinkaanonym skrev (1 time siden):

tinkaanonym skrev (1 time siden):

Hvis advokatene og dommeren ser redde ut, så må det skyldes annet enn at JD ler. Dersom de blir redde av en som smiler og ler lavt for seg selv, så er de svært uproff etter min mening. De skal kunne holde masken og ikke la seg påvirke. Det jeg derimot har sett klipp av er at AH sitt team trekker seg litt bort fra henne når hun sitter blant dem. Hun forlot også rettssalen på et tidspunkt der hun egentlig skulle gå å sette seg med dem etter vitneboksen. 

Forstår ikke helt når JD skal ha latterliggjort noen… Han har kanskje smilt litt og svakt ledd etter utsagn som sikkert er langt fra sannheten og viser dette på denne måten. 

Endret av lemoncake
  • Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
charactouy skrev (52 minutter siden):

En som adopterer og flaskemater en foreldreløs flaggermusunge da? 

Alle mennesker har gode og dårlige sider, som vises i ulike situasjoner. En rettssak der du sitter og lufter alt du eier av skittentøy for å få renvasket deg som konemishandler er ikke akkurat optimal situasjon for å vise frem sine mildere sider - da må man være knallhard og kynisk.

Trakk litt på smilebåndet her. I det kostymet😁😇

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Ada111 skrev (8 minutter siden):

Trakk litt på smilebåndet her. I det kostymet😁😇

Og med bandasjert høyre langfinger - det sier litt om han synes jeg, at han tar til seg en foreldreløs flaggermus i den perioden av livet sitt.

• Liker 7
Skrevet
charactouy skrev (1 minutt siden):

Og med bandasjert høyre langfinger - det sier litt om han synes jeg, at han tar til seg en foreldreløs flaggermus i den perioden av livet sitt.

Ja!❤

• Liker 3
Skrevet
tinkaanonym skrev (2 timer siden):

Dommeren ser redd ut? 

Seriøst? 

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
tinkaanonym skrev (2 timer siden):

Dommeren har ikke vært redd, hun har vært oppgitt flere ganger rettet mot advokatene til AH fordi de har prøvd seg på spørsmål som blir stoppet, ofte. Advokatene hennes har prøvd å stille samme spørsmål på flere måter, men det går ikke an å stille de spørsmålene på noen som helst måte og få et svar de ønsker og derfor har dommeren reagert mest negativt mot AHs side. 

98% av tilhørerene i galleriet er på Depps side, sier de som sitter i rettsalen og følger med hver dag. De har også fulgt med på juryen og hvordan de har reagert på utspill fra alle som har vitnet. De kjeder seg ofte når det er videovitner og de ser ikke på AH når hun hele tiden prøver å få støtte fra noen av dem. Runkle har også sagt at det ser ut som spesielt ett jurymedlem kjeder seg så han dupper av innimellom. 

Jeg tror - med respekt - at du har sett feil om du mener at de ser redde ut. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har bare sett små glimt fra rettssaken, men hvorfor snur AH hodet bort fra advokaten hver gang hun svarer på er spørsmål? Ser hun på juryen? Det ser svært anstrengt og unaturlig ut. 

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...