Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
charactouy skrev (29 minutter siden):

Det Depp og Heard selv har sagt i vitneboksen, var at kysset under innspillingen da de møttes ikke føltes så profesjonelt som det burde, all den tid de hadde koner på hver sin kant. Derfra er det mer uklart om de gjorde det offisielt slutt med sine respektive partnere før de utforsket hverandre. 

Ja forsto det sånn at det var et kyss i en dusjscene som føltes litt ekstra gnistrende, og at de også møttes senere og drakk vin og endte opp med å kysse hverandre.

Johnny og Vanessa snakker vel ikke så mye om bruddet, men det ymtes frempå om at de begge hadde vært ulykkelige ei stund på slutten, mye grunnet at Johnny reiste så mye rundt i forbindelse med filminnspillinger og var så lite hjemme. Jeg får inntrykk av at de hadde sklidd fra hverandre og allerede var på tur å avslutte forholdet, og så ble greia med Amber den siste spikeren i kista for forholdet deres. Virker egentlig ikke som at det var et veldig opprivende brudd, men mer en enighet om at de ikke lenger ville være sammen som kjærester. Hadde ikke Amber vært der, hadde det nok blitt brudd etterhvert uansett.
Det virker jo som om at Johnny og Vanessa har et rimelig greit forhold etter bruddet og en dyp respekt for hverandre.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Ambeh
Skrevet
Ada111 skrev (4 minutter siden):

Dr. Curry...oh no, I'm so so sorry- Dr.Hughes😅

Skjønner deg godt, vi får ta inn på hvilehjem etterpå😁

ja, var ditt innlegg jeg tenkte på. Takk for oppdateringen

Ja og i i tillegg så byttet hun om fornavnene til Amber når hun skulle opp og vitne. 😅

(Her er det en som oppklarer noe hva som skjedde.)

Skrevet
Ambeh skrev (10 minutter siden):

Ja og i i tillegg så byttet hun om fornavnene til Amber når hun skulle opp og vitne. 😅

(Her er det en som oppklarer noe hva som skjedde.)

Takk😊. Orket bare rundt halve videoen, men kom fram tydelig der at det kun handlet om noen foreløpige juryinstrukser

Skrevet
Wurtzel skrev (1 time siden):

Dere som kjenner saken og paret godt. Hvorden var overlapping fra Vanessa til Amber?

Var han utro? Eller?

Slik jeg forsto det under kryssforhørene, så var det slutt mellom JD og V. Men det var ikke offentlig ennå, så de måtte holde det at de traff hverandte skjult. AH var i ett forhold første gang JD visste interesse for henne. Det tok ganske lang tid før hun gikk med på å begyne å date han.

Gjest Muffin man
Skrevet
Henikka skrev (1 time siden):

Vet du hva jeg liker best med dette? At man "diskuterer" på en sivilisert måte og ser hverandre sine synspunkt, tar dem til seg og kan anerkjenne dem. Akkurat det var problematisk med et par stykker her inne for noen dager siden, men nå har vi en sunne og gode meningsutvekslinger. Syns jeg da 💙

Kunne ikke vært mer enig 😁

Gjest tinkaanonym
Skrevet

Johnny Depp virker ikke som en "empatisk fyr" etter denne rettsaken. Han sier ting om kvinners utseende og bruker sexistiske utsagn. I tillegg ler han under rettsaken på en måte som skremmer vitnene. Han virker som han gjør narr av dem. For eksempel lo han av skuespilleren Ellen. Latteren kan selvsagt tolkes på flere måter 

Introvert betyr ikke nødvendigvis snill. Selv om Johnny Depp appellerer til kvinner, som Marilyn Manson, har han likevel makt og er en del av et samfunn der menn ikke typisk støtter kvinner

Jeg har aldri tenkt at Johnny Depp virker snill, først og fremst fordi jeg ikke kjenner han for noe annet som en karakter, og fordi han ikke gir mange intervju som seg selv

Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Det er en ting som irker meg litt.

VI har vel alle på et tidspunkt drukket oss så snydens full og fått blackout et par ganger i vårt liv. Selv ikke med blackout, så har jeg husket svært lite av alt som gjerne har skjedd en kveld jeg har vært sørpefull som ung voksen.

Hvis man da blandet mengder med alkohol og i tillegg ørten typer kraftige rusmidler, er det ikke naturlig at man da vil være i enda større fare for "hukommelsetap" og hull i hukommelsen. Jeg skjønner ikke helt at Depp skal klare å huske alt han har gjort når han har vært snydens dopet og full.

Er ikke sjansen der for at han KAN ha gjort noe - sier ikke direkte voldelig, men f.eks holdt Amber hardt i håret - og ikke husker det pga alle disse rusmidlene? Han kan jo være 100% overbevist om at han ikke har rørt henne, for han husker det rett og slett ikke. Men det betyr jo ikke at han IKKE har rørt henne av den grunn.

Kan ikke huske at det med "hukommelsestap" under påvirkning av dop/alkohol har vært snakket om i rettsaken? Eller har det vært det helt i starten? Jeg fikk ikke med meg så mye av starten på rettsaken. Jeg må gjerne gå tilbake og se de aller første videoene av rettsaken.

Johnny er en dreven " ruser" så han blir jo sjeldent snydens på samme måte som oss småspurver. Jeg tror ikke han mangler så mye hukommelse, en av vennene hans nevnte det. Advokaten til Amber spurte, og han mente Johnny hadde eksellent hukommelse faktisk. 

At han er sjalu og kontrollerende er ikke så rart heller med de tillits issuene han må ha. Alle skal ha noe fra han. Han tviler vel på at noen er ekte... Siden han er vant til det motsatte.. 😥

• Liker 13
  • Hjerte 2
Skrevet

Fant denne tic tok videoen på justice for johnny depp. 

Veldig interessant 👀

• Liker 4
Skrevet
tinkaanonym skrev (3 minutter siden):

Johnny Depp virker ikke som en "empatisk fyr" etter denne rettsaken. Han sier ting om kvinners utseende og bruker sexistiske utsagn. I tillegg ler han under rettsaken på en måte som skremmer vitnene. Han virker som han gjør narr av dem. For eksempel lo han av skuespilleren Ellen. Latteren kan selvsagt tolkes på flere måter 

Introvert betyr ikke nødvendigvis snill. Selv om Johnny Depp appellerer til kvinner, som Marilyn Manson, har han likevel makt og er en del av et samfunn der menn ikke typisk støtter kvinner

Jeg har aldri tenkt at Johnny Depp virker snill, først og fremst fordi jeg ikke kjenner han for noe annet som en karakter, og fordi han ikke gir mange intervju som seg selv

Jeg tenker at gjennom denne rettssaken får man servert alt det verste av Johnny (og Amber) på sølvfat, for å bygge under saken. Jeg tror de fleste av oss ville ha fremstått som lite empatiske om vi skulle fått brettet ut alt det slemme vi har sagt om andre i sinne og frustrasjon eller gjennom morbid spøk. Hvis man forsterker dette med diverse rusmidler, blir det enda verre.

Den eneste jeg har sett som muligens så litt redd ut, var Whitney, søsteren til Amber. Ikke fordi han lo, men fordi han så henne rett inn i øynene store deler av tiden og virket tydelig oppgitt mens hun vitnet. Ellers skjønner jeg ikke helt hvilke vitner du mener ble skremt?

Og selvsagt betyr ikke introvert nødvendigvis snill, men det har vel heller ingen antydet. Det bare forklarer at han kan fremstå som ubekvem og litt rar i vitneboksen. Han kan f.eks. dra på smilebåndet mens han snakker om noe alvorlig eller dra en spøk her og der, noe jeg oppfatter som usikkerhet og forsøk på å lette på stemninga og dekke over denne usikkerheten. Noen ganger treffer det helt feil og han oppfattes som at han ikke tar ting seriøst.

• Liker 26
  • Hjerte 1
Gjest tinkaanonym
Skrevet
Ardwinna skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker at gjennom denne rettssaken får man servert alt det verste av Johnny (og Amber) på sølvfat, for å bygge under saken. Jeg tror de fleste av oss ville ha fremstått som lite empatiske om vi skulle fått brettet ut alt det slemme vi har sagt om andre i sinne og frustrasjon eller gjennom morbid spøk. Hvis man forsterker dette med diverse rusmidler, blir det enda verre.

Den eneste jeg har sett som muligens så litt redd ut, var Whitney, søsteren til Amber. Ikke fordi han lo, men fordi han så henne rett inn i øynene store deler av tiden og virket tydelig oppgitt mens hun vitnet. Ellers skjønner jeg ikke helt hvilke vitner du mener ble skremt?

Og selvsagt betyr ikke introvert nødvendigvis snill, men det har vel heller ingen antydet. Det bare forklarer at han kan fremstå som ubekvem og litt rar i vitneboksen. Han kan f.eks. dra på smilebåndet mens han snakker om noe alvorlig eller dra en spøk her og der, noe jeg oppfatter som usikkerhet og forsøk på å lette på stemninga og dekke over denne usikkerheten. Noen ganger treffer det helt feil og han oppfattes som at han ikke tar ting seriøst.

Jeg forstår at han ikke finner ord og ler nervøst når han selv vitner. Men det er en annen type latter, type mobbelatter. Jeg burde omformulert, det virker som han skremmer de som sitter i salen, advokatene og til og med dommeren. De fleste vitnene til Amber har ikke vært fysisk tilstede. Hvem ville ha turt det? 

Skrevet (endret)

Er det rart man ler egentlig?

... Ville det i det hele tatt vært mulig å skaffe 1 million alpakkaer?

Endret av Emmelise
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
tinkaanonym skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår at han ikke finner ord og ler nervøst når han selv vitner. Men det er en annen type latter, type mobbelatter. Jeg burde omformulert, det virker som han skremmer de som sitter i salen, advokatene og til og med dommeren. De fleste vitnene til Amber har ikke vært fysisk tilstede. Hvem ville ha turt det? 

Skjønner fremdeles ikke hva du mener. Da ser du noe jeg ikke ser.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
tinkaanonym skrev (8 minutter siden):

• Liker 7
Gjest tinkaanonym
Skrevet
Ardwinna skrev (5 minutter siden):

Skjønner fremdeles ikke hva du mener. Da ser du noe jeg ikke ser.

Ja jeg gjør visst det

Skrevet
tinkaanonym skrev (13 minutter siden):

De fleste vitnene til Amber har ikke vært fysisk tilstede. Hvem ville ha turt det? 

Ja, det er jo selvfølgelig mer behagelig å lyve på video enn å sitte i vitneboksen og lyve IRL.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
tinkaanonym skrev (13 minutter siden):

Kan du komme med konkrete eksempler? Jeg kan ikke huske å ha sett noe som kan virke skremmende i rettssalen 🤔

• Liker 17
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har fulgt med live på flesteparten av rettsaken og jeg er ikke helt sikker på hva du mener med at Depp skremmer publikum og dommer osv, @tinkaanonym

Det jeg har sett er at publikum reiser seg for Johnny, hilser han når han kommer, vinker når han går osv. Det har også vært noen advokater inne blant publikum som har observert juryen og AH og publikum både i rettsalen og utenfor, og jeg har ikke hørt noen som noensinne har sagt noe om at noen har vært skremt av noe Johnny sier eller ler av. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
5 hours ago, Flettfrid said:

Tenker jeg også, han ser mye friskere og bedre ut nå enn når rettsaken startet. Det å endelig få fortalt sin historie, har nok gjort underverker både for psyken og det fysiske. Merkelig hvor mye det psykiske kan påvirke det fysiske til tider.

Jeg blir så glad når han ser så godt ut nå

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
tinkaanonym skrev (7 minutter siden):

Ellen Barkin Clarifies That Relationship with Johnny Depp Was ‘Sexual,’ Not Romantic - YouTube

Jeg kan ikke huske akkurat når. Jeg synes jeg har sett det gjennom hele rettsaken. Der de filmer alle bortsett fra publikum

Da har vi totalt ulik forståelse - jeg har sett ham le/humre flere ganger, men ikke sett noe jeg oppfatter som skremmende/ubehagelig. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...