Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Valyria83 skrev (44 minutter siden):

Tror vi kommer til å få flere og flere historier fremover. 

Han her har snakket om Amber før på YouTube. 😁

Skulle akkurat til å dele denne!
Her kommer det frem at Amber slett ikke er helt ukjent med kokain ;)
Det spekuleres også i kommentarfeltet under filmen om at arrvevet hun har i nesen, som hun sa i vitneboksen at hun hadde oppsøkt ØNH-lege for, er på grunn av langvarig kokain-misbruk (eller plastisk operasjon) og ikke vold.

Endret av Ardwinna
La til noe
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Valyria83 skrev (10 minutter siden):

Jeg er litt skeptisk til slike videoer/intervjuer, en så profilert sak som denne vil alltids tiltrekke seg noen som benytter sjansen til en gløtt av rampelyset. Jeg foretrekker å forholde meg til selve rettssaken samt bekreftede bevis/indisier.

• Liker 10
Gjest Muffin man
Skrevet

Å stille opp i et intervju å eksponere sin egen private relasjon med Amber Heard da de jobbet sammen er ekstremt uprofesjonelt og kynisk. 

Selv om noe av det han sier bekrefter de fleste allerede vet om at Heard vrir på sannheten så blir dette helt feil. Virker mer som han utnytter sin tidligere erfaring med Amber Heard for 10 + år siden får å cashe inn på populariteten til saken. Tommel ned....

Skrevet
Muffin man skrev (2 minutter siden):

Å stille opp i et intervju å eksponere sin egen private relasjon med Amber Heard da de jobbet sammen er ekstremt uprofesjonelt og kynisk. 

Selv om noe av det han sier bekrefter de fleste allerede vet om at Heard vrir på sannheten så blir dette helt feil. Virker mer som han utnytter sin tidligere erfaring med Amber Heard for 10 + år siden får å cashe inn på populariteten til saken. Tommel ned....

Er godt mulig det. Men han har hatt egen YouTube kanal der han snakket litt om henne. Han holdt igjen mye mer i de videoene. Dette var lenge før rettsaken startet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Valyria83 skrev (42 minutter siden):

Tusen takk for at du delte denne! Nå har jeg sett hele, og dette var interessant! Jeg syns han virker veldig troverdig, og han bekrefter mye av det vi har diskutert her inne. 

Han snakker om hvor fantastisk hun er når man er en til en med henne, og det virker troverdig med tanke på at Johnny med flere falt pladask. Hun har nok en enorm utstråling og tiltrekningskraft, helt til hun ikke har det lenger...

Han snakker om leiligheten hun(Amber) trashet i forbindelse med en krangel med eksdama. Grunnen var at Amber hadde booket inn en privat striptease med en kvinnelig stripper da hun var på filminnspilling.

Det er så mye i denne videoen! ! Alle burde se! ...og Johnnys forsvar burde kalt ham inn som vitne. 

Endret av Henikka
  • Liker 9
Skrevet (endret)
Valyria83 skrev (6 minutter siden):

Er godt mulig det. Men han har hatt egen YouTube kanal der han snakket litt om henne. Han holdt igjen mye mer i de videoene. Dette var lenge før rettsaken startet. 

Jeg tror på ham. Syns han virket troverdig.

Og! Når han forteller om telefonsamtalen med søsteren sin, og Amber driver å avbryter... ser det for meg 🙈😂

Endret av Henikka
  • Liker 1
Gjest Muffin man
Skrevet
Valyria83 skrev (1 minutt siden):

Jo da. Saken rundt Johnny Depp og Amber Heard har pågått noen år nå, og det har vært mange som har spekulert rundt tvil rundt Ambers versjon av saken. Inkludert meg selv..

Fremdeles blir det å eksponere en persons private problemer og adferd offentlig på denne måten veldig lavmålt. Under ed for å bidra til saken gjennom riktige kanaler er en ting.. Måten det gjøres på her heller mer mot å baksnakke en tidligere kollega/venn på youtube..  Det burde han ha holdt seg for god for både i denne og de tidligere videoene. 

Så får vi håpe sannheten kommer frem i retten ;)

Henikka skrev (17 minutter siden):

Johnnys forsvar burde kalt ham inn som vitne. 

Dette støtter jeg deg på.

Skrevet (endret)
Muffin man skrev (26 minutter siden):

Flere av vitnene i rettssaken eksponerer også sin egen private relasjon med Amber. Forskjellen er at de har blitt kalt inn, det er ikke han.

Jeg skjønner hva du mener i utgangspunktet. Samtidig tenker jeg også at mange sitter inne med historier om henne som ikke kommer frem, og kanskje dette var måten han kunne få sin Amber historie frem på. Jeg vet ikke... han bare slo meg som troverdig. Men igjen... han er jo skuespiller. Sådan en bedre en enn Amber om vi skal legge til grunn at begge lyver...

Endret av Henikka
  • Liker 3
Skrevet

Bilder og videoer på you tube eller ikke, jeg tenker Ambers verste fiende er hun selv under rettssaken. Ser det også som sannsynlig at blåmerker osv på Depp kan være selvforskyldt i rus der han ramler om osv. Ambers troverdighet har hun helt på egenhånd, og med god hjelp fra sine ubrukelige advokater samt vitner klart å svekke under rettsprosessen. Håper Jennifer Howell m.fl slår inn siste spikern i kista. Håper Johnny får komme inn igjen på slutten.

• Liker 12
Skrevet

Dere som kjenner saken og paret godt. Hvorden var overlapping fra Vanessa til Amber?

Var han utro? Eller?

Skrevet
Muffin man skrev (7 minutter siden):

Jo da. Saken rundt Johnny Depp og Amber Heard har pågått noen år nå, og det har vært mange som har spekulert rundt tvil rundt Ambers versjon av saken. Inkludert meg selv..

Fremdeles blir det å eksponere en persons private problemer og adferd offentlig på denne måten veldig lavmålt. Under ed for å bidra til saken gjennom riktige kanaler er en ting.. Måten det gjøres på her heller mer mot å baksnakke en tidligere kollega/venn på youtube..  Det burde han ha holdt seg for god for både i denne og de tidligere videoene. 

Så får vi håpe sannheten kommer frem i retten ;)

Dette støtter jeg deg på.

Jeg skjønner absolutt tankegangen og er litt enig, men samtidig skjønner jeg jo at det er frustrerende å se noen man kjenner sitte og lyve og fremstille seg som uskyldig i en sak, og ødelegge ryktet og jobbmulighetene til en kollega og tidligere partner. Jeg skjønner jo at han får et ønske om å tre frem og nyansere saken litt mer.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Muffin man
Skrevet
Henikka skrev (12 minutter siden):

han bare slo meg som troverdig. Men igjen... han er jo skuespiller. Sådan en bedre en enn Amber om vi skal legge til grunn at begge lyver...

Han slår meg også som en troverdig type ut i fra intervjuet så jeg er ikke uenig med deg der.  Jeg tror heller ikke at han lyver i historiene sine.

Jeg kritiserer bare måten det gjøres på i forhold til rettsaken og i forhold til Amber som hennes tidligere kollega og venn. Det er Johnny Depps forsvar som har ansvaret for å kalle han inn som vitne om det er nødvendig for det.. Slike intervjuer har ikke noen innvirkning på rettsaken i seg selv siden juryen ikke har lov til å la sine egne meninger farges av media rundt saken.

Ellers er jeg stort sett enig i  det du skriver her i tråden :) 

Skrevet
Wurtzel skrev (16 minutter siden):

Dere som kjenner saken og paret godt. Hvorden var overlapping fra Vanessa til Amber?

Var han utro? Eller?

Det er jo ingen her som kjenner paret, så det er det ingen som vet sikkert. Det finnes mange teorier og historier på nett, så det er jo bare å søke opp og se hva man synes høres mest troverdig ut.

• Nyttig 1
Skrevet
Muffin man skrev (10 minutter siden):

Han slår meg også som en troverdig type ut i fra intervjuet så jeg er ikke uenig med deg der.  Jeg tror heller ikke at han lyver i historiene sine.

Jeg kritiserer bare måten det gjøres på i forhold til rettsaken og i forhold til Amber som hennes tidligere kollega og venn. Det er Johnny Depps forsvar som har ansvaret for å kalle han inn som vitne om det er nødvendig for det.. Slike intervjuer har ikke noen innvirkning på rettsaken i seg selv siden juryen ikke har lov til å la sine egne meninger farges av media rundt saken.

Ellers er jeg stort sett enig i  det du skriver her i tråden :) 

Vet du hva jeg liker best med dette? At man "diskuterer" på en sivilisert måte og ser hverandre sine synspunkt, tar dem til seg og kan anerkjenne dem. Akkurat det var problematisk med et par stykker her inne for noen dager siden, men nå har vi en sunne og gode meningsutvekslinger. Syns jeg da 💙

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
Wurtzel skrev (30 minutter siden):

Var han utro? Eller?

Det Depp og Heard selv har sagt i vitneboksen, var at kysset under innspillingen da de møttes ikke føltes så profesjonelt som det burde, all den tid de hadde koner på hver sin kant. Derfra er det mer uklart om de gjorde det offisielt slutt med sine respektive partnere før de utforsket hverandre. 

• Liker 8
Skrevet
Ardwinna skrev (11 minutter siden):

Det er jo ingen her som kjenner paret, så det er det ingen som vet sikkert. Det finnes mange teorier og historier på nett, så det er jo bare å søke opp og se hva man synes høres mest troverdig ut.

Ok. Takk for svar.

Bare tenkte det var en enighet eller sannhet. I dont know. Viste lite om begges kjærlighetsliv inntil noen uker siden. 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt dette at godkjenningen av Ambers motsøksmål er en angivelig stor seier for henne. Da får hun jo også bevisbyrden liksom Johnny, der hun må vise at han gjorde dette med overlegg og usant for å ødelegge. Etter slik jeg har forstått det, så skal det mye til for at Johnny kan få gjennomslag for det når det gjelder henne, og at det generelt er veldig vanskelig å vinne fram med slikt i en sivil sak. Samtidig indikerer det vel at en av dem kommer til å vinne, og hvem står sterkest her da...

• Liker 4
Skrevet

Altså, jo hardere hun går ut mot Johnny, dess dypere graver hun sin egen grav og sjansene for at han vinner, øker..

• Liker 10
Gjest Ambeh
Skrevet
Ada111 skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt dette at godkjenningen av Ambers motsøksmål er en angivelig stor seier for henne. Da får hun jo også bevisbyrden liksom Johnny, der hun må vise at han gjorde dette med overlegg og usant for å ødelegge. Etter slik jeg har forstått det, så skal det mye til for at Johnny kan få gjennomslag for det når det gjelder henne, og at det generelt er veldig vanskelig å vinne fram med slikt i en sivil sak. Samtidig indikerer det vel at en av dem kommer til å vinne, og hvem står sterkest her da...

Vet ikke om du snakker om det jeg linket til i går via twitter, men i så fall: Det var en journalist fra CourtTV som rapporterte feil, i følge disse advokatene på youtube. Så tror ikke det var noen "big win" for AH allikevel. Og det handlet om innholdet i jury instructions, så dommeren bestemte ikke det det først ble rapportert om. Jeg kan ikke gjengi noe mer, for har ikke fått med meg nøyaktig hva journalisten hadde gjengitt feil og hva det konkret handlet om, ville bare presisere dette. Hvis noe av dette gav mening. (Jeg blir sliten bare av å følge med på saken, så skjønner godt at Elaine har så mye i hodet at hun tiltaler folk ved feil navn og stadig glemmer å skru på mikrofonen. :P)

Skrevet (endret)
Ambeh skrev (6 minutter siden):

Vet ikke om du snakker om det jeg linket til i går via twitter, men i så fall: Det var en journalist fra CourtTV som rapporterte feil, i følge disse advokatene på youtube. Så tror ikke det var noen "big win" for AH allikevel. Og det handlet om innholdet i jury instructions, så dommeren bestemte ikke det det først ble rapportert om. Jeg kan ikke gjengi noe mer, for har ikke fått med meg nøyaktig hva journalisten hadde gjengitt feil og hva det konkret handlet om, ville bare presisere dette. Hvis noe av dette gav mening. (Jeg blir sliten bare av å følge med på saken, så skjønner godt at Elaine har så mye i hodet at hun tiltaler folk ved feil navn og stadig glemmer å skru på mikrofonen. :P)

Dr. Curry...oh no, I'm so so sorry- Dr.Hughes😅

Skjønner deg godt, vi får ta inn på hvilehjem etterpå😁

ja, var ditt innlegg jeg tenkte på. Takk for oppdateringen

Endret av Ada111
  • Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...