Lill3My Skrevet 21. mai 2022 #2521 Del Skrevet 21. mai 2022 Hatsumomo skrev (58 minutter siden): Tenker det er et poeng å ha tunga beint i munnen her, BEGGE TO har virkelig gått all inn når det kommer til å drikke og ta dop samtidig. Det kan ikke være noe uklarheter om det etter å ha fulgt rettssaken ihverfall. Helt sant, men til forskjell fra Amber, er Depp helt åpen om dette mens hun på et tidspunkt sa at hun aaaaaldri ville rørt kokain 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merula Skrevet 21. mai 2022 #2522 Del Skrevet 21. mai 2022 Noen som har sett dokumentaren Johnny vs Amber på Discoveryplus? Hva tenker dere i såfall om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 21. mai 2022 #2523 Del Skrevet 21. mai 2022 Merula skrev (2 minutter siden): Noen som har sett dokumentaren Johnny vs Amber på Discoveryplus? Hva tenker dere i såfall om den? Har ikke sett den. Er det mulig å se den andre steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merula Skrevet 21. mai 2022 #2524 Del Skrevet 21. mai 2022 Purple Basil skrev (4 minutter siden): Har ikke sett den. Er det mulig å se den andre steder? Usikker, men tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mai 2022 #2525 Del Skrevet 21. mai 2022 charactouy skrev (20 timer siden): Jeg synes han har forandret seg i positiv retning siste måneden. Det er nok tøft å stå i rettssaken, men det har nok gjort ham godt å få fortelle sin versjon - og bli trodd. Tenker jeg også, han ser mye friskere og bedre ut nå enn når rettsaken startet. Det å endelig få fortalt sin historie, har nok gjort underverker både for psyken og det fysiske. Merkelig hvor mye det psykiske kan påvirke det fysiske til tider. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 21. mai 2022 #2526 Del Skrevet 21. mai 2022 Er spent på hva juryen kommer frem til. Uansett har Johnny vunnet folket, og jeg tipper at det i grunn var et like stort mål, om ikke større, enn å vinne over Amber. Nå har vi fått sett og hørt så mye at vi skjønner at Amber sin sannhet om forholdet til Johnny, er en sannhet med store modifikasjoner. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 21. mai 2022 #2527 Del Skrevet 21. mai 2022 Badgald0pest2 skrev (36 minutter siden): Jeg tror at Johnny har utøvd vold, både fysisk og psykisk, MEN Amber har helt klart «startet» kranglene. Og vært mye verre voldelig på alle kategorier. Rett og slett et usunt forhold. Tror ikke noe på at han har slått henne gjentatte ganger i ansiktet og alt det med den seksuelle volden osv. Og hun blir jo tatt i løgn om og om igjen. Hun overdriver og endrer historiene/hva som har skjedd hele tiden. Vitnene hennes er alltid «ex-venner», men tror de later som at de har mistet kontakt for å ikke virke partiske 🤔 Han er ingen engel eller helgen, men han er vant til vold fra kvinner (moren hans) og er sikkert et lett offer pga det. Og han er veldig empatisk. Håper hun mister roller og at karrieren hennes er over, hun fortjener å kjenne på noe av hva han har gått igjennom de siste årene. Og han ser DRITBRA ut, ja. Han er 59 om noen uker…. Hvorfor det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. mai 2022 #2528 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (11 timer siden): Dere som følger denne rettssaken minutt for minutt, hva er grunnen til at dere setter resten av livet på vent for å følge med på hva, tross alt, helt fremmede mennesker har gjort mot hverandre? Jeg skjønner at det er fasinerende å få innsyn i så kjente menneskers liv, men i den grad at jobb, familie og 17. mai kommer i veien, liksom? Setter svært lite på vent, jeg kan gjøre det meste annet i tillegg til å høre på rettsaken med øreplugg 😊 Denne uken malte jeg mens jeg hørte på rettsak, arbeidet går fortere når man har noe å lytte til. Min interesse bunner i min egen voldelige oppvekst + ett voldelig forhold som ungvoksen. I tillegg har jeg en svoger som mange år var gift med en veldig voldelig og psykisksyk dame. Endret 21. mai 2022 av Flettfrid La til tekst. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. mai 2022 #2529 Del Skrevet 21. mai 2022 Hallepalle2 skrev (10 timer siden): Dere som følger denne rettssaken minutt for minutt, hva er grunnen til at dere setter resten av livet på vent for å følge med på hva, tross alt, helt fremmede mennesker har gjort mot hverandre? Jeg skjønner at det er fasinerende å få innsyn i så kjente menneskers liv, men i den grad at jobb, familie og 17. mai kommer i veien, liksom? Jeg ser ikke akkurat minutt for minutt, men skummer gjennom og spoler litt der det blir kjedelig (videoavhør og langtekkelige avhør av vitner som ikke har så mye spennende å si). Hvis man ligger på etterskudd kan man jo også spole over pausene. Grunnen til at dette er spennende, er for min del av to grunner; fordi saken er kompleks og det er mange beskyldninger og motstridende vitneutsagn, og fordi det er artig å se hvordan de jobber i en rettssal. Jeg setter ikke akkurat livet på vent, det blir vel heller til at andre TV-serier og surfing på nett i stor grad blir erstattet av denne rettssaken. Den er jo like grei underholdning som noe annet. Valyria83 skrev (7 timer siden): Bilder fra bryllupsreisen lekket. Tydelig blåmerker i ansiktet på Johnny Depp. Er dette bildet ekte? Jeg tenker ikke på blåmerket hans, men hele bildet ser så photoshoppet og rart ut. Det ser nesten ut som om ansiktene deres er plassert på noen andres kropp. Eller er det oppløsningen som er litt rar? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 21. mai 2022 #2530 Del Skrevet 21. mai 2022 fotballjenta skrev (1 time siden): Om det er tilfelle så tror jeg heller jeg ville skyldt på for mye alkohol. Psykedeliske midler gir en form for visuals/hallusinasjoner. Med mindre man har tatt en heriosk dose og bikka over i psykose, så ser man pulserende vegger, malerier i skyene og dansende trær. Man er samtidig 100% klar over at det ikke er "ekte". Eller si 98% da. Alkohol er derimot mer kjent for å skape aggresjon, blackout og falske minner. Kan hende hun har kombinert alkohol med andre rusmidler (noe man IKKE skal gjøre), da. Når det er sagt så tror jeg Heard heller er full av drit, og juger så det renner. DISCLAIMER: hvis dere føler jeg har en agenda med dette innlegget så ønsker jeg en ny ruspolitikk enn den vi har nå, og håper hvermannsen snart får øya opp om at ikke alle ulovlige rusmidler er verre enn alkohol - for det stemmer ikke (men det må reguleres). Men det er en annen debatt! Alkohol er definitivt en versting… og slik jeg har forstått det så er Amber veldig glad i alkohol 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badgald0pest2 Skrevet 21. mai 2022 #2531 Del Skrevet 21. mai 2022 Ada111 skrev (15 minutter siden): Hvorfor det? Han har nok dyttet, kanskje slått og ødelagt materielle ting. MEN ikke i den grad Amber påstår Tror det meste er gjort i selvforsvar da, fordi hun går etter han i krangler. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 21. mai 2022 #2532 Del Skrevet 21. mai 2022 Lill3My skrev (43 minutter siden): Helt sant, men til forskjell fra Amber, er Depp helt åpen om dette mens hun på et tidspunkt sa at hun aaaaaldri ville rørt kokain Er det kommet frem at AH har brukt kokain ? jeg husker hun tydelig sa at hun ikke bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 21. mai 2022 #2533 Del Skrevet 21. mai 2022 Ardwinna skrev (11 minutter siden): Jeg ser ikke akkurat minutt for minutt, men skummer gjennom og spoler litt der det blir kjedelig (videoavhør og langtekkelige avhør av vitner som ikke har så mye spennende å si). Hvis man ligger på etterskudd kan man jo også spole over pausene. Grunnen til at dette er spennende, er for min del av to grunner; fordi saken er kompleks og det er mange beskyldninger og motstridende vitneutsagn, og fordi det er artig å se hvordan de jobber i en rettssal. Jeg setter ikke akkurat livet på vent, det blir vel heller til at andre TV-serier og surfing på nett i stor grad blir erstattet av denne rettssaken. Den er jo like grei underholdning som noe annet. Er dette bildet ekte? Jeg tenker ikke på blåmerket hans, men hele bildet ser så photoshoppet og rart ut. Det ser nesten ut som om ansiktene deres er plassert på noen andres kropp. Eller er det oppløsningen som er litt rar? Hvis dette er ekte så bør det jo legges frem som bevis ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. mai 2022 #2534 Del Skrevet 21. mai 2022 FruR skrev (15 minutter siden): Hvis dette er ekte så bør det jo legges frem som bevis ? Jeg gjorde et bildesøk og fant ut at bildet ble lagt ut for et knapt døgn siden, og påstås å være ekte, men var opprinnelig i sort/hvitt og er fargelagt. Hvis dette stemmer, visste vel ingen om bildet før nå. Siden Ambers side har vært så ivrig på å vise bilder av henne med små blåmerker, burde jo bilder som dette blitt vist frem fra Johnny side: Juli 2013 September 2015 Oktober 2015 Kan selvfølgelig være så mangt, men like legitime som Ambers blåmerke-bilder. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 21. mai 2022 #2535 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Var det ikke det bilde de viste under kryssforhøret av AH? Og så påstod hun at bildet var photoshoppet? Nei, det var visst ikke samme bilde. Men det bildet de viste i retten var også fra bryllupsreisen, med samme blåmerke på JD. Endret 21. mai 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 21. mai 2022 #2536 Del Skrevet 21. mai 2022 Ambeh skrev (10 minutter siden): Var det ikke det bilde de viste under kryssforhøret av AH? Og så påstod hun at bildet var photoshoppet? Er litt usikker, men var ikke det dette bildet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 21. mai 2022 #2537 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Ardwinna skrev (3 minutter siden): Er litt usikker, men var ikke det dette bildet? Jeg får ikke sett noen av bildene du legger ut, hos meg kommer det bare opp masse bokstaver og tall. Men det var ikke samme bilde, det var bare fra samme tid. Endret 21. mai 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 21. mai 2022 #2538 Del Skrevet 21. mai 2022 Ardwinna skrev (2 minutter siden): Er litt usikker, men var ikke det dette bildet? Regner med den tredje i bilde , som jeg ikke vet hvem er , lett kan bekrefte hvorvidt det er Photoshopet eller ei ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 21. mai 2022 #2539 Del Skrevet 21. mai 2022 FruR skrev (2 minutter siden): Regner med den tredje i bilde , som jeg ikke vet hvem er , lett kan bekrefte hvorvidt det er Photoshopet eller ei ? Han skotske sikkerhetsvakten vitnet at det var han som hadde tatt bildet, og at blåmerkene var reelle. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 21. mai 2022 #2540 Del Skrevet 21. mai 2022 Tror vi kommer til å få flere og flere historier fremover. Han her har snakket om Amber før på YouTube. 😁 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg